Tuli liikaa ilmaa renkaaseen

Anonyymi

Muistin väärin että minkä verran piti olla vanhan Toyotan renkaassa.

Miten saa liian ilman pois?
Auttaako jos en laita "tulppaa" kiinni, vaan jätän sen auki?
Miten voi pitää auki?

Olen laittanut Toyotan jo talviteloille, en aja siis huoltoasemalle sillä.
Seisoo tallissa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paina siitä venttiilin keskeltä kynnen reunalla tai jollain sopivalla työkalulla. Tai huoltamolla käytä sitä tyhjennysnappia joka yleensä löytyy täyttölaitteista.

      • Anonyymi

        Kiitti tiedosta!
        Lähdenpä tästä painamaan.

        Mitä tapahtuu renkaalle, jos on liikaa ilmaa?
        En käytä autoa talvella, on vain kesäajossa. Vuosimallia -78.
        Laitoin sen renkaan puolelta tunkille, että jos valuu ilmaa, niin ei menisi lättänäksi.
        Olikohan viisasta?


      • Anonyymi

        Ai niin, mainitsitkin alussa ettet enää huoltamolle ajele. Ei kai siinä mitään sen kummempia tapahdu, jos ei ole ihan hervottomia määriä liikaa painetta. Joku kunnollinen pukki olis varmaan parempi kuin tunkki pitkäaikaiseen tukemiseen.


    • Anonyymi

      En nyt haluaisi olla ilkeä, mutta jos olet mies, niin näiden asioiden on pakko tulla vuosien varrella tavalla jos toisella tutuiksi mikäli vain viitsii asiaan edes hieman perehtyä.
      Aivan kaikki eivät kysymyksistä ole hikeentyneet, koska neuvoivat sinua kiltisti kuin lasta, mutta minulla hikeentyminen kyllä oli lähellä.
      Tosin on pakko myöntää, että mies ei voi kysyä kaikkea.
      Siksi saatan joskus pistää vaimoni kysymään, sillä nainen voi kysyä mitä vain.

      • Anonyymi

        Olen 71- vuotias leidi, ja en paljoankaan tiedä autoista.
        On sellainen vakuutus, että jos sattuu jotain matkan varrella, niin tulevat jelppimään.

        Hyvin on muuten kulkenut kaikki nämä vuodet.
        Ympäri Eurooppaa olen huristellut.

        On se hyvä että täällä saa kysellä, ja saa vastauksia.
        Ei kannata hikeentyä, ota ihan rauhallisesti vaan!
        Joulu tulossa, rauha maassa (ja venäläinen Moskovassa).


    • Anonyymi

      Tojoteroille menee läpi huonokin trollaus.

      • Anonyymi

        Tero on otettu jos joku kyselee Toyotastaan jotain, eikä huomaa edes kuinka häntä vedätetään.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän ilmaa sitä kevyemmin kulkee. Itse laitan ilmaa renkaisiin aina n. 10 bar verran.

    • Anonyymi

      Venttilin korkki kun on pois sieltä venttiilin sisältä näkyy sellainen niinkuin piikki,,sitä painamalla alkaa tuhisemaan liika ilma pois.

    • Anonyymi

      Voit ruuvata pienen ruuvin renkaaseen ja sitten siitä päästät liat pihalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe