Ja tiedät sen.. Varmaan vaatii kaikki voimasi, että et laita viestiä tähän suuntaan. Luovuta jo ja anna himoillesi valta. Lähetän telepaattisia himosykähdyksiä suuntaasi 😅
Haluan sinua.
23
63
Vastaukset
- Anonyymi
No ilmankos
- Anonyymi
En laita. Jussin vuoro muttei se laita kun tykkää harrastaa aitoripulin kanssa nettiseksiä
Taas kohta niillä alkaa se kun aitoripuli lepertelee ja Jussi vastaa jolloin aitoripuli tunkee sormet sinne ja räplää klittaansa- Anonyymi
Aloitus on naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta.
Oli keltä hyvänsä. Jussi masturboi mieluummin aitoripulin kans nettiseksillä täällä vastaten sen 45 v mummelin lepertelyihin kuin ottais ikinä yhteyttä
Johan se niiden nettiseksisuhde on täällä kukoistanu 8 vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli keltä hyvänsä. Jussi masturboi mieluummin aitoripulin kans nettiseksillä täällä vastaten sen 45 v mummelin lepertelyihin kuin ottais ikinä yhteyttä
Johan se niiden nettiseksisuhde on täällä kukoistanu 8 vuottaHoito-ohjelma ja suljetulle hetkeksi, sillä lähetään liikkeelle. Ilouutinen on se että säkin voit parantua. Tai et parantua, mutta selvitä sen verran, että voit elää siedettävää elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoito-ohjelma ja suljetulle hetkeksi, sillä lähetään liikkeelle. Ilouutinen on se että säkin voit parantua. Tai et parantua, mutta selvitä sen verran, että voit elää siedettävää elämää.
Noniin kello jo sen verran että aitoripulin kanssa lepertylyn pitäis alkaa. Ripuli rakastaa ja kaipaa sydän rutussa ja pyrstö keikkuu ja himot hyrrää
Jussi vastaa jolloin 45 v mummo työntää kädet housuihin ja nettiseksi saa kliimaksinsa niin kuin kaikkiaan 8 vuotta tää peli niillä täällä mennyt
- Anonyymi
Myönnän .
- Anonyymi
Vihdoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin.
oliko kyse saunomisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko kyse saunomisesta.
Miksi ei siitäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko kyse saunomisesta.
Imuroimisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei siitäkin
ai että nyt rupes mielikuvitus laukkaan,kaikki käy.
- Anonyymi
Kenelle meni tämä :)
- Anonyymi
Vipeltäjälle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vipeltäjälle :)
Lotan kanssa ensiviikolla olen kun noin kirjoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lotan kanssa ensiviikolla olen kun noin kirjoitit
Ei sano mitään.
- Anonyymi
Kyllähän sen muutkin huomasi. :)
- Anonyymi
No niin huomasi. Ketä sun tapauksessa huomas?
N-/:M - Anonyymi
Huomasiko? Tuliko telepatia siis perille? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin huomasi. Ketä sun tapauksessa huomas?
N-/:MJos tulet sivusta huutelemaan niin sano se myös, murrrrr.
- Anonyymi
Ok. En halua sinua.
-J- Anonyymi
Mur mur
- Anonyymi
murrrr
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394