Miettinyt sitä, että

Anonyymi

Miksi muutuit niin pahaksi, johtuuko se siitä, että sinut petettiin?

67

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avasit toimillasi haavat mitä en ollut vielä käsitellyt.

      • Anonyymi

        Jäät mun käsiin vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäät mun käsiin vielä

        Olen ihan tavoitettavissa.


      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa, aloittajalla ole osaa eikä arpaa sinun haavoihisi ja niiden käsittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa, aloittajalla ole osaa eikä arpaa sinun haavoihisi ja niiden käsittelyyn.

        Ei ollut kyseisellä henkilölläkään ketä kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyseisellä henkilölläkään ketä kaipaan.

        No sitten ei pidä syytellä syyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyseisellä henkilölläkään ketä kaipaan.

        Jätä se toisen puoliso rauhaan? Olet vieras, erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä se toisen puoliso rauhaan? Olet vieras, erilainen.

        Olen jättänyt rauhaan.


    • Anonyymi

      Kohtelen muita ihmisiä, kuten he kohtelevat minua!

    • Anonyymi

      Pahalla pahaa vastaan. Tämä on vasta alkusoittoa.

      • Anonyymi

        En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista ajattelua. Tuo ei johda mihinkään hyvään, tuo vain lisää pahuutta. Sanoisin, että totuudella ja rehellisyydellä kaikkea vastaan. Niissä on oikeus ja niissä on rauha.

        Toiset eivät pidä rehellisyydestä ja totuudesta, koska ne voi "satuttaa" tai siis laittaa vastuuseen sellaisia, jotka puuhaa hämäriä. Joidenkin mielestä myös rehellisyys ja totuus on "pahaa", koska ne paljastaa pimeät teot ja niiden tekijät. Rehellisyys, totuus ja oikeus edistää vain hyvää. Rehellisyys, totuus ja oikeus voi kulkea myös yhdessä armollisuuden kanssa. Kannattaa silti muistaa, että armoa ei ole ilman totuutta. Armo armahtaa ansaitsemattomalla rakkaudella sen, joka tunnustaa rehellisesti ja totuudellisesti pimeimmätkin tekonsa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista ajattelua. Tuo ei johda mihinkään hyvään, tuo vain lisää pahuutta. Sanoisin, että totuudella ja rehellisyydellä kaikkea vastaan. Niissä on oikeus ja niissä on rauha.

        Toiset eivät pidä rehellisyydestä ja totuudesta, koska ne voi "satuttaa" tai siis laittaa vastuuseen sellaisia, jotka puuhaa hämäriä. Joidenkin mielestä myös rehellisyys ja totuus on "pahaa", koska ne paljastaa pimeät teot ja niiden tekijät. Rehellisyys, totuus ja oikeus edistää vain hyvää. Rehellisyys, totuus ja oikeus voi kulkea myös yhdessä armollisuuden kanssa. Kannattaa silti muistaa, että armoa ei ole ilman totuutta. Armo armahtaa ansaitsemattomalla rakkaudella sen, joka tunnustaa rehellisesti ja totuudellisesti pimeimmätkin tekonsa. :)

        Onko oikeutta pilata toisen elämä vainoamalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeutta pilata toisen elämä vainoamalla?

        Ei ole. En hyväksy vainoa millään perusteella ja olen ollut sellaisen kohteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeutta pilata toisen elämä vainoamalla?

        Vainoakin on eri tasoista. Toiset pääsee helpommalla, toiset joutuu kokemaan kovaksi luokitellun vainon. Tuo seuraava lista löytyi eräältä sivulta.

        Kovemman asteen vaino:
        - esiintyminen uhrina
        - valeprofiilit
        - lavastukset
        - viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
        - terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
        - mustamaalaaminen rikolliseksi
        - perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
        - rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen


      • Anonyymi

        Olen kirjoittanut siis tässä langassa tänään viestit: 13:07, 13:28, 13:56 ja 15:42. Jos sinä perättömästi syytät toista ihmistä tuollaisista asioista vielä julkisella palstalla, ymmärrätköhän, miten vakavasta asiasta on kyse? Jos sinä perättömästi syystät vielä rikoksen uhria tuollaisista asioista, mahdatko oikeasti ymmärtää, kuinka suuresta valheesta on kysymys. En ole aloittaja. En tunne aloittajaa. Tällä palstalla on monia kiusattuja.


      • Anonyymi

        Voisitko nyt kertoa, mistä noissa syytöksissäsi on kyse? Onneksi täällä on moderaattoreita ja tarvittaessa poliisikin lukee tätä palstaa. Minulla ei ole minkäänlaisia profiileja missään, ei tällä palstalla eikä muuallakaan. Olen esiintynyt ja esiinnyn aina vain itsenäni palstalla ja palstan ulkopuolella.

        Jos sinä tiedät, että jollekin ihmiselle tai minulle, jos nyt tiedät, kuka olen, on tehty tuollaisia asioita, ole hyvä ja ilmoita poliisille. Jos kuulut siihen palstan kiusaajaporukkaan, ole hyvä ja tunnusta tekosi ja tietämäsi asiat poliisille.


      • Anonyymi

        Tällä palstalla liikkuu myös ihmisiä, jotka ilmeisesti hakkeroi, kiusaa ja joilla on todellisuudentaju ainakin osittain mennyt. Jos ihminen esiintyy palsta- ja fantasiahahmojen takaa, toisena tai toisina ihmisinä, systemaattisesti kiusaa ja käyttää palstaa väärään tarkoitukseen, hakkeroi, vainoaa palstalla ja IRL ja tekee muuta laitonta, ihminen on paitsi häiriintynyt mutta myös vakavasti sairas. Sellainen ihminen tarvitsee apua, sekä lääkärin että poliisin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko nyt kertoa, mistä noissa syytöksissäsi on kyse? Onneksi täällä on moderaattoreita ja tarvittaessa poliisikin lukee tätä palstaa. Minulla ei ole minkäänlaisia profiileja missään, ei tällä palstalla eikä muuallakaan. Olen esiintynyt ja esiinnyn aina vain itsenäni palstalla ja palstan ulkopuolella.

        Jos sinä tiedät, että jollekin ihmiselle tai minulle, jos nyt tiedät, kuka olen, on tehty tuollaisia asioita, ole hyvä ja ilmoita poliisille. Jos kuulut siihen palstan kiusaajaporukkaan, ole hyvä ja tunnusta tekosi ja tietämäsi asiat poliisille.

        Jos saat kyrvät kiinnostumaan tapauksestasi, niin onneksi olkoon.
        Pahin kiusaaja, mustamaalaaja ja toisina esiintyjä ulisee ja uhriutuu usein näkyvimmin itse. Jos meni siis ns metsään, niin saatan uskoa sen.


      • Anonyymi

        Kenestä ihmisestä on kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saat kyrvät kiinnostumaan tapauksestasi, niin onneksi olkoon.
        Pahin kiusaaja, mustamaalaaja ja toisina esiintyjä ulisee ja uhriutuu usein näkyvimmin itse. Jos meni siis ns metsään, niin saatan uskoa sen.

        Poliisi ei ikävä kyllä kaikkea ymmärrä eikä aina halua ymmärtää. Ei niiltäkään kaikkeen apua aina saa. Tavallinen rivipoliisi ei taida oikein monimutkaisia asioita ymmärtää ja usein rikoksen uhri joutuu keräämään kaiken todistusaineiston. Se voi olla todella työlästä.

        En esiinny uhrina vaan olen/olen ollut uhri ja joutunut kokemaan kaikenlaista. Kyllä tällä palstalla varmasti niitä uhriutujiakin löytyy. Tietysti niissä uhriutujissakin voi olla sellaisia, jotka ovat jossain asioissa uhreja. Rikollisetkin voi joutua rikoksen tai rikosten uhriksi. Rikollisillakin voi olla vaikeat taustat. En vähättäele tuollaisia asioita. Se ei oikeuta kuitenkaan tekemään rikoksia muita kohtaan eikä se tarkoita sitä, että vastuu omista teoista jotenkin raukeaisi tyhjiin. Sellaista ajattelua en ymmärrä.


      • Anonyymi

        Nuo ihmiset!!!! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoakin on eri tasoista. Toiset pääsee helpommalla, toiset joutuu kokemaan kovaksi luokitellun vainon. Tuo seuraava lista löytyi eräältä sivulta.

        Kovemman asteen vaino:
        - esiintyminen uhrina
        - valeprofiilit
        - lavastukset
        - viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
        - terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
        - mustamaalaaminen rikolliseksi
        - perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
        - rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen

        Pääsimme vainoajasta eroon muuttamalla eri asuntoon tämä on onnen päivä . Vainoaja saa tästä eteenpäin hommata itselleen uudet vainottavat että heippa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsimme vainoajasta eroon muuttamalla eri asuntoon tämä on onnen päivä . Vainoaja saa tästä eteenpäin hommata itselleen uudet vainottavat että heippa .

        Aina se muuttaminenkaan ei välttämättä kaikkien kohdalla ole auttanut. Ei auta, vaikka muuttaisi toiseen kaupunkiin. Jos on tarpeeksi sairas ihminen tai sairaat ihmiset perässä, hän/he tulee tarvittaessa perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se muuttaminenkaan ei välttämättä kaikkien kohdalla ole auttanut. Ei auta, vaikka muuttaisi toiseen kaupunkiin. Jos on tarpeeksi sairas ihminen tai sairaat ihmiset perässä, hän/he tulee tarvittaessa perässä.

        Niimpä... tällöin onkin jo kyse jostain ns kostovainoamisesta


    • Anonyymi

      Millä lailla pahaksi?

    • Anonyymi

      En ole paha. Pahuuden peilaan kyllä lähettäjälle takaisin kuten kuuluukin.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta terveeltä. Niin kauan kuin ei tunnista itsessäkin pahuutta ja pysty erittelemään hyvää ja pahaa, koko hyvyyden ja pahuuden tunnistaminen on kateissa.

        Ennen kaikkea kaikenlainen kostaminen on pahuutta kuten myös ylemmyysaseman ottaminen. Molemmat johtavat ainoastaan pahuuden lisääntymiseen, ei hyvyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta terveeltä. Niin kauan kuin ei tunnista itsessäkin pahuutta ja pysty erittelemään hyvää ja pahaa, koko hyvyyden ja pahuuden tunnistaminen on kateissa.

        Ennen kaikkea kaikenlainen kostaminen on pahuutta kuten myös ylemmyysaseman ottaminen. Molemmat johtavat ainoastaan pahuuden lisääntymiseen, ei hyvyyden.

        Ei se nyt ihan noinkaan ole. Ja on todellakin tervettä peilata tai lähettää paha takaisin sille pahan tekijälle. Hyvyyteen kuuluu myös rajat, ei se ole sitä että nöyränä ottaa vastaan vaan.


      • Anonyymi

        kostobuuhuu-ulina. Jos muuten diggaa spekuloida sitä, kuka kirjoittelee mitäkin, niin virheellisyys olkoon tavaramerkkini, vaikkei uskoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noinkaan ole. Ja on todellakin tervettä peilata tai lähettää paha takaisin sille pahan tekijälle. Hyvyyteen kuuluu myös rajat, ei se ole sitä että nöyränä ottaa vastaan vaan.

        Terveeseen itsetuntoon ja hyvyyteen kuuluu rajat, ei kosto.


      • Anonyymi

        Oivaltava kommentti. Pisteet tästä kirjoittajalle, kuka ikinä oletkaan. Asia on juuri noin. Jokaisella on rajat, joita muiden täytyy kunnioittaa ja joita muut eivät saa loukata ja polkea. Jos joku loukkaa ja polkee, omien rajojen puolustaminen on terve reaktio ja sen rajojen loukkaajan ja väärintekijän tulee ottaa tietenkin vastuu toisen rajojen loukkaamisesta.

        Ihminen ei ole paha, jos ymmärtää oikeutensa ja puolustaa rajojaan. Vain vinksahtaneen arvomaailman omaava pitää tuollaista ihmistä pahana. Ihminen on silloin hyvän asialla ja oikealla asialla, kun puolustaa itseään oikeutetusti. Noin kuuluu toimia. Tuo on itsearvostusta ja itsestään huolehtimista. Ihminen on pahantekijä, ymmärtämätön ja väärintekijä, jos tieten tahtoen loukkaa toisen rajoja ja erityisen vinksahtanut, jos leimaa pahaksi ihmisen, joka ymmärtää ja puolustaa omia rajojaan ja nousta "vastarintaan" epäoikeudenmukaisuuden edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivaltava kommentti. Pisteet tästä kirjoittajalle, kuka ikinä oletkaan. Asia on juuri noin. Jokaisella on rajat, joita muiden täytyy kunnioittaa ja joita muut eivät saa loukata ja polkea. Jos joku loukkaa ja polkee, omien rajojen puolustaminen on terve reaktio ja sen rajojen loukkaajan ja väärintekijän tulee ottaa tietenkin vastuu toisen rajojen loukkaamisesta.

        Ihminen ei ole paha, jos ymmärtää oikeutensa ja puolustaa rajojaan. Vain vinksahtaneen arvomaailman omaava pitää tuollaista ihmistä pahana. Ihminen on silloin hyvän asialla ja oikealla asialla, kun puolustaa itseään oikeutetusti. Noin kuuluu toimia. Tuo on itsearvostusta ja itsestään huolehtimista. Ihminen on pahantekijä, ymmärtämätön ja väärintekijä, jos tieten tahtoen loukkaa toisen rajoja ja erityisen vinksahtanut, jos leimaa pahaksi ihmisen, joka ymmärtää ja puolustaa omia rajojaan ja nousta "vastarintaan" epäoikeudenmukaisuuden edessä.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivaltava kommentti. Pisteet tästä kirjoittajalle, kuka ikinä oletkaan. Asia on juuri noin. Jokaisella on rajat, joita muiden täytyy kunnioittaa ja joita muut eivät saa loukata ja polkea. Jos joku loukkaa ja polkee, omien rajojen puolustaminen on terve reaktio ja sen rajojen loukkaajan ja väärintekijän tulee ottaa tietenkin vastuu toisen rajojen loukkaamisesta.

        Ihminen ei ole paha, jos ymmärtää oikeutensa ja puolustaa rajojaan. Vain vinksahtaneen arvomaailman omaava pitää tuollaista ihmistä pahana. Ihminen on silloin hyvän asialla ja oikealla asialla, kun puolustaa itseään oikeutetusti. Noin kuuluu toimia. Tuo on itsearvostusta ja itsestään huolehtimista. Ihminen on pahantekijä, ymmärtämätön ja väärintekijä, jos tieten tahtoen loukkaa toisen rajoja ja erityisen vinksahtanut, jos leimaa pahaksi ihmisen, joka ymmärtää ja puolustaa omia rajojaan ja nousta "vastarintaan" epäoikeudenmukaisuuden edessä.

        Mitä sun rajaa on loukattu ja rikottu niin pahasti että olet noin kyynistynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun rajaa on loukattu ja rikottu niin pahasti että olet noin kyynistynyt.

        Erittäin hyvä kysymys. En ole kyynistynyt. Avoimuus ja rehellisyys ei ole kyynisyyttä. Monia rajojakin on loukattu ja rikottu mutta en mene siihen tässä syvemmin.


      • Anonyymi

        Tsösiöpäätit ovat usein tarpeeksi pihalla itsensä ja elämänsä kanssa ja tarpeeksi vähä-älyisiä tuollaiseen hommaan. Kukaan, jolla on elämä hanskassa, tulevaisuuden suunnitelmat ja selkäranka, ei lähde tuollaiseen.


      • Anonyymi

        Käykäähän nyt edes lukemassa "narsistin" määritelmä. Tuota narsisti sanaa huutaa ämmät sen jälkeen ku asiat ei oo menny niille mieleisesti. Suomennettuna " tee niinku mä sanon tai..."


      • Anonyymi

        Totuudet selviää, täällä voi nimettömänä sanoa mitä vain.


      • Anonyymi

        Kohteliaasti kysyin häneltä joka sanoi että rajojen rikkominen on väärin.


    • Anonyymi

      Itse en ainakaan ole paha, mutta jotakin minussa on ollut kuolleena jo kauan. Siksi lähestyminen kenenkään kanssa ei ole mahdollista. Ketään ei saisi koskaan rikkoa tahallaan 😔

    • Anonyymi

      Ei ole petetty sain vain liikaa ei mahdu housuihin.

    • Anonyymi

      Kun luottamus katoaa, ei ihmisten välillä ole enää mitään. Ei se ole pahuutta, paha on se, joka toisen luottamuksen pettää.

      • Anonyymi

        Tämä. Tämä se oikea vastaus on.


      • Anonyymi

        Tämä on totta


    • Anonyymi

      Itsehän vastasit itsellesi.

      • Anonyymi

        On jotenkin outoa lukea näitä ja kirjoitella tätä samaa asiaa aloituksiin jos todella on tätä mieltä. Mitä järkeä silloin on olla palstalla. JA TÄMÄNKIN KIRJOITTI NAINEN IHAN NAISENA!


    • Anonyymi

      Ihminen muuttuu kovemmaksi sitä mukaan kuin tulee takkiin liikaa. Aikansa ottaa kaikkea paskaa nöyränä vastaan ja jossain vaiheessa turtuu, muuttaa itsensä kestääkseen paremmin toisten ilkeillyt ja sanomiset. Mun olis pitänyt antaa samalla mitalla muutamalle kusipäämuijalle takaisin, olisivat älynneet pitää turpansa soukemmalla mun suhteen. Mua on kusetettu muutamat kerrat, toista kertaa ne henkilöt ei mua kuseta. Enkä mä usko joihinkin diipadaapa-lupauksiin, tiedän jo ennalta ne on pelkkää bullshittii, sheissee joka sana.

    • Anonyymi

      Luulisin näin.

      Mietin vain kolmesataa kertoo että mikä saa miehen pettämään ?

      Vaikka syitä kyllä tiedänkin jo .

      • Anonyymi

        Pettää ne naisetkin samalla tavalla ja samasta syystä, haetaan toimintaan kun oma puoliso ei anna tai sitten luullaan ett ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Mulkku vie miestä ja naiset hakee sitä mulkkua elämäänsä. Pettäjä pettää toistenkin vaikka muuta vannois, ei piittaa muusta kuin itsestään ja hakee sitä seksiä, koska salapanot antaa lisäpotkua elämään, ei niistä mitään elämän suurta rakkautta haeta vaan se on pelkkää paneskelua. Sitten jos saadaan yhteinen arki sen salasuhteen kans, niin jonkun aikaa se on uutta, mutt kohta se muuttuu tylsäks ja sitten sitä haetaan jo uutta kohdetta jota paneskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettää ne naisetkin samalla tavalla ja samasta syystä, haetaan toimintaan kun oma puoliso ei anna tai sitten luullaan ett ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Mulkku vie miestä ja naiset hakee sitä mulkkua elämäänsä. Pettäjä pettää toistenkin vaikka muuta vannois, ei piittaa muusta kuin itsestään ja hakee sitä seksiä, koska salapanot antaa lisäpotkua elämään, ei niistä mitään elämän suurta rakkautta haeta vaan se on pelkkää paneskelua. Sitten jos saadaan yhteinen arki sen salasuhteen kans, niin jonkun aikaa se on uutta, mutt kohta se muuttuu tylsäks ja sitten sitä haetaan jo uutta kohdetta jota paneskella.

        Jeps.


    • Anonyymi

      PTSD. Traumojen käsittely jatkuu vielä tänäkin päivänä.

      • Anonyymi

        Niin täälläkin, jatkuu vielä varmasti kauan!


    • Anonyymi

      Hyvin on asiat ja huoli pois

    • Anonyymi

      Pitkään mietin samaa mutta enää en jaksa, oli mikä oli ja teki mitä teki.

    • Anonyymi

      Kukaan ei kuitenkaan saa kierrättää omia pettymyksiään asiaan kuulumattoman niskaan.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään saisikaan mutta silti saattaa joku saada ansaitsematonta kuraa niskaansa.


      • Anonyymi

        Tämä on totta. Ikävää, kun kirjoittaa hyvin vähän palstalla, eikä osallistu keskusteluihinkaan ja silti saa vaikka millaista kuraa niskaansa. Toivottavasti kaipaamani henkilö uskoo enemmän omia intuitioitaan, kuin palstan virtuaalitodellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Ikävää, kun kirjoittaa hyvin vähän palstalla, eikä osallistu keskusteluihinkaan ja silti saa vaikka millaista kuraa niskaansa. Toivottavasti kaipaamani henkilö uskoo enemmän omia intuitioitaan, kuin palstan virtuaalitodellisuuteen.

        Toivon tätä samaa. Toivon ettei hän kuluta aikaa näihin.


    • Anonyymi

      Miten käyttäydyit?

      Huusitko? Haukuitko? Petitkö? Valehtelitko?
      Haitko vieraita sänkyys? Kerroitko kuin halvettuvs toinen on?

      Mitä odotat toisen siihen sanovan?

      Pussaavan onnensa kukkuloilla että voikun oot ihanana?

      • Anonyymi

        Kysymyksiin en mitään noista.


    • Anonyymi

      Miksi turvautua tähän pintaporukkaan ja kyynistyvään kansaan ? Ei suurimmalla osalla ole mitään annettavaa, mikäli ei ole samanlaisia kiinnostuksenkohteita. Turhaa ajanhukkaa se vain on. Jos et ole somessa, et näemmä ole olemassakaan. Näin se nykyään näyttää menevän. Entiset tutukin ovat hautautuneet ilmeisesti TikTokin yms. ihmeelliseen maalilmaan. Sieltähän se näyttää "todellinen elämä" nykyään löytyvän.

      • Anonyymi

        Todellinen elämä" mikä on pelkkää kulissia ja ihmiset vetää koko ajan jotain roolia.


    • Anonyymi

      Eikös noiden pidä olla kaksi täysin eri asiaa vai kuinka.
      Ei kai sinua saa rangaista siitä mitä hänelle on tapahtunut.
      Vai helpottaako jotakuta se että laittaa pahan kiertoon.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, ketkä elää kulissia, vai etkö saanut mielikuvitus olentoa itsellesi, olet kyllä vaarallinen ja harhainen...


    • Anonyymi

      Selväjärkinen ihminen suhtautuu jokaiseen vastaantulevaan ihmiseen asenteella "ihmiset ovat susia toisilleen". Harvat poikkeukset säännöstä menevät väistämättömien haittavaikutusten piikkiin, ja saavathan sinisilmät näin elämänkoulutusta tulevaisuutta ajatellen.

      • Anonyymi

        Jep juuri näin.


    • Anonyymi

      Kuinka kestäväksi kilven saakaan jos vain "hyvyyden" maailmassa elää, muuttuminen alkoi jo paljon ennenkuin me tavattiin ja se pahansiemen onneks ei puhjennut kukkaan.

      Muuttuminen oli monen asian summa ja siitä ei ota selvää kuin herra itse :P

      • Anonyymi

        Jep juuri näin.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe