Onkohan kukaan koskaan missään

Anonyymi

rakastunut muhun kuten mä sinuun. Yhtä vahvasti. En oikeasti tiedä. Ja varmaan tietäisin, että olisi jos olisi. Toisaalta ethän säkään tiedä miten suhun rakastuin. Ei kukaan tiedä sitä. Paisti palsta mutta sekään ei usko.

76

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukahan on se onnekas jolle tuo on osoitettu?

      • Anonyymi

        Mies on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on hän.

        Millä kirjaimella alkaa etunimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella alkaa etunimi?

        En tiedä varmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä varmaksi.

        Et tiedä etunimeä ja rakastat silti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä etunimeä ja rakastat silti?

        Tuo oli sivusta. Tässä kirjoittelee nyt useita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli sivusta. Tässä kirjoittelee nyt useita.

        No mikä sen miehen etunimen ensimmäinen kirjain on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä sen miehen etunimen ensimmäinen kirjain on?

        En voi sitä paljastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sitä paljastaa

        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sitä paljastaa

        tämäkin on sivusta. Tässä siis kirjoittelee moni nyt aloittajan lisäksi ja taidan mennä suihkuun. Jatkakaa te keskenänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?

        Kossa se trollaa väliin. Loukkaantui jostain kommentista, mikä ei edes ollut multa. Annetaan kiukutella rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämäkin on sivusta. Tässä siis kirjoittelee moni nyt aloittajan lisäksi ja taidan mennä suihkuun. Jatkakaa te keskenänne.

        No kerro nyt hyvä ihminen aloittaja, että mikä sen miehen etukirjain on :D


    • Anonyymi

      J miehelle .

      • Anonyymi

        Ei, sullehan on palsta täynnä jo aloituksia. Älä ole ahne.


    • Anonyymi

      Pakkomielle ei ole rakkautta, mutta eihän pakkomielteinen sitä raukka tajua.

      • Anonyymi

        Niin ja jokunen rakastunut luulee olevansa pakkomielteinen, eihän rakastunut raukka sitä tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jokunen rakastunut luulee olevansa pakkomielteinen, eihän rakastunut raukka sitä tajua.

        Tsori tää ei ollut sulle -JJ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsori tää ei ollut sulle -JJ.

        J laittoi herneen nenuun kun sanottiin ahneeksi. J koittaa vaan kestää nettipalstoja kuten mies.


    • Anonyymi

      Paistipalsta :D paraskin kiitospäivän kalkkuna

      • Anonyymi

        Huomasin itsekin enkä jaksanut korjailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin itsekin enkä jaksanut korjailla.

        No olisin minäkin nolona jos olisin paistipalsta kirjoittanut :D :D
        Kyllä nyt naurattaa naisen kustannuksella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisin minäkin nolona jos olisin paistipalsta kirjoittanut :D :D
        Kyllä nyt naurattaa naisen kustannuksella :D

        Ei siinä mitään noloa ole. Onpa outo kommentti enkä ymmärrä noita hymiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään noloa ole. Onpa outo kommentti enkä ymmärrä noita hymiöitä.

        Kyllä naiset yleensä suuttuu just näistä tämmösistä :D eiköhän vaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset yleensä suuttuu just näistä tämmösistä :D eiköhän vaan :D

        Sulla on joku ilta-angsti siellä menossa mitä mä en ymmärrä. Voisit tehdä vaikka oman aloituksen jollekin joka ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on joku ilta-angsti siellä menossa mitä mä en ymmärrä. Voisit tehdä vaikka oman aloituksen jollekin joka ymmärtää.

        kyllä naista ketuttaa nyt.. huumorintaju on karannut impivaaraan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä naista ketuttaa nyt.. huumorintaju on karannut impivaaraan :D

        Erotan huumorin kiusaamisyrityksistä, koska olen sekä huumorintajuinen että helevetin fiksu. Ja kiusaamista en hyväksy minä lapsilla enkä aikuisilla. Joku tuossa yritti loukata kovasti, siinä onnistumatta. Muistakaa nuoriso iltalääkitys ja pullamössöt sitten päälle. Öitä.


    • Anonyymi

      Oiskohan tää mulle

      • Anonyymi

        Ei ole!


      • Anonyymi

        On se sulle varmaan. Tähän vaan tuli nyt joku outo sotkemaan.
        Laulan sille sitä Älä tuu siihen droppaa un tunnelmaa, kuka eilistä juttua jankuttaa. .. enempää en muista sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sulle varmaan. Tähän vaan tuli nyt joku outo sotkemaan.
        Laulan sille sitä Älä tuu siihen droppaa un tunnelmaa, kuka eilistä juttua jankuttaa. .. enempää en muista sanoja.

        Ai mää vai :D älä ny pienestä noin punaseksi suutu :D
        ai suutut.. no sillee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mää vai :D älä ny pienestä noin punaseksi suutu :D
        ai suutut.. no sillee :D

        En oikeasti ymmärrä viestejäsi, jotain :D :D , kuvittelet että liittyy sinuun jotenkin, mutta ei.
        Tuossa sulle kuunneltavaa. Syvenny.
        https://www.youtube.com/watch?v=j8WjCATTuk4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sulle varmaan. Tähän vaan tuli nyt joku outo sotkemaan.
        Laulan sille sitä Älä tuu siihen droppaa un tunnelmaa, kuka eilistä juttua jankuttaa. .. enempää en muista sanoja.

        J otti nokkiinsa siellä vaan. Ei mitään sen oudompaa. J miehiä ei saa loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sulle varmaan. Tähän vaan tuli nyt joku outo sotkemaan.
        Laulan sille sitä Älä tuu siihen droppaa un tunnelmaa, kuka eilistä juttua jankuttaa. .. enempää en muista sanoja.

        Paulan V:n kappale, hyvä.


    • Anonyymi

      Ollessani tutkimusmatkallani melkeinpä sen 20vuotta ja siitä syystä että lähdin selvittämään sitä yhteisen kokemuksen luomaa tunnetta ja sen aitoutta ja nyt kun laivani saapui kotisatamaan niin huomaan että siellähän se sinä oletkin,

      Aikataulun mukaan kuten aina ;)

      • Anonyymi

        20 vuotta? ei liity aloitukseen.


      • Anonyymi

        No mitä selvisi?


    • Anonyymi

      Missä tilanteessa ja miten pian rakastuit tähän mieheen?

      • Anonyymi

        En heti ensinäkemältä. Aina vähän samanlainen tilanne, mutta kerran tapahtui jotain. Älä kysy mitä. En osaa vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En heti ensinäkemältä. Aina vähän samanlainen tilanne, mutta kerran tapahtui jotain. Älä kysy mitä. En osaa vastata.

        Päässä napsahti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päässä napsahti?

        Jiilla napsahti nyt. Se on joku mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En heti ensinäkemältä. Aina vähän samanlainen tilanne, mutta kerran tapahtui jotain. Älä kysy mitä. En osaa vastata.

        Rakkautta ei piiloon saa. Laulu sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiilla napsahti nyt. Se on joku mies.

        Napsahti ? Mikä mies ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päässä napsahti?

        Ei se mitenkään napsahtanut. Jotain siinä juteltiin ja kun hän oli jo poissa aloin ihmetellä kummallisia tuntemuksia. Taisi rakkaushormonit lähteä liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitenkään napsahtanut. Jotain siinä juteltiin ja kun hän oli jo poissa aloin ihmetellä kummallisia tuntemuksia. Taisi rakkaushormonit lähteä liikkeelle.

        Et enää tavannut häntä sen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et enää tavannut häntä sen jälkeen?

        Olen tavannut tuon kerran jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut tuon kerran jälkeen.

        Milloin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi?

        Tänä vuonna joskus ikuisuus sitten.


    • Anonyymi

      Oletko sinä se joka havittelee IT-miljonääriä hinnalla millä hyvänsä?

      • Anonyymi

        Ei, minä olen se joka tienaa omat rahansa. Aina.


      • Anonyymi

        En usko, että palstalla liikkuu yhtäkään IT-miljonääriä. Eiköhän ne seuransa löydä palstan ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että palstalla liikkuu yhtäkään IT-miljonääriä. Eiköhän ne seuransa löydä palstan ulkopuolelta.

        Enkä minä usko, että täällä kukaan mitään miljonääriä havittelee. Kyllä taitaa joku naapurin saku olla se todennäköisempi kohde. Tuo kysyjä on uskonut trolliin tai joulupukkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että palstalla liikkuu yhtäkään IT-miljonääriä. Eiköhän ne seuransa löydä palstan ulkopuolelta.

        Huvittava kommentti. Onko täällä joku siksi, että ei löydä seuraa palstan ulkopuolella. Onko tämä joku seuranhakupalsta. Haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava kommentti. Onko täällä joku siksi, että ei löydä seuraa palstan ulkopuolella. Onko tämä joku seuranhakupalsta. Haloo!

        Olen itse sitä mieltä, että tämän palstan taso on huono, koska tällä palstalla käyvät vakiokirjoittajat ovat sen verran ongelmaisia ja ei-niin-älykkäitä, mikä paistaa viesteistä läpi. Olen lueskellut ja kirjoittanut palstalla kohta 2,5 vuotta ja ihmettelen itsekin, miksi näin kauan. Ehkä pitää jäädä täältä kokonaan pois jossain pian.

        Ei täältä mitään rakentavaa ole saanut enkä sen vuoksi tänne tullutkaan. En olisi tullut ollenkaan, ellen olisi tänne muista syistä eksynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse sitä mieltä, että tämän palstan taso on huono, koska tällä palstalla käyvät vakiokirjoittajat ovat sen verran ongelmaisia ja ei-niin-älykkäitä, mikä paistaa viesteistä läpi. Olen lueskellut ja kirjoittanut palstalla kohta 2,5 vuotta ja ihmettelen itsekin, miksi näin kauan. Ehkä pitää jäädä täältä kokonaan pois jossain pian.

        Ei täältä mitään rakentavaa ole saanut enkä sen vuoksi tänne tullutkaan. En olisi tullut ollenkaan, ellen olisi tänne muista syistä eksynyt.

        Se äly ja ongelmat usein kulkee käsikädessä. Nerot on niitä kaikista hulluimpia. On tyhmää sanoa muita ei-niin-älykkäiksi tunnepalstoilla, missä järki laitetaan taskuun ja tunteillaan. Mun mielipide.


    • Anonyymi

      paisti ? paista ?

      • Anonyymi

        Palsta tietysti :)
        Väsynyt kirjoittelee.


      • Anonyymi

        paitsi


    • Anonyymi

      Tyttö joka huusi sutta. Yle areena. Sarjat.

      • Anonyymi

        Sekö pitäisi nyt katsoa vai mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        En ymmärtänyt sun kommenttiasi, joten kurkkasin areenasta. Vaikuttaa katsottavalta sarjalta mitä pikaisesti luin. Varmaan katson viimeistään viikonloppuna.


    • Anonyymi

      Tee aloite

    • Anonyymi

      Piti vielä lisätä. Olet täydellinen epäkohtineen. Yksi vika kuitenkin on, että olet varattu. Mutta siis muutoin kaikin puolin..

      • Anonyymi

        En ole varattu. Hän on joku muu.


    • Anonyymi

      Tuommonen, ettei ole juuri edes kiinnostunut kertomaan rakastumisen kohteelle tunteistaan, viittaa limerenssiin. Esimerkiksi tapaamattomuus, esteet, saavuttamattomuus, mahdottomuus ruokkivat limerenssiä."Henkinen" kaipuu, yhtenäisyys, sulautuminen, jotakin seksin ja rakkauden väliltä, tunteen latistuminen, mikäli yhteys mahdollistuu, torjunta kiihottaa, yleinen tunteiden tihentyminen, ujous, hermostuneisuus kohteen seurassa, tunne maagisuudesta, tunne "toisesta minussa", ajan tajun menetys ja niin edelleen. Limerenssin pauloissa/dissidentti.

      • Anonyymi

        Paljon teitä palstapsykologeja täällä aina. Oletko lukenut vastaamon raportteja vai?


      • Anonyymi

        Tuo on hyvä kuulla, voi ainakin sulkea tuon limerenssin pois.


      • Anonyymi

        Ihan yleistä tietoa. Jotkut haluaa oppia asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yleistä tietoa. Jotkut haluaa oppia asioista.

        Ja sinä sitten diagnosoit aloittajan kahdesta lauseesta. Olen paljon pätevämpi kuin ammattilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä sitten diagnosoit aloittajan kahdesta lauseesta. Olen paljon pätevämpi kuin ammattilaiset.

        olet paljon pätevämpi KOrjaus


      • Anonyymi

        Kyllä tuostakin saisi monta diagnoosia tehtyä, kun jakelee muille diagnooseja anonyymipalstalla anonyymeille henkilöille. Heti tulee mieleen suuruudenkuvitelmat itsestään, skitsofrenia... Narsismi! Liikaa kulutettu sana, tosin.


    • Anonyymi

      mä häneen. toivottavasti hän minuun.

      • Anonyymi

        Toivotaan niin.


    • Anonyymi

      Onko aloitus P miehelle?
      T. P

      • Anonyymi

        Ei ole pmiehelle tämä aloitus.


    • Anonyymi

      Onko aloitus naisen?
      Mieheekö on rakastunut?
      Palstalaiset mihinkään usko.

      • Anonyymi

        Joo, joo ja ei niin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe