Himoitsen sinua mies, saat minut sekaisin. Saako sun vatsaa vielä koskea? Saako sun tiukkaan syleilyyn vielä painua? Saako sun silmiin vielä uppoutua ja saako sua vielä suudella?
Saankohaluan
Anonyymi
18
62
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa.
- Anonyymi
Turvaväli
- Anonyymi
Saat ja muuallekin kuin vatsaan.
- Anonyymi
kuka missä kerro heti kenelle ja minne saa? Tahtoo myös kosketella.
- Anonyymi
Eräs nainen saa.
- Anonyymi
😉 Jee Vitun kiva
- Anonyymi
Koska menet/tulet töihin? 😊
- Anonyymi
Huomenna aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna aamusta.
Kiva ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna aamusta.
Et tullut
- Anonyymi
Pikaset vessassa?
- Anonyymi
Tuu jo käy se wc mut mis?
- Anonyymi
Pikaset oli jo ku mietin suah
- Anonyymi
Kaikkea saa olen orjasi.
- Anonyymi
Heh heh juu, sinähän se olet tietynlainrn orja kyllä. Otan osaa.
- Anonyymi
Vielä? Oletteko jo naineet?
- Anonyymi
Vastaan puolestansa,ovat he naineet.
- Anonyymi
Pitkä on aika huultemme kohtaamisesta...mmm
juhis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848