Pitääkö sinun katsoa peiliin?

Olen joskus tehnyt aloituksen tämän Kokkolapalstan ihmisten käyttäytymisestä. Tulipa taas ajankohtaiseksi viime aikojen mollausjuttujen jälkeen, joita on riittänyt.

Ajatelkaa, että meillä on ihan oma kaupunkipalsta täällä Suomi24-sivustolla :) Tämä palsta on varmasti yksi vilkkaimmista kaupunkipalstoista mitä täältä löytyy. Ollaan jokainen tähän tyytyväisiä, eikä pilata sitä ikävillä asioilla eli riitelyllä ja haukkumisella.

On todella surullista, ettei me voida sulassa sovussa täällä kirjoittaa, jokainen omasta mieliaiheestaan.

Kaikkihan me ollaan vain ihmisiä. Ihmisiä, joilla jokaisella on omat huonot ja hyvät päivänsä. Jokainen meistä painiskelee arkielämän eri sattumien kanssa. Se on varmaa, ettei kukaan meistä ei ole toistaan parempi tai huonompi 💙

Sen lisäyksen vielä laitan, ettei esimerkiksi rekattu kirjoittaja mene kenenkään aloitukseen moittimaan aloittajan tekemää juttua.
Mua ei ainakaan yhtään haittaa muiden jutut. Jokainen kirjoittakoon siitä, mikä itselle on mukavaa.

Tässä vähän miettimisen aihetta meille kaikille...
Ollaan toisillemme kohteliaita. Siitä tulee parempi mieli, kuin haukkumisesta. Kannattaa muutes kokeilla :)

108

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mokasin raskaasti ja töppäilin kympillä. Jonkinmoisena syynä oli kateus Merenneitonikistä ja sitä rataa. Taitaa olla myöhäistä anella lakki kourassa anteeksiantoa kun profiililätkäkin on tyhjennetty:(

      • Anonyymi

        Jep, solvaaminen auttaa toki kun muut keinot on käytetty. Ohiksena tämä.


      • Nii.... Kelle, tai mille olit kateellinen?

        Nyt meni ohi pikkasen...


      • Sä siis olet joku miespuolinen...

        Mollasit naispuolista, ku olit kateellinen toiselle miehelle hänestä?
        Eihän tuossa ole mitään logiikkaa, jos asian nyt noin ymmärsin tuosta tekstistä.. :{


    • Anonyymi

      Totta. Tosirealistia haukutaan ja vähätellään, ja mies on sentään Kokkolan Kingsi, aloitteiden tekijä, kymmenien uudistusten isä.

      • Jahhas... Eli siis ihan Kokkolan suurmies...


    • Anonyymi

      Hyvä avaus. Miettiä sopii, muuttuuko tämä paremmaksi paikaksi kun väki haukutaan yksi kerrallaan tiehensä.

      • Niin... Tuota kannattaa kyllä miettiä, että mitä iloa kenellekkään on palstasta, jossa ei ole kävijöitä, eikä lukijoita, saati aloituksiin vastaajia...


    • Anonyymi

      Miksi muiden aloituksiin ei vastata vaikka olisi kuinka aiheellinen ja asiallinen?

      • Anonyymi

        Rekkaudu, jos kaipaat huomiota avauksillesi. Täällä moni hakeutuu vain tuttujen seuraan.


      • Kyllä mä uskon, että monikin vastaa aiheeseen, jos on jotain painavaa sanottavaa.

        Välillä kylläki, kun on käyny paskamyrskyn keskellä, niin pysyttelee silloin mieluiten omassa jutussaan.

        Täällähän on viime aikoina ollut ihan hyviä juttuja.


    • Anonyymi

      Opettele vastailemaan itsellesi niin minäkin teen, hah hah haaa!!!...

    • Onko jotain viime aikoina tapahtunut? Vai puhutaanko aiemmista tapahtumista?

      Olen pitänyt taukoa, ollut muuta puuhaa..

      • No tässä on lentäny vanhaan malliin paskamyrskyä yhteen sun toiseen suuntaan.
        Yks kävi purkamassa kiukkunsa meikäläiseen ja Ariel sai sitten omansa kans...
        On nyt poistanu kuvansa tuosta täplästä. Toivottavasti ei nyt häipyny kokonaan :(

        Kiva Kittie nähä suaki täällä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tässä on lentäny vanhaan malliin paskamyrskyä yhteen sun toiseen suuntaan.
        Yks kävi purkamassa kiukkunsa meikäläiseen ja Ariel sai sitten omansa kans...
        On nyt poistanu kuvansa tuosta täplästä. Toivottavasti ei nyt häipyny kokonaan :(

        Kiva Kittie nähä suaki täällä...

        No voi harmi.. ☹️ Ollaan me nyt hankalaa sakkia..

        Olen pahoillani kun aiemmin olin eri mieltä Arielin kanssa, ja yritän jatkossa olla suopeampi, ymmärtäväinen ja ystävä. Toivottavasti hän tulee tänne takaisin. ❤️

        Ja kuka tuo yksi on joka täällä häiriköi? Onko se se sama kuten aiemmin, aspa? Vai joku muu...?

        Itse olen pitänyt taukoa, koiran poismenon/surun takia.. Sitten olen puuhaillut kotona kaikenlaista..


      • tinttu-liina
        Kittychi kirjoitti:

        No voi harmi.. ☹️ Ollaan me nyt hankalaa sakkia..

        Olen pahoillani kun aiemmin olin eri mieltä Arielin kanssa, ja yritän jatkossa olla suopeampi, ymmärtäväinen ja ystävä. Toivottavasti hän tulee tänne takaisin. ❤️

        Ja kuka tuo yksi on joka täällä häiriköi? Onko se se sama kuten aiemmin, aspa? Vai joku muu...?

        Itse olen pitänyt taukoa, koiran poismenon/surun takia.. Sitten olen puuhaillut kotona kaikenlaista..

        Nii, mä en ymmärrä, että miten se kenenkään elämää helpottais, jos täältä porukat häipyy ja palsta kuihtuu.

        En tiiä kuka se oli, joka veteli törkeää tekstiä meikäläiselle. En kyllä haluakkaa tietää.
        Ei se mua kuitenkaa saa täältä lähtemään, vaikka kuinka aukoo päätään.
        Jos ei mun jutut kelpaa, nii eihän niitä ole pakko lukea.

        En tiiä sitäkää, kuka kirjotteli Arielin perään kirjotti törkyä.
        Ei niistä kannattais välittää...

        Kiva, ku kuitenkin jaksoit ja ehdit tänne tulemaan.
        Ehdin jo aatella, ettei täällä ole rekatuista kohta enää ketään. Yksin en kyllä tänne jää :{


      • Kittychi kirjoitti:

        No voi harmi.. ☹️ Ollaan me nyt hankalaa sakkia..

        Olen pahoillani kun aiemmin olin eri mieltä Arielin kanssa, ja yritän jatkossa olla suopeampi, ymmärtäväinen ja ystävä. Toivottavasti hän tulee tänne takaisin. ❤️

        Ja kuka tuo yksi on joka täällä häiriköi? Onko se se sama kuten aiemmin, aspa? Vai joku muu...?

        Itse olen pitänyt taukoa, koiran poismenon/surun takia.. Sitten olen puuhaillut kotona kaikenlaista..

        Jokos siellä Manses on joulu? :)


      • Kittychi kirjoitti:

        No voi harmi.. ☹️ Ollaan me nyt hankalaa sakkia..

        Olen pahoillani kun aiemmin olin eri mieltä Arielin kanssa, ja yritän jatkossa olla suopeampi, ymmärtäväinen ja ystävä. Toivottavasti hän tulee tänne takaisin. ❤️

        Ja kuka tuo yksi on joka täällä häiriköi? Onko se se sama kuten aiemmin, aspa? Vai joku muu...?

        Itse olen pitänyt taukoa, koiran poismenon/surun takia.. Sitten olen puuhaillut kotona kaikenlaista..

        Olen pahoillani sun koirasi pois menosta.

        En ollu silloi paikalla ku kerroit... Oli omia tyhmiä asioita...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii, mä en ymmärrä, että miten se kenenkään elämää helpottais, jos täältä porukat häipyy ja palsta kuihtuu.

        En tiiä kuka se oli, joka veteli törkeää tekstiä meikäläiselle. En kyllä haluakkaa tietää.
        Ei se mua kuitenkaa saa täältä lähtemään, vaikka kuinka aukoo päätään.
        Jos ei mun jutut kelpaa, nii eihän niitä ole pakko lukea.

        En tiiä sitäkää, kuka kirjotteli Arielin perään kirjotti törkyä.
        Ei niistä kannattais välittää...

        Kiva, ku kuitenkin jaksoit ja ehdit tänne tulemaan.
        Ehdin jo aatella, ettei täällä ole rekatuista kohta enää ketään. Yksin en kyllä tänne jää :{

        No. Se tässä korona ajassa on ongelma kun ei voi tehdä mitään niin ei ole sitten mitään mistä puhuisin.

        Ja kun ei voi oikein haaveilla nyt mistään kun korona sotkee kaikki suunnitelmat.

        Kuten harrastus on kielletty.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        No. Se tässä korona ajassa on ongelma kun ei voi tehdä mitään niin ei ole sitten mitään mistä puhuisin.

        Ja kun ei voi oikein haaveilla nyt mistään kun korona sotkee kaikki suunnitelmat.

        Kuten harrastus on kielletty.

        Aina voi haaveilla. Sitä ei koronakaan pysty estämään.

        Meidän on nyt vain elettävä tätä aikaa, vaikka se ei ole kenellekkään helppoa. Pitää vaan yrittää löytää niitä myönteisiä asioita...
        Kai tämäkin virusriesa on joskus ohitse.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aina voi haaveilla. Sitä ei koronakaan pysty estämään.

        Meidän on nyt vain elettävä tätä aikaa, vaikka se ei ole kenellekkään helppoa. Pitää vaan yrittää löytää niitä myönteisiä asioita...
        Kai tämäkin virusriesa on joskus ohitse.

        Toivottavasti.. Toivottavasti kesällä pääsee harrastaa. Sitä on ikävä eniten ja ystävää. Ei asu täällä. Ja muutama asuu, mutta. No kesällä pidetään hauskaa.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Toivottavasti.. Toivottavasti kesällä pääsee harrastaa. Sitä on ikävä eniten ja ystävää. Ei asu täällä. Ja muutama asuu, mutta. No kesällä pidetään hauskaa.

        Pidätkö yhteyttä sen muualla asuvan kanssa netin kautta? Siinä on se kuvaki...en muista millä nimellä sitä kutsuttiin :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pidätkö yhteyttä sen muualla asuvan kanssa netin kautta? Siinä on se kuvaki...en muista millä nimellä sitä kutsuttiin :)))

        En pidä... No. Hän on vanhanaikainen...

        Vain normaali puhelut ja viestillä.

        Ihana ihminen hän on


    • Anonyymi

      Onko rekisteröity jotenkin ylempiarvoinen?

      • Onko joku antanut ymmärtää sellaista?

        En itse ainakaan nähny sellaista tekstiä...

        Mä en ymmärrä miks kuvitellaan rekatun pitävän itseään parempana ku muut. Eihän täs ole mitään muuta eroa, ku että nimimerkki on rekisteröity vakiokäyttöön.


      • Anonyymi

        Itse olen huomannut tämän ilmiön.

        Nimimerkin aloitus (20-130) kommenttia.
        Anonyymin aloitus (0-5) kommenttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen huomannut tämän ilmiön.

        Nimimerkin aloitus (20-130) kommenttia.
        Anonyymin aloitus (0-5) kommenttia.

        Kai tuo nyt riippuu aiheestakin ja siitä, että aloittaja pitää omalta osaltaan keskustelua yllä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kai tuo nyt riippuu aiheestakin ja siitä, että aloittaja pitää omalta osaltaan keskustelua yllä.

        Pitänee paikkaansa, suosin avauksiasi koska vaivaudut heittämään kommenttia myös takaisin käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee paikkaansa, suosin avauksiasi koska vaivaudut heittämään kommenttia myös takaisin käsin.

        Rekatulle vastaaminen on kuin tutun kanssa puhuisi, anonyymi on 'ei mikään'. Tuntuu tuuleen huutelulta, paitsi Realisti. Nikkien poisto rekisteröimättömiltä oli huono juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee paikkaansa, suosin avauksiasi koska vaivaudut heittämään kommenttia myös takaisin käsin.

        No minusta on kohteliastakin vastata jokaiselle, kun toinen on nähny vaivaa viestinsä kirjoittamiseen ja mä arvostan jokaista (asiallista) kirjoittajaa :)

        Oon itse huomannut, että on turhauttavaa, kun on vastannut ja ei saa takaisin mitään kommenttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rekatulle vastaaminen on kuin tutun kanssa puhuisi, anonyymi on 'ei mikään'. Tuntuu tuuleen huutelulta, paitsi Realisti. Nikkien poisto rekisteröimättömiltä oli huono juttu.

        Minustakin oli typerää muuttaa kaikki anonyymeiks. Onhan se persoonallisempaa, kun rekkaamaton kirjoittaa oman nimimerkkinsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen huomannut tämän ilmiön.

        Nimimerkin aloitus (20-130) kommenttia.
        Anonyymin aloitus (0-5) kommenttia.

        Toi merkkaa kyl paljon et tuntee avaajan. Mä en edes muista milloin mä oisin kommentoinut anonyymein juttui. Sain joskus kehotuksen häipyy tieheni ja sitä neuvoo oon sit noudattanut :) Sekin tietty vaikuttaa et aikaa on rajallinen määrä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko joku antanut ymmärtää sellaista?

        En itse ainakaan nähny sellaista tekstiä...

        Mä en ymmärrä miks kuvitellaan rekatun pitävän itseään parempana ku muut. Eihän täs ole mitään muuta eroa, ku että nimimerkki on rekisteröity vakiokäyttöön.

        Itse oon huomannu etten nykyään avaa ketjuja jos en tiedä kirjoittajaa koska itse en vaan jaksa kuinka eräs herra puhuu eläimistä pahaa. En halua lukea mitä rakkaille eläimille joku haluaa tehdä.

        En tällä hetkellä.

        Toinen syy on ne aiheet...

        Korona on sellainen aihe etten jaksa enää siitä keskustella. Tiedän että oon itsekäs ku en puhu koronasta mutta jos en itse pidä huolta itsestäni ni ei kukaan muukaan pidä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen huomannut tämän ilmiön.

        Nimimerkin aloitus (20-130) kommenttia.
        Anonyymin aloitus (0-5) kommenttia.

        Se on osittain tämän alustan vika ku ei anna teidän käyttää muuta nimimerkkiä kuin anonyymi..

        Hankalaa lukea keskustelua ku ei tiedä mikä kommentti kuuluu mihi ja kuka mitäkin mieltä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rekatulle vastaaminen on kuin tutun kanssa puhuisi, anonyymi on 'ei mikään'. Tuntuu tuuleen huutelulta, paitsi Realisti. Nikkien poisto rekisteröimättömiltä oli huono juttu.

        Todellakin on homma ku helpottaisi lukea ketjuja


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minustakin oli typerää muuttaa kaikki anonyymeiks. Onhan se persoonallisempaa, kun rekkaamaton kirjoittaa oman nimimerkkinsä.

        Todella tyhmä muutos oli. Ny on sekavaa kuin pannukakku tämä keskustelu ku ei tiedä mikä liittyy mihinkin


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko joku antanut ymmärtää sellaista?

        En itse ainakaan nähny sellaista tekstiä...

        Mä en ymmärrä miks kuvitellaan rekatun pitävän itseään parempana ku muut. Eihän täs ole mitään muuta eroa, ku että nimimerkki on rekisteröity vakiokäyttöön.

        Ku näkyy nimimerkki ni jotenki sitä ilahtui ihan kuin näkisi tutun täällä


    • Tintun lisäksi Arielini joutui kokemaan tuota loanheittoa ja kovasti häntä haukuttiinkin, nimenomaan suhteestaan minuun. Mun on täysin mahdotonta ymmärtää motiiveja moiselle käyttäytymiselle. Ariel on varmaankin rekatuista puhtoisin siinä mielessä että hän ei ikinä sano pahaa sanaa ketään kohtaan...

      Herjauksien lisäksi jotkut rekatut joutuvat kokemaan myös käytöstä joka saattaa tuntua rekatusta jopa iljettävältä: Esimerkkinä voisi ollaa hypoteettinen tapaus jossa rekattu henkilö ilmoittaa palstalla ihanalla tavalla rakastavansa tiettyä henkilöä. Välittömästi tämän jälkeen rekkaamaton nimmari alkaa pommittaamaan rakastunutta ja onnellista naista päiväkirjoineen ja sposti-osoitteeneen.

      Onko kyse puutteista luetun ymmärtämisessä vai missä, tiedä häntä. Tuo nimmari oli muuten muistaakseni joku 'risujamopoautolla' tai jotain sinne päin...

      Tintulle kiitos siitä että jaksat pitää palstaa elossa. Kittielle tsemppiä, koiran poismeno on varmasti raskas asia käsitellä.

      Arielille kiitos että olet mun oma, rakastan sua...

      Hyvää joulun odotusta kaikille, ehkä se tonttukin tarkkailee teitä;)

      • "Risujamopoautolla"...
        Ei hitto...mä repesin totaalisesti!! :)))))))

        Asiaa kirjoitit...
        Minäkään en käsittäny, että miten tää mopoautoilija ei ymmärrä olla tyrkyttämättä, vaikka tietää toisen olevan varattu :[

        Ja mua harmittaa vietävästi se, että heti ku Ariel tulee, niin joku urpo aloittaa sellasen typerän kirjoittelun :( Minustakaa Ariel ei ole ansainnu sitä.
        Toivottavasti hän tulee kuiteski viel moikkaamaan meitä vanhoja kamuja ❤

        Hyvää joulunodotusta teillekkin :)


      • Anonyymi

        Kyseessä on vahvoja intohimoja herättävä nainen jonka moni ottaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on vahvoja intohimoja herättävä nainen jonka moni ottaisi.

        So what?
        Varattu on kumminkin ja sitä pitää kunnioittaa.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, kaupasta voit haalia itsellesi kärrykaupalla haluamaasi tavaraa mutta kanssaihmisen aito kiintymys ei ole ostettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on vahvoja intohimoja herättävä nainen jonka moni ottaisi.

        Sitten vaan odottelemaan seuraavaa väärää hälytystä.


    • Mä kyl käyttäydyn täällä kuten normistikin. En mollaa muita vaan keskityn asiaan :) Skeidaa myönnän jauhaneeni mut hyvässä hengessä.

      • Artsi on kyllä leppoisa juttelija, niinku on kyllä kaikki rekatut :)

        Monet näppäinkaffeesotkut oon täältä saanut ;)


      • Niin taisi unohtua ihan että myös sä et pahemmin muita kirjoittajia kritisoi.

        Oletan että useinkin pysyt hiljaa hampaita narskutellen. Hyvä piirre ihmisessä tuokin mutta jos joku asia ärsyttää niin voihan sitä ilmaista kuitenkin mielipiteensä. Ikään kuin tiedoksi muille...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Artsi on kyllä leppoisa juttelija, niinku on kyllä kaikki rekatut :)

        Monet näppäinkaffeesotkut oon täältä saanut ;)

        No mä katsos tällaisena lauhkeena luonteena tasoitan monesti kiivaaksi käyvää tunnelmaa ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä katsos tällaisena lauhkeena luonteena tasoitan monesti kiivaaksi käyvää tunnelmaa ;)

        Kohta pamahtaa Nobelin rauhanpalkinto... ;)


      • Toljanter kirjoitti:

        Niin taisi unohtua ihan että myös sä et pahemmin muita kirjoittajia kritisoi.

        Oletan että useinkin pysyt hiljaa hampaita narskutellen. Hyvä piirre ihmisessä tuokin mutta jos joku asia ärsyttää niin voihan sitä ilmaista kuitenkin mielipiteensä. Ikään kuin tiedoksi muille...

        No mä oon ottanut sellaisen linjan et mä en puutu enkä sekaannu jos joku tahtoo ehdoin tahdoin mokata itsensä. Ku toi ei ole normisettii et hyökätään niinku villipedot kimppuun ku toinen on skriivannu pari rivii avaukseen liittyvää tekstii.


    • Kyllä tuli kotiin ihana jouluinen tunnelma, kun laitoin kyntteliköt palamaan ikkunoille :))

      (Siis valot päälle, en sentäs sytyttäny palamaan) ;))))

      • Anonyymi

        Ite tykkään kans valoista tähän aikaan, piristävät kummasti:) Rustassa oli halvalla just noita kynttelikköjä.

        Sunflower


      • No tota... Mäki laitoin kynttelikön ikkunalle ku mutsi käski ja Klartsu oli pahana ku ei oo niinku muiden himassa ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite tykkään kans valoista tähän aikaan, piristävät kummasti:) Rustassa oli halvalla just noita kynttelikköjä.

        Sunflower

        Sulle on helppo vastata ku olet keksinyt persoonallisen tavan nimimerkin käyttöön ja tietää kenelle vastaan.


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Mäki laitoin kynttelikön ikkunalle ku mutsi käski ja Klartsu oli pahana ku ei oo niinku muiden himassa ;)

        Ei kai Artsi vaan ole tossun alla??

        Parempi tossun alla, ku taivasalla ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei kai Artsi vaan ole tossun alla??

        Parempi tossun alla, ku taivasalla ;)

        No tota... Kai sä tiedät et Klartsu on ammatiltaan meikkipää jotenka säästyy hemmetisti fyrkkaa ku ei tarvi hankkii monoi ja tossui joka lähtöön ;)


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Sulle on helppo vastata ku olet keksinyt persoonallisen tavan nimimerkin käyttöön ja tietää kenelle vastaan.

        Kiitti:) On hankala keskustella kenenkään kaa jos on vaan anonyymi. Ite tykkään auringonkukista, niin nikki tulee siitä:)

        Sunflower


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Kai sä tiedät et Klartsu on ammatiltaan meikkipää jotenka säästyy hemmetisti fyrkkaa ku ei tarvi hankkii monoi ja tossui joka lähtöön ;)

        Jassoo...selvis sitten sekin, että Artsi on pihtari. Oot ottanu pimatsun, joka ei pahemmin tuhlaile ;)


    • Anonyymi

      Hän katsoi peiliin ja peili meni rikki.

      • Pitää yrittää katsoa siihen peiliin myönteisemmällä mielellä...


    • Anonyymi

      Pitäis kai kattoo:( Ite oon ollu häijy etenki Arielille. Ärsyynnyn joteski hänestä.. Sekopäistä tiiän kyllä:( Ollaan kait ku tuli ja vesi, joutsen ja harmaanvarpunen jne:D

      Sunflower

      • Anonyymi

        Eikös käytöksesi ole lapsellista? Toinen ei paska-sanaa sano niin miksi pitää kuin tikun nokassa?


      • No eikö kannattais kysyä siltä peililtä rehellisesti, että miksi ärsyynnyt ihmisestä, joka käyttäytyy muita kohtaa nätisti?

        Me ihmiset ollaan erilaisia ja aina ei kemiat kohtaa, mutta eihän silloin kuitenkaan ole kenelläkään tarvetta hyökätä kenenkään kimppuun. Jos näin tehtäisiin, niin monella työpaikallakin olis täysi sota käynnissä.

        Sua taitaa se kiukuttaa, että Ariel on kaunis ja on tällä hetkellä umpirakastunut ja onnellinen...

        Oletko ajatellut, että vaikkei näin olisikaan, niin eihän se vaikkapa sun elämää muuttais mitenkään? Sä oot se mikä oot ja elät sitä elämää mitä elät, eikä se muutu katkeroitumalla.


      • No. Mutta olet kuitenkin pyytänyt anteeksi ja vaikket sanoja takaisin saa ni silti se että olet pyytänyt anteeksi tarkoittaa ainaki mulle sitä että olet pahoillani ku satutit.

        Ei kukaan meistä ole täydellisiä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eikö kannattais kysyä siltä peililtä rehellisesti, että miksi ärsyynnyt ihmisestä, joka käyttäytyy muita kohtaa nätisti?

        Me ihmiset ollaan erilaisia ja aina ei kemiat kohtaa, mutta eihän silloin kuitenkaan ole kenelläkään tarvetta hyökätä kenenkään kimppuun. Jos näin tehtäisiin, niin monella työpaikallakin olis täysi sota käynnissä.

        Sua taitaa se kiukuttaa, että Ariel on kaunis ja on tällä hetkellä umpirakastunut ja onnellinen...

        Oletko ajatellut, että vaikkei näin olisikaan, niin eihän se vaikkapa sun elämää muuttais mitenkään? Sä oot se mikä oot ja elät sitä elämää mitä elät, eikä se muutu katkeroitumalla.

        En tiedä kukkastytön tilannetta mutta jotenki paistaa hänen kirjoituksessa se että ehkä hän on itse joskus kokenut samaa mitä ny tekee...

        En puolusta kukkastyttöä mutta tälläinen fiilis mulle vaan tuli.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En tiedä kukkastytön tilannetta mutta jotenki paistaa hänen kirjoituksessa se että ehkä hän on itse joskus kokenut samaa mitä ny tekee...

        En puolusta kukkastyttöä mutta tälläinen fiilis mulle vaan tuli.

        Mut jos yleisesti ajatellaan, niin jos itse on kokenut haukkumista ja pilkkaamista, niin ei tee sitä enää toisille...

        Jos tuntee ja tietää kuinka se loukkaa, niin ei jatka sitä eteenpäin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mut jos yleisesti ajatellaan, niin jos itse on kokenut haukkumista ja pilkkaamista, niin ei tee sitä enää toisille...

        Jos tuntee ja tietää kuinka se loukkaa, niin ei jatka sitä eteenpäin.

        Mites tään selittäisin. Kittie tuumas kerran että ku toi Ariel tulee paikalle se on aina muita parempi. Itekki tykkäisin olla kielinero ja saada joka jätkän lakoamaan eteeni. Kait tykkäisin maistaa tuommoista suositun elämää ku oon vielä nuori. Oon pahoillani kyllä että oon loukannu:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites tään selittäisin. Kittie tuumas kerran että ku toi Ariel tulee paikalle se on aina muita parempi. Itekki tykkäisin olla kielinero ja saada joka jätkän lakoamaan eteeni. Kait tykkäisin maistaa tuommoista suositun elämää ku oon vielä nuori. Oon pahoillani kyllä että oon loukannu:(

        Sunflower

        No kyllä kaikki naiset varmasti haluais olla suosittuja ym, mutta ku sitä on vaa elettävä sitä elämää, jonka on saanut.


        Eihän toi Ariel ole koskaan leuhkinut kielipäällään tai sillä, että on suosittu. Päinvastoin on ollut äärettömän kiltti kaikille.

        Oon joskus kirjoittanut, että suurin osa meistä elää tämmösinä tavallisen näköisinä, eikä mieslaumat pyörry jalkojen juureen. Riittää, ku aikanaan se yks pökrää ja sekin vielä tulee sun eteen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mut jos yleisesti ajatellaan, niin jos itse on kokenut haukkumista ja pilkkaamista, niin ei tee sitä enää toisille...

        Jos tuntee ja tietää kuinka se loukkaa, niin ei jatka sitä eteenpäin.

        Toisaalta joo oikeassa olet...

        Mutta kaikki ihmiset eivät ole yhtä vahvoja.

        Mulle ainaki merkkasi se että kukkastyttö pyys anteeks.

        No. Miten selittäisin... No. Jos on aina oppinu että sulle ollaan tylyjä vaikka itse olisit mukava ollu ni jossain vaiheessa sitä miettii miks ite o kiltti ku metsä huutaa sulle rumia. No. Kiltti haluan kaikesta huolimatta olla, koska tiedän miten ihmisten sanat voi satuttaa, vaikkei ihmisten anteeksi pyyntö asioita tekemättömäksi saa ni silti se tarkoittaa mulle henkilökohtaisesti että se toinen on tajunu miten on loukannut..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites tään selittäisin. Kittie tuumas kerran että ku toi Ariel tulee paikalle se on aina muita parempi. Itekki tykkäisin olla kielinero ja saada joka jätkän lakoamaan eteeni. Kait tykkäisin maistaa tuommoista suositun elämää ku oon vielä nuori. Oon pahoillani kyllä että oon loukannu:(

        Sunflower

        Kukkastyttö ei kannata kenellekään olla kade. Ei se auta omaa elämää. Itse oon oppinu että kunhan hyväksyn itse itseni se o tärkeintä.

        Ei se meiltä oo pois, jos joku on onnellinen.

        Ny korona aikana lukisin mielelläni positiivista asioita... Ne muistuttaa että elämä jatkuu


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä kaikki naiset varmasti haluais olla suosittuja ym, mutta ku sitä on vaa elettävä sitä elämää, jonka on saanut.


        Eihän toi Ariel ole koskaan leuhkinut kielipäällään tai sillä, että on suosittu. Päinvastoin on ollut äärettömän kiltti kaikille.

        Oon joskus kirjoittanut, että suurin osa meistä elää tämmösinä tavallisen näköisinä, eikä mieslaumat pyörry jalkojen juureen. Riittää, ku aikanaan se yks pökrää ja sekin vielä tulee sun eteen.

        Ei ole helppoa myös heillä jotka on suosittuja. Ei se ole heidän vika. He ovat ihmisiä. Tietääkseni tämä kyseinen neiti ei oo ikinä täällä ketään katsonu pitkään. Ei se ole hänen vika että miehet ja me naiset emme aina osa käyttäytyä.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Toisaalta joo oikeassa olet...

        Mutta kaikki ihmiset eivät ole yhtä vahvoja.

        Mulle ainaki merkkasi se että kukkastyttö pyys anteeks.

        No. Miten selittäisin... No. Jos on aina oppinu että sulle ollaan tylyjä vaikka itse olisit mukava ollu ni jossain vaiheessa sitä miettii miks ite o kiltti ku metsä huutaa sulle rumia. No. Kiltti haluan kaikesta huolimatta olla, koska tiedän miten ihmisten sanat voi satuttaa, vaikkei ihmisten anteeksi pyyntö asioita tekemättömäksi saa ni silti se tarkoittaa mulle henkilökohtaisesti että se toinen on tajunu miten on loukannut..

        No mä ajattelen niin, että ku tietää kuinka kovasti se satuttaa, niin ei halua muiden kokevan samaa.


    • Itselläni on aina välillä taukoa että en juuri lainkaan käy täällä ja jos joku on kommentoinut monta päivää aikaisemmin esim viikkoa aikaisemmin ku tuun käymään palstalla ni vähän hölmöltä tuntuisi siihe vanhaan viestiin vastata koska se on jo ohitettu aihe.

      En oo kovin aktiivisesti käyny palstalla kun ei ole mitään kerrottavaa...

      Eipä ole maaliskuun jälkeen mulla ollut oikeastaan puhuttavaa.. No kun en halua koronasta puhua ni mitä kertoisin.

      Ai että ulkona on liukasta. Tai mitä oon syöny.. Tokkopa teitä kiinnostaa tietää mitä syön...

      Kesällä tosin hetken kaikki oli täysin hyvin ja oli juteltavaa.. Oli kivaa jutella kun kaikki oli hyvin...

      En kauheasti tykkää jutella silloin ku asiat ei ole hyvin ku en jaksa valittaa..

      Mutta ny teen poikkeuksen ja sanon uusi normaali aika on ihan tyhmää ja todellakin odotan päivää ku kaikki on hyvin ja voin harrastaa ja tehdä niitä asioita mitä nyt ei saa tehdä.

      Ei ole paljon kerrottavaa kun kaikki mitä haluaisin tehdä on kiellettyä...


      Onneks on talvi niin voin ajatella että kivaa olla kotona vaan...

      Onneks on pimeää ni en haaveile että saa harrastaa

      • No kyllä maailmassa juteltavia asioita löytyy.

        Minusta on mukavaa ja piristävää käydä täällä juttelemassa muiden kanssa. Unohtuu siinä samassa arjen asiat, koronat ja muut stressaavat seikat.

        Ei mullakaa juttu luista silloin, kun on isoja huolia tai muuta murhetta.
        Vaikkakin myös kyllä nyt painaa yks asia, mutta tulinpa tänne, niin saa ajatukset muualle...ainaki hetkeks :{


      • Anonyymi

        Itekki oon tään ajan niin koomassa ku olla ja voi. Kesää ootellessa:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekki oon tään ajan niin koomassa ku olla ja voi. Kesää ootellessa:)

        Sunflower

        Ei pimeys mua harmita vaan se etten voi harrastaa.. Ku sain harrastaa ni lähes kaikki murheet tuntuu todelta pieneltä mutta ku harrastus vietiin ni murheiden mittapuu kasvaa... Ihan älytöntä. Mutta totta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä maailmassa juteltavia asioita löytyy.

        Minusta on mukavaa ja piristävää käydä täällä juttelemassa muiden kanssa. Unohtuu siinä samassa arjen asiat, koronat ja muut stressaavat seikat.

        Ei mullakaa juttu luista silloin, kun on isoja huolia tai muuta murhetta.
        Vaikkakin myös kyllä nyt painaa yks asia, mutta tulinpa tänne, niin saa ajatukset muualle...ainaki hetkeks :{

        Harrastaminen oli vaan niin iso asia mulle ja se on edelleen hyvin tärkeä asia. Se auttaa laittamaan asiat oikeisiin mittapuuhun. Harrastaminen tuo iloa, mutta ny tuntuu ni hölmöltä ku olis aikaa harrastaa, mutta ei voi.

        Liikaa aikaa olla vaan.

        Ulkoilu on muuten kivaa, mutta ny on liian liukasta lähteä luontoon.

        Kunpa edes tiet hoidettaisiin ni vois käydä lenkillä.

        On tämäkin Elämä. Kyllä sitten kun kaikki on taas normaalia lupaan nauttia kaikesta mitä saan tehdä.

        Kaikki ollaan samassa veneessä, mutta toiset ovat vahvempia kuin toiset. Toiset kestää ja toiset on pulassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekki oon tään ajan niin koomassa ku olla ja voi. Kesää ootellessa:)

        Sunflower

        Talvi on normaalisti ihanaa kun harrastus täyttää elämää.

        Ny pitää keksiä jotain mitä voi tehdä.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Harrastaminen oli vaan niin iso asia mulle ja se on edelleen hyvin tärkeä asia. Se auttaa laittamaan asiat oikeisiin mittapuuhun. Harrastaminen tuo iloa, mutta ny tuntuu ni hölmöltä ku olis aikaa harrastaa, mutta ei voi.

        Liikaa aikaa olla vaan.

        Ulkoilu on muuten kivaa, mutta ny on liian liukasta lähteä luontoon.

        Kunpa edes tiet hoidettaisiin ni vois käydä lenkillä.

        On tämäkin Elämä. Kyllä sitten kun kaikki on taas normaalia lupaan nauttia kaikesta mitä saan tehdä.

        Kaikki ollaan samassa veneessä, mutta toiset ovat vahvempia kuin toiset. Toiset kestää ja toiset on pulassa.

        Sun pitää keksiä tilapäisesti jotain muuta sellaista tekemistä, mihin korona ei liikaa vaikuta :)

        Tää on paska tilanne kaikille. Koko ajan pitää varoa jotakin...
        Mä haluan kuitenkin uskoa, että kyllä tää tästä vielä iloks muuttuu :)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Talvi on normaalisti ihanaa kun harrastus täyttää elämää.

        Ny pitää keksiä jotain mitä voi tehdä.

        Tota noin... Jos sä rupeet harrastamaan kokkauspuuhii siellä himassa? Mimmeille se on oikein magee harrastus :)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Jos sä rupeet harrastamaan kokkauspuuhii siellä himassa? Mimmeille se on oikein magee harrastus :)

        Miten mulle tuli tuosta se hääpukuvitsi mieleen... :×


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä maailmassa juteltavia asioita löytyy.

        Minusta on mukavaa ja piristävää käydä täällä juttelemassa muiden kanssa. Unohtuu siinä samassa arjen asiat, koronat ja muut stressaavat seikat.

        Ei mullakaa juttu luista silloin, kun on isoja huolia tai muuta murhetta.
        Vaikkakin myös kyllä nyt painaa yks asia, mutta tulinpa tänne, niin saa ajatukset muualle...ainaki hetkeks :{

        Itse oon täysin erilainen ku Elämä ei hymyilytä ni en juttele ihmisten kanssa. Sitä hiljaista eloa jatkuu aina välillä ja välillä pidän taukoa täysin kaikesta ja oon vaan, koska se että saa olla juttelematta ja olla täysin yksin on mulle itselleni välillä todella tärkeää


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sun pitää keksiä tilapäisesti jotain muuta sellaista tekemistä, mihin korona ei liikaa vaikuta :)

        Tää on paska tilanne kaikille. Koko ajan pitää varoa jotakin...
        Mä haluan kuitenkin uskoa, että kyllä tää tästä vielä iloks muuttuu :)

        Tykkään elämästä joka on tasapaksua ja muitten ihmisten mielestä tylsää.

        Tykkään kun tietää mitä tekee...

        Tykkään ku on päiviä jolloin olla yksin ja päiviä kun näkee ihmisiä...

        Oikeastaan oon sellainen ihminen että kun mun elämä on tasapaksua ja tylsää muitten mielestä ni silloin voin kaikista parhaiten.

        Unelmani ei voi toteutua ikinä enää, ja haave ei voi toteutua. Se harmittaa miksen silloin ku se oli vielä mahdollista tehny sitä ja vaikka korona joskus on ohitse ni mun eräs unelma ja haave ei voi toteutua.

        Mutta onneks muistoja kukaan ei voi viedä


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Itse oon täysin erilainen ku Elämä ei hymyilytä ni en juttele ihmisten kanssa. Sitä hiljaista eloa jatkuu aina välillä ja välillä pidän taukoa täysin kaikesta ja oon vaan, koska se että saa olla juttelematta ja olla täysin yksin on mulle itselleni välillä todella tärkeää

        Varmaankin kaikki ihmiset nauttii omasta hiljaisesta ajasta. Ainaski mulle tulee hetkiä, etten välittäis nähä ketään.


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Tykkään elämästä joka on tasapaksua ja muitten ihmisten mielestä tylsää.

        Tykkään kun tietää mitä tekee...

        Tykkään ku on päiviä jolloin olla yksin ja päiviä kun näkee ihmisiä...

        Oikeastaan oon sellainen ihminen että kun mun elämä on tasapaksua ja tylsää muitten mielestä ni silloin voin kaikista parhaiten.

        Unelmani ei voi toteutua ikinä enää, ja haave ei voi toteutua. Se harmittaa miksen silloin ku se oli vielä mahdollista tehny sitä ja vaikka korona joskus on ohitse ni mun eräs unelma ja haave ei voi toteutua.

        Mutta onneks muistoja kukaan ei voi viedä

        Itelläni on myös tapana jossitella että jos ois tehnyt toisin, niin millasta tää arki ois sitten. Suunnittelin vuosi sitte muuttoa isompaan kaupunkiin mutta täälläpä muija vaan junnaa mopin varressa:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten mulle tuli tuosta se hääpukuvitsi mieleen... :×

        Kerro, en oo kuullu tuommoista:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Ei pimeys mua harmita vaan se etten voi harrastaa.. Ku sain harrastaa ni lähes kaikki murheet tuntuu todelta pieneltä mutta ku harrastus vietiin ni murheiden mittapuu kasvaa... Ihan älytöntä. Mutta totta.

        Ite oon maassa tään kaamoksen takia, ootan vaan kevättä:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, en oo kuullu tuommoista:)

        Sunflower

        Miks hääpuku on valkoinen?
        - Kodinkoneet yleensä ovat valkoisia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itelläni on myös tapana jossitella että jos ois tehnyt toisin, niin millasta tää arki ois sitten. Suunnittelin vuosi sitte muuttoa isompaan kaupunkiin mutta täälläpä muija vaan junnaa mopin varressa:)

        Sunflower

        Joo... Pitää vain sopeutua.. Olla onnellinen muistoista.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miks hääpuku on valkoinen?
        - Kodinkoneet yleensä ovat valkoisia...

        Ymmärrän.. No. Nauttikaa ku ei ole liukasta


    • Aijai...mä pamahdan kohta :(
      Söin äsken grilliruokaa oikein ahmimalla..
      Harvemmin siellä tulee käytyä, mut iski jotenkin rasva/suolahimo.

      Täällä taitaa suurin osa olla "kaneja" :)))

      Mun täytyy myöntää, että ennemmin syön vähän epäterveellisempää ruokaa, ku rehuja. Noita rehujaki menee, mut vaa siks, ku niitä nyt täytyy syödä :}

      • Ai et me puhutaan ny samaa kieltä :P Kyl liha on vaan lihaa ja salaatit pupuin safkaa. Riistakin menettelee... Mä söin jänispaistii erään frendin himassa, kyl mä diggasin et oli maku kohdillaan :P


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et me puhutaan ny samaa kieltä :P Kyl liha on vaan lihaa ja salaatit pupuin safkaa. Riistakin menettelee... Mä söin jänispaistii erään frendin himassa, kyl mä diggasin et oli maku kohdillaan :P

        No ku tuntuu, ettei noista rehuista tule ees massu täyteen, eikä ne edes pidä nälkää..

        En ole ikinä jänistä syönyt, ku syön ainoastaan naudan/sianlihaa. Jotenkin nuo riistaeläimet ei uppoa. Kerran maistanu hirvenlihaa ja minusta se maistu sammaleelle :{


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et me puhutaan ny samaa kieltä :P Kyl liha on vaan lihaa ja salaatit pupuin safkaa. Riistakin menettelee... Mä söin jänispaistii erään frendin himassa, kyl mä diggasin et oli maku kohdillaan :P

        Rehut on pupujen ruokaa.

        Syököön muut rehuja mutta mä syön hyvällä omalla tunnolla lihaa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku tuntuu, ettei noista rehuista tule ees massu täyteen, eikä ne edes pidä nälkää..

        En ole ikinä jänistä syönyt, ku syön ainoastaan naudan/sianlihaa. Jotenkin nuo riistaeläimet ei uppoa. Kerran maistanu hirvenlihaa ja minusta se maistu sammaleelle :{

        Possuja ja jauhelihaa ja kanaa syön mutten jänistä tai hevosia.

        Hevoset ei ole minusta ruokaa vaan ne on joillekin ihan perheen jäsen.

        Enkä todellakaan ikinä vois maistaa koiraa tai kissaa. Yäk. Sehän on sama asia kuin söisit "ystävää"


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et me puhutaan ny samaa kieltä :P Kyl liha on vaan lihaa ja salaatit pupuin safkaa. Riistakin menettelee... Mä söin jänispaistii erään frendin himassa, kyl mä diggasin et oli maku kohdillaan :P

        Riistaa ei oikein uppoa mulle. Syön lihaa, mutten pysty syömään eläintä jos mun pitää nähdä miten siitä tulee ruokaa


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Possuja ja jauhelihaa ja kanaa syön mutten jänistä tai hevosia.

        Hevoset ei ole minusta ruokaa vaan ne on joillekin ihan perheen jäsen.

        Enkä todellakaan ikinä vois maistaa koiraa tai kissaa. Yäk. Sehän on sama asia kuin söisit "ystävää"

        Jooh.. ei heppoja saa syödä. Mä tarkistan aina kaupassa, ettei meetwurstissa ole hevosenlihaa :{
        Miten joku voi syödä niitä sulosilmiä???
        Mä ymmärrän, että entisaikoina ihmiset puutteessa söi mitä vaan, mutta ei nykyään enää tarvi :[


      • Anonyymi

        Ei hitto, itekki tykkään grilliruuasta. Ei vaan voi himoilleen mitään ku tarjolla on esim. kebabbia:p

        Sunflower


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Ai et me puhutaan ny samaa kieltä :P Kyl liha on vaan lihaa ja salaatit pupuin safkaa. Riistakin menettelee... Mä söin jänispaistii erään frendin himassa, kyl mä diggasin et oli maku kohdillaan :P

        Juoksit kai sen ite kiinni:D

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jooh.. ei heppoja saa syödä. Mä tarkistan aina kaupassa, ettei meetwurstissa ole hevosenlihaa :{
        Miten joku voi syödä niitä sulosilmiä???
        Mä ymmärrän, että entisaikoina ihmiset puutteessa söi mitä vaan, mutta ei nykyään enää tarvi :[

        Niin.. No. En tiedä


    • Anonyymi

      Reijo tee parannusta, elämäsi on pimeydessä ja rikot lakeja jatkuvasti, halle halle halle halle

      • Jos nyt menisit hallattelemaan uskontopalstalle...


    • Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! 💙💙💙💙 🤗

      • Anonyymi

        Kiitti:) Samoin sinne. Kuluu kivasti aika suklaalevyn kaa, laihiskin on unohdettu;)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti:) Samoin sinne. Kuluu kivasti aika suklaalevyn kaa, laihiskin on unohdettu;)

        Sunflower

        Hyvä. Unohda laihduttaminen ja hyväksy itseäsi sellaisenaan kuin oot.. Ni ehkä ku oot sinut itsesi kanssa löydät rakkauden


    • Anonyymi

      Katoitteko muutes tota Tanssii tähtien kanssa? Tykkäsittekö että meni voitto oikeaan osoitteeseen. Ite oon sitä mieltä, että Niklas Hagman ois ansainnu voiton.

      Sunflower

      • Väärin se meni. Se Kuitunen oli jäykkä ku mikäkin... :(

        Ja tuo Niklas..Sen kroppa ei kyllä sopinut yhtään tuollasiin tansseihin. Koko jäbä oli ku tönkkösuolattu.

        Sami Sykköä tykkäsin seurata, ku oli sellanen iloinen huumoriheppu. Tanssitki suju hyvin.


      • En katsonut. Enkä katsonu itsenäisyyspäivää juhlia


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Väärin se meni. Se Kuitunen oli jäykkä ku mikäkin... :(

        Ja tuo Niklas..Sen kroppa ei kyllä sopinut yhtään tuollasiin tansseihin. Koko jäbä oli ku tönkkösuolattu.

        Sami Sykköä tykkäsin seurata, ku oli sellanen iloinen huumoriheppu. Tanssitki suju hyvin.

        En katsonut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe