Näin sut eilen

Anonyymi

Olit jotenkin tättäränä, semmoinen jäärä. Minä katsoin sinua haikeana... Miksi olit mies tättäränä, auttaisiko tiukka halaus vai mikä?

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiukka pano A naisen kanssa auttaisi

• Anonyymi

Kukas täällä A naisen panosta haaveilee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas täällä A naisen panosta haaveilee?

tahmakonna 😂

• Anonyymi

Mä näin eilen yhden ohimennen ja huonosti, kun lumisade piiskasi mun naamaa. Halaus tekis ihan hyvää ja siitä sitten voisi mielellään edetä puuhailemaan muutakin.

• Anonyymi

Lumipalloja, lumiukko? Ei oo kyllä ihan tarpeeksi lunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumipalloja, lumiukko? Ei oo kyllä ihan tarpeeksi lunta.

No, vaikka niitä. Tehää tarpeeks pieniä niin lumi riittää.
        Aattelin kyl jotain semmosta usein ilman vaatteita tehtävää puuhailua, missä ollaan hyvin lähekkäin.

• Anonyymi

Mitä ihmettä tarkoittaa tättäränä?? Kuulostaa mummoni sananparsilta ja mummo kuoli 40 vuotta sitten 75-vuotiaana

• Anonyymi

Voi ei, sä oot onnekas, kun oot tommosta lyhytikäsempää sukua. Mietis kuule, kun mun mummu kuoli reippaasti yli 90 kymppisenä ja suht selväjärkisenä. Aattele siinä, kun tajuaa oman rupsahtaneisuutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, sä oot onnekas, kun oot tommosta lyhytikäsempää sukua. Mietis kuule, kun mun mummu kuoli reippaasti yli 90 kymppisenä ja suht selväjärkisenä. Aattele siinä, kun tajuaa oman rupsahtaneisuutensa.

Panokoneelle voi olla kauhea paikka kun ei enää pysty, eikä muuta elämää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panokoneelle voi olla kauhea paikka kun ei enää pysty, eikä muuta elämää ole.

Kyllä sinun naisviha näkyy ja kuuluu, mutta onko mummeleitakin pakko häväistä tuohon tyyliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinun naisviha näkyy ja kuuluu, mutta onko mummeleitakin pakko häväistä tuohon tyyliin?

Sinähän tuossa aloitit eikä hän. Ja sitten syytät naisvihasta? Tyhmä olet.

• Anonyymi

Kova pano auttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe