Paljonko ns. johdonsuojakatkaisija kestää hetkellistä ylivirtaa ja kuinka suurta sellaista?
Sulakkeen ylivirrankesto
8
525
Vastaukset
- Anonyymi
Virtakestoisuus riippuu ajasta, joten arvoja on mahdoton antaa tuntematta katkaisijan toimintakäyriä. Googleta "johdonsuojakatkaisijan virran kesto" . Saat katkaisijoiden teknisiä tietoja. Jatkuvaa virtaa ne kestävät noin 1,2 - 1,3 x nimellisvirta. Virtapiikkejä 4-5 x nimellisvirta. Muuntajat ja moottorit ovat usein myrkkyä katkaisijoille toisin kuin tavissulakkeille.
- Anonyymi
Jotain käyriä jo löysinkin itse asiassa. Miten "pääsulakkeena" käytettävä johdonsuojakatkaisija, mitä käyrää se yleensä on? C?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain käyriä jo löysinkin itse asiassa. Miten "pääsulakkeena" käytettävä johdonsuojakatkaisija, mitä käyrää se yleensä on? C?
Suomessa ei sähköyhtiön pääsulakkeina käytetä johdonsuojakatkaisijoita,
ainoastaan tulppa tai kahvasulakkeita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei sähköyhtiön pääsulakkeina käytetä johdonsuojakatkaisijoita,
ainoastaan tulppa tai kahvasulakkeitaJos löytää vielä niitä sulakkeen paikalle kierrettäviä "stotzeja" voihan niitä kokeilla, mutta veikkaan että laukaisevat herkemmin kuin tavallinen sulake.
- Anonyymi
Testattu hitsausinvertterillä hitsausvirta 130A: 16A sulake ei lauennut, virta vaihtelu 17-20 A.
- Anonyymi
Puhe oli johdonsuojakatkaisijoista....
- Anonyymi
Koska tulee seuraava aloitus tästä kiitollisesta aiheesta ?
- Anonyymi
Kiitämme oi suuri Ulina. Siunaa meidän palstamme valituksellasi. Täytä tyhjä elämäsi vikinälläsi. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627