onko ilmaisia kaneja?

kania haluava

voin ottaa kaneja jotka ovat terveitä.olisi kokemusta on ollu kaneja ennenkin. Tietääkä kukaan? olisi mieluiten limingan tai oulun lähellä..

20

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegs

      ilmaiseksi kaneja?

      • kirppi

        Miksi täytyy pyytää ilmaisia kaneja? Jos haluaa kanin, on varmasti valmis maksamaan siitä.. Uskon että kukaan, joka TODELLA haluaa että kaninpoikaset saavat hyvän, rakastavan, huoltapitävän ja asianosaavan kodin, EI anna kaneja ilmaiseksi.... Kyllähän niitä ilmaisia kanejakin on.. ne vain eivät yleensä ole niin kesyjä, kilttejä, (terveitä?) yms.. Mieti haluatko todella ilmaisia, (ehkä sairaita), pelkääviä, "tuhmia yms. kaneja ilmaiseksi, vai kilttejä, (aika varmasti terveitä), käsittelyyn tottuneita yms. kaneja, joista ehkä maksat 15-30 euroa/kani..!?!?? (paperittomat..)


    • Kania haluava

      Mä tiedän mutta kun täällä päin(asun limingassa) on vain jotain 50e maksavia kaneja.Jos siellä kauempana on ,ei kauheesti maksavia kaneja niin ilmottakaa!!!PLIIS

      • mun mielipide

        kyllä mä oon ainakin valmis maksamaan kanistani 50 euroa!ei se oo elävästä olennosta paljonkaan.jos haluat halvempia eläimiä ota vaikka gerbiileitä!mä ainakin ostan kunnollisesta paikasta kanin vaikka se maksaisi 70 euroa ja monet on maksaneet paljon enemmänkin...


      • mira
        mun mielipide kirjoitti:

        kyllä mä oon ainakin valmis maksamaan kanistani 50 euroa!ei se oo elävästä olennosta paljonkaan.jos haluat halvempia eläimiä ota vaikka gerbiileitä!mä ainakin ostan kunnollisesta paikasta kanin vaikka se maksaisi 70 euroa ja monet on maksaneet paljon enemmänkin...

        Jos sinulla ei ole rahaa maksaa kanista...miten ajattelit hoitaa sen ruuat,asumisen..mahdolliset eläinlääkärin kustannukset??????


      • Tyttö
        mira kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole rahaa maksaa kanista...miten ajattelit hoitaa sen ruuat,asumisen..mahdolliset eläinlääkärin kustannukset??????

        mutta...kanin voi saada halvalla eläisuojelu yhdistyksestä. Ensimmäisestä kanista maksoin 5 euroa (risteytys), toisesta 30 euroa (risteytys). Hinnat vaihtelevat todella paljon, enkä minäkään käsitä, miksi kani pitää saada ilmaiseksi. Niinkun edellinen jo sanoi...Mistä revit myöhemmin rahat mahd. eläinlääkärikuluihin ym.?? Jos ei ole varaa maksaa kanista, niin suosittelen rahan säästämistä! Myös ruokiin, ell. kuluihin, tarvikkeisiin....ym. Tai sitten tosiaan kannattaa ostaa gerbiili, saa halvalla, ei mene paljon rahaa ruokaan ym.


      • kania haluava
        mira kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole rahaa maksaa kanista...miten ajattelit hoitaa sen ruuat,asumisen..mahdolliset eläinlääkärin kustannukset??????

        Sen takia mä en paljon pysty maksamaan kun (jos jotenkin sen kanin saan)säästän ruokaan, mahdollisiin eläinlääkärin laskuihin... Sitten sinä tyttö mistä eläinyhdistyksestä olet kanisi ostanut olen niitä yrittänyt katella:)


      • Tyttö
        kania haluava kirjoitti:

        Sen takia mä en paljon pysty maksamaan kun (jos jotenkin sen kanin saan)säästän ruokaan, mahdollisiin eläinlääkärin laskuihin... Sitten sinä tyttö mistä eläinyhdistyksestä olet kanisi ostanut olen niitä yrittänyt katella:)

        Mie olen ensimmäisen kanini kotkan eläinsuojelu yhdistykseltä ostanu :D Sie et taida olla täältäpäin?

        Lehdistähän löytyy ilmotuksia aika useinkin ja eläinlääkäreiden seinillä saattaa olla eläinsuojelu yhdistyksen ilmotuksia kodittomista kaneista ;) Saa ihan poikasiakin, ensimmäinen oli 9 viikkonen, kun ostin sen :)


      • Sipsu
        kania haluava kirjoitti:

        Sen takia mä en paljon pysty maksamaan kun (jos jotenkin sen kanin saan)säästän ruokaan, mahdollisiin eläinlääkärin laskuihin... Sitten sinä tyttö mistä eläinyhdistyksestä olet kanisi ostanut olen niitä yrittänyt katella:)

        Niistä kanit sijoitetaan vain HYVIIN,ASIANTUNTEVIIN koteihin, joilla on taatusti rahaa maksaa elatus ja lääkärit. Alaikäisille ei kaneja anneta ilman vanhempien suostumusta ja sitoutumista hoitoon.


      • joku

        Jaa meillä kyllä olisi kani jota voisimme antaa ilmai(seksi)


    • minä

      mää oon saanu tutuilta ilmaseksi. oon saanu tietää että sukusiitoksella tullu mutta ei oo mitää outoa havaittu joten mahtaapa olla terve.. oon kyllä joskus jostai ostanukki tosi halvalla.

      • Oulunseudun jyrsijäharrasta...

        sieltä markkinat.


      • kania haluava
        Oulunseudun jyrsijäharrasta... kirjoitti:

        sieltä markkinat.

        useimmat myytävänä tai varattavana olevat kanit ovat liian kaukana:(


      • pennapupu

        Hei
        Meillä on vielä pari kanivauvaa jäljellä.
        Tarkemmat tiedot sähköpostilla.
        Asumme lähellä Oulua


      • Kani rakas
        pennapupu kirjoitti:

        Hei
        Meillä on vielä pari kanivauvaa jäljellä.
        Tarkemmat tiedot sähköpostilla.
        Asumme lähellä Oulua

        Etsin kania.Minkä rotusia noi sun kani vauvelit on.Mul on hirvee kani kuume ja me mietitää sitä perheeni kaa vai onks se vielä voimassa!


      • .
        Kani rakas kirjoitti:

        Etsin kania.Minkä rotusia noi sun kani vauvelit on.Mul on hirvee kani kuume ja me mietitää sitä perheeni kaa vai onks se vielä voimassa!

        tuskin on enää voimassa kun ilmotus on 5 vuotta vanha
        ...


    • lotttttttttttttttttt

      Määki haluaisin kyellä!

    • Lovena kaneihin! <3

      Mä aijon ostaa itse rotu kanin. Mikä ois hyvä kauppa josta vois ostaa. Asun itse kainuussa eli joku kauppa siitä läheltä (:

      • siirilydia

        En suosittele ostamaan eläinkaupasta kania. Tiesithän myös sen, että mikäli kanilla ei tule papereita mukana, se on virallisesti risteytys eikä mikään rotukani. Eläinkaupoissa nimenomaan myydään usein jotain "hermeliinikaneja", ilman papereita. Tai väriltään "beige-harmaa" kaneja, vaikka oikea väri on keltamusta japanilainen, tällaisen tapauksen todistin itse alle viikko sitten meidän lähellä olevassa eläinkaupassa. Jo tämäkin kertoo eläinkauppojen asiantuntemuksesta. Suosittelen katsomaan vaikkapa kaniyhdistyksen sivuilta kasvattajia sieltä läheltä. Eläinkaupoissa valitettavan usein jää eläinten käsittely turhan vähälle, jolloin kani menee araksi ja vaikeaksi käsitellä.


      • siirilydia

        Niin ja mikäli nyt silti haluat eläinkaupasta kanin ostaa, niin kannattaa kokeilla että puolustaako kani reviiriään, ja kysyä että saatko koittaa käsitellä, jotta näet että onko kani arka, kauhea rimpuilija, mahdollisesti jopa agressiivinen. Ethän kuitenkaan halua ostaa sikaa säkissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe