Huomenna maanantaina tai sitten tiistaina...tai molempina.
Helsinki25 tulee alas yhteensä vähintään 5%
Luultavasti enemmänkin, mutta tuon verran voin luvata.
Perustuu sijoittamisen perusasioihin.
Pientä korvausta vastaan voin kertoa kuinka asia ennakoidaan. Palataan parin päivän päästä asiaan.
[email protected]
Alkuviikosta tuulee
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule alas, vaan Helsinki ja kaikki Euroopan sekä US pörssit jatkavat nousuaan, ovat jo nyt kaikkien aikojen maksimissa. Siunauksellinen korona ja sen tuoma rahan runsaus on siivittänyt pörssit ennennäkemättömään kiimaan. Kohta jaetaan kolmas tukipaketti ja pian Suomen valtionvelka on 150 Mrd€. EU'n keskuspankki jakaa 750Mrd€ ja USA'ssa juuri jaettiin satumaiset 1800MrdUSD. Vasta sitten, kun korona on selätetty ja rokotukset ohi, sitten pörssit tekevät, ekonomistien sanontaa käyttäen "korjausliikkeen" eli putoavat 15...20%.
- Anonyymi
Kohta mennään alas ja kovaa.
- Anonyymi
Marraskuussa olen tehnyt pientä hienosäätöä osakesalkkuun. Lähinnä siivoillut kivasti plussalla olevia ostoksia. Pitkän ajan sijoitukset pysyy. Osinkotuotto on suht varmaa.
Indeksirahastoihin lisää, säännöllisesti, kuten ennenkin.
Vertaislainojen osuutta olen karsinut reilusti.
Tästä seurannutta vähän liian isoa käteisen osuutta olen pienentänyt ostamalla kaksi uutta sijoitusasuntoa.
Säästötileillä ulkomaisissa pankeissa on talletussuojien maksimimäärä edelleen. - Anonyymi
Mutta pystytkö ennustamaan milloin pörssit kääntyvät laskun jälkeen nousuun? Se olisi oikeasti vaikuttavaa.
Hän, joka osaisi ja pystyisi, ei vissiin olisi täällä, vaan ehkä näin perjantain kunniaksi tilaisi klubilla toisenkin aromilasillisen Hennessy Ellipseä.
Omilla taidoillani itse kaapista haettu lonkero on ihan hyvä saavutus. ; )
- Anonyymi
Mutta milloin uusi nousu alkaa?
- Anonyymi
Krystallipallosi vaikuttaa olevan "made in china" tasoa.
- Anonyymi
Millä perusteilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214096Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876