Kylmien naisten ketju

Anonyymi

Aina silloin tällöin elämässä haksahtaa vääriin naisiin. Hyväksikäyttäjiin, kokeilijoihin ja sellaisiin jotka kaataa kaiken murheen niskaan, jonka jälkeen ihastuksesta riutunut allekirjoittanut lojuu polvillaan maassa, spanieli-ilme kasvoillaan kaivaten hyväksyntää.

Kokemuksia on monia ja syytä itsessä enemmän, kuin tarpeeksi. Aina ei jaksa analysoida ja olla diplomaattinen tai ymmärtävä. Aina ei jaksa ottaa virheistä opiksi, ainakaan heti tai kehittyä ja kasvaa. Joskus vaan vituttaa. Koukerot, päättämättömyys, huono hetki ja pakit. Mikä sinua vituttaa?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus... harmi että olen (fyysisesti) niin väsynyt etten jaksa kirjoittaa tai ajatella mitään. Tuo jo olisi sen ansainnut. Vituttaa ja saakin vituttaa, ei aina tarvii olla täydellinen. Mun mielestä lämpimät ihmiset on niitä, joilla on myös nämä negatiiviset tunteet aidosti käytössä. Onnittelut virityksesta. Mäkin rupesin jossain kohdassa kaiken analysoimiseen ja vastoinkäymisistä kasvamisen vaiheessa sanomaan mielessäni jotain tälläisiä - Ja Vitut! Paskaako sillä sitten väliä! Jne.

      • Anonyymi

        😂onnittelut vitutuksesta ei virityksestä


    • Anonyymi

      1. En halua loukata tunteita-nainen. En siis koskaan saa sanottua, ettei kiinnosta.
      2. Rakastan ihailua- nainen. Vaikka hetero oon, niin pussaan, koska on ihanaa kun ihaillaan!
      3. En tiedä mikä oon-nainen. Enkä tiedä kenestä tykkään ja miks. Enkä tiedä mitään muutakaan.
      4. Rakastuin suhun heti-nainen. Ja seuraavalla viikolla rakastun johonkin muuhun!
      5. Panen kaikkia-nainen. Koska looking very Shane today.
      6. Mieheni jätän vuoksesi-nainen. Paitse etten jätä, kun vaan korvaan puuttuvaa hellyyttä.

      T. Ap ja kaikki koettu.

      • Kaiken kaikkiaan kattava suora, vaikkakin paikotellen hieman mutkikas.


      • Anonyymi

        No tuskin on kaikea koettu. Rauhoitu. Nainen on matkalla itsenäisyyteen mutta ei se yhdessä yössä tapahdu. Ajankohdan täytyy sopia kanssakulkioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin on kaikea koettu. Rauhoitu. Nainen on matkalla itsenäisyyteen mutta ei se yhdessä yössä tapahdu. Ajankohdan täytyy sopia kanssakulkioille.

        Olkoon niin, mutta saahan sitä vituttaa. Ymmärrystä on riittänyt vuosia, tänään vituttaa. Tuskin huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin on kaikea koettu. Rauhoitu. Nainen on matkalla itsenäisyyteen mutta ei se yhdessä yössä tapahdu. Ajankohdan täytyy sopia kanssakulkioille.

        Rakkaus on ollut alusta asti ja jatkuu. Miestä ei oo koskaan ollutkaan sydämessä. Vain yksi rakas❤


      • Anonyymi

        Mitenkäs se meni, aika monta 🐸ennen 👑


      • Anonyymi

        Millainen nainen voisi olla nmr 7, jos saisit kerrankin itse päättää ja saada haluamasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen voisi olla nmr 7, jos saisit kerrankin itse päättää ja saada haluamasi?

        7. Uskallan ottaa selvää, mitä tästä voisi kehittyä- nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen voisi olla nmr 7, jos saisit kerrankin itse päättää ja saada haluamasi?

        Taidat saada aika helposti naisen kuin naisen, ehkäpä tärkeintä olisi nyt tietää mitä haluaa ja vaikka sanoa se ääneen 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen voisi olla nmr 7, jos saisit kerrankin itse päättää ja saada haluamasi?

        7. Ensisilmäyksellä rakastunut nainen voittaa vastoinkäymiset ja saa rakkaan elämäänsä. He elävät onnellisena yhdessä elämänsä loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7. Uskallan ottaa selvää, mitä tästä voisi kehittyä- nainen

        En tiedä miksi, ehkä johtuen omasta elämäntilanteesta, noi sun kuvailut saa kivan jännityksen tunteen aikaan.

        Toivottavasti sun seiska on just eikä melkein haluamasi kaltainen! ...sitä saa mitä tilaa mentaliteetilla 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi, ehkä johtuen omasta elämäntilanteesta, noi sun kuvailut saa kivan jännityksen tunteen aikaan.

        Toivottavasti sun seiska on just eikä melkein haluamasi kaltainen! ...sitä saa mitä tilaa mentaliteetilla 😂

        Eikös täällä hetki sitten joku palstalle eksynyt heteromummo muistuttanut, ettei naistansa voi katalogista tilata. 😉 Asiaahan hän puhui.


      • Anonyymi

        Tuohon on koottu vain negatiiviset kokemukset. Kyllä niitä aikuiseksi kasvaneita ja mieleltään terveitä naisiakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon niin, mutta saahan sitä vituttaa. Ymmärrystä on riittänyt vuosia, tänään vituttaa. Tuskin huomenna.

        Olen pahoillani kokemastasi. Halaus ja toinen. Voimia sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani kokemastasi. Halaus ja toinen. Voimia sinulle.

        Tiedän nyt kuinka teen. Olen varma siitä, että lähden. Haluan rakkauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös täällä hetki sitten joku palstalle eksynyt heteromummo muistuttanut, ettei naistansa voi katalogista tilata. 😉 Asiaahan hän puhui.

        Parempi se on tietää mitä haluaa ja mennä sitä kohti, kun aina haksahtaa johonkin epäsopivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös täällä hetki sitten joku palstalle eksynyt heteromummo muistuttanut, ettei naistansa voi katalogista tilata. 😉 Asiaahan hän puhui.

        Eiköhän jo noin monen kurjan jutun jälkeen tämä AP nainen olisi ansainnut jotain parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jo noin monen kurjan jutun jälkeen tämä AP nainen olisi ansainnut jotain parempaa.

        Hän ansaitsee vain parasta. Parhaan naisen mitä on.


    • Anonyymi

      Enpäs nyt sano muuta kuin, no enpä sano sitäkään 😂

      • Anonyymi

        Sano sano 🙏...vielä saat mitä haluat😅


    • Anonyymi

      Oon kerran elämässäni rakastunut aika lailla ensinäkemisestä.
      Ei oo mun silmissä, sielussa eikä sydämessä muita kuin hän ❤️

      • Anonyymi

        Hyvä sinulle👍😊


      • Anonyymi

        Minullekin on käynyt näin. Hän on rakkauteni silmissäni, sielussani ja sydämessäni. Hän on kaikki. Rakkaus.


    • Anonyymi

      Ap, millainen nainen itse olet? Ja tai haluat olla?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys, minäkin haluan tietää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys, minäkin haluan tietää..

        Ihastun saavuttamattomiin naisiin-nainen. Siltä vaikuttaa. Ehkä en usko tarpeeksi siihen, että kelpaisin ja toistan samaa kuviota. Molempia kiinnostaa, ihastutaankin, alku lupaavaa, kunnes toinen alkaa pakittaa. En minä kuitenkaan. Keskuskustelen ja ymmärrän ja ymmärrän, lopulta päädytään ystävyyteen. Ehkä minun pitäisi siinä vaiheessa, kun aletaan vatvomaan ja pakittamaan ottaa ja laulaa serenaadi ikkunan alla. Liian helposti alan kiltiksi kaveriksi ja liekki sammuu. Iskeä osaan, mutta en ylläpitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastun saavuttamattomiin naisiin-nainen. Siltä vaikuttaa. Ehkä en usko tarpeeksi siihen, että kelpaisin ja toistan samaa kuviota. Molempia kiinnostaa, ihastutaankin, alku lupaavaa, kunnes toinen alkaa pakittaa. En minä kuitenkaan. Keskuskustelen ja ymmärrän ja ymmärrän, lopulta päädytään ystävyyteen. Ehkä minun pitäisi siinä vaiheessa, kun aletaan vatvomaan ja pakittamaan ottaa ja laulaa serenaadi ikkunan alla. Liian helposti alan kiltiksi kaveriksi ja liekki sammuu. Iskeä osaan, mutta en ylläpitää.

        😄ihastun saavuttamattomiin - naisiin nainen hyvin kuvattu👍...ei ehkä mikään kovin kiva tilanne oikeasti, mutta kuvauksen tarkkuus ja itseironia saa lukiessa hymyn kasvoille.

        🤔vähemmän spanieli katsetta, tai ei lainkaan. Auttaisiko? 😁

        ...pitäisit naisen varpaillaan, aina käsivarren mitan etäisyyden päässä itsestäsi, että mielenkiinto pysyy yllä. Ei sun tarvii serenadia vetää, tai jos vedät, vedä niin hyvin, että tietää kuka roikkuu ja kenen ikkunan alla😅.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄ihastun saavuttamattomiin - naisiin nainen hyvin kuvattu👍...ei ehkä mikään kovin kiva tilanne oikeasti, mutta kuvauksen tarkkuus ja itseironia saa lukiessa hymyn kasvoille.

        🤔vähemmän spanieli katsetta, tai ei lainkaan. Auttaisiko? 😁

        ...pitäisit naisen varpaillaan, aina käsivarren mitan etäisyyden päässä itsestäsi, että mielenkiinto pysyy yllä. Ei sun tarvii serenadia vetää, tai jos vedät, vedä niin hyvin, että tietää kuka roikkuu ja kenen ikkunan alla😅.

        Lisään vielä... uskon, että kilttiä ja hyväsydämistä jokainen nainen sisimmässään haluaa. Pointti taitaa olla siinä miten se pari pitää yhdessä yllä jännitteen/riittävän erillisyyden tunteen, että yhteinen elämä on riittävän mielenkiintoista ja tyydyttävää, kuitenkaan luottamuksesta ja turvallisuuden tunteista tinkimättä.

        Toi sun lista haksahdus nainen - naisista, kuulostaa siltä, että tuon kaltaiset etsii seikkailua tms.ja sen iskemisen sinä osaat. Heille on riittänyt ikävä kyllä se. Usko mua, on toisenlaisiakin, mut voi olla, että mahtaako ne toisenlaiset kiinnostaa sinua. Vai vastaako nämä haksahdus- nainen naiset sun johonkin käsittelemättömään tarpeeseen saada iskettyä saavuttamaton nainen, joka jättää sinut. Hylkäyksen itse itseäsi? Ei tarvii vastata...mietin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastun saavuttamattomiin naisiin-nainen. Siltä vaikuttaa. Ehkä en usko tarpeeksi siihen, että kelpaisin ja toistan samaa kuviota. Molempia kiinnostaa, ihastutaankin, alku lupaavaa, kunnes toinen alkaa pakittaa. En minä kuitenkaan. Keskuskustelen ja ymmärrän ja ymmärrän, lopulta päädytään ystävyyteen. Ehkä minun pitäisi siinä vaiheessa, kun aletaan vatvomaan ja pakittamaan ottaa ja laulaa serenaadi ikkunan alla. Liian helposti alan kiltiksi kaveriksi ja liekki sammuu. Iskeä osaan, mutta en ylläpitää.

        Tekis mieli sanoa yks juttu, mutta enpä sano. Se ei olis yhtään jännittävää 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... uskon, että kilttiä ja hyväsydämistä jokainen nainen sisimmässään haluaa. Pointti taitaa olla siinä miten se pari pitää yhdessä yllä jännitteen/riittävän erillisyyden tunteen, että yhteinen elämä on riittävän mielenkiintoista ja tyydyttävää, kuitenkaan luottamuksesta ja turvallisuuden tunteista tinkimättä.

        Toi sun lista haksahdus nainen - naisista, kuulostaa siltä, että tuon kaltaiset etsii seikkailua tms.ja sen iskemisen sinä osaat. Heille on riittänyt ikävä kyllä se. Usko mua, on toisenlaisiakin, mut voi olla, että mahtaako ne toisenlaiset kiinnostaa sinua. Vai vastaako nämä haksahdus- nainen naiset sun johonkin käsittelemättömään tarpeeseen saada iskettyä saavuttamaton nainen, joka jättää sinut. Hylkäyksen itse itseäsi? Ei tarvii vastata...mietin vaan.

        Hylkäätkö itse itseäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä... uskon, että kilttiä ja hyväsydämistä jokainen nainen sisimmässään haluaa. Pointti taitaa olla siinä miten se pari pitää yhdessä yllä jännitteen/riittävän erillisyyden tunteen, että yhteinen elämä on riittävän mielenkiintoista ja tyydyttävää, kuitenkaan luottamuksesta ja turvallisuuden tunteista tinkimättä.

        Toi sun lista haksahdus nainen - naisista, kuulostaa siltä, että tuon kaltaiset etsii seikkailua tms.ja sen iskemisen sinä osaat. Heille on riittänyt ikävä kyllä se. Usko mua, on toisenlaisiakin, mut voi olla, että mahtaako ne toisenlaiset kiinnostaa sinua. Vai vastaako nämä haksahdus- nainen naiset sun johonkin käsittelemättömään tarpeeseen saada iskettyä saavuttamaton nainen, joka jättää sinut. Hylkäyksen itse itseäsi? Ei tarvii vastata...mietin vaan.

        Hyviä ajatuksia! Kiitos, otan mietintään 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ajatuksia! Kiitos, otan mietintään 😊

        Osuiko joku😊. Mitä mietit?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe