Kenen teidän mielestä pitäisi ensimmäisenä saada korona rokote
Kenelle rokotteet
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näiden tällaisten aloitusten tekijöille!
- Anonyymi
Niin kuin on jo suunniteltu, eli hoitohenkilökunnan,ikäihmisten ja riskiryhmiin kuuluvien ihmisten. nämä saavat ekaka rokotteen kunhan rokotteita tulee.
- Anonyymi
Rokotteet olisi annettava heti hoitohenkilöille ja tuottaville työntekijöille jotta yhteiskunta pyörii. Eläkeläiset voivat odottaa sitä rokotetta kotonaan sen pari viikkoa pidempään. (Syy on ihan se että moiset pöljäkkeet yrittävät koronaa hankkimalla hankkia tuolla kaupoissa etc)
- Anonyymi
En kyllä ota sitä myrkkyä itteeni! Tiedä mitä sivuvaikutuksia tälläkin rokotteella on.
- Anonyymi
Niinpä! En ota sitä minäkään!
- Anonyymi
Elkää ottako. Varsinkin jos ette ole tuottavia ihmisiä. Jos lojutte kotona tai olette eläkkeellä teillä on aikaa olla ja odottaa. Sitten otatte kun tuntuu siltä ja tarpeeksi turvalliselta. Mikä se ongelma oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elkää ottako. Varsinkin jos ette ole tuottavia ihmisiä. Jos lojutte kotona tai olette eläkkeellä teillä on aikaa olla ja odottaa. Sitten otatte kun tuntuu siltä ja tarpeeksi turvalliselta. Mikä se ongelma oli?
Ei tule moni tuottava ihminenkään rokotetta ottamaan. Tuo olettamus siitä, että rokotevastaiset ovat jotenkin tuottamattomia ihmisiä, on suorastaan idioottimaisen typerä.
Ja huomaa, jopa sairaanhoitajissa on paljon koronarokotteen vastustajia. Monet eivät ole ottaneet influenssarokotteitakaan edes pakon edessä.
- Anonyymi
Olkaa ottamatta ja pysykää pois ihmistenilmoilta.
- Anonyymi
J.Pennaselle
- Anonyymi
Ei minulle ainakaan tarvitse. Olen perusterve ja ne pakolliset rokotukset on kunnossa.
En ole koskaan hakenut edes mitään influenssa rokotuksia. Flunssat olen sairastanut harvakseltaan, kaksi kertaa ollut kuumeessa ja flunssassa neljänkymmenen vuoden aikana. Harvakseltaan siis.
Jos joskus kuolen johonkin viirukseen, niin siitä vaan. Toivon vaan, että en ikinä tartuta keneenkään toiseen mitään virusta tai muuta vahinkoa aiheuta kenenkään toisen ihmisen terveydelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676