Kenen teidän mielestä pitäisi ensimmäisenä saada korona rokote
Kenelle rokotteet
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näiden tällaisten aloitusten tekijöille!
- Anonyymi
Niin kuin on jo suunniteltu, eli hoitohenkilökunnan,ikäihmisten ja riskiryhmiin kuuluvien ihmisten. nämä saavat ekaka rokotteen kunhan rokotteita tulee.
- Anonyymi
Rokotteet olisi annettava heti hoitohenkilöille ja tuottaville työntekijöille jotta yhteiskunta pyörii. Eläkeläiset voivat odottaa sitä rokotetta kotonaan sen pari viikkoa pidempään. (Syy on ihan se että moiset pöljäkkeet yrittävät koronaa hankkimalla hankkia tuolla kaupoissa etc)
- Anonyymi
En kyllä ota sitä myrkkyä itteeni! Tiedä mitä sivuvaikutuksia tälläkin rokotteella on.
- Anonyymi
Niinpä! En ota sitä minäkään!
- Anonyymi
Elkää ottako. Varsinkin jos ette ole tuottavia ihmisiä. Jos lojutte kotona tai olette eläkkeellä teillä on aikaa olla ja odottaa. Sitten otatte kun tuntuu siltä ja tarpeeksi turvalliselta. Mikä se ongelma oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elkää ottako. Varsinkin jos ette ole tuottavia ihmisiä. Jos lojutte kotona tai olette eläkkeellä teillä on aikaa olla ja odottaa. Sitten otatte kun tuntuu siltä ja tarpeeksi turvalliselta. Mikä se ongelma oli?
Ei tule moni tuottava ihminenkään rokotetta ottamaan. Tuo olettamus siitä, että rokotevastaiset ovat jotenkin tuottamattomia ihmisiä, on suorastaan idioottimaisen typerä.
Ja huomaa, jopa sairaanhoitajissa on paljon koronarokotteen vastustajia. Monet eivät ole ottaneet influenssarokotteitakaan edes pakon edessä.
- Anonyymi
Olkaa ottamatta ja pysykää pois ihmistenilmoilta.
- Anonyymi
J.Pennaselle
- Anonyymi
Ei minulle ainakaan tarvitse. Olen perusterve ja ne pakolliset rokotukset on kunnossa.
En ole koskaan hakenut edes mitään influenssa rokotuksia. Flunssat olen sairastanut harvakseltaan, kaksi kertaa ollut kuumeessa ja flunssassa neljänkymmenen vuoden aikana. Harvakseltaan siis.
Jos joskus kuolen johonkin viirukseen, niin siitä vaan. Toivon vaan, että en ikinä tartuta keneenkään toiseen mitään virusta tai muuta vahinkoa aiheuta kenenkään toisen ihmisen terveydelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756