Kertokaa kokemuksianne Helsingin Lanternan huonekaluliikkeistä.

Anonyymi

On Aito Kalustetta, Iskua, Askoa, Sotkaa, Vepsäläistä, Jyskiä, Maskua, Finnlandiaa, Kruunukalustetta, Metropolia ja uuskauppa Kodin1.

Lanternassa asioidessa itse olen ostanut Iskusta, Vepsäläisestä, Maskusta, Finnlandiasta, Kruunukalusteesta, Kodin1:stä ja Jyskistä ja olen ollut kaikissa tyytyväinen palveluun. Pari kertaa (eri liikkeissä) kun on tullut epäselvyyksiä asiat on saatu oiottua aika helposti.

Kertokaa tekin ihmiset omia kokemuksianne paikan liikkeistä.

67

2141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jalat kanna. Meikäläinen menee kyllä metrolla Itikseen. Sänky-Soffa Varasto ollu useessa pisteessä Itiksessä ja tätä nykyä oleskelee lähinnä verkossa. Mutta Voltista vähän eteenpäin hokaa Indecorian, sanonpa vaan, hienoa kalustetta sielläkin.

      • Anonyymi

        Indecoriassa (vaikka nyt ei Lanternassa ole se) on hienoa tavaraa mitä sohviin, tuoleihin, lipastoihin ja sohvapöytiin ja yöpöytiin. Vitriini- ja hyllytarjonta jää aika ykspuoliseksi, kun ei todnäk ole ollut myydyintä tuotteistoa heillä.Sivustoa ainakin kantsii selata ajatuksella mikäli edes puolivakavissaan harkitsee uutta kalustoa. Ja itse ostanut hienoa lipastoa Kodin1:stä. Jyski eniten koluttu minun kohdalla kun kerran aika moni tavara löytyy halvemmalla jyskistä (jos näette jotain kallista nojatuolia tms. jonkun toisen liikkeen sivustolla niin kannattaa tosissaan avata Jysk siihen viereen ja ettii joku vastaava halvempi versio ensin) eli saletti suosikki vertailukohde.

        Toki sitten muissakin Lanterna-liikkeistä on tarjolla perus vaatimattoman hienoja harmaasohvia ei-niin-pahaan hintaan jos Jyskistä ei mieleinen hiffaudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Indecoriassa (vaikka nyt ei Lanternassa ole se) on hienoa tavaraa mitä sohviin, tuoleihin, lipastoihin ja sohvapöytiin ja yöpöytiin. Vitriini- ja hyllytarjonta jää aika ykspuoliseksi, kun ei todnäk ole ollut myydyintä tuotteistoa heillä.Sivustoa ainakin kantsii selata ajatuksella mikäli edes puolivakavissaan harkitsee uutta kalustoa. Ja itse ostanut hienoa lipastoa Kodin1:stä. Jyski eniten koluttu minun kohdalla kun kerran aika moni tavara löytyy halvemmalla jyskistä (jos näette jotain kallista nojatuolia tms. jonkun toisen liikkeen sivustolla niin kannattaa tosissaan avata Jysk siihen viereen ja ettii joku vastaava halvempi versio ensin) eli saletti suosikki vertailukohde.

        Toki sitten muissakin Lanterna-liikkeistä on tarjolla perus vaatimattoman hienoja harmaasohvia ei-niin-pahaan hintaan jos Jyskistä ei mieleinen hiffaudu.

        Jos muistakin tötöilet sohvia niin sitten etenkin kanttii sitä väriä silmäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muistakin tötöilet sohvia niin sitten etenkin kanttii sitä väriä silmäillä.

        No kun kerta hehkutellaan HELSINGIN mieliSOHVAkauppoja niin Herttoniemen Aada sanon minä! Ainoa kauppa tähän asti, jossa minun maun mukaista sohvaa! Henk.koht. ohitan perusaskot ja sotkat ja jyskit koska olen jäärä, mutta puhtaasti henkilökohtaisella kokemuspohjalla jos mennään niin minä suosittelen piipahtamaan ensin Aadassa ja jos ei ole oman maun mukaista tarjontaa niin sitten muualta kattelemaan. Eipä miulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kerta hehkutellaan HELSINGIN mieliSOHVAkauppoja niin Herttoniemen Aada sanon minä! Ainoa kauppa tähän asti, jossa minun maun mukaista sohvaa! Henk.koht. ohitan perusaskot ja sotkat ja jyskit koska olen jäärä, mutta puhtaasti henkilökohtaisella kokemuspohjalla jos mennään niin minä suosittelen piipahtamaan ensin Aadassa ja jos ei ole oman maun mukaista tarjontaa niin sitten muualta kattelemaan. Eipä miulla muuta.

        Mitäs sulla askoo sotkaa jyskii vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulla askoo sotkaa jyskii vastaan?

        Minun makuni on minun makuni. Jos noi puljut sinun mieleesi on, vapaasti vaan! Ei se minua kosketa ja mikä minä siihen mitään olisin sanomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muistakin tötöilet sohvia niin sitten etenkin kanttii sitä väriä silmäillä.

        Jos kalliimmat hiekanväriset istuimet on mieleen niin Kodin1, Finnlandia tai Aito Kaluste!

        Kuinkas samanlaisia Maskun, Askon ja Sotkan harmaasohvat on Jyskin halvempien vastaavien kanssa?? Hm hm. Ja joku sohva KOdin1:llä oli hieman halvemmalla kuin Finnlandialla?? (Onko enää, en ole tarkistanut.) En voi painottaa tarpeeksi, mutta TUTKIKAA HYVÄT IHMISET ENNAKKOON NIITÄ ERI LIIKKEIDEN SIVUJA MISSÄ SITTEN KÄYTTEKIN VAIKKA KUINKA VARMOJA OISITTE. Muuten voi jälkikäteen vähän potuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kalliimmat hiekanväriset istuimet on mieleen niin Kodin1, Finnlandia tai Aito Kaluste!

        Kuinkas samanlaisia Maskun, Askon ja Sotkan harmaasohvat on Jyskin halvempien vastaavien kanssa?? Hm hm. Ja joku sohva KOdin1:llä oli hieman halvemmalla kuin Finnlandialla?? (Onko enää, en ole tarkistanut.) En voi painottaa tarpeeksi, mutta TUTKIKAA HYVÄT IHMISET ENNAKKOON NIITÄ ERI LIIKKEIDEN SIVUJA MISSÄ SITTEN KÄYTTEKIN VAIKKA KUINKA VARMOJA OISITTE. Muuten voi jälkikäteen vähän potuttaa.

        Minäpä en vaivaudu kun joku puhu foorumilla hiekanväristä ja harmaista. Meni kaikki halu ottaa selvää. En minä jaksa tutkia asioita itse. Minä elän köyhän lailla wabi-sabi-tyylillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kalliimmat hiekanväriset istuimet on mieleen niin Kodin1, Finnlandia tai Aito Kaluste!

        Kuinkas samanlaisia Maskun, Askon ja Sotkan harmaasohvat on Jyskin halvempien vastaavien kanssa?? Hm hm. Ja joku sohva KOdin1:llä oli hieman halvemmalla kuin Finnlandialla?? (Onko enää, en ole tarkistanut.) En voi painottaa tarpeeksi, mutta TUTKIKAA HYVÄT IHMISET ENNAKKOON NIITÄ ERI LIIKKEIDEN SIVUJA MISSÄ SITTEN KÄYTTEKIN VAIKKA KUINKA VARMOJA OISITTE. Muuten voi jälkikäteen vähän potuttaa.

        Pyöreiden pöytien ritarit voi saman tien marssii maskuun. Halvalla saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kerta hehkutellaan HELSINGIN mieliSOHVAkauppoja niin Herttoniemen Aada sanon minä! Ainoa kauppa tähän asti, jossa minun maun mukaista sohvaa! Henk.koht. ohitan perusaskot ja sotkat ja jyskit koska olen jäärä, mutta puhtaasti henkilökohtaisella kokemuspohjalla jos mennään niin minä suosittelen piipahtamaan ensin Aadassa ja jos ei ole oman maun mukaista tarjontaa niin sitten muualta kattelemaan. Eipä miulla muuta.

        Helkutti soikoon jotkut aadan kalustot kilpailee hirmuhintasuudellaan iskun ja maskun kaa. Stemmaa kysyttiin, ei oo lanternassa, mut jotenkuten käyvät hinnat. Kruunukaluste ja metropoli nyt on niillä rajoilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkutti soikoon jotkut aadan kalustot kilpailee hirmuhintasuudellaan iskun ja maskun kaa. Stemmaa kysyttiin, ei oo lanternassa, mut jotenkuten käyvät hinnat. Kruunukaluste ja metropoli nyt on niillä rajoilla...

        Saletti yhtään jos on varaa ei sitä Jyskistä kattele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saletti yhtään jos on varaa ei sitä Jyskistä kattele

        Helsingin keskustan Stockan viidennestä kerroksesta löytyy näytillä kirkkaanvihreä Hayn quilton-sohva. 8 tonnin arvoinen. Siitä vaan porvarit tilaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin keskustan Stockan viidennestä kerroksesta löytyy näytillä kirkkaanvihreä Hayn quilton-sohva. 8 tonnin arvoinen. Siitä vaan porvarit tilaamaan!

        Läheltä Kampista löytyy Annankadulta FinSoffat ja siellä on paremmat verhoilu-räätälöinti-mahikset. Menisin enemmin sinne.


    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Stemmaa ei Lanternas ollu kun viimeks katoin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stemmaa ei Lanternas ollu kun viimeks katoin....

        Kiinnostais Stemmastakin kuulla, vaikkei Lanternassa ole. Onko ostokokemuksia koko paikasta?? Onko mistään kotoisin??


      • Anonyymi

        Indecoriasta saa tavaraa ihan koristetimanteilla. Sitten oli siellä Itiksen Hansa-sillalla yks kauppa, jonka nimi ei muistu perhana mieleen ja sielläkin timantein koristeltua tuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Indecoriasta saa tavaraa ihan koristetimanteilla. Sitten oli siellä Itiksen Hansa-sillalla yks kauppa, jonka nimi ei muistu perhana mieleen ja sielläkin timantein koristeltua tuolia.

        Himilo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himilo?

        Just se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himilo?

        Kiinnostais kuulla siitäkin. Näyttää siltä, että tarvii enemmän huomiota Himilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostais kuulla siitäkin. Näyttää siltä, että tarvii enemmän huomiota Himilo.

        EI TARDE!!! RIhkamaa rihkamaa, laatu pepusta, ei voi hyvää sanoa!

        Ellet sataprossasen tosissas tykkää kitschityylisestä krääsästä. Koska sitä se himilon "tarjonta on", halpiskrääsää.

        Kiertäkää himilo kaukaa, älkää tuhlatko aikaa koko himiloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Indecoriasta saa tavaraa ihan koristetimanteilla. Sitten oli siellä Itiksen Hansa-sillalla yks kauppa, jonka nimi ei muistu perhana mieleen ja sielläkin timantein koristeltua tuolia.

        Indecoriaa ja jotain krääsä-kitsch-roskapuotia-pimiloa ei voi verrata toisiinsa mitenkään järkevästi, se on vissi ja varma.

        Indecorian tavarat on laatua ja kilpailee noiden jättiketju-maskujen jyskien askojen kruunujen aitokalusteiden kanssa mennen tullen.

        Idiotismia verrata mitään noista johonkin halpisshaibaa myyvään puotiin, hei haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Indecoriaa ja jotain krääsä-kitsch-roskapuotia-pimiloa ei voi verrata toisiinsa mitenkään järkevästi, se on vissi ja varma.

        Indecorian tavarat on laatua ja kilpailee noiden jättiketju-maskujen jyskien askojen kruunujen aitokalusteiden kanssa mennen tullen.

        Idiotismia verrata mitään noista johonkin halpisshaibaa myyvään puotiin, hei haloo.

        No jollekin kitsch-tyylin ystävälle voi olla taivas toi himilo???? Mitä jätkä dissaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jollekin kitsch-tyylin ystävälle voi olla taivas toi himilo???? Mitä jätkä dissaa???

        Fair enough. En ny kuiteskaan lähtis luokittelee joiden "hienosto"myymälöitten rinnalle. Mutta jos tykkää mikäs siin, antaa mennä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fair enough. En ny kuiteskaan lähtis luokittelee joiden "hienosto"myymälöitten rinnalle. Mutta jos tykkää mikäs siin, antaa mennä vaan.

        Keskustan Stockan 5. kerros on porvareiden taivas. Sieltä löytyy mm. kirkkaanvihreä Hayn quilton-sohva.


    • Anonyymi

      Kateltu on. Eipä tarjonnassa valittamista.

    • Anonyymi

      Eipä hirveemmin innosta shoppailu, mut ei oo valittamista tähän asti ollu.

    • Anonyymi

      Kattokaapas tätä järjestystä mieluusti enkä pelkästään meinaa Lanternan suhteen vaan ylipäätään huonekalukauppojen:

      Jos värikästä kalustetta haluutte niin säästäkää Isku vaihtoehoks viimeiseks. Turkasen kallista ja vieläpä näiden kauppojen standardeilla!!

      • Anonyymi

        Köyhällä varaa valittaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkasen kalliita?? ISKU?? EI KAI??

        Kattokaa Vitran sivuja! Ette kallista tiiäkään!!

        https://www.vitra.com/en-us/living/product

        Ok, 16 tonnii sohvasta....ohhoh..........olenko kommunisti, kun tuollaiset porhohinnat pyörittää päätä...? Tohon vertaa niin alkaa jo näyttää Maskukin edulliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, 16 tonnii sohvasta....ohhoh..........olenko kommunisti, kun tuollaiset porhohinnat pyörittää päätä...? Tohon vertaa niin alkaa jo näyttää Maskukin edulliselta.

        Mie haluun istuu porhona chesterfieldillä,sikaria pössyttää ja viskiä vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie haluun istuu porhona chesterfieldillä,sikaria pössyttää ja viskiä vetää.

        Kullanvärinen sellainen hävisi Belianilta myynnistä yks kaks. Taipaapi olla kuluneen viikon sisällä. Ja oli halvempi kuin monet "tavallisemman" näköiset kalusteet. Siinäs kelaatte.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät tietää.

        Omistaakseen wabi-sabi-tyylisen asunnon pitää olla "tarpeeksi rikas voidakseen olla mukamas köyhä", mutta paljon vähemmän järkeä kuin ostaa kalliimpaa, mutta mieluista kalustoa normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, 16 tonnii sohvasta....ohhoh..........olenko kommunisti, kun tuollaiset porhohinnat pyörittää päätä...? Tohon vertaa niin alkaa jo näyttää Maskukin edulliselta.

        Onneksi keskustan Stockmannin 5. kerroksen kirkkaanvihreä Hayn quilton-sohva maksaa vain 8 tonnia!!!!


    • Anonyymi

      Lanterna on julkisen liikenteen motissa.

      • Anonyymi

        Sanos muuta! Itiksestä kävelee hieman helpommin kuin Siilitieltä... SENTÄÄN.


      • Anonyymi

        Kenen idis mahto olla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen idis mahto olla???

        Tässä Lahti voittaa, kun Launeen Valo mainios paikas koko talo.


    • Anonyymi

      Ehin luulla,että Vepsäläisen säilytyskalustevalikoima huimaa päätä kunnes näin Kodin Ykkösen!!!!

    • Anonyymi

      Kodin1, Asko ja Kruunukaluste! Voi olla, ettei muissa tule sitten käyneeksi.

      • Anonyymi

        Aada ei oo Lanternassa, mutta minulta kyllä äänensä saa.


    • Anonyymi

      ÄÄNET KEKOON!!

      Jos "HALPAA" haluutte: Jysk/Kodin1/Metropoli/Vepsäläinen

      Jotka HIENOA JA VÄRIKÄSTÄ halajaa: Aito Kaluste/Isku/Kruunukaluste/Metropoli/Masku/Finnlandia

      Ottakaa tai jättäkää!

      • Anonyymi

        Aada ja vain Aada 4ever!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aada ja vain Aada 4ever!!

        Komppaan Indecoriaa kun en muuta ole tarvinnut.


      • Anonyymi

        Jysk on sinänsä fine, mut skippaisin, ellet oo tiukalla budjetilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jysk on sinänsä fine, mut skippaisin, ellet oo tiukalla budjetilla.

        Sori, oot väärässä. Jysk kannattaa skipata kokonaan. Yksinkertaisesti mitäänsanomatonta tavaraa. Niin se vain on.


    • Anonyymi

      Finnlandiassa olen käynyt ehkä eniten. Jo ekalla kerralla myyjä tuli nopeasti kysymään voisiko auttaa, tiedusteli millainen huonekalu olisi mieleeni vaikkei ollu itselläni selkeää spesifiä päätöstä ja ehdotteli asianmukaisesti erilaisia vaihtoehtoja. Kertaakaan ei tuntunut pakkomyynniltä ja olisin jopa saanut suht edullisen sohvan suoraan kotiin siltä istumalta (anteeksi sanaleikki), jos olisi ollut mieleen. Mielelläni käynyt uudestaan ja uudestaan.

    • Anonyymi

      Tai sitten skipatkaa Lanterna ja

      1)käykää Itiksen Indecoriassa

      2)nouskaa Siilitien metroasemalla, kävelkää Sahaajankadulle Aadaan

      3)käykää Sörnäisen Fargossa joko keskiviikkona tai lauantaina keskipäivän jälkeen, mutta ennen 18:aa tai 15:ä

      4)menkää keskustan Makkaratalosta Esplanadille päin. Akateemisen Kirjakaupan alakerrasta löytyykin Iskun kauppa.

      5)tiirailkaa Tripla Mallissa 4Homesin pieni kauppa

      6)selailkaa sairaasti eri liikkeiden sivustoja ja kauhistelkaa kuinka monta kalusteista ette tule ikinä tarvitsemaan

      7)tajutkaa miten tyytyväisiä olette siihen mitä teillä jo on ja miten ette tarvitse läheskään kaikkea

      • Anonyymi

        Jotkut Fargon vanhemmat tavarat omaa hintaa verrattavissa uudempien tavaroiden liikkeisiin.


      • Anonyymi

        Tai ehkäpä joskus haluu vaan uutta siistiä kalustetta eikä vaan kommunistisesti tyydy vain siihen vähään mitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkäpä joskus haluu vaan uutta siistiä kalustetta eikä vaan kommunistisesti tyydy vain siihen vähään mitä saa.

        Kommunismia kaikkialla! Jos en tykkää jostain, se on kommunismia! Äärivasenta kaikkialla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut Fargon vanhemmat tavarat omaa hintaa verrattavissa uudempien tavaroiden liikkeisiin.

        Ei varmaan lähelläkään kalliimpia liikkeitä.

        Fargo on jees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunismia kaikkialla! Jos en tykkää jostain, se on kommunismia! Äärivasenta kaikkialla!

        Huvittavaa kuinka historia- ja muilla palstoilla kaikesta tulee kommunismia tyypillisen olutta rakastavan palstasankarin mielestä ja kaikkialla nähdään pieniä punaisia ja vihreitä miehiä, mutta kun on kyse huonekaluista niin yhtäkkiä kulutus onkin yksi suuri kirosana.


    • Anonyymi

      Stemmassa huono puoli, että Helsinkiä lähin piste on Vantaan Porttipuistossa.

    • Anonyymi

      Missään muualla en ole hokannut niin siistiä antrasiitin väristä nahkadivaaninojatuolia kuin Herttoniemen Aadassa!

    • Anonyymi

      Indecoria on muuten muuttanut Lanternaan Metropolin tilalle.

      • Anonyymi

        Aikaan myöhään ihmettelen, mutta onkohan Metropolissa ( https://www.metropoli.eu/ ) vielä loppumyyntiäkään enää voimassa?

        Katsoin tuoteryhmien kohdalla "Löydöt". Aika monen tuotteen esittelysivut vielä jäljellä, liekö vieläkin myynnissä ja Porttipuiston myymälä pystyssä? Kyllä tarjonta näyttäisi Jyskin voittavan, jos.... ei liian hienostelevaa hae, mutta jotakin persoonallisuutta?


    • Anonyymi

      hei! olisin kiitollinen jos saisin neuvoa myös niiltä, jotka ovat hankkineet jostain futon patjoja!

      • Anonyymi

        Vepsäläisestä niitä löytyy, mutta itselläni ei kokemusta.


    • Anonyymi

      Artekin kaupasta Stockmannia vastapäätä löytyy omanlaista tyyliä taivaita hipovilla hinnoilla.

      • Anonyymi

        Ja sitten joku laittaa käänteis-elitististä kommenttia kuinka hienommat kulutustavarat on turhia.


      • Anonyymi

        Artekia ei kannata sekoittaa Arkettiin, joka taas on H&M-ryhmittymän laadukkaampi osahaara lähellä Esplanadia. Tykkään itse kyllä Arketin ja COS:n (löytyy läheltä Kämp Galleriasta) tarjonnasta, hienoa minimalismia.


    • Anonyymi

      Jos haluan säilytysrahia omaan makuun räätälöidyllä verhoilulla, mitkä liikkeet on tähän tarkoitukseen hyviä?

      • Anonyymi

        Tori.fi.

        Tarvitset vain (riittävästi massia ja) oman Schibsted-tilin (voi luoda Tori.fissä) ja toimivan MobilePay-appin kännykkään ja olet valmis ostelemaan.

        Laita "rahi" tai "säilytysrahi" hakukenttään ja "Kaikki osastot" ja selaat ahkerasti. Paljon on tarjolla ja onni voi hyvinkin olla myötä, jotta löytyy sinun mieleistäsi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe