Vanha paja
Onko kaivoksen vanha paja auki vielä iltaisin. Onko mitään yöelämää
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
EI mitään yöelämää
- Anonyymi
ei ees yötä.
- Anonyymi
Ei ole paja auki eikä ole myös yöelämää ole ollut vuosikymmeniin. Metsähovissa ja Helmessä juopottelijoita jonkin verran käy siinä kaikki..
- Anonyymi
Vanhapaja. Kaivosmuseo.
Toimintaa? Avoinna? Käviöitä?, Tuottoa?
HERÄTYS. Se oli vain UNTA. - Anonyymi
Kylä on kuollut klo perjantaina 20.00 jälkeen jolloin erehdyin ohikulkemaan ja ajoin uteliaisuuttani uuden kujan päästä päähän. Kaupoissa näytti olevan muutama asiakas ja siinä kaikki näkyvät elonmerkit.
Perjantai illat olivat vielä 1980 luvulla vilkkaita, ikäiseni nuoret kokoontuivat kylälle tapaamaan toisiaan kaiken kivan merkeissä. Ajoimme autoilla, mopoilla ym. pitkät illat vanhojen ihmisten kiusaksi. Nykypäivän nuoria taitaa kiinnostaa enemmän netissä pyöriminen, voi tutustua uusiin ihmisiin maailmanlaajuisella tasolla.
Väki on vähentynyt Outokummussa tilastojen mukaan noin puoleen 80 luvun ajoista joten myös nuorten ikäluokka on varmasti kaventunut samalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin27919767Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013948Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34710557- 737767
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3624762