Aihe

Sulakkeen ylivirrankesto

Anonyymi

Paljonko ns. johdonsuojakatkaisija kestää hetkellistä ylivirtaa ja kuinka suurta sellaista?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Virtakestoisuus riippuu ajasta, joten arvoja on mahdoton antaa tuntematta katkaisijan toimintakäyriä. Googleta "johdonsuojakatkaisijan virran kesto" . Saat katkaisijoiden teknisiä tietoja. Jatkuvaa virtaa ne kestävät noin 1,2 - 1,3 x nimellisvirta. Virtapiikkejä 4-5 x nimellisvirta. Muuntajat ja moottorit ovat usein myrkkyä katkaisijoille toisin kuin tavissulakkeille.

• Anonyymi

Jotain käyriä jo löysinkin itse asiassa. Miten "pääsulakkeena" käytettävä johdonsuojakatkaisija, mitä käyrää se yleensä on? C?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain käyriä jo löysinkin itse asiassa. Miten "pääsulakkeena" käytettävä johdonsuojakatkaisija, mitä käyrää se yleensä on? C?

Suomessa ei sähköyhtiön pääsulakkeina käytetä johdonsuojakatkaisijoita,
        ainoastaan tulppa tai kahvasulakkeita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei sähköyhtiön pääsulakkeina käytetä johdonsuojakatkaisijoita,
        ainoastaan tulppa tai kahvasulakkeita

Jos löytää vielä niitä sulakkeen paikalle kierrettäviä "stotzeja" voihan niitä kokeilla, mutta veikkaan että laukaisevat herkemmin kuin tavallinen sulake.

• Anonyymi

Testattu hitsausinvertterillä hitsausvirta 130A: 16A sulake ei lauennut, virta vaihtelu 17-20 A.

• Anonyymi

Puhe oli johdonsuojakatkaisijoista....

• Anonyymi

Koska tulee seuraava aloitus tästä kiitollisesta aiheesta ?

• Anonyymi

Kiitämme oi suuri Ulina. Siunaa meidän palstamme valituksellasi. Täytä tyhjä elämäsi vikinälläsi. Amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      284
      20269
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14003
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      10691
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      76
      7868
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      372
      4843