OP,n viha Kristiinaa kohtaan on sairasta

Anonyymi

Ei mitään järkeä. Heti ihan alusta OP vihasi pientä hiljaista nuorta kristiinaa. Outoa ja todella älytöntä toimintaa OP,lta !! Ihme sössöttäjä ! Antoi aina nimeämispisteitä kristiinalle, siis aina. Outo naisvihaaja.

12

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No huoh sentään, että jaksat. Viha ja ärsyyntyminen on kaksi aivan eri asiaa. OP : ta siis ärsytti, niin kuin meitä monia muitakin katsojia (24/7) Kristiinan velttous ja jatkuva laistaminen tehtävistä. Sai ihmetellä, miksi hän oli hakenut edes bb:n.

      • Anonyymi

        Älä selitä. OP vihasi kristiinaa HETI. Ihan ekoista päivistä asti, aina nimesi kristiinan. OP vihasi alusta asti, ennen kun edes oli mitään tehtäviä (joihin kristiina osallistui siinä kuin muutkin)


    • Anonyymi

      Aloittaja oikeassa. Jotain naisvihaa se oli, Kristiina raukka jäi sen uhriksi. OP täytyisi hakea terapiaan tuon trauman vuoksi.

      • Anonyymi

        Kyllä. OP otti vihansa kohteeksi heti ensimmäisistä päivistä alkaen Kristiinan. Onneksi OP putosi ENNEN kristiinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. OP otti vihansa kohteeksi heti ensimmäisistä päivistä alkaen Kristiinan. Onneksi OP putosi ENNEN kristiinaa.

        OP todennäköisesti melkoisesti edesauttoi Joelin voittoon, kun häätönsä jälkeen studiossa päivitteli ja noitui, kun näki Kristiinan siinä vaiheessa johtavan äänestystä. Haukkui Krissen laiskaksi suorassa lähetyksessä studiossa ja sai varmasti monet OP:n ja Artun ja Paulan kannattajat loppuvaiheessa äänestämään Joelia, ettei Kristiina voittaisi. No itselle ihan sama kumpi niistä voitti, pääasia että kaksi parasta jäi viimeisiksi taloon. Arttukin kyllä lopussa paransi huomattavasti osakkeitaan. Artun reaktiot esim. häätöihin oli hauskaa seurattavaa ja muutenkin inhimillisten tunteiden näyttäminen. Ja selvästi sitä vaivasi se Ellan kanssa säätäminen, vaikka sanoi aina ettei toisten mielipiteistä piittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OP todennäköisesti melkoisesti edesauttoi Joelin voittoon, kun häätönsä jälkeen studiossa päivitteli ja noitui, kun näki Kristiinan siinä vaiheessa johtavan äänestystä. Haukkui Krissen laiskaksi suorassa lähetyksessä studiossa ja sai varmasti monet OP:n ja Artun ja Paulan kannattajat loppuvaiheessa äänestämään Joelia, ettei Kristiina voittaisi. No itselle ihan sama kumpi niistä voitti, pääasia että kaksi parasta jäi viimeisiksi taloon. Arttukin kyllä lopussa paransi huomattavasti osakkeitaan. Artun reaktiot esim. häätöihin oli hauskaa seurattavaa ja muutenkin inhimillisten tunteiden näyttäminen. Ja selvästi sitä vaivasi se Ellan kanssa säätäminen, vaikka sanoi aina ettei toisten mielipiteistä piittaa.

        Minä kiitin Luojaa siitä että op putosi ennen Kristiinaa.Aivan sairas vihaaja oli tuo op .Tuollainen ilkeän näköinen otus pelottaisi jos tulisi vastaan ja kieltäisin kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kiitin Luojaa siitä että op putosi ennen Kristiinaa.Aivan sairas vihaaja oli tuo op .Tuollainen ilkeän näköinen otus pelottaisi jos tulisi vastaan ja kieltäisin kaukaa.

        OP sanoi Artulle, että mä vihaan tuota paska akkaa. Nimenomaan käytti raivotessaan sanaa VIHAAN, siksi annoin Krisselle paljon pisteitä, nekin jotka olisi mennyt OP:lle.


    • Anonyymi

      Kummasti jo BB:n ollessa käynnissä, niin käytettiin voimakasta sanapainoa Op:n käytöksestä Kristiinaa kohtaa.
      Kun sitten katsoi telkusta, niin eihän se mitään vakavaa, saati vihaa ollut.

      Siihen moittimiseen syyllistyivät muutkin asukkaat ja myös katsojat.

      Ei saa liioitella.

    • Anonyymi

      Kommentistasi on helppo päätellä, että äänestät tai äänestäisit jos olisit täysi ikäinen joko vihreitä tai vasemmistoa, sillä heille tyypillistä on nykyään käyttää sanaa viha erimieltä olevia henkilöitä kohtaan.
      Tämä on psykologinen termi, koska sananvalinnalla poliittista tai ideologista vastustajaa on helpompi mustamaalata kuin puhua siitä neutraalimpaan sävyyn esim "olla erimieltä"
      Näinollen yhdellä sanalla voidaan helposti mustamaalata kokonainen ihmisryhmä tai poliittinen vastustaja.
      Tämänhän sinä tiesitkin. Kokeile esittämääsi adjektiivia kokeeksi itseesi. Mieti asioita josta pidät ja henkilöitä jotka ovat tekemisistäsi erimieltä. Miltä sinusta tuntuisi, että omia toimiasi silloin populistisesti tulkittaisiin sanoin "sinä vihaat", kuin että käytettäisiin muotoa "olen kanssasi asiasta erimieltä"
      Tuolla talossa kukaan ei vihannut ketään. Lapsikin erottaa mitä eroa on erimielisyydellä ja vihalla. Jos talossa olisi ollut vihaa sieltä olisi tuotanto heittänyt ulos ja asiaa varmasti käsiteltäisiin oikeustoimin.

      • Anonyymi

        OP vihasi Kristiinaa. Näin se vaan oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OP vihasi Kristiinaa. Näin se vaan oli.

        No minä en kyllä nähnyt siinä vihaa. Liian voimakas sana käyttää tuollaisessa asiassa, missä enempi vain on moitittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en kyllä nähnyt siinä vihaa. Liian voimakas sana käyttää tuollaisessa asiassa, missä enempi vain on moitittu.

        Lapset eivät erota vihaa erimielisyydestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe