Onko Sievissä varattua naista, mielellään 35 joka haluaisi tavata salaa itsestään huolta pitävän myös varatun miehen?
Salaseuraa
11
949
Vastaukset
- Anonyymi
Sievissä ei mikään pysy salassa.
- Anonyymi
Mutta Sievissä pyritään salailemaan kaikenlaista. Aivan hyvin voi löytyä harjaantunutta salaseuraa miehistä ja naisista.
- Anonyymi
Minulla on sinulle parempi ehdotus: älä petä kumppaniasi. Myös erota voi.
- Anonyymi
Tuli mieleen ainakin seuraavat vaihtoehdot:
1)kirjoituksesi on ns provo, eli et mitään seuraa et oo oikeasti ees hakemassakaan
2) jos oot ihan tosissasi, niin ehkä teoriassa vois kai löytyäkin, mutta jos siis ihan tosissaan ko seuraa etsii, niin ainakin täysjärkisen pitäis ymmärtää että jonkun suomi 24 sivuston kautta sellaisen löytäminen sievistä, tai varmaan muualtakaan ei onnistu kovin helposti.
Tilaa vaikka netistä joku ns puhallettava/pumpattava Barbara. Siinä on sulle elämäsi nainen... 😁 - Anonyymi
Oliko aloitus viesti jollekulle?
- Anonyymi
Mahdollisesti
- Anonyymi
Haittaako, jos olisi Pihtiputaalta?
- Anonyymi
Ei todellakaan. Kunhan olet ehdottoman luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan. Kunhan olet ehdottoman luotettava
Olen luotettava, mutta olen Pihtiputaalta vain vertauskuvallisesti kuten Pihtiputaan mummokin.
Hyvää uutta vuotta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luotettava, mutta olen Pihtiputaalta vain vertauskuvallisesti kuten Pihtiputaan mummokin.
Hyvää uutta vuotta!Onko sulla mailiosoitetta? Tietenkin sellaista jossa ei ole nimeäsi näkyvillä
- Anonyymi
Villenjärven parkkipaikka . Näin vinkkinä !.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321348Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43943- 66775
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56749- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117735Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302676- 29655