Joh
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Ja jättäkää Jussin haukkumiset väliin, en ole hän.
Hoitokokousten syy:Lyhyt oppimäärä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten valheen henki voi olla itsenä isä?
Eiku tämäkin ole Jumalan luoma henki olento.
Raamattu ei ny pysynyt totuudessa tämän asian suhteen.- Anonyymi
Perkele valitsi itse pahuuden, pahaksi ryhtymisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo voinut pahuutta valita koska Raamattu sanoo että kaikki on luotu hyväksi.
Miten pahuutta voi valita kun sitä ei ollut olemassakaan?
Selkiä ristiriitane juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Perkele valitsi itse pahuuden, pahaksi ryhtymisen"
Perkele ja saatana ja mitä ny kaikkia nimiä tällä ny on?Rakkaalla lapsella on monta nimiä,On ollut aluksi hyvä enkeli mutta Raamattu ei tyhjentävästi selitä miks tällä enkelillä on ollut alusta alkaen taipuvuus pahaan?
Hyvästä ei voi tulla pahaa jos ei ole taipuvuutta tähän.
- Anonyymi
Saalemi on itkenyt kommentin pois. Itse kiroaa Raamatulla, mutta ei ketä palautetta. Havaintoni mukaan saalemit ovat yrittäneet jäljittää viestin IP-osoitteen, mutta eivät onnistuneet. Turhaa taistella VPN:ää vastaan.
- Anonyymi
Lääkkeenottoaika!
- Anonyymi
Kauniisti ulistat isääsi.
- Anonyymi
Onko uo jotakin kaanaankieltä tuo ulistaminen?
https://www.is.fi/hs-vantaa/art-2000007651767.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uo jotakin kaanaankieltä tuo ulistaminen?
https://www.is.fi/hs-vantaa/art-2000007651767.htmlSaalemin luopiopaholainen vahvistaa olemuksensa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalemin luopiopaholainen vahvistaa olemuksensa .
sama hoitokokousaggressio näkyy kuin ennenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Saalemin luopiopaholainen vahvistaa olemuksensa .
Joh
8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden
8:46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja
Hoitokokokoukset ovat indikaattori koko vl-liikkeen saatanallisuudesta.
Matt. 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Matt. 7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?- Anonyymi
Saalemin pastori kantaa huonoja hedelmiä. Raamattuhan sanoo, että hedelmistä puu tunnetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalemin pastori kantaa huonoja hedelmiä. Raamattuhan sanoo, että hedelmistä puu tunnetaan.
Ei hän hoitokokouksia järjestänyt.
- Anonyymi
Hoitokokoukset olivat epäjumala rahan palvontaa.
- Anonyymi
Hoitokokouksissa tuli esille kummallista lähimmäisenrakkautta. Lienee rakkautta sekin että lähimmäistä uhkailtiin ja alistettiin ja syyttömiä ihmisiä heitettiin saatanalle. Kuka sellaisen vallan oli hoitomiehille antanut?
- Anonyymi
Koko sen sukupolven on mentävä isiensä tykö ennekuin kyetään mihinkään uudistukseen, ja sittenkin se taitaa jäädä tulematta.
kun ei ole halua nähdä asioiden laatua vaikka naataneitä kävisi viikon välein niin eihän mikään voi muuttua. - Anonyymi
Eipä tarvitse Pelkonen yhtään ihmetellä, kun entiset kaverit ei pidä yhteyttä, jos itse arvostelee ja pilkkaa entistä uskoaan ja samalla myös uskovia vanhempiaan, joiden hengellinen koti on VL- usko.
Voisi "poika" ensiksi puhua asioista omien vanhempien kanssa, koska kantaa vieläkin kaunaa, kun ei rippikouluikäisenä saanut "toteuttaa itseään", nyt on sitten se "vapaus" elää ihan miten mielii, siis luulisi olevan onnellinen elossaan nykyään. !?
Ei Pelkonen ainakaan omilla teoillaan ja "tempuillaan" saa SRK:n toimia ja käytänteitä muuttumaan, kyllä siellä on muut voimat jotka hoitaa omat asiansa, kuin joku ns. ulkopuolinen, joka nyt on myös tämä hra. poliisi !
Nyt voi sitten oman perheen ja lasten kasvatuksen hoitaa "mallilleen", kun on "vapaa sielu" !- Anonyymi
Kätevää kun on poliisi, voi tehdä itselleen rikosilmoituksen kiihottumisesta, ei tarvii tähtityttö onegan sitä tehdä.
- Anonyymi
Olisi mennyt urheiluseuraan, onhan ne laillisia järjestöjä, ei sitä voi kukaan kieltää. . Urheiluseurat tekevät arvokasta työtä nuorten parissa.
- Anonyymi
Apu on tulossa!
Otsikossa terveiset SRK:n Kaarivaaralle.
https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/johanna-hurtig-vastuuta-hengellisesta-vakivallasta-ei-voi-kiertaa-semanttisella-saivartelulla/
- Anonyymi
Se olisi kyllä suuri asia saada viimeinkin tietää mitä j a ketä vastaan veeällät taistelee!
- Anonyymi
He taistelevat Totuutta vastaan kuin Saul aikoinaan. Täynnä kiivautta mutta ei taidon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228