Vanhassa omakotitalossa on WLAN, joka toimii talon sisällä hyvin. Nyt haluaisin laittaa pihalle verkkoon kutkettävän laitteen (olkoon vaikka kamera). Se ei pysty liittymään WLANiin. Enkä saa siihen kännykälläkään yhteyttä kuin läheltä. Tukiasema on talossa sisällä ja sitä ei ikein voi siirtää, ettei muut yhteydet katkeille.
Kuinka voisin laajentaa WLANia niin että yhteys toimisi.
Verkon laajennus, tehostus tms
Anonyymi
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäys. Osa tietokoneista löytää laitteen ulkoa ja osa ei! Mitä voisi tehdä että omakin tietokone löytäisi...
- Anonyymi
Vaikkapa esimerkiksi tuollainen
https://www.turvaukko.fi/tuote/wifi-vahvistin-ew71/
tai muu tai joku halpis jos löydät. - Anonyymi
Kiitos, tuo voisi sopia, kun kelpaa ulkokäyttöön. Pitäisikö siis tökätä ulos johonkin pistorasiaan lähelle kameraa? Vai laitetaanko jonnekin sisälle ja siellä vahvistaa kantamaa? Tarvitaanko pari, toinen lähelle kameraa ja toinen lähelle tukiasemaa? Ei näistä ota ei-alan-amattilainen selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844