Taiteilija Therman

Anonyymi

Milloin tulee uutta musaa? Eka sinkku vois olla vaikka nuorekkaasti #konkurss

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stefan ja Sofi uusi Armi ja Däni ja eikuin vaan laulaa yhdessä ja rahoo tulloo tuplana het.🕺💃🕺✌️

• Anonyymi

Kun ei sit kävis samoin Sofil kuin kävi Armille, et viina vei henki rievun.

• Anonyymi

Lähteekö rotikka keikoille myös?

• Anonyymi

Rahan tuloa ei voi estää, eikuin mikit käteen ja määkii.

• Anonyymi

"Tämä on nyt Stefanin ja Sofian show", -Martina Aitolehti.

• Anonyymi

Oli kyllä niin oikeassa ja on tapahtunut paljon. Ehkä voisi näin jälkeenpäin sanoa, että tuon parin ei olisi kannattanut mennä yhteen., "Kaksi rikkinäistä ihmistä yhdessä" Martinan sanoin.

• Anonyymi

Ei siinä Aitolehdellä ole mitään saumaa, hän on määkimisensä jo määkinyt, huonolla menestyksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kyllä niin oikeassa ja on tapahtunut paljon. Ehkä voisi näin jälkeenpäin sanoa, että tuon parin ei olisi kannattanut mennä yhteen., "Kaksi rikkinäistä ihmistä yhdessä" Martinan sanoin.

Martina , siinä vasta tasapainoinen ihminen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä Aitolehdellä ole mitään saumaa, hän on määkimisensä jo määkinyt, huonolla menestyksellä.

Salarakas biisi Fingeroosin kanssa. Uudet silikonit keikalla, ei ollut koiraa .

• Anonyymi

Tai #katki Onks se sit et piuha katki, juominen katki, muna katki vai pää katki niin thebu vain tietää, mut siis näitä sen samaisia viittauksia sen konkurss... ig storeist. 😬
      Se vois setelien sijaan heitellä sen musavideos laskuja😂 Pari insta horoo kainaloon ni avot.

• Anonyymi

Stefuhan on rämpytellyt kitaraa viime aikoina instastoryissa. Ehkä musaa luvassa nimellä The Rotwiler joka profiilikuvassa.

• Anonyymi

Eipäs äijällä ole kehumista maineessaan, näyttää et paheenee vaan päivä päivältä pahemaksi.

• Anonyymi

Tais saada nyt ajokortin takaisin, hieno homma!

• Anonyymi

Kelle hieno?

• Anonyymi

Onko todella?

• Anonyymi

Levyttäisipä Suuret setelit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1718
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      132
      1388
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      836
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      691
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      531
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      477
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45