Raitis joulu.

Anonyymi

Kuuluuko alkoholi sinun jouluun?
Minulla nyt 37.raitis joulu tulossa.

71

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raitis joulu.
      Aina ollut ja tulee olemaan.
      Myös lapsuuden joulut olivat raittiita.

      • Anonyymi

        Harvemmin lapsena juodaan viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin lapsena juodaan viinaa.

        Harvinaista se on, mutta toisinaan tapahtuu.


    • Anonyymi

      Muut päivät juot ko pesusieni 😂😂

      • Anonyymi

        Viimeinen känni olisko ollut 1986.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen känni olisko ollut 1986.

        viiminen känni mulla 19 55
        tullee kohta vuorokausi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viiminen känni mulla 19 55
        tullee kohta vuorokausi

        Mukavaa krapulaa vaan.


    • Anonyymi

      Mä käytän subua. Saan sen ilmaiseksi perusturhasta.

    • Anonyymi

      Minulle tulossa 19.:sta raitis joulu. Enkä ole juonut näissä välivuosissakaan mitään huimaavaa. Lopetin alkoholinjuomisen vuonna 2001 täyttäessäni 50 vuotta. Elämäni paras päätös. Suosittelen.
      Ja nuo subukommentit voit työntää sinne vaippaasi.

      • Anonyymi

        Hienoa!!!
        Elämä on parasta huumetta.


      • Anonyymi

        Ota nyt ryyppy. Mieles kuitenkin tekee. Joka aamu joudut vannomaan, että et tänään ota.
        Tämmösii nää raittiusnarkomaanit on.


    • Anonyymi

      Tosi hienoo ! Tsemppiä sulle ja mukavaa joulun odotusta. Itse harvemmin alkoholia käytän , Jouluna en todellakaan.

      • Anonyymi

        Minä otan lasin viiniä aattona, siinä minun juomiseni, muina joulupäivinä juon vettä ja mehua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan lasin viiniä aattona, siinä minun juomiseni, muina joulupäivinä juon vettä ja mehua.

        Minulla on käänteinen tapa.

        Juon aattona vettä ja mehua. Muina päivinä otan kovat perseet.


    • Anonyymi

      Ylpeä

    • Anonyymi

      Myös täällä raitis joulu T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      Mä otan kalsarikännit ja ajan perheen ulos. Tosimies uskaltaa ottaa viinaa.

    • Anonyymi

      Monen perheen joulun alkoholi pilaa taas Porissakin tänä vuonna.Ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      Noin 30 kertaa poliisi vei juoppoputkaan.
      Aloin sitten jo tajuta alkoholi ei sovi minulle.
      Käyttö on loppunut kokonaan.(ap).

    • Anonyymi

      Mää syän kannapista koko Joulun, ei tuu eres rapula

    • Anonyymi

      Juon koko joulun. Noin 20 prk olutta per päivä. Savukkeita menee satoja ja joulukuusikin käryää.

      • Anonyymi

        Juhli pois, juhlahan se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhli pois, juhlahan se on

        Maksa poksahtaa vain kerran.Juhlat loppuu siihen.


    • Anonyymi

      Minä olen töissä , jo 15 joulu töissä, saan triplapalkan , en perusta koko joulusta , uskovaisten ja lasten juhla, minulla ei lapsia, ja olen ateisti.

      • Anonyymi

        Töissä, ja pois kuluttamasta, tienaan, kun toiset kuluttaa.


    • Anonyymi

      Minä en käyttänyt alkoholia.Alkoholi käytti minua,
      Olin nuorena ihan täysi juoppo.(ap).

    • Anonyymi

      Päivällä kun savustan joulukalan niin yksi olut. Joulusaunan jälkeen toinen ja ruuan kanssa pari lasia viiniä. Illalla lahjojen avaamisen jälkeen muutama konjakki.
      Voiko noin nauttia tuntematta huonoa omatuntoa vai pitääkö olla on/off alkoholin suhteen?

    • Anonyymi

      Alkoholi on tärkeä osa elämää.Karaokessakin laulan aina "sä kuulut päivään jokaiseen"

    • Anonyymi

      Mua kuvottaa raitistuneet holistit. He kun luulevat olevansa jotain erityisiä ja korkearvoisempia ihmisiä, kun ovat päässeet viinan kirouksista.
      Kuvottaa tosi paljon.....

      • Anonyymi

        Kyllähän se harmittaa kovasti kun on onneton alkoholisti ei pääse siitä.


      • Anonyymi

        Ensin nämä ovat juoneet työpaikan ja perheen ulottuviltaan, pilannut oman elämänsä lisäksi monta muuta elämää.
        Sitten päässä nyrjähtää absolutismiksi ja ollaan olevinaan muita parempia.

        Täyttä sontaa.


    • Anonyymi

      Kännisssä jouluaattona ja sitten juoppoputkaan.

    • Anonyymi

      Eipä tule krapulaa kun vietän joulua ilman alkoholijuomia.

    • Anonyymi

      Minä meen katkolle jouluksi lihapatojen ääreen.

    • Anonyymi

      Yksinäisen vanhanäijän joulu on alkoholiton.

    • Anonyymi

      ehkä otan, ehkä en

    • Anonyymi

      Tosijuoppo ei uskalla ottaa edes yhtä hörppyä, tai muuten katko kutsuu.

      • Anonyymi

        Tosijuoppo ei halua olla ottamatta edes yhtäkään hörppyä tai muuten kaamea kankkunen iskee.

        Ellei uskalla ottaa edes yhtä hörppyä on raivoraitis tai alkoholisti.


    • Anonyymi

      seitsemäs päivä nyt kun otan ja käyn duunissa joka päivä.Otan vaan sikspäkin pitkiä oluita.Pikku känni vaan, nukkumaan ja sitten aamusti hommiin.Vitutus, huolet ja stressi ahdistaa.Tiedän ettei ole hyvä juttu, mutta silti menen kaupan kautta kotiin joka päivä vaikka olin päättänyt etten mene.

      • Anonyymi

        kyl kannattaa vaihtaa lonkeroon, niin stressi helpottaa samantien, siten mulle ainakin kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyl kannattaa vaihtaa lonkeroon, niin stressi helpottaa samantien, siten mulle ainakin kävi

        Lopetin työt ja siirryin 7% siideriin. Maailma näkemys keveni huomattavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin työt ja siirryin 7% siideriin. Maailma näkemys keveni huomattavasti.

        Sinä voisit tienata hyvin elämäntapaneuvojana.
        Etätyönä silloin kun huvittaa tehtynä ei rasittaisikaan liikaa.

        Terv. Työntekoneuvoja!


    • Anonyymi

      Minä käytän kaljaa ja subua. Elämä on kuin pumpulissa olisi. Ei huolen häivää...

    • Anonyymi

      Nyt sitten jo 38.raitis joulu.(ap).

      • Anonyymi

        Onko raittius sekoitanut pääknuppisi lopullisesti?
        Jouluun on vielä yli kolme viikkoa.


    • Anonyymi

      Aivan ehdottomasti raitis joulu.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti.Nyt en sorru ryyppäämään.


    • Anonyymi

      Aloittaja löytyi kuolleena katuojasta kännissä ja paskat housuissa, elvytettiin ja on siitä asti teeskennellyt iloa jo 37v.

      • Anonyymi

        Selvästi elvytys myöhästyi, aivojen jäädessä ilman happea liian pitkäksi aikaa. Osaan otot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi elvytys myöhästyi, aivojen jäädessä ilman happea liian pitkäksi aikaa. Osaan otot.

        Tuohon aivoinvaliditeettiin kun yhdistää narsismin ja uskovaisuuden niin on jo varsin notkea otus temppukirjoltaan.


      • Anonyymi

        Mistä tiesit?Juuri näin se meni.(ap).


    • Anonyymi

      Joulusta en vielä tiedä. Huomenna ajattelin vetää kännit.

    • Anonyymi

      Kännissä ole kokenut elämäni ilot ja selvänä surut. Otin ekan kännin 15 vuotiaana ja viimeisen kun menin 25 vuotiaana naimisiin. Nyt olen vuosikymmeniä kärsinyt ja surrut sitä että olen ollut tuon nalkuttavan läskitiinun ukkona yli 40 vuotta.

    • Anonyymi

      "Ensin nämä ovat juoneet työpaikan ja perheen ulottuviltaan, pilannut oman elämänsä lisäksi monta muuta elämää.
      Sitten päässä nyrjähtää absolutismiksi ja ollaan olevinaan muita parempia.

      Täyttä sontaa."

      Absolutismiksi hurahtaneet ovat osaltaan olleet ja ovat edelleen mielialaongelmaisia, jotka eivät ota lääkkeitään, ei ennen eikä jälkeen, kun lakkasivat ryyppäämästä. Toisin sanoen juoppohulluus on syntymä hulluutta, jota moni hoitaa alkoholilla, tullen alkoholistiksi.

    • Anonyymi

      Nyt suihkuun pesulle. Muutama olut lisäksi päivänmittaan pohjana riennoille lähdöksi. Onko ehdotuksia mihin baariin menisi alkajaisiksi.

    • Anonyymi

      Pakko olla selvinpäin ..eivät myyneet handelissa eikä ees kookaupassa kaljaa kun on vasta 14vee..nytton mieli mustana prkl...

      • Anonyymi

        Sinun iässä join itse valmistamaa kiljua. Nyt kyselen suihkun jälkeen raikkaana, mihin paikkaan suosittelee bileväki bailaamaan. Koronapassi mulla on voimassa ja jonkun verran pätäkkää kortilla.


    • Anonyymi

      Minulla on koronapassi ja koronavilkku ja rokotettu kolme kertaa.
      Olen kuolematon.

      • Anonyymi

        Hienoa!


    • Anonyymi

      Kova känni vaan päälle , että saa mentyä Joulun ohi , ei ole juhla eikä mikään unohdetulle kansanosalle , eli pieneläkeläisille ,useimmat terveytensä maalle uhranneille ja vaivat loppuiäksi saaneet , ei oo pukki kolkutellu vuoskymmeniin , pitkä on poispääsyä odottavan aika !

      • Anonyymi

        PK: Kinojake klo, 22.00 - 4.00. Liput 10€ Nyt jalalla laittamaan koreesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PK: Kinojake klo, 22.00 - 4.00. Liput 10€ Nyt jalalla laittamaan koreesti.

        Pienoinen kohmelo mutta ei hätää. Varasin täksi päiväksi kymmenkunta olutta tasamaan olotilaa rankan, mutta hauskan illan jälkeen.


    • Anonyymi

      Kyllä ennenvanhaan oli kiva olla saunassa jouluaattona, keittelemässä ja maistelemassa pontikkaa. Särpimenä oli ylikypsää kinkkua ja limppua. Aattoyönä mentiin kännissä naisiin ja aattoaamuna mentiin kylille tappelemaan.

    • Anonyymi

      Joulupukki tulee vierailulle ensin myöhemmin illalla sitten poliisi.

    • Anonyymi

      Onko katko auki jouluna ??? Jos ei, niin menen Selmaan.
      Lihapadat sun muut jouluruuat odottavat.

      T. GambinaKalle

      • Anonyymi

        Meni 120 euro eilen baariin ja 20 euro pohjina kaupan kaljaa . Taitaa jäädä syntymättömien lapsieni joululahjat ostamatta.


    • Anonyymi

      1.1-10.4 nenänvalkaisu kuuri.

      • Anonyymi

        Ei kiitos, pidän hauskaa senkin ajan.


    • Anonyymi

      No mitä sitten?

    • Anonyymi

      Raitis joulu kuuluu Boomeriporukalle.
      Nyt kuulee bilettää ja juoda , no en muista mitä

      T. BileSanna

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe