Olit jotenkin tättäränä, semmoinen jäärä. Minä katsoin sinua haikeana... Miksi olit mies tättäränä, auttaisiko tiukka halaus vai mikä?
Näin sut eilen
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiukka pano A naisen kanssa auttaisi
- Anonyymi
Kukas täällä A naisen panosta haaveilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas täällä A naisen panosta haaveilee?
tahmakonna 😂
- Anonyymi
Mä näin eilen yhden ohimennen ja huonosti, kun lumisade piiskasi mun naamaa. Halaus tekis ihan hyvää ja siitä sitten voisi mielellään edetä puuhailemaan muutakin.
- Anonyymi
Lumipalloja, lumiukko? Ei oo kyllä ihan tarpeeksi lunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumipalloja, lumiukko? Ei oo kyllä ihan tarpeeksi lunta.
No, vaikka niitä. Tehää tarpeeks pieniä niin lumi riittää.
Aattelin kyl jotain semmosta usein ilman vaatteita tehtävää puuhailua, missä ollaan hyvin lähekkäin.
- Anonyymi
Mitä ihmettä tarkoittaa tättäränä?? Kuulostaa mummoni sananparsilta ja mummo kuoli 40 vuotta sitten 75-vuotiaana
- Anonyymi
Voi ei, sä oot onnekas, kun oot tommosta lyhytikäsempää sukua. Mietis kuule, kun mun mummu kuoli reippaasti yli 90 kymppisenä ja suht selväjärkisenä. Aattele siinä, kun tajuaa oman rupsahtaneisuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, sä oot onnekas, kun oot tommosta lyhytikäsempää sukua. Mietis kuule, kun mun mummu kuoli reippaasti yli 90 kymppisenä ja suht selväjärkisenä. Aattele siinä, kun tajuaa oman rupsahtaneisuutensa.
Panokoneelle voi olla kauhea paikka kun ei enää pysty, eikä muuta elämää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panokoneelle voi olla kauhea paikka kun ei enää pysty, eikä muuta elämää ole.
Kyllä sinun naisviha näkyy ja kuuluu, mutta onko mummeleitakin pakko häväistä tuohon tyyliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun naisviha näkyy ja kuuluu, mutta onko mummeleitakin pakko häväistä tuohon tyyliin?
Sinähän tuossa aloitit eikä hän. Ja sitten syytät naisvihasta? Tyhmä olet.
- Anonyymi
Kova pano auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298