Tervehdys. Joitain keskusteluja aiheesta jo olikin, vaan ajattelin silti aloittaa uuden, jos vaikka olisi tuoreita kokemuksia :)
Elikkä allekirjoittanut 24v mies on epäillyt hiustensa harvenevan päältä ainakin 1-2 vuoden ajan. Hiusraja on kuitenki pysynyt hyvänä. Nyt parturin jälkeen, ja varsinkin kun hiukset ovat märät niin päänahka paistaa läpi, kun hiukset harjaa taakse niin silloin ei aivan niin pahasti. ja kuivana ei oikeastaan paista ollenkaan, jos ei ole esim. pipon alla tamppautunut kummallisia jakauksia. Elikkäs olisiko aika käydä lääkärin juttusilla kysymässä finasteridireseptiä, vai hyväksyä kohtalo. aikas hintavaakin tuntuu tuo finasteridi olevan, varsinkin propecia. Olen nyt vajaan kuukauden koittanut syödä biotiiniravintolisää, mutta vielä en ainakaan ole huomannut sen vaikutuksia.
Finasteridi kokemuksia
4
1746
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin päädyit?
- Anonyymi
Tuskin kannattaa nuorena käyttää kun vaikuttaa seksiinkin negatiivisesti, en ole huomannut että siitä olisi ollut mitään hyötyä. Ennemin Rogainea ja luontaistuotteita, biotiini, MSM, sinkki...
Voihan se olla että joillakin vaikuttaakin, mutta ainakin itse suosittelen Rogainea, vaahto miellyttävämpi, eikä allergisoi. Harmi vaan ettei edelleenlään saa Suomesta.- Anonyymi
Voi helvetti näitä vinkkejä. Rogaine on kasvuboosteri, eikä blokkaa DHT:ta kuten Fina. Jos odotat sen aloittamista, et saa menetettyjä hiuksia takaisin.
Luontaistuotteilla et tee yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti näitä vinkkejä. Rogaine on kasvuboosteri, eikä blokkaa DHT:ta kuten Fina. Jos odotat sen aloittamista, et saa menetettyjä hiuksia takaisin.
Luontaistuotteilla et tee yhtään mitään.Rogaine - http://medicineronline.net/ Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399