Ensimmäistä kertaa eromme jälkeen

Anonyymi

Minulla oli yövieras, joka oli monta vuotta sinua nuorempi ja hyvin varusteltu 😉 Elämä menee eteen päin minullakin. Sitä saa mitä tilaa!

11

130

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on nyt sitten lotta ja monta muuta että se meidän juttelu kahdestaan on vaan ainut asia jonka haluan ja jos olet ollut jonku muun kanssa yhteydessä ennen kuin me ollaan juteltu meidän asiat kahdestaan nii katsele ja kuvittele miten siihe reagoin jos olet nussinut muiden kanssa. Ja nyt kannattaa ymmärtää että tarkoitan sitä että mä haluan vain asiallisesti jutella sun kanssa meidän asiat selviksi mutta sä haluat nyt nähdä mitä niille tapahtuu jotka ovat olleet sun kanssa

• Anonyymi

No eipä ole kukaan ollut. Sulla niitä muita taitaa riittää.

• Anonyymi

Ei ole mitään puhuttavaa. T. Ap

• Anonyymi

No just. Joku sukulaisen koira hoidossa.

• Anonyymi

Aivan varmasti joku lapsi hoidossa :D

• Anonyymi

Elämän nälkä koki tappion seksuaalivietille.

• Anonyymi

Olipa sulla huonoa seksiä, kun tulit ikäväpalstalle etsimään exää etkä tuota uutta miestä. Otan osaa. Parempi onni ensi kerralla. t nainen

• Anonyymi

Hyi helvetti et vihaan tuota sanaa sitä saa mitä tilaa😂 taas sivusta bongasin-- yleensä näin se on

• 😂😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂Vktt huomenna on hauska päivä

• Anonyymi

Olen onnellinen puolestasi jos todella sait jotain vaihtelua juustosuikero kuuriin.

• Anonyymi

Näistähän ei tiedä kukaan mitään että keneltä kenelle. Höpöjuttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe