Ensimmäistä kertaa eromme jälkeen
Minulla oli yövieras, joka oli monta vuotta sinua nuorempi ja hyvin varusteltu 😉 Elämä menee eteen päin minullakin. Sitä saa mitä tilaa!
11
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on nyt sitten lotta ja monta muuta että se meidän juttelu kahdestaan on vaan ainut asia jonka haluan ja jos olet ollut jonku muun kanssa yhteydessä ennen kuin me ollaan juteltu meidän asiat kahdestaan nii katsele ja kuvittele miten siihe reagoin jos olet nussinut muiden kanssa. Ja nyt kannattaa ymmärtää että tarkoitan sitä että mä haluan vain asiallisesti jutella sun kanssa meidän asiat selviksi mutta sä haluat nyt nähdä mitä niille tapahtuu jotka ovat olleet sun kanssa
- Anonyymi
No eipä ole kukaan ollut. Sulla niitä muita taitaa riittää.
- Anonyymi
Ei ole mitään puhuttavaa. T. Ap
- Anonyymi
No just. Joku sukulaisen koira hoidossa.
- Anonyymi
Aivan varmasti joku lapsi hoidossa :D
- Anonyymi
Elämän nälkä koki tappion seksuaalivietille.
- Anonyymi
Olipa sulla huonoa seksiä, kun tulit ikäväpalstalle etsimään exää etkä tuota uutta miestä. Otan osaa. Parempi onni ensi kerralla. t nainen
- Anonyymi
Hyi helvetti et vihaan tuota sanaa sitä saa mitä tilaa😂 taas sivusta bongasin-- yleensä näin se on
- Anonyymi
Olen onnellinen puolestasi jos todella sait jotain vaihtelua juustosuikero kuuriin.
- Anonyymi
Näistähän ei tiedä kukaan mitään että keneltä kenelle. Höpöjuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-419214430Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans13312306Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.
Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel5748558Huomio ! Huomio !
HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –1245609Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o3045030