Tää on jotenkin naurettavaa.

Anonyymi

Tää on ihan hassu kysymys. Mutta onko mitään keinoa saada vauvamasua pienemmäksi? Alkuraskaus menossa ja vatsa pompsahti. Ihan normaalia kuulemma toisessa raskaudessa. Jotenkin itseäni vain ahdistaa. Suurimmaksi osaksi on varmasti turvotusta rinnatkin kasvaneet yhtäkkiä ja selkä huutaa hoosiannaa. Miehen mielestä näytän kauniilta eikä ole mitään hävettävää. Itseäni vain pelottaa että alan kuulemaan kaikenlaista kommenttia ja ihmettelyä tutavilta. Olisin halunnut salata tämän kauemmin kun viime raskaus niin ongelmia täynnä.Että en jaksa jokaiselle selittää jos jotain sattuu. Tai sitten siellä on kaksoset. Täytyy ilmeisesti pysyä kotona niin kauan kuin raskaus pitemmällä. Onhan tämä naurettavaa ja olen onnellinen raskaudesta jotenkin pelottaa vain kuinka iso mun maksusta oikein tulee. Varmaan kaikki hormonit jyllää nyt niin kovilla että sekin herkistää.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ,*Maksusta =Masusta

    • Anonyymi

      Todella ahdistava aloitus !!

      • Anonyymi

        Harmi että koet noin. Minä olen hyvin onnellinen. Mutta raskaana ollessa kokee vaikka minkälaisia tunteita. Pitkä taival toivottavasti edessä ja onhan se ikävää kun nyt jo paikkoja särkee ja loppuraskauden oireet tulevat jo alussa. Niin toivoisin vain näkemyksiä muilta jotka saaneet useampia lapsia että onko jollain kokemusta helpottaako tämä jossain vaiheessa tasoittuu vai tuleeko koko raskaus olemaan tätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe