Joulukortti

Anonyymi

Lähetättekö joulukortteja?
Ovat usein persoonallisia, valon tuojia ja kuva-aiheet toivoa luovia. Sellaisia on kiva saada kuin yllätyksenä, jouluhan on toki antamisen juhla.

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä lähetän 😍🎄✏️💌

    • Anonyymi

      Kyllä on yhä tapana laittaa vanhoille sukulaisille ja muutamille tutuille kortit. Jotenkin välillä tuntuu ett se on jotenkin vanhanaikasta, mutt tuskin kukaan pahakseen pistää kortin saantia.

      • Anonyymi

        Muistaminen sinänsä ei ole vanhanaikaista, uusia muotoja sanotaan nykyaikaisemmiksi. Halvempia ja helpompia ovat, miten lienee tunteen laita? Sellainenkin seikka. Kun jättää lähettämättä mutta saa kortin, aivan mahtava tilaisuus osittaa kiitollisuutta ystävälleen. "Kiitos viimeisestä"


    • Anonyymi

      En lähetä. Lähetän jouluterveiset tekstiviestillä hyvin harvoille sukulaisille.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joulukortti on vaan pahvi. Sähköinen kortti tai video ite tehtynä taidetta.


    • Anonyymi

      Emme lähetä joulukortteja. Emme ole lähettäneet moneen vuoteen. Kun saisi myös kaverit ja sukulaiset ymmärtämään, ei joulukortteja Please.

      Kuvaamme itse ja teemme sähköisen joulukortin ja laitamme sen kännykällä. Tulee persoonallinen kortti ja menee perille just kun haluaa ja sinne missä ihmiset on.

      Ja luonto säästyy.

      • Anonyymi

        Ja korttirahat voi laittaa hyväntekeväisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja korttirahat voi laittaa hyväntekeväisyyteen.

        Arvostan paljon enemmän itse tehtyjä kameralla kuvattuja sommitelmia ja lähetettynä kännykällä kuin laiska postitus muiden tekemiä kaupallisia kortteja, pahimmillaan ilmaiskortteja.

        Kännykkäkamerat ovat nykyään niin hyviä.


    • Anonyymi

      Itse joskus lähettänyt ihastukselle muistutuksena, olemassa olostani? Ei ole kyl johtanut mihinkään toivottuun tulokseen. Eli en ole saanut mitään vastauksia.

    • Anonyymi

      Joulukortteja on hyvin kauniita ja monenlaisia ja niitä on kiva lähettää ja saada.

      Kaikki ihmiset eivät ole taiteilijoita ja kaikilla ei oikein onnistu sellaisen kortin tekeminen, joka ilahduttaa saajaa,

      • Anonyymi

        En halua pahvikortteja, en ilahdu niistä. Persoonattomia kaupasta ostettuja tai pahimmillaan ilmaiskortteja.

        Vähän myönteistä, jos ne on esimerkiksi punaisen Ristin kortteja. Mutta kannatta nekin rahat laittaa suoraan punaiselle ristille ja laittaa itse tehty digilähetys ja mainita mihin laittoi joulukortti rahat.

        Yhden kortin takia kuluu energiaa kun kortteja lajitellaan, kuljetetaan ja painetaan ja sitten heitetään menemään. Ei ehkä edes lueta kun kortti tulee


    • Anonyymi

      Ei ihmiset osaa enää edes kirjoittaa käsin, katson vanhempien sukulaisten lähettämiä vanhanaikaisella kaunokirjoituksella rustattuja kortteja, joiden käsiala on kuin taidetta.

      • Anonyymi

        Nykyään ei tarvitse osata kirjoittaa käsin. Voi tehdä hienoja jouluaiheisia asetelmia ja kuvata kännykän kameralla ja lähettää kännykällä.

        Digijoulukorttiin saa persoonallisia ulottuvuuksia ja ne tallentuvat lähettäjälle ja vastaanottajalle.

        On ollut mukava katsoa mitä ja kenelle lähetti vaikka 10 vuotta sitten. Pahvikortit hävinneet ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ei tarvitse osata kirjoittaa käsin. Voi tehdä hienoja jouluaiheisia asetelmia ja kuvata kännykän kameralla ja lähettää kännykällä.

        Digijoulukorttiin saa persoonallisia ulottuvuuksia ja ne tallentuvat lähettäjälle ja vastaanottajalle.

        On ollut mukava katsoa mitä ja kenelle lähetti vaikka 10 vuotta sitten. Pahvikortit hävinneet ajat sitten.

        Tekstin kuuluu olla ehdottomasti käsinkirjoitettu, ei mitään valmiita liimattavaa sanahelinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstin kuuluu olla ehdottomasti käsinkirjoitettu, ei mitään valmiita liimattavaa sanahelinää.

        Digijoulukorttiinkin voi kirjoittaa käsin "sähköisellä kynällä".

        Vielä tuli 2 joulukorttia postin kautta.

        Mutta useita kymmeniä sähköisesti. Suku ja kaverit alkaa oppia. Yes.


    • Anonyymi

      Ostettuja joulu- ja muitakaan merkkipäiväkortteja ei ole tullut ostettua vuosiin.
      Personoidut ja omatekemät kuvastavat saajalle myös antajan tunteita parhaimmillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe