Aihe

Kertokaa kokemuksianne Helsingin Lanternan huonekaluliikkeistä.

Anonyymi

On Aito Kalustetta, Iskua, Askoa, Sotkaa, Vepsäläistä, Jyskiä, Maskua, Finnlandiaa, Kruunukalustetta, Metropolia ja uuskauppa Kodin1.

Lanternassa asioidessa itse olen ostanut Iskusta, Vepsäläisestä, Maskusta, Finnlandiasta, Kruunukalusteesta, Kodin1:stä ja Jyskistä ja olen ollut kaikissa tyytyväinen palveluun. Pari kertaa (eri liikkeissä) kun on tullut epäselvyyksiä asiat on saatu oiottua aika helposti.

Kertokaa tekin ihmiset omia kokemuksianne paikan liikkeistä.

23

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei jalat kanna. Meikäläinen menee kyllä metrolla Itikseen. Sänky-Soffa Varasto ollu useessa pisteessä Itiksessä ja tätä nykyä oleskelee lähinnä verkossa. Mutta Voltista vähän eteenpäin hokaa Indecorian, sanonpa vaan, hienoa kalustetta sielläkin.

• Anonyymi

Indecoriassa (vaikka nyt ei Lanternassa ole se) on hienoa tavaraa mitä sohviin, tuoleihin, lipastoihin ja sohvapöytiin ja yöpöytiin. Vitriini- ja hyllytarjonta jää aika ykspuoliseksi, kun ei todnäk ole ollut myydyintä tuotteistoa heillä.Sivustoa ainakin kantsii selata ajatuksella mikäli edes puolivakavissaan harkitsee uutta kalustoa. Ja itse ostanut hienoa lipastoa Kodin1:stä. Jyski eniten koluttu minun kohdalla kun kerran aika moni tavara löytyy halvemmalla jyskistä (jos näette jotain kallista nojatuolia tms. jonkun toisen liikkeen sivustolla niin kannattaa tosissaan avata Jysk siihen viereen ja ettii joku vastaava halvempi versio ensin) eli saletti suosikki vertailukohde.

Toki sitten muissakin Lanterna-liikkeistä on tarjolla perus vaatimattoman hienoja harmaasohvia ei-niin-pahaan hintaan jos Jyskistä ei mieleinen hiffaudu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Indecoriassa (vaikka nyt ei Lanternassa ole se) on hienoa tavaraa mitä sohviin, tuoleihin, lipastoihin ja sohvapöytiin ja yöpöytiin. Vitriini- ja hyllytarjonta jää aika ykspuoliseksi, kun ei todnäk ole ollut myydyintä tuotteistoa heillä.Sivustoa ainakin kantsii selata ajatuksella mikäli edes puolivakavissaan harkitsee uutta kalustoa. Ja itse ostanut hienoa lipastoa Kodin1:stä. Jyski eniten koluttu minun kohdalla kun kerran aika moni tavara löytyy halvemmalla jyskistä (jos näette jotain kallista nojatuolia tms. jonkun toisen liikkeen sivustolla niin kannattaa tosissaan avata Jysk siihen viereen ja ettii joku vastaava halvempi versio ensin) eli saletti suosikki vertailukohde.

Toki sitten muissakin Lanterna-liikkeistä on tarjolla perus vaatimattoman hienoja harmaasohvia ei-niin-pahaan hintaan jos Jyskistä ei mieleinen hiffaudu.

Jos muistakin tötöilet sohvia niin sitten etenkin kanttii sitä väriä silmäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun kerta hehkutellaan HELSINGIN mieliSOHVAkauppoja niin Herttoniemen Aada sanon minä! Ainoa kauppa tähän asti, jossa minun maun mukaista sohvaa! Henk.koht. ohitan perusaskot ja sotkat ja jyskit koska olen jäärä, mutta puhtaasti henkilökohtaisella kokemuspohjalla jos mennään niin minä suosittelen piipahtamaan ensin Aadassa ja jos ei ole oman maun mukaista tarjontaa niin sitten muualta kattelemaan. Eipä miulla muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun kerta hehkutellaan HELSINGIN mieliSOHVAkauppoja niin Herttoniemen Aada sanon minä! Ainoa kauppa tähän asti, jossa minun maun mukaista sohvaa! Henk.koht. ohitan perusaskot ja sotkat ja jyskit koska olen jäärä, mutta puhtaasti henkilökohtaisella kokemuspohjalla jos mennään niin minä suosittelen piipahtamaan ensin Aadassa ja jos ei ole oman maun mukaista tarjontaa niin sitten muualta kattelemaan. Eipä miulla muuta.

Mitäs sulla askoo sotkaa jyskii vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sulla askoo sotkaa jyskii vastaan?

Minun makuni on minun makuni. Jos noi puljut sinun mieleesi on, vapaasti vaan! Ei se minua kosketa ja mikä minä siihen mitään olisin sanomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kalliimmat hiekanväriset istuimet on mieleen niin Kodin1, Finnlandia tai Aito Kaluste!

Kuinkas samanlaisia Maskun, Askon ja Sotkan harmaasohvat on Jyskin halvempien vastaavien kanssa?? Hm hm. Ja joku sohva KOdin1:llä oli hieman halvemmalla kuin Finnlandialla?? (Onko enää, en ole tarkistanut.) En voi painottaa tarpeeksi, mutta TUTKIKAA HYVÄT IHMISET ENNAKKOON NIITÄ ERI LIIKKEIDEN SIVUJA MISSÄ SITTEN KÄYTTEKIN VAIKKA KUINKA VARMOJA OISITTE. Muuten voi jälkikäteen vähän potuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kalliimmat hiekanväriset istuimet on mieleen niin Kodin1, Finnlandia tai Aito Kaluste!

Kuinkas samanlaisia Maskun, Askon ja Sotkan harmaasohvat on Jyskin halvempien vastaavien kanssa?? Hm hm. Ja joku sohva KOdin1:llä oli hieman halvemmalla kuin Finnlandialla?? (Onko enää, en ole tarkistanut.) En voi painottaa tarpeeksi, mutta TUTKIKAA HYVÄT IHMISET ENNAKKOON NIITÄ ERI LIIKKEIDEN SIVUJA MISSÄ SITTEN KÄYTTEKIN VAIKKA KUINKA VARMOJA OISITTE. Muuten voi jälkikäteen vähän potuttaa.

Minäpä en vaivaudu kun joku puhu foorumilla hiekanväristä ja harmaista. Meni kaikki halu ottaa selvää. En minä jaksa tutkia asioita itse. Minä elän köyhän lailla wabi-sabi-tyylillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyöreiden pöytien ritarit voi saman tien marssii maskuun. Halvalla saa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helkutti soikoon jotkut aadan kalustot kilpailee hirmuhintasuudellaan iskun ja maskun kaa. Stemmaa kysyttiin, ei oo lanternassa, mut jotenkuten käyvät hinnat. Kruunukaluste ja metropoli nyt on niillä rajoilla...

• Anonyymi

Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Stemmaa ei Lanternas ollu kun viimeks katoin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stemmaa ei Lanternas ollu kun viimeks katoin....

Kiinnostais Stemmastakin kuulla, vaikkei Lanternassa ole. Onko ostokokemuksia koko paikasta?? Onko mistään kotoisin??

• Anonyymi

Kateltu on. Eipä tarjonnassa valittamista.

• Anonyymi

Eipä hirveemmin innosta shoppailu, mut ei oo valittamista tähän asti ollu.

• Anonyymi

Kattokaapas tätä järjestystä mieluusti enkä pelkästään meinaa Lanternan suhteen vaan ylipäätään huonekalukauppojen:

Jos värikästä kalustetta haluutte niin säästäkää Isku vaihtoehoks viimeiseks. Turkasen kallista ja vieläpä näiden kauppojen standardeilla!!

• Anonyymi

Köyhällä varaa valittaa

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turkasen kalliita?? ISKU?? EI KAI??

Kattokaa Vitran sivuja! Ette kallista tiiäkään!!

https://www.vitra.com/en-us/living/product

Ok, 16 tonnii sohvasta....ohhoh..........olenko kommunisti, kun tuollaiset porhohinnat pyörittää päätä...? Tohon vertaa niin alkaa jo näyttää Maskukin edulliselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, 16 tonnii sohvasta....ohhoh..........olenko kommunisti, kun tuollaiset porhohinnat pyörittää päätä...? Tohon vertaa niin alkaa jo näyttää Maskukin edulliselta.

Mie haluun istuu porhona chesterfieldillä,sikaria pössyttää ja viskiä vetää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie haluun istuu porhona chesterfieldillä,sikaria pössyttää ja viskiä vetää.

Kullanvärinen sellainen hävisi Belianilta myynnistä yks kaks. Taipaapi olla kuluneen viikon sisällä. Ja oli halvempi kuin monet "tavallisemman" näköiset kalusteet. Siinäs kelaatte.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie tyydyn vain wabi-sabi tyyliseen kotiin.

https://www.amazon.com/Axel-Vervoordt-Wabi-Inspirations/dp/2080301454/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=wabi+inspirations&link_code=qs&qid=1611517906&sourceid=Mozilla-search&sr=8-1&tag=mozilla-20

Köyhät tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      11161
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      130
      4961
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1726