Kaksoisliekki

Anonyymi

Onkohan tämä edes ihan oikea osasto tälle aiheelle...kuitenkin tänne on nyt ilmoitettava, että hoksasin tänään ihastukseni olevan jotain enemmän kuin ihastus. Joku sellainen mieletön, jopa ylimaallinen rauha laski ympärillemme kun keskustelimme, vieläpä aiheista, jotka ovat ihan oikeasti tärkeitä tässä maailmassa.

Sydämen alueella tuntui sitten jälkeenpäin puristavaa kipua, ei siis kuitenkaan mitään infarktikipua =D, vaan ennenmin tuskan tunnetta ja surunpuristusta siitä tiedosta, etten kuitenkaan koskaan saa koskea häntä, enkä muutenkaan voi ilmaista hänelle todellisia tuntemuksiani. Tilanne on sellainen, ja molemmilla sitoumukset muualla. Enkä tässä nyt ole mitään fyysistä suhdetta sinänsä hakemassakaan, mutta tiedän kyllä että jos koskettaa saisin tätä miestä, jotain tajuntaa räjäyttävää tapahtuisi.

En ole kokenut vastaavaa aiemmin, tunnen häntä kohtaan nyt enemmän sellaista syvää lempeyttä, ei niinkään seksuaalista rakkautta ja suunnatonta ikävää, kuin olisin löytänyt toisen puolikkaani, siitä tuo otsikkokin.

49

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu juu Seli seli

      • Anonyymi

        Aina sama änkyrä.


      • Anonyymi

        Suu suu Peli peli


    • Anonyymi

      Eilen oli todella ahdistava päivä tänään helpompi.

    • Anonyymi

      Hienoa! Ei kannata päästää sellaisesta ihmisestä irti. Tai tuskin hänkään päästää, jos samoin tuntee.

    • Anonyymi

      Mikset voisi sisällyttää tuota ihmistä jollain tavalla elämääsi vaikka suhde ei olisikaan mahdollinen. Ei kaikkia ihmisiä tarvitse ajatella potentiaalisina seksikumppaneina. Ja päinvastoin, epärealistisia odottaa seksipartnerinsa pystyvän tyydyttämään kaikki henkisetkin tarpeet. Yhteen ihmiseen ladataan kohtuuttomia odotuksia, rikkautta jos elämään kuuluu useita, erilaisia hyviä ihmissuhteita.

    • Anonyymi

      Minullakin aikoinaan koski sydämmen alueelle, ajatellessani erästä naista.
      Ei mikään kiva tunne. Itse ajattelin sen johtuvan siitä, etten saa edes ajatella häntä.
      Tuo kipu onkin sittemmin hävinnyt, kun emme ole edes tekemisissä enää.

      • Anonyymi

        Itse en tulkitsisi noin. Minusta kyse on silloin todellisesta rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tulkitsisi noin. Minusta kyse on silloin todellisesta rakkaudesta.

        Mutta kun olen kokenut sen mukavan lämmöntunteenkin. Kipu ei ollut niin kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun olen kokenut sen mukavan lämmöntunteenkin. Kipu ei ollut niin kivaa.

        Ehkä se kipu johtui omista peloistasi tai vastaavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se kipu johtui omista peloistasi tai vastaavasta.

        Pikemminkin siitä että vastapuoli ei halunnut.


    • Anonyymi

      Kukakohan houkka tähänkin sytämentykytyksiseen trollaukseen haksahtaa, varmaan joku tosi terve yksilö.

    • Anonyymi

      Minäkin nainen kuvittelen, että minulla olisi kaksoisliekkejä siellä täällä. Niin monen miehen olen kuvitellut siihen, mutta kun ei olla enää nähty ja ihastus haihtuu, niin silloin toinenkin on unohtunut kokonaan. Ehkä vain kuvittelee, että jossain olisi joku komea mies, joka olisi juuri minulle tarkoitettu. Mutta eihän mikään ole kuten haluaisi.

      • Anonyymi

        Minulla on ollut kolmen eri naisen kanssa omituisia tuntemuksia. Mutta ne ovat olleet niin upeita kokemuksia, että nykyään mikäli en tunne mitään niin minua ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut kolmen eri naisen kanssa omituisia tuntemuksia. Mutta ne ovat olleet niin upeita kokemuksia, että nykyään mikäli en tunne mitään niin minua ei kiinnosta.

        Varmaankin ovat ihan normaaleja ihastumisia. Onko sitten sitä kaksoisliekkiä niin ei välttämättä. Kaikkeen voi uskoa, mutta todellisuus on toinen.


    • Anonyymi

      Kaksoisliekin tarkoitus on lähinnä saada toinen henkisen kehityksen tielle, ei niinkään yhdistyä. Vaikka se tänä päivänä onkin sallittua.

      • Anonyymi

        Egomme muuttuu, meistä tulee sallivampia sekä tulemme tajuamaan, että olemme lähtöisin Jumalasta eli olemme yhtäkuin Jumala. Nämä ovat ne pääseikat. Oletko huomannut että tunnet kipua kun teet jonkun asian väärin?


      • Anonyymi

        Tuo on totta. Voisin kai kiittää häntä siitä, että on saanut minut toipumisen tielle, kyllä kai sitä voi kehitykseksikin kutsua. Mutta välillä olen kyllä ollut eri mieltä, kun usein on sietämättömän huono olo. Mutta ei se hänestä varmaan johdu, vaan vanhoista traumoistani, jotka hän on saanut nousemaan pintaan. Tai ainakin hän on osaltaan vaikuttanut siihen, että ne ovat nousseet pintaan.

        Onhan tässä ollut monenlaista muutakin. Joka tapauksessa uskon siihen, että entiseen minään ei ole paluuta. Nyt vaan ihmettelen, että mitäs nyt. Ei ole vanhoja pakokonsteja enää, tai siis ne eivät enää toimi. Joudun kohtaamaan itseni ja kaikki tunteeni ja välillä tuntuu, että ne vievät minulta vielä hengen. Hyvin yksinäinen tie tämä on. Ei ole kaksoisliekki pitämässä kädestä, en tiedä kuuluisiko sen edes mennä niin. Mutta voin sanoa, että kaipauksen määrä on valtava.
        No pain no gain..


      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Voisin kai kiittää häntä siitä, että on saanut minut toipumisen tielle, kyllä kai sitä voi kehitykseksikin kutsua. Mutta välillä olen kyllä ollut eri mieltä, kun usein on sietämättömän huono olo. Mutta ei se hänestä varmaan johdu, vaan vanhoista traumoistani, jotka hän on saanut nousemaan pintaan. Tai ainakin hän on osaltaan vaikuttanut siihen, että ne ovat nousseet pintaan.

        Onhan tässä ollut monenlaista muutakin. Joka tapauksessa uskon siihen, että entiseen minään ei ole paluuta. Nyt vaan ihmettelen, että mitäs nyt. Ei ole vanhoja pakokonsteja enää, tai siis ne eivät enää toimi. Joudun kohtaamaan itseni ja kaikki tunteeni ja välillä tuntuu, että ne vievät minulta vielä hengen. Hyvin yksinäinen tie tämä on. Ei ole kaksoisliekki pitämässä kädestä, en tiedä kuuluisiko sen edes mennä niin. Mutta voin sanoa, että kaipauksen määrä on valtava.
        No pain no gain..

        Hyvä sinä, olet ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Egomme muuttuu, meistä tulee sallivampia sekä tulemme tajuamaan, että olemme lähtöisin Jumalasta eli olemme yhtäkuin Jumala. Nämä ovat ne pääseikat. Oletko huomannut että tunnet kipua kun teet jonkun asian väärin?

        Kyllä omatunto on herkempi ja tiedän monesti aika äkkiä, kun olen tehnyt väärin. Aikanaan niitä asioita ei niin välttämättä ymmärtänyt, ei edes tunnistanut, mutta nyt jää vaivaamaan. Ja väärinteko on enemmän väärintekoa (tai syntiä), kun sen tiedostaa että on väärin ja silti tekee. Se aiheuttaa kipua. En tiedä kelle kysymys oli, mutta vastasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sinä, olet ymmärtänyt.

        Olisin silti elänyt mieluummin rakkaussuhteessa hänen kanssaan. Mahdollisesti saanut hoitaa vanhoja haavojani sitä kautta. Nyt sen sijaan niitä tuli lisää. Ja kyllä totuus on se, että hän kohteli minua väärin. Annoin hänen tulla lupauksineen aina uudestaan elämääni. Yhtä nopeasti kuin tuli, niin häipyikin. Mutta niinhän se on, että näillä nyt mennään. Ei niitä omia kipuja voi valita ja kyllä kai ne voi yrittää kääntää hyödyksi. Ei katkeruuteen ja kaunaan kannata jäädä junnaamaan. Ja edelleen olen sitä mieltä, että häntä rakastan, vaikkei sitä oikein varmaan kukaan ymmärtäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin silti elänyt mieluummin rakkaussuhteessa hänen kanssaan. Mahdollisesti saanut hoitaa vanhoja haavojani sitä kautta. Nyt sen sijaan niitä tuli lisää. Ja kyllä totuus on se, että hän kohteli minua väärin. Annoin hänen tulla lupauksineen aina uudestaan elämääni. Yhtä nopeasti kuin tuli, niin häipyikin. Mutta niinhän se on, että näillä nyt mennään. Ei niitä omia kipuja voi valita ja kyllä kai ne voi yrittää kääntää hyödyksi. Ei katkeruuteen ja kaunaan kannata jäädä junnaamaan. Ja edelleen olen sitä mieltä, että häntä rakastan, vaikkei sitä oikein varmaan kukaan ymmärtäisi.

        Vanhoja haavoja ei kannata hoidattaa toisen ihmisen tai suhteen kautta.
        Vasta sitten on kunnolla valmis suhteeseen,kun vanhat haavat on hoidettu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja haavoja ei kannata hoidattaa toisen ihmisen tai suhteen kautta.
        Vasta sitten on kunnolla valmis suhteeseen,kun vanhat haavat on hoidettu itse.

        Jos yrität purkaa itseäsi toiselle, niin se ei vaan toimi. Aiheutat vain ahdistusta. Terapeutit on sitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja haavoja ei kannata hoidattaa toisen ihmisen tai suhteen kautta.
        Vasta sitten on kunnolla valmis suhteeseen,kun vanhat haavat on hoidettu itse.

        Kyllä vanhat huonot kokemukset saa parhaiten unohtumaan uusilla hyvillä. Arvasin, että tähän tartutaan. En tarkoittanut ihan sitä kuitenkaan, että hoidattaisin haavani jollain toisella. Teidän kriteereillännehän kukaan ei koskaan ole tarpeeksi "terve" suhteeseen.


    • Anonyymi

      Tiedän meissä pajon samaa sukupuoli vaan eri.

      • Anonyymi

        No silloinhan se kävisi.


    • Anonyymi

      Minä en usko kaksoisliekkeihin.

      • Anonyymi

        Ei kannatakaan, muuten muutut puolikkaaksi. On oltava itsenä kokonainen, kaksoisliekki on jo sinussa, muuten olet hukassa.


      • Anonyymi

        Et ole kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kokenut.

        Juu kun sen kokee niin huomaa että niin vaan on, uskon.


    • Anonyymi

      Minäkään en usko kaksoisliekkeihin. Mutta mulle kävi niin kun ihastuin mieheen, että aina kun hän meni pois, tunsin sellaisen karmaisevan ihanan tunteen rinnassa. Olen sitä tunnetta ihmetellyt. Eiköhän se ole vaan vahvaa ihastumista, rakastumista, jotain.. teki mieli huutaa perään, että älä mene, mutta ei voinut. Ei oltu treffeillä.

    • Anonyymi

      Moni ei ehkä tiedäkkään.
      Arkkienkeleiksi usein mielletään maskuliininen hahmo, kuten Mikael.
      Mutta heidän pareinaan työskentelee myöskin feminiininen hahmo. Jokaisella arkkienkelillä on kaksoisliekkinsä.
      Ihan vaan googlaamalla löytyy.

      • Anonyymi

        Ostanko Pandan vai Fazerin suklaarasian ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostanko Pandan vai Fazerin suklaarasian ?

        Kouvolan lakua mieluiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostanko Pandan vai Fazerin suklaarasian ?

        En kumpaakaan enää. Sivusta.


      • Anonyymi

        Lucia on Luciferin pari ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lucia on Luciferin pari ?

        Luciferia ei ole olemassakaan ja kuka on Lucia?


    • Anonyymi

      Moni tuntuu puhuvan tuosta kaksoisliekki yhteydestä.
      Mistä tietää onko se oikea, vai esittääkö toinen vain olevansa jotain, mitä ei oikeasti ole.

    • Anonyymi

      sydän tykyttää aina väillä kun mietin yhtä henkilöä ja ei tunnu oikein löytyvän muuta vastaavaa henkilöä elämääni.

      kaikki on nähty ja se on sitä samaa, uusia kasvoja vain, ei mitään uutta, kyllästynyt jo ihmisiin, haluaisin vain jotain erilaista elämässäni.

      haluaisin vain olla tietyn henkilön kanssa ja jotenkin vain tuntuu siltä vaikka tulisi vaikka kuinka paljon ihmisiä elämääni, haluan vain olla tietyn ihmisen kanssa.

      tietysti minulla voi olla kavereita, jotenkin nekin on vain katsottava uudestaan kaiken seasta, etsittävä ne parhaimmat kaverit.

      kavereita, jotka auttavat minua ja vanhempia, ei ihmisiä jotka juoksevat vain päivät pitkät "sen" perässä.

      tarvitsen vain aikaa, en ole varma mikä on sopiva aikamäärä tähän tehtävään, onko se 2 vuotta vai 7 vuotta, en tiedä, sen tiedän, että teen kaikkeni oman hyvinvointini eteen,

      on vain yritettävä, luotettava itseensä ja pistettävä likoon kaikki mitä on.

      tuossa aikaisemmin elämässäni eräs henkilö oli ihastunut minuun ja se näköjään tunsi kiputiloja, kun ei saanut vastakaikua.

      toivon että et koe koskaan samanlaisia kiputiloja, haluan vain että sinulla on hyvä olla.

      kyllä minä kaipaan sinua aina välillä. oikeastaan joka päivä, yhä uudestaan ja uudestaan,

      kavereita koitan joskus katsoa, mutta en halua koskaan tuottaa sinulle tuskaa, joten kieltäydyn vain kaikesta, mikä tuottaa sinulle ylenmäärin tuskaa,

      en halua muita kuin sinut, olla vuodesta toiseen vain sinun kanssasi. :)

      • Anonyymi

        Olet rakas kuin mikä, mutta en halua ketään enää.
        Viihdyn yksin.


      • Anonyymi

        Mäkin haluan olla sun.


      • Anonyymi

        Kiitos hani, mäkin haluun olla vain Sun kanssa. ;)


    • Anonyymi

      Mikäli tunnet kipua, niin voi olla että seurassasi on entiteetti. Olento joka haluaa huomiosi, kipu tulee siitä että hän yrittää herättää huomiosi. Myöskin siitä että hän on vähänkuin omatuntosi, jos valitset jotain väärin, niin hän huomauttaa.
      Entiteetin näkee kolmannella silmällä, joten jos et näe niin et ole ihan vielä kehittynyt tarpeeksi ja sinun kuuluu viettää aikaa yksinäsi. Joten parisuhde ei tule kysymykseenkään.
      Etsi entiteettiä niin asiat nopeutuu.

    • Anonyymi

      Itsekin tapasin kaksoiliekkini vuosikymmenen alussa. Ajattelen häntä jatkuvasti, mutta en halua kuulla hänen elämästään yhtään mitään (enkä katsoa sosiaalisesta mediasta mitään kuvia tms). Silti mielessä 24/7.

      • Anonyymi

        No tuo on ongelma.
        Kokoajan hänen ajattelu on kuin kirous hänelle.


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu aivan samalta!

      Juttelimme autossa, ja rintaani vihlaisi ajatus, etten kai voi koskaan koskea häntä. Voisinpa halata!

      Hänen kanssaan on niin ainutlaatuisen helppoa olla, että vaikka en ole aiemmin uskonut minkäälaisiin liekkiteorioihin, uskon hänen olevan vastakappale minulle, vaikka ajattelin olevani niin risainen, ettei minulle voi sellaista löytyä.

      Niin kova ikävä minulle tuli, että eksyin tänne sitä purkamaan. Ja outoa, että satuin löytämään tämän ketjun.

      Täydellinen sydämenpimennys!

    • Anonyymi

      Mutta mitäänkö et aio tehdä? Aiotko unohtaa hänet? Aiotko antaa hänen jäädä ihmettelemään, miksi katoat hänen elämästään? Aiotko jättää hänet ajattelemaan, että hän ei merkinnyt mitään?

      • Anonyymi

        En aio jättää häntä, toivottavasti ei hänkään minua. Rakastan loistavaa leijonaistani ja aion edelleen nähdä hänet ja tavata.. SS


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe