Koronamaskit

Anonyymi

Voisiko kaikki kaupassakävijät laittaa sen maskin päähän. V..aa kattoo ku ylimielistä porukkaa. Stna, ne maskit päähän stna. Paikalliset kaikkein pahimpia. Pitääkö sitä kärsää esittää joka paikassa. Kyllä me tunnistetaan kaikki maskin takaahi.!!!!

26

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysy kotona jos kuolemaa pelkäät. Toki moni on kotiinsakki kuollu.

      • Anonyymi

        Ihan samaa mieltä taas pitäkööt maskia kuka haluaa.itse kyllä pidän mutten tuomitse niitä jotka ei pidä.ihan jokaisen oma asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä taas pitäkööt maskia kuka haluaa.itse kyllä pidän mutten tuomitse niitä jotka ei pidä.ihan jokaisen oma asia

        Moroja

        Olen kuukaudeksi unohtanut hyllyyn h-suojat. Nyt siirsin ne pöydälle, että otan mukaan yhden kaupassa tms. käyntiä varten.
        Se että niistä on hyötyä, pitää kaikkien käyttää. "Kovakalloisuus" ei suojaa virukselta🤔!.


      • Anonyymi

        Kotona kannatta pysyä jos ei uskalla elää ja uskoo kaiken mitä media suoltaa ulos!
        Paskaisia maskeja tuolla tosiaan lojuu pihoilla ja pientareilla ja eläimet levittävät niitä ja nokkivat.
        Onhan viime esimerkki ms Estonian upotus. Ei pidä uskoa kaikkeen ns. viralliseen.

        Erehtyväisiä ihmisiä tuolla on johtamassa - ihan tavallisia. Monet vain tosin kunnianhimoisia, vallanhaluisia ja rahanahneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moroja

        Olen kuukaudeksi unohtanut hyllyyn h-suojat. Nyt siirsin ne pöydälle, että otan mukaan yhden kaupassa tms. käyntiä varten.
        Se että niistä on hyötyä, pitää kaikkien käyttää. "Kovakalloisuus" ei suojaa virukselta🤔!.

        Ei kun moroja🤠

        Tänään käytin maskia jo toisen kerran, ensimmäinen tapahtui Oulussa.
        Kuusamossa alkaa jo pikku hiljaa nousta määrä tartunnoista, kuten...... 🤔?!.
        17 viimeisin tieto Kmossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona kannatta pysyä jos ei uskalla elää ja uskoo kaiken mitä media suoltaa ulos!
        Paskaisia maskeja tuolla tosiaan lojuu pihoilla ja pientareilla ja eläimet levittävät niitä ja nokkivat.
        Onhan viime esimerkki ms Estonian upotus. Ei pidä uskoa kaikkeen ns. viralliseen.

        Erehtyväisiä ihmisiä tuolla on johtamassa - ihan tavallisia. Monet vain tosin kunnianhimoisia, vallanhaluisia ja rahanahneita.

        Pelkureitten rätti, jos mää ny si naaman peittäisi rätillä kun on vahva ohjeistus Kai annettu, hiirenarat pölvästit tottelee kun julkinen taho pyörittää tragikoomista pelleilyä.


    • Anonyymi

      JOKU FOLIOHATTU JA MASKIFANI!?
      Maskit ovat pöpöjen oiva kasvatusalusta ja noita näkyi tänäänkin marketin ojassa kasapäin ja eläimet saavat niistä tartuntoja ja levittävät meihin terveisiin maskittomiin.
      Puhutte vain yksipuolista papukaijojen tapaan opetettua tarinaa mediasta.

    • Anonyymi

      Eipähän näkynyt tänään poliiseillakaan maskeja kun autoja pysäyttelivät, näinkö halvekusvat valtiovaltaa vai onko kaikilla poliisimiehillä astma?

      • Anonyymi

        Ilman maskia oleva on itse Virus!!!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman maskia oleva on itse Virus!!!.

        Pysy kotonasi jos noin pelottaa äläkä levitä joukkopsykoosi propagandaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman maskia oleva on itse Virus!!!.

        Maasta löytämänsä maskin voi kääntää nurinpäin, sillä toinen puolihan on käyttämätön.


    • Anonyymi

      saatana en laita. sitten kun tämä korona aika on ohi. sitten ihmisen vastustus kyky muille bakteereille on laskenut (elimistön immuunikyky) kaikki sairaudet nuhat ja flunssat keuhkokuumeet tarttuu ja taas lääke tehtaat kiittää. niin saatana. kyllä ne välimatkat on tärkeämpiä ja käsien pesut.

    • Anonyymi

      Älä uhoa niin vitusti. Kun läppä laki tulee, maski naamalle, ei ennen sitä. Eihän siitä läpänkäytöstä virusten leviäminen lopu. Kaikki kuitenkin ovat ajoittain ilman sitä, jolloin hengitysilma bakteereineen ja viruksineen tarttuu tai ei. Maski-ihmiset nyt vain näyttelemällä läppiään, luulevat olevansa parempia kansalaisia.

    • Anonyymi

      Laita sinä maskit naamalle vaikka kaksin kerroin! Mutta älä ala neuvomaan muita! Monella meistä on astmaa jne joka estää maskien käytön. Lisäksi kuulin siskoni tyttäreltä että nykyiset maskit aiheuttaa päänsärkyä ja pahoinvointia hoitajista. Hän on sairaanhoitajana houtolaitoksessa.

    • Anonyymi

      En käytä maskia koskaan. Jos epäilen että on korona oireita, hakeudun välittömästi mahdollisimman paljon ihmisiä sisältävään paikkaan ja levitän tautia eteenpäin. Näin vain varmistamme perussuomalaisuuden nousun

    • Anonyymi

      Kyllähän ne maskittomat ovat turisteja. Itse seuraan tilannetta kaupan kassalla.

      • Anonyymi

        Maskittomat on Kuusamon kaupungin tyypit itsekkin kassalla töissä


    • Anonyymi

      Jos vielä tulee lisää rajoituksia tai nykyiset jatkuu niin en ihan pottuilesssaa käytä maskia enään ihan järjetöntä nämä rajoitukset

    • Anonyymi

      Täällä suurinosa käyttää maskia viksua porukkaa sinua vasten vois vahigosta rykästä.

    • Anonyymi

      Voit olla kotona ,jos muutama ei maskia käytä itse käytän,eikä v..aa ole ongelma.

    • Anonyymi

      Turpa kiinni torvi, influenssaan kuuluva röhätauti, etenkin rokotuksen saatua, ei kaada muita kuin heikkoja.

    • Anonyymi

      Tyhjään uhoat suurinosa käyttää käsidesi voisi kaupoissa olla jäädäkseen hyvä homma.

    • Anonyymi

      Maski suojaa yhtä huonosti jos itikka lentäis lentopalloverkon läpi.

    • Anonyymi

      Paperi/kangasmaskit eivät suojaa virustartunnoilta. Tämä on tiedetty jo viimeiset 100 vuotta.

    • Anonyymi

      Hei, maski asiaa! Maskia ei ole pakko pitää tai se on suositus vasta sitten jos korona etäisyyksiä ei voi muuten pitää. näin olen itse lukenut Pohjois-pohjanmaan sairaanhoitopiirin sivuilta. miten muuten ne luvut aina vaan nousee? yhä ylemmäs ja ylemmäs. kohta 2v on vaan nousseet. laskemisista ei koskaan puhuta. minunki pitäis olla kuollut.

    • Anonyymi

      Kylläpä maski uskovaisilla meni luu kurkkuun.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe