Minulla oli yövieras, joka oli monta vuotta sinua nuorempi ja hyvin varusteltu 😉 Elämä menee eteen päin minullakin. Sitä saa mitä tilaa!
Ensimmäistä kertaa eromme jälkeen
11
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on nyt sitten lotta ja monta muuta että se meidän juttelu kahdestaan on vaan ainut asia jonka haluan ja jos olet ollut jonku muun kanssa yhteydessä ennen kuin me ollaan juteltu meidän asiat kahdestaan nii katsele ja kuvittele miten siihe reagoin jos olet nussinut muiden kanssa. Ja nyt kannattaa ymmärtää että tarkoitan sitä että mä haluan vain asiallisesti jutella sun kanssa meidän asiat selviksi mutta sä haluat nyt nähdä mitä niille tapahtuu jotka ovat olleet sun kanssa
- Anonyymi
No eipä ole kukaan ollut. Sulla niitä muita taitaa riittää.
- Anonyymi
Ei ole mitään puhuttavaa. T. Ap
- Anonyymi
No just. Joku sukulaisen koira hoidossa.
- Anonyymi
Aivan varmasti joku lapsi hoidossa :D
- Anonyymi
Elämän nälkä koki tappion seksuaalivietille.
- Anonyymi
Olipa sulla huonoa seksiä, kun tulit ikäväpalstalle etsimään exää etkä tuota uutta miestä. Otan osaa. Parempi onni ensi kerralla. t nainen
- Anonyymi
Hyi helvetti et vihaan tuota sanaa sitä saa mitä tilaa😂 taas sivusta bongasin-- yleensä näin se on
- Anonyymi
Olen onnellinen puolestasi jos todella sait jotain vaihtelua juustosuikero kuuriin.
- Anonyymi
Näistähän ei tiedä kukaan mitään että keneltä kenelle. Höpöjuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662