Paras pari joutui lopettamaan

2lesken

Voi kurjuuden kurjuus.
Suosikkiparini Niklas&Kia eivät tanssi enää TTK kilpailussa.
En viitsi enää edes katsoa koko ohjelmaa.
Parhaasta parista toinen joutui koronan kouriin.
Se siitä ohjelmasta.

20

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi. Nyt on alkava joulukuu pilalla jouluineen? Onko?
      Masensi koko vuoden saldoa? Sellaista se on tv-orjilla.

      • Ano
        Tuollaisen voi kirjoittaa savolainen puujalka.
        Joka ei ymmärrä tanssin päälle mitään.
        Virkkala sinä vaan patalappuja joulupukin konttiin ja kuuntele radiosta Hiski Salomaata.


    • Anonyymi

      onneksi jäi vielä 3 yhtä hyvää paria kilpailemaan, Niklaksen hypetys ihan turhaa.

      • Ano 22:06
        Ne kolme paria tanssii ihan eri sarjassa.
        Ei löydy karismaa yhdestäkään.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 22:06
        Ne kolme paria tanssii ihan eri sarjassa.
        Ei löydy karismaa yhdestäkään.

        makuasioita! taidollisesti ei juurikaan pareissa eroja.


    • En ole katsonut hetkeäkään kyseistä ohjelmaa, koska tanssi ei vois vähempää kiinnostaa. Silti harmittaa niin vietävästi Niklaksen ja parinsa puolesta. Ei helvata, emme ole tätä ansainneet. Pitikö se ...marin lepakko mennä myytäväksi pyydystämään.

      • Entinen
        Lepakkohan tässä on syyllinen koko keississä.
        Olisiko ihminen mitenkään voinut estää lepakon käyttäytymistä avoimella myyntitorilla.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Entinen
        Lepakkohan tässä on syyllinen koko keississä.
        Olisiko ihminen mitenkään voinut estää lepakon käyttäytymistä avoimella myyntitorilla.

        Kiva kaveri, mutta yläkroppa jäykkä. Kilpatanssijoilta, jos tunnette , saatte kuulla totuuden.
        Taloyhtiössämme asuu SM-tason tanssija, joten asiasta on keskusteltu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kaveri, mutta yläkroppa jäykkä. Kilpatanssijoilta, jos tunnette , saatte kuulla totuuden.
        Taloyhtiössämme asuu SM-tason tanssija, joten asiasta on keskusteltu.

        Ano 6:32
        Niklas nyt vain oli paras "ei ammattilaisena"
        Kian kanssa pelasivat loistavasti yhteen.
        Sanokoot muut mitä lystäävät.
        Lässähti koko ohjelma ja katsojaluvut tipahtivat.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 6:32
        Niklas nyt vain oli paras "ei ammattilaisena"
        Kian kanssa pelasivat loistavasti yhteen.
        Sanokoot muut mitä lystäävät.
        Lässähti koko ohjelma ja katsojaluvut tipahtivat.

        Suomi ei menetä mitään kun vaan pysytkin pois telkkarin ääreltä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 6:32
        Niklas nyt vain oli paras "ei ammattilaisena"
        Kian kanssa pelasivat loistavasti yhteen.
        Sanokoot muut mitä lystäävät.
        Lässähti koko ohjelma ja katsojaluvut tipahtivat.

        "2lesken"

        Ole rehellinen ja myönnä Niklaksen yläkropan jäykkyys. Meinaatko, että kehut olisi samaa luokkaa, jos hänen ammatti olisi varastomies Espoosta. Silloin sanottaisiin suoraan, että muuten hyvä, mutta yritä rentouttaa yläpään rautakanki.

        Hyvä kaveri, hyvä rytmi, ei siinä mitään, mutta toivon rehellisyyttä /reiluutta arvosteluun.

        t. kilpatanssija (lavatanssi) .


    • Anonyymi

      Ihan jälkeenjääneenä tykkäsin vain Sami Syköstä, sen viihdyttävämpää jutuiltaan ei ole koko porukassa. Katson silti loppuun asti samalla ristikkoa täytellen. Tubettaja tanssii hyvin ja on kehittynyt valtavasti. Innostaa katsella tavoitteellista ihmistä. Paras voittaa mutta häntä toivon parhaaksi.

      • Anonyymi

        Seuraavaan jaksoon toivon: Janne Koota tai Sami Heetä.


      • Anonyymi

        Itä-Helsinkiläinen Talonmiehen poika, oli ilopilleri, hyvärytminen tanssija joka teki kaikkensa oman menestyksen eteen. Myönsi reilusti, jos joku ei mennyt suunnitelman mukaan.


    • Anonyymi

      Eikös jäykkä-Jorma Uotinen tanssi enää?

      • Anonyymi

        Jormahan on jo eläkkeellä, saattaa tosin jonkun tanssikeikankin vielä tehdä :)


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia! En ole koskaan ko. ohjelmaa katsonut.

    • Anonyymi

      Minullakin meni into katsella ohjelmaa. Niklas ja Kia olisivat melko varmasti vieneet voiton. Harmillista.
      Täällä on pirullisia viestejä siitä, että on tv:n orja, kun katsoo sellaista ohjelmaa, mikä ei kys. kirjoittajaa miellytä. Mitä väliä?

      Tuo tanssiohjelma oli /on hyvää viihdettä , kauniita pukuja ja hyvää musiikkia sekä ennenkaikkea hyviä ja jännittäviä tanssijoita ja se kehityksen kaari todella loistava joillakin kauden edetessä.
      Korona vaikuttaa kaikkeen.

      • Anonyymi

        mulukun korvikkeena akat kattoo mitä vaan vaiks pikku kakkosta


    • Anonyymi

      Monet parit joutuvat eroamaan, kun parisuhde tulee tappiin asti katsottua eli risteys jossa molemmat jatkavat omilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe