Yhteiskunnan huijaaminen

Anonyymi

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tällaisissa tapauksissa varoittaja hiljennetään?

      "ppouyuyhhy"

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin oon sen verran fiksu nainen, että tiedän kyllä, jos ei kaikki ole ihan kohdallaan.


        "poiujhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin oon sen verran fiksu nainen, että tiedän kyllä, jos ei kaikki ole ihan kohdallaan.


        "poiujhhhh"

        Noh, tukea en saanu vaikka seitsemän vuotta pyysin. Nyt on asiat niin iljettävällä mallilla tietyiltä osin etenkin manipuloinnin suhteen, että nyt ei oo enää muuta vaihtoehtoa kuin varoa ja kiertää kaukaa eräät.

        "ppoiuhjhh"


    • Anonyymi

      Vaikka terapialla tässäkin olisi saavutettu paljon, niin ihan kaikkeen ei avoin malli riitä.

      • Anonyymi

        Minä vähän itse ihmettelen omassa asiassani sitä, että silloin kun olin hermostovaurioituneimmillani asunnossani enkä juuri kyennyt liikkumaan asunnon ulkopuolella ja mummoni oli kuolemassa ja sanoi minulle, että hänen mielestään vanhempani haluavat sulkea minut arkun muotoiseen koppiin, joka on pystyasennossa, jotta sitten kun olen kuollut se voidaan helposti vain kääntää makuuasentoon, ja sanoi että vanhemmiltani en koskaan mitään tukea tule saamaan, joten voin selviytyä vain yksin ja itse.
        Niin kun kerroin näistä asioista kriisipuhelimeen minulle vain naurettiin ja painostettiin olemaan yhteydessä vanhenpiini, vaikka kerroin että koko elinikänäni he ovat kieltätytyneet kuulemasta omaa näkökulömaani omasta elämästäni edes kymmentä minuuttia.
        Minulle vain vastattiin pilkallisesti, että: "Ai harmottaaks sua kun sun kantaa ei oteta huomioon? "

        Okei mä olen pitkälti parantunut vammoistani ja kykenen nyt liikkumaan ihmisten ilmoilla mutta kauheet kidutuksen vuodet takana tuon vammautumisen ajalta, että rankimmat kokemukset koin emotionaalisesti syys-lokakuun vaiheessa vanhempieni ja kriisipuhelimen välissä.
        Noh se on siinä mielessä kenties nyt ohi, etten uskalla olla yhteydessä vanhempiini keskustelunaiheiden käytyä jo manipulatiivisesti hyvin vinksahtaneiksi tuolla suunnalla vanhempieni ja kriisipuhelimen välissä. Itselläni kun kuitenkin muulla on fiksut keskustelunaiheet ja tarkoitus suuntautua täysipainoisesti niihin.

        "pouyhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän itse ihmettelen omassa asiassani sitä, että silloin kun olin hermostovaurioituneimmillani asunnossani enkä juuri kyennyt liikkumaan asunnon ulkopuolella ja mummoni oli kuolemassa ja sanoi minulle, että hänen mielestään vanhempani haluavat sulkea minut arkun muotoiseen koppiin, joka on pystyasennossa, jotta sitten kun olen kuollut se voidaan helposti vain kääntää makuuasentoon, ja sanoi että vanhemmiltani en koskaan mitään tukea tule saamaan, joten voin selviytyä vain yksin ja itse.
        Niin kun kerroin näistä asioista kriisipuhelimeen minulle vain naurettiin ja painostettiin olemaan yhteydessä vanhenpiini, vaikka kerroin että koko elinikänäni he ovat kieltätytyneet kuulemasta omaa näkökulömaani omasta elämästäni edes kymmentä minuuttia.
        Minulle vain vastattiin pilkallisesti, että: "Ai harmottaaks sua kun sun kantaa ei oteta huomioon? "

        Okei mä olen pitkälti parantunut vammoistani ja kykenen nyt liikkumaan ihmisten ilmoilla mutta kauheet kidutuksen vuodet takana tuon vammautumisen ajalta, että rankimmat kokemukset koin emotionaalisesti syys-lokakuun vaiheessa vanhempieni ja kriisipuhelimen välissä.
        Noh se on siinä mielessä kenties nyt ohi, etten uskalla olla yhteydessä vanhempiini keskustelunaiheiden käytyä jo manipulatiivisesti hyvin vinksahtaneiksi tuolla suunnalla vanhempieni ja kriisipuhelimen välissä. Itselläni kun kuitenkin muulla on fiksut keskustelunaiheet ja tarkoitus suuntautua täysipainoisesti niihin.

        "pouyhhhhh"

        Okei no ehkä kaikkien mielestä hermostovaurioituneena olin sopiva ikäänkuin laitettavaksi pystyasentoon arkun muotoiseen koppiin näkemyksistäni riippumatta, mutta kummasti kukaan ei ihmetellyt kuinka tuommoiseen tilaan ja tilanteeseen olin päätynyt.

        "poiuhyhgghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei no ehkä kaikkien mielestä hermostovaurioituneena olin sopiva ikäänkuin laitettavaksi pystyasentoon arkun muotoiseen koppiin näkemyksistäni riippumatta, mutta kummasti kukaan ei ihmetellyt kuinka tuommoiseen tilaan ja tilanteeseen olin päätynyt.

        "poiuhyhgghgh"

        Kun mulla kuitenkin on hyvä näyttö siitä että mulla on hyvä äly ja henkinen kapasiteetti.


        "ppoiiuuhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mulla kuitenkin on hyvä näyttö siitä että mulla on hyvä äly ja henkinen kapasiteetti.


        "ppoiiuuhjh"

        Hyvin kummallisia asioita tapahtuu maailmassa se on fakta,

        "ppouiuyyhhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kummallisia asioita tapahtuu maailmassa se on fakta,

        "ppouiuyyhhg"

        Mä en ymmärrä suomalaisessa yhteiskunnassa tätä, että väärälle tielle eksyneelle ei voi vinkata hänen eksyneen (kuten toivoin aiemmin äidilleni vinkattavan).
        Tällä vaan hyökätään sitten mua vastaan, että yritän puuttua muiden elämänsuuntaan.
        Tämä on erilaista esim. uskonnollisissa kulttuureissa. Siellä pidetään usein hyvänä asiana jos vikkaa eksyneelle läheiselleen hänen mahdollisesti eksyneen. Mutta Suomessa niin ei saa tehdä.

        "pouiuhgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä suomalaisessa yhteiskunnassa tätä, että väärälle tielle eksyneelle ei voi vinkata hänen eksyneen (kuten toivoin aiemmin äidilleni vinkattavan).
        Tällä vaan hyökätään sitten mua vastaan, että yritän puuttua muiden elämänsuuntaan.
        Tämä on erilaista esim. uskonnollisissa kulttuureissa. Siellä pidetään usein hyvänä asiana jos vikkaa eksyneelle läheiselleen hänen mahdollisesti eksyneen. Mutta Suomessa niin ei saa tehdä.

        "pouiuhgg"

        Että pitää antaa toisen eksyä vaikka näkee hänen eksyvän, ja sitten oikein eksytetään aktiivisesti kuten mua kriisipuhelimessa. Mä en ymmärrä semmosta.

        "ppiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että pitää antaa toisen eksyä vaikka näkee hänen eksyvän, ja sitten oikein eksytetään aktiivisesti kuten mua kriisipuhelimessa. Mä en ymmärrä semmosta.

        "ppiuhhhhh"

        No ainon kuitenkin yrittää järkkäytyä täältä eksyksistä pois ja mielellään auttaa muitakin pysymään reitillä.

        "ppiiuuhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainon kuitenkin yrittää järkkäytyä täältä eksyksistä pois ja mielellään auttaa muitakin pysymään reitillä.

        "ppiiuuhyhh"

        Mutta kummallisesti vain puolikas minua on eksyksissä, toinen puoli on hyvin reitillä.
        Mutta ei tuo puoliska jota olen jakanut vanhemien ja kriisipuhelimen välillä.
        Toinen puoliska on hyvin reitillä.


        "ppiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kummallisesti vain puolikas minua on eksyksissä, toinen puoli on hyvin reitillä.
        Mutta ei tuo puoliska jota olen jakanut vanhemien ja kriisipuhelimen välillä.
        Toinen puoliska on hyvin reitillä.


        "ppiuhhhh"

        Mutta kun ihmisen omaa tahtoa niin kunnioitetaan esim. kriisipuhelimessa ettei läheiselleen vopi edes vinkata hänen eksyä vaan tätyy antaa vain eksyä, niin se on vähän ristiriidassa sen kanssa ettei ihmistä itseään (minua) kunneltu omassa asiassaan.

        "poiuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ihmisen omaa tahtoa niin kunnioitetaan esim. kriisipuhelimessa ettei läheiselleen vopi edes vinkata hänen eksyä vaan tätyy antaa vain eksyä, niin se on vähän ristiriidassa sen kanssa ettei ihmistä itseään (minua) kunneltu omassa asiassaan.

        "poiuyhhh"

        siis eksyneen.
        Mutta eilen oli lehdessä hyvä artikkeli narsismista,

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007654677.html

        Mutta koska kirjoitetaan s iitäkin, että nämä narsistit toimivat muissakin asioissa kuin parisuhteessa ? He toimivat suhteessa lapsiinsa, työpaikoilla jne . Parisuhde ei ole ainoa paikka päätyä ilmiön uhriksi.


        "ppoiuyyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis eksyneen.
        Mutta eilen oli lehdessä hyvä artikkeli narsismista,

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007654677.html

        Mutta koska kirjoitetaan s iitäkin, että nämä narsistit toimivat muissakin asioissa kuin parisuhteessa ? He toimivat suhteessa lapsiinsa, työpaikoilla jne . Parisuhde ei ole ainoa paikka päätyä ilmiön uhriksi.


        "ppoiuyyhhhh"

        Tuossa artikkelissa on ne hyvät neuvot. Pitää luottaa omaan ajatteluunsa ja tietää tapahtuneen mitä on tapahtunut vaika muut eivät uskoisi , ja ei pidä antautua pitkiin keskusteluihin, koska niissä manipuloidaan vain lisää.


        "pojuhhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa artikkelissa on ne hyvät neuvot. Pitää luottaa omaan ajatteluunsa ja tietää tapahtuneen mitä on tapahtunut vaika muut eivät uskoisi , ja ei pidä antautua pitkiin keskusteluihin, koska niissä manipuloidaan vain lisää.


        "pojuhhhhhh"

        No mutta se siitä. Yritän nyt edes itse päästä pois eksyksistä vaikka muiden auttaminen olisikin kiellettyä.

        "ppiiujujh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta se siitä. Yritän nyt edes itse päästä pois eksyksistä vaikka muiden auttaminen olisikin kiellettyä.

        "ppiiujujh"

        Kyllä silti autan muitakin sopivan tilaisuuden tullen.

        "poohghgghghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silti autan muitakin sopivan tilaisuuden tullen.

        "poohghgghghh"

        Okei. uutisen nainen ei olekaan huijannut yhteiskuntaa.
        En kommentoi tapausta.


        "ppiouuuuujuj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. uutisen nainen ei olekaan huijannut yhteiskuntaa.
        En kommentoi tapausta.


        "ppiouuuuujuj"

        Mutta minulle aika erikoinen juttu että joku mies haluaisi tuollaisen elämän.


        "poujhhghbnb"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe