Onko Sievissä varattua naista, mielellään 35 joka haluaisi tavata salaa itsestään huolta pitävän myös varatun miehen?
Salaseuraa
11
897
Vastaukset
- Anonyymi
Sievissä ei mikään pysy salassa.
- Anonyymi
Mutta Sievissä pyritään salailemaan kaikenlaista. Aivan hyvin voi löytyä harjaantunutta salaseuraa miehistä ja naisista.
- Anonyymi
Minulla on sinulle parempi ehdotus: älä petä kumppaniasi. Myös erota voi.
- Anonyymi
Tuli mieleen ainakin seuraavat vaihtoehdot:
1)kirjoituksesi on ns provo, eli et mitään seuraa et oo oikeasti ees hakemassakaan
2) jos oot ihan tosissasi, niin ehkä teoriassa vois kai löytyäkin, mutta jos siis ihan tosissaan ko seuraa etsii, niin ainakin täysjärkisen pitäis ymmärtää että jonkun suomi 24 sivuston kautta sellaisen löytäminen sievistä, tai varmaan muualtakaan ei onnistu kovin helposti.
Tilaa vaikka netistä joku ns puhallettava/pumpattava Barbara. Siinä on sulle elämäsi nainen... 😁 - Anonyymi
Oliko aloitus viesti jollekulle?
- Anonyymi
Mahdollisesti
- Anonyymi
Haittaako, jos olisi Pihtiputaalta?
- Anonyymi
Ei todellakaan. Kunhan olet ehdottoman luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan. Kunhan olet ehdottoman luotettava
Olen luotettava, mutta olen Pihtiputaalta vain vertauskuvallisesti kuten Pihtiputaan mummokin.
Hyvää uutta vuotta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luotettava, mutta olen Pihtiputaalta vain vertauskuvallisesti kuten Pihtiputaan mummokin.
Hyvää uutta vuotta!Onko sulla mailiosoitetta? Tietenkin sellaista jossa ei ole nimeäsi näkyvillä
- Anonyymi
Villenjärven parkkipaikka . Näin vinkkinä !.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1715845Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2103958"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1413482Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m453273Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää203114Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492816Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.642367Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2382304- 242290
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk951883