Sofia ja Onni olivat 13 ja 14 wee. Eivät tunteneet ennestään toisiaan. Olivat tavanneet ensimmäisen kerran tuttavien kautta bileissä ja huomasivat toisensa. Bileissä oli railakas meno. Tytöt olivat ilman pöksyjä ja antoivat vittua myös niille, jotka eivät muuten vielä olleet saaneet. Itse asiassa bileissä oli poikia melkein kaksinkertainen määrä tyttöihin verrattuna, mutta tytöt pitivät huoleen, että kukaan pojista ei jäänyt ilman.
Sofia ja Onni huomasivat, että muutenkin viihtyivät toistensa seurassa, joten sopivat tapaamisesta myös bileitten jälkeen. Tietysti heti bylsittiin ja sitten juteltiin, sitten taas bylsittiin. Sovittiin taas tapaamisesta ja syntyi seurustelu.
Kului muutama viikko. Eräällä kerralla Onni kertoi: "Minulla on luokkakaveri Seppo, jonka kanssa olen ollut paljon tekemisissä. Meidät on johtanut kaveruksiksi loputon kiinnostus luonnontieteisiin. Tällä hetkellä juttelemme eniten avaruuden muodosta, epäeuklidisista geometrioista, laajenevasta kosmoksesta ja mahdollisesta moniulotteisesta geometriasta. Nämä ovat muiden kannalta aivan mielenkiinnottomia juttuja."
"Seppo on hiukan ujo, eikä ole koskaan uskaltanut tehdä mitään saadakseen seurustella tyttöjen kanssa. Kysyn siis ihan suoraan, oletko sinä valmis antamaan myös hänelle ja auttamaan alkuun. On jotenkin kamalaa katsoa, kun Seppo kärsii ja riutuu."
Sofia sanoi, että periaatteessa kyllä, mutta on ensin tavattava Seppo, ennen kuin voi luvata varmasti. "Annapa Sepon puhelinnumero, niin soitan." Sofia kertoi hämmästyneelle Sepolle heti puhelimessa olevansa Onnin tyttöystävä. Juttelivat vähän aikaa ja sopivat tapaamisesta. Tutustuminen puhelimessa vaikutti lupaavalta.
Sovittuna aikana Seppo tuli Sofian luona käymään. Sofia otti Sepon vastaan hameasussa, mutta vittu oli paljaana, mitä Seppo ei vielä havainnut.
Sofia kertoi Sepolle, että kun isovanhemmat olivat olleet saman ikäiset kuin he nyt, ei mistään ollut saatavissa kuvaa varsinkaan tytön sukupuolielimistä. Isoisä oli kertonut. Kuitenkin kun seksitabut olivat helpottaneet, lehtien yleisönosastot olivat täyttyneet narinasta, miten kelvottomat miehet eivät tunne naisten anatomiaa ja mistä pitää hyväillä.
Oli isoisää keljuttanut, kun ensin estetään ottamasta selvää, ja sitten moititaan, kun ei osaa. Nythän on aivan toisin. mutta moni asia on osalle pojista vielä epäselvä. Siis korkea aika pitää oppitunti. Sen enempää selittämättä Sofia tempaisi hameensa pois ja levitti jalkansa.
"Kaikkein tärkein on klitoris. Se on tuossa vitunhuulien yhtymäkohdassa. Se on syntynyt samasta aihiosta kuin poikien kyrpä. Se on erittäin herkkä elin ja sen hyväily tuntuu useimmista tytöistä tosi hyvältä. Vastaa todellakin kyrvän hierontaa. Kokeile. Hiero klitorista etusormellasi, ja katso, minkä vaikutuksen se tekee minuun. Kostuta ensin sormeasi vittunesteeseen ja hiero sitten."
"Jos et vielä työnnä kyrpääsi tytön vittuun, sormesi työnnät kuitenkin, mutta tässä pojat usein panevat mutkat suoriksi. Emätin on melko tunnoton elin, eli se ei juuri tunne sormea tai kyrpää. Kiihotus tulee tytölle ennen kaikkea klitoriksen kautta. Kun poika kiihottaa tyttöä käsin, hän hyväilee ennen kaikkea klitorista. Jos poika työntää kyrpänsä tytön vittuun, hän työntää sen edestakaisin niin syvälle, että pojan klitorista vastaava kohta samalla hieroo tytön klitorista."
"Käypä tähän viereen ja kokeile. Juuri niin, niin se tuntuu erityisen hyvältä. Osa kiihotuksesta syntyy myös siitä, että kyrpä hankaa sisempiä häpyhuulia vastaan ja kyrpä venyttää vittua auki. Housut pois ja kokeilemaan."
"Ei ollut vaikea arvata, että kyrpäsi on jo kovana. Jo Onnin kanssa seurustelun takia syön pillereitä, joten ei tarvitse pelätä laukeamista vittuun. Nyt vain työnnät kyrvän sisälle ja liikuttelet sitä hiljaa. Ja vielä yksi tärkeä asia: Tämä on sinulle ensimmäinen kerta, mutta ei tarvitse pelätä, että se olisi viimeinen. Saat minulta vittua niin usein, kuin haluat."
Samalla tapaamisella oli jo toinenkin kerta. Nyt harjoituksen maku oli jo pois. Sovittiin uudesta tapaamisesta. Sofia kertoi Onnille puhelimessa, että tapaaminen oli onnistunut paremmin, kuin oli odottanutkaan.
Kaksi poikaystävää?
7
2500
Vastaukset
Sofia jatkoi. "Seppo osoittautui oikein miellyttäväksi pojaksi. On vain hiukan ujo. Ei ole vielä uskaltanut tehdä mitään lähentyäkseen tyttöjä. Jos olisi ollut bileissä, joissa olisi ollut myös tyttöjä, olisin antanut hänelle vittua myös omaksi nautinnokseni. Hän olisi ollut varmasti myös muiden tyttöjen suosiossa. Luulenpa, että kaikki tytöt olisivat mielellään olleet hänen kanssaan yhdynnässä."
"Tarvitsi vai hiukan tuupata häntä, niin hän hyväili minua oikein mallikkaasti ja työnsi kyrvän vittuuni, niin että se teki gutaa. Teit oikein, kun pyysit minua bylsimään hänen kanssaan. Nyt en kyllä luovu teistä kummastakaan, vaan tarjoan teille nautintoa niin usein, kuin haluatte, ja nautin itsekin täysin mitoin."
"On selvä, että käyn edelleen bileissä ja tarjoan vittua myös muille pojille, mutta heille en lupaa jatkoa, niin kuin teille. Olen nyt kiinni teissä."
Kohta tuli Sofialle puhelu Sepolta: "Onni soitti. Olipa ilo kuulla, että olit itsekin nauttinut tapaamisestamme. Ja ilo oli jo se, mitä itse tavatessamme sanoit, että tämä oli ensimmäinen kerta, mutta ei viimeinen. Jatkuvuuttahan minä tietysti haen. Tapasi pitää minulle oppituntia oli erittäin kiihottava. Varmaan jatkoa seuraa."
"Kyllä seuraa, Jos sinulle sopii, voit tulla meille jo huomenna koulun jälkeen, kun fossiilit ovat vielä töissä. Kertoilen silloin, millaisia tuntemuksia tytöillä on vitussansa."
Kun Seppo tuli, Sofialla oli jo ovea aukaistessaan päällään vain sievä pusero, vittu aivan paljaana. Tervehdykseksi hän aukaisi sukupuolielimensä sievillä sormillaan. Sofian kaunis emätin näkyi kaikessa ihanuudessaan, ja hän supisteli sitä herttaisesti. Sofia johdatteli Sepon kämppäänsä ja pyysi tätäkin riisumaan. Sepon kyrpä sojotti tietysti yläviistoon.
Sofia aloitti selostuksensa: "Sekä kyrvällä että klitoriksella on mahtavat "juuret" paisuvaiskudoksesta. Jos ei olisi, kiihottunut kyrpäkin riippuisi, mutta todellisuudessa se on yläviistossa niin kuin sinulla nyt. Naisen kehonsisäiset paisuvaiset reagoivat samoin, mutta se ei näy. Tunne kuitenkin lienee melko sama. Kun klitoriksen juuret turpoavat, koko vitussa tuntuu erittäin miellyttävä tunne. Sen voi tuntea myös yhteissaunassa, vaikkeivat muut sitä havaitse. Eräs mies kertoi, että muuan tyttö aina heti yhteissaunan jälkeen onanoi vessassa meikkaaminen varjolla."
"Siinä lienee myös selitys, että ehkä miehet kieltäytyvät useammin yhteissaunasta, kun pelkäävät, että seisotus paljastaa luvattomia ajatuksia. Seisotushan ei ole tahdonalainen. Tosiasiassahan tytöt ovat erittäin imarreltuja, kun varma ja tahdoton seisotusreaktio paljastaa, että mies ihailee heitä. Tytöt taas voivat tulla pelotta yhteissaunaan nauttimaan poikkeuksellisen miellyttävästä tunteesta vitussaan.
"Tansseissakin suurella osalla tytöistä vittu on kuin tulessa. Se tekee koko tanssimisen kovin miellyttäväksi. Osa tytöistä vielä voimistaa nautintoa jättämällä pikkarit pois hameen alta. Joka tapauksessa tytön tunteet vitussaan eivät ole yhtään vähemmät kuin miehen kyrvässään, ehkä päin vastoin, mutta ulospäin näkyminen ja näkymättömyys lienee syynä luuloon, että vitun tuntemukset eivät olisi yhtä voimakkaita."
"Ehkä tämä tällä kertaa. Nyt vitussani tuntuu jo niin voimakkaasti, että sinun tarvitsee vain hiukan sormettaa klitoristani ja sitten työntää kyrpä sisään. Olet miehekäs mies."
Vain pieni hipaisu ja hetken yhdyntä, ja molemmat purkautuivat valtavalla voimalla.Sofia ja Seppo sopivat taas uudesta tapaamisesta. Sofia ei malttanut olla kertomatta uuden oppitunnin aihetta. Se oli tyttöjen itsetyydytys.
Sofia oli hankkinut paksuhkon motorisoidun dildon. Hän sanoi että edellisellä kerralla olikin puhuttu eniten klitoriksesta. Hän näytti ensin, miten dildo toimii. Kun painaa katkaisimesta, dildo rupeaa värisemään. Sillä voi painaa klitorista vasten ja saada suunnilleen saman vastineen kuin jos klitorista sormettaisi. Mutta koska dildo on melko paksu, RFSU:n mallia, se sisään työnnettäessä kiristää vitun reikää ja sisempiä häpyhuulia. Voimakas kiristys tuo miellyttävän tunteen.
Sofia pyysi Seppoa riisumaan housunsa, että hän voisi samalla katsella tämän kiihottavaa kyrpää. Se olikin tanakassa erektiossa. Sofia pyysi katselemaan koskematta. Ensin hän liikutti surisevaa dildoa sisemmillä häpyhuulilla, sitten paineli sillä klitorista. Sofia nytkähteli. Taas sisemmille häppäreille ja taas klitalle, edelleen häppäreille ja lopulta sisälle vittuun. Näkyi aivan selvästi, kuinka vittu venyi ja kiristyi dildon ympärille.
Vähän aikaa näin puuhailtuaan hän rupesi huohottamaan ja inisemään. Lopulta hän menetti kontrollinsa ja laukesi. Toivuttuaan hän sanoi, että tämä oli esitys. Normaalisti olisin sinun läsnäollessasi kehottanut sinua runkkaamaan samalla, mutta nyt toivoin, että keskityt katsomaan yksinomaan, mitä minä teen. Nyt joko runkkaat itse tai minä vetelen kyrpääsi edestakaisin, kunnes laukeat.
Sanoi Seppo: "Anna minun runkata, niin voit samalla keskittyä katsomaan, kuinka poika sen tekee sinun viehättävässä seurassasi." Ja näin tapahtui.
Sofia kertoi, että useimmiten tytöt eivät käytä dildoa. "Nuoremmiten useimmilla ei sellaista edes ole, mutta miellyttävän kiristyksen vitunaukolle saa jollakin sopivankokoisella pitkällä esineellä, esimerkiksi lujalla pullolla. Mitä enemmän sen työntää ylösalaisin vittuun, sitä enemmän pullo levenee ja kiristää sitä. On helppo valita oikea kireys. Se tuntuu miellyttävimmältä, kun kiristää tuntuvasti. Kas tässä olen varannut sopivanmuotoisen pullon. Kun työnnän sen emättimeen, tässä kohti tekee eniten gutaa."
Tytöillä on paljon useampia tapoja onanoida kuin pojilla, mutta kaksi asiaa ovat tärkeimmät klitoris ja kiristys. Monet tytöt hyväilevät klittaa vesisuihkulla tai sähköhammasharjalla mutta useimmin vain sormella. Se on aina mukana kaikkialla. Sitä voi käyttää vaikka puistonpenkillä, linja-autossa, junassa tai vaikka koululuokassa, lähes missä vain. Sormi vain klitalle ja jokin vaate tai iso koululaukku syliin, ja siinä voi nautiskella.
Ymmärrettävistä anatomisista syistä, tytöt onanoivat julkisella paikalla salaa paljon useammin kuin pojat. Samoin myös pojat voivat paljon useammin tyydyttää julkisella paikalla huomaamatta tyttöystävänsä kuin päinvastoin."
"Ja taas olen niin kiihottunut, että saat työntää kyrpäsi minun vittuuni. Liiku vain vähän ja nautitaan pitkään. Olen aivan hulluna sinuun. Ensi kerralla puhutaan naisten sanallisesta ja miesten visuaalisesta taipumuksesta."sok kirjoitti:
Sofia ja Seppo sopivat taas uudesta tapaamisesta. Sofia ei malttanut olla kertomatta uuden oppitunnin aihetta. Se oli tyttöjen itsetyydytys.
Sofia oli hankkinut paksuhkon motorisoidun dildon. Hän sanoi että edellisellä kerralla olikin puhuttu eniten klitoriksesta. Hän näytti ensin, miten dildo toimii. Kun painaa katkaisimesta, dildo rupeaa värisemään. Sillä voi painaa klitorista vasten ja saada suunnilleen saman vastineen kuin jos klitorista sormettaisi. Mutta koska dildo on melko paksu, RFSU:n mallia, se sisään työnnettäessä kiristää vitun reikää ja sisempiä häpyhuulia. Voimakas kiristys tuo miellyttävän tunteen.
Sofia pyysi Seppoa riisumaan housunsa, että hän voisi samalla katsella tämän kiihottavaa kyrpää. Se olikin tanakassa erektiossa. Sofia pyysi katselemaan koskematta. Ensin hän liikutti surisevaa dildoa sisemmillä häpyhuulilla, sitten paineli sillä klitorista. Sofia nytkähteli. Taas sisemmille häppäreille ja taas klitalle, edelleen häppäreille ja lopulta sisälle vittuun. Näkyi aivan selvästi, kuinka vittu venyi ja kiristyi dildon ympärille.
Vähän aikaa näin puuhailtuaan hän rupesi huohottamaan ja inisemään. Lopulta hän menetti kontrollinsa ja laukesi. Toivuttuaan hän sanoi, että tämä oli esitys. Normaalisti olisin sinun läsnäollessasi kehottanut sinua runkkaamaan samalla, mutta nyt toivoin, että keskityt katsomaan yksinomaan, mitä minä teen. Nyt joko runkkaat itse tai minä vetelen kyrpääsi edestakaisin, kunnes laukeat.
Sanoi Seppo: "Anna minun runkata, niin voit samalla keskittyä katsomaan, kuinka poika sen tekee sinun viehättävässä seurassasi." Ja näin tapahtui.
Sofia kertoi, että useimmiten tytöt eivät käytä dildoa. "Nuoremmiten useimmilla ei sellaista edes ole, mutta miellyttävän kiristyksen vitunaukolle saa jollakin sopivankokoisella pitkällä esineellä, esimerkiksi lujalla pullolla. Mitä enemmän sen työntää ylösalaisin vittuun, sitä enemmän pullo levenee ja kiristää sitä. On helppo valita oikea kireys. Se tuntuu miellyttävimmältä, kun kiristää tuntuvasti. Kas tässä olen varannut sopivanmuotoisen pullon. Kun työnnän sen emättimeen, tässä kohti tekee eniten gutaa."
Tytöillä on paljon useampia tapoja onanoida kuin pojilla, mutta kaksi asiaa ovat tärkeimmät klitoris ja kiristys. Monet tytöt hyväilevät klittaa vesisuihkulla tai sähköhammasharjalla mutta useimmin vain sormella. Se on aina mukana kaikkialla. Sitä voi käyttää vaikka puistonpenkillä, linja-autossa, junassa tai vaikka koululuokassa, lähes missä vain. Sormi vain klitalle ja jokin vaate tai iso koululaukku syliin, ja siinä voi nautiskella.
Ymmärrettävistä anatomisista syistä, tytöt onanoivat julkisella paikalla salaa paljon useammin kuin pojat. Samoin myös pojat voivat paljon useammin tyydyttää julkisella paikalla huomaamatta tyttöystävänsä kuin päinvastoin."
"Ja taas olen niin kiihottunut, että saat työntää kyrpäsi minun vittuuni. Liiku vain vähän ja nautitaan pitkään. Olen aivan hulluna sinuun. Ensi kerralla puhutaan naisten sanallisesta ja miesten visuaalisesta taipumuksesta."Ennen kuin Sofia tapasi Sepon seuraavan kerran, hän tapasi Onnin. Hän kertoi, että kun olivat tavanneet bileissä ensimmäisen kerran, hän kyllä antoi Onnille vittua niin kuin muillekin tuntemattomille pojille, ettei kellekään vain tulisi paha mieli. Yhdynnästä Onnin kanssa tuli kuitenkin jotakin, joka teki siitä erityisen. Sofia oli sitä ennen ponnahtanut jo kahden pojan kanssa, joten hänen "kiintiönsä" oli jo kohtuudella täynnä. Onni oli bylsinyt jo yhden tytön kanssa.
Koska poikia oli paljon enemmän, hänenkin kiintiönsä oli niissä bileissä siten jo täynnä. Siksi Sofia olikin jäänyt juttelemaan Onnin kanssa, joka siinä vaiheessa oli vasta tervehtinyt häntä. Juttelu sujui yllättävän innostavasti. Sofialle nousi halu antaa vittua myös kolmannelle pojalle, Onnille. Onni kiihottui jo toisen tytön kanssa.
Onni ensin oli hyväillyt hellästi Sofian rintoja, klitorista ja pieniä häpyhuulia. Sofia heti oli havainnut, että tämä ei ollut mikään läpihuutojuttu. Kun Sofia muisteli tapaamista, Onni ymmärsi sen vienoksi vihjeeksi, että nyt meneteltäisiin samoin. Silloin ensimmäistä kertaa bileissä tavattaessa Onni oli ehdottanut, ettei pidettäisi kiirettä, vaan omistauduttaisiin pitkälle nautinnolle.
He olivat nauttineet toistensa kosketuksesta jopa pari tuntia. Pitkittynyt hetki oli ollut molemmille satumaisen ihana. Eivät olleet millään halunneet erota yhdynnästä, vaikka aamu oli jo tulossa ja piti mennä kotiin. Siksi oli liikuttu sen verran lisää, että saatiin yhteinen orgasmi, joka oli todellakin tuntunut yhteiseltä. Onni oli saattanut Sofian kotiin ja oli vielä antanut puhelinnumeronsa, samoin Sofia, ja luvattiin tavata pian.
Ensitapaamista muistellen Sofia ja Onni kietoutuivat yhteen ja ryhtyivät pitkitettyyn yhdyntään, josta ei ollut loppua tulla. Välillä hävisi ajantaju, sitten taju omasta yksilöllisyydestä. Tuntui että he sulautuivat yhteen. Koska fossiilit olivat omilla teillään, oli koko yö aikaa ihanehtia.
Sofia sanoi: "Sinä et ole pelkästään suloinen, vaan olet suloisen suloinen, kun olet tuonut minun elämääni toisenkin ihanan poikaystävän, Sepon. Rakastan teitä molempia syvältä sydämestäni. Poistan kysymysmerkin otsikosta. Olette oikeasti kaksi rakasta poikaystävää.sok kirjoitti:
Ennen kuin Sofia tapasi Sepon seuraavan kerran, hän tapasi Onnin. Hän kertoi, että kun olivat tavanneet bileissä ensimmäisen kerran, hän kyllä antoi Onnille vittua niin kuin muillekin tuntemattomille pojille, ettei kellekään vain tulisi paha mieli. Yhdynnästä Onnin kanssa tuli kuitenkin jotakin, joka teki siitä erityisen. Sofia oli sitä ennen ponnahtanut jo kahden pojan kanssa, joten hänen "kiintiönsä" oli jo kohtuudella täynnä. Onni oli bylsinyt jo yhden tytön kanssa.
Koska poikia oli paljon enemmän, hänenkin kiintiönsä oli niissä bileissä siten jo täynnä. Siksi Sofia olikin jäänyt juttelemaan Onnin kanssa, joka siinä vaiheessa oli vasta tervehtinyt häntä. Juttelu sujui yllättävän innostavasti. Sofialle nousi halu antaa vittua myös kolmannelle pojalle, Onnille. Onni kiihottui jo toisen tytön kanssa.
Onni ensin oli hyväillyt hellästi Sofian rintoja, klitorista ja pieniä häpyhuulia. Sofia heti oli havainnut, että tämä ei ollut mikään läpihuutojuttu. Kun Sofia muisteli tapaamista, Onni ymmärsi sen vienoksi vihjeeksi, että nyt meneteltäisiin samoin. Silloin ensimmäistä kertaa bileissä tavattaessa Onni oli ehdottanut, ettei pidettäisi kiirettä, vaan omistauduttaisiin pitkälle nautinnolle.
He olivat nauttineet toistensa kosketuksesta jopa pari tuntia. Pitkittynyt hetki oli ollut molemmille satumaisen ihana. Eivät olleet millään halunneet erota yhdynnästä, vaikka aamu oli jo tulossa ja piti mennä kotiin. Siksi oli liikuttu sen verran lisää, että saatiin yhteinen orgasmi, joka oli todellakin tuntunut yhteiseltä. Onni oli saattanut Sofian kotiin ja oli vielä antanut puhelinnumeronsa, samoin Sofia, ja luvattiin tavata pian.
Ensitapaamista muistellen Sofia ja Onni kietoutuivat yhteen ja ryhtyivät pitkitettyyn yhdyntään, josta ei ollut loppua tulla. Välillä hävisi ajantaju, sitten taju omasta yksilöllisyydestä. Tuntui että he sulautuivat yhteen. Koska fossiilit olivat omilla teillään, oli koko yö aikaa ihanehtia.
Sofia sanoi: "Sinä et ole pelkästään suloinen, vaan olet suloisen suloinen, kun olet tuonut minun elämääni toisenkin ihanan poikaystävän, Sepon. Rakastan teitä molempia syvältä sydämestäni. Poistan kysymysmerkin otsikosta. Olette oikeasti kaksi rakasta poikaystävää.Sofia ja Seppo tapasivat taas. Tällä kerralla Sofia otti Sepon vastaan täysin alastomana. Ensimmäiseksi Seppo suuteli Sofian vittua, sitten suuta. Sofia tarjosi teetä ja pikkuleipiä. Seppo ihaili Sofiaa kyrpä pystyssä.
Siirryttiin makkariin, missä Seppokin riisuuntui.
Sofia: "Lienet kiinnittänyt huomiota siihen, että netti on turvoksiin asti täynnä kuvia, joissa sievät tytöt näyttävät sukupuolielimiään. Melkein kaikki miehet katselevat tällaisia halukkaasti. Tytötkin katselevat yhä lisääntyvässä määrin, mutta tarjonta on pääosin miehille. Sen sijaan naisten lehdet ovat täynnään seksinovelleja, siis sanallisia kertomuksia. Miesten lehdet ovat täysin puhtaita tällaisista. Puhutaan vain autoista, elektroniikasta ja muista harrastuksista."
"Tässä on miesten ja naisten suuri ero. Miesten kiihottuminen perustuu pääasiassa visuaaliseen, näköhavaintoon, naisten sanalliseen, lukemiseen tai kuuntelemiseen. Eron selitetään johtuvan biologisesta syystä. Muinaisina aikoina, jolloin taipumuksemme kehittyivät, nainen eli vahvasti miehen elättämänä. Siksi nainen kehittyi suoraan sanottuna krantuksi. Hän joutui valitsemaan miehen, joka oli sekä turvallinen että hyvä metsästäjä. Toisin sanoen pelkkä mies ei kelvannut."
"Mies taas lisääntyi parhaiten kuin bylsi useamman naisen kanssa. Laadulla oli vähempi merkitys. Tästä kuulemma alunperin johtuu miehen ja naisen ero."
Seppo: "Kyllä minäkin olen eron ollut huomaavinani, mutta en ole saanut selville, mistä se johtuu." Kun levität vittuasi ja hymyilet samalla herttaisesti, olen aivan tolkuton. On kuin kaikki järkevä ajattelu pakenisi. Olen täydellisesti sinun kauneutesi lumoissa. Lieneekö silläkin joku merkitys?"
Sofia vastasi: "Kiitos muuten kohteliaisuudesta. Naisten lehdissä on kerrottu, että kauneus ja terveys kulkee usein käsi kädessä. Tietämättäsi pidät minua terveenä. Minä taas pidän sinua miehekkäänä miehenä, siis kelpo isänä ja elättäjänä."
Seppo punastui ja sanoi: "No, eipäs nyt kehuta. Mutta anna minun toteuttaa suurinta haluani ja katsella sinun avattua vittuasi". Sofia avasi vittunsa niin auki kuin sai. Hänen herttainen emättimensä kuin puhkesi kukkaan. Se oli ihanana, kuin sen erimuotoiset seinämät aluksi olisivat sopineet yhteen ja täyttäneet tilan, mutta avatessaan vittuaan vielä enemmät muodostaneet suloisen epäsymmetrisen onkalon, jonka voi kuvitella hyväilevän kyrvän vartta aivan uskomattoman herttaisesti. Tätä vielä reunustivat kaunis klitoris ylhäällä ja sievät häpyhuulet sivuilla.
Seppo sanoi: "Sinun vittusi on suunnattoman kaunis, kauneinta, mitä olen koskaan nähnyt." Sofia oli onnen huipulla, sillä hän tajusi, että Seppo todella tarkoitti sitä, eikä puhunut vain imarrellakseen. Sofia antoi Sepon katsella, kun hän rakkaudellisesti supisti ja vapautti emätintään. Oli kuin se olisi toiset kasvot, jotka hymyilivät ja herttailivat.
Sofia ehdotti, että he onanoisivat toisilleen. Seppo ryhtyi runkkaamaan kyrpäänsä Sofiaa kohti. Sofia sormetti klitoristaan, hyväili välillä häpyhuuliaan, peräaukkoaan, supisteli emätintään ja koko ajan katseli tiiviisti vuoroin Sepon kasvoja, vuoroin kyrpää. He saivat orgasmin yhtäaikaaa . Seppo ruiskutti valtavan määrä spermaa Sofian päälle, ja Sofia huusi ääneen orgasmin kourissa.
Kun oli toivuttu, Sofia sanoi, että varsinaisia etukäteen suunniteltuja oppitunteja ei enää tule, mutta tapaamisia tulee. Keskustella voi kuitenkin mistä asiasta tahansa. Luulen, että edelleen kiihottavista.
Sofia hyvästeli Sepon kiihkeästi suudellen ja avaten vittuaan. Seppo aivan viimeiseksi suuteli Sofian ihania elimiä.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki - https://v.ht/seksikumppanit
- Anonyymi
heiiiii
sok = språkrådgivning
Novellissani olen pyrkinyt kuvaamaan hyväntahtoisuutta. Sekä Sofia että Onni näkevät, mitä hyvää voi tehdä seksillä. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589