Hei, oon 17v jätkä ja mua mietityttää että onko penikseni tarpeeksi iso. Pituutta on erektiossa se 16cm mikä minua ei huoleta vaan enemmän tuo paksuus mitä on erektiossa semmone 11cm.
Huomattavasti ohuempi mitä kavereilla on ollut mitä saunassa nähnyt.
Riittääkö tuo naisen tyydyttämiseen esim?
Peniksen koko
Anonyymi
3
124
Vastaukset 3
- Anonyymi
kyllä riittää ihan hyvin ja on oikeestaan just best siihen hommaan. Liian isosta ne ei tykkää ja liian paksuusta, koska ne sattuu...tietty jokaiselle löytyy just sopiva, mutta useimmiten se niin on että liika on liikaa....
pärjäät siis sen kanssa liiankin hyvin ! - Anonyymi
Lyö sitä pitkällä kepillä.
- Anonyymi
Tässä on taas vastaus tähänkin kysymykseen:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16626821/penis-juttuja-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881348
- 591081
- 65931
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste160812Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.57623Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?96582Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️34556- 77548
- 75545
- 39538