Kannattaako ostaa Ka 97-98 vaimolle kauppakassiksi
Kannattako ostaa Ka
6
1805
Vastaukset
- vaimolla on jo
KAnnattaa
- Sievä auto
Mitä siinä hassuja kyselet.
- MMK
No Iliman muuta, kato että ei oo ruostetta eikä saatana tuu vettä sisälle etumatkustajan jalkatilaan.
Mukava ajaa ja kaupungissa ajan sillä ennemmin kuin Volvolla, eteneminen on tosi sujuvaa ja näkee joka suuntaan kunnolla. - Kyllä
Ka, kyllä. Autossa on luotettava tekniikka, pohjautuu vanhaan Fiestaan.
- tekniikkaa
Moottorin sisuspalikat on peruja jo Angliasta niinsanottu E-sarjan kone, wanha hyväksihavaittu tuttu ja turvallinen työntötanko kentti. Mekaanisia ääniä (meluisa) mutta ilman mystiikkaa. Ainoa mystiikka on elektroniikka mitä sinne koneen kylkiin muovisten peittolevyjen alle on piilotettu. Tosin öljykello on syytä aika ajoin tarkistaa silmämääräisesti, enää nykyään kun niitä ei osata tehdä kunnolla, mitä lie kuttaperkkaa, saattaa hajota parinkuukauden ikäisenä (kokemusta on) Mutta muuton kauppakassina ok. Matkaa ajettaessa kaamea käppyrä.
- ka meilläkin
hyvä kauppa-auto,ripeä keskusta kulkine.ruosteherkkä ja sähkövikoja kyllä löytyy kuten fordiin kuuluukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189