Kuksa chiang maissa

Anonyymi

Siinä on junttidilleille todistetta, kuksa ja lehti chiang maista, mulla on resuperseet nyt oma lehti koska olen maanviljelijä jumalan armosta. On tasoa ja laatua näes, palmupuistot ja muut. Kelataksi tulee kohta ja menen kaverilleni huahiniin, lupasi hindunorsun mulle lainaksi, samalla palautan lainassa olleen kaukoputken. Emme tunne toisiamme mutta ollaan silti hyviä kavereita ja toistemme sihteereitä. HVGy2d

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jakson nimi on Pekka ja Pätkä pähkinöinä. Englanniksi nuts.

      • Anonyymi

        Fiksu tyyppi tämä senssukka, vastailee itse itselleen valheilla ja poistelee viestit joissa kerrotaan totuus itsestään.


    • Anonyymi

      Hyvä pohjoisen mies! Siitäs resupetterit saivat oikein kuksallisen! Teretulemast tänne etelään. Katsotaan yhdessä kaukoputkella kun kookospuisto kasvaa ja hinduillaan kimpassa. Otan kitaran mallisen mukaan.. eiku sehän olikin sulla se kitaranmallinen. Mun muija sanoo mua itaraksi kun joutuu juomaan vettä sillä aikaa kun mä käyn huahinin ABC:lla puffetissa kelapäivisin. Vastaan kuksahaasteeseen päivälehden kera minäkin niin siinä sitä on jundeilla ihmettelemistä: tJznRD
      Tämän päivän lehti kuten kaikki näkee. Olen jo täällä. Voin vakuuttaa. Mukana thaimaalaisia pirkka hedelmiä. Pirkka on suomeksi mini abbelsiini.

      Numba, HHN Valkoposkihanhi

      • Anonyymi

        Tosiaan voin vaguuttaa että persoonani ovat useassa paikassa yhtäaikaa.


    • Anonyymi

      Herrasmiehiä selvästi! Numba seisoi kerran juna-asemalla matkalaukku kädessään hesassa. Lipunmyyjä kysyi minnekäs matka? Numba sanoi että hääpäivämatkalle Pieksämäelle. Lipunmyyjä kysyi että laitetaanko siis kaksi lippua? Numba siihen että eiku yks riittää ku akka on käyny jo Pieksämäellä.

    • Anonyymi

      Saatiinhan se kuksa hesan chiang main lehdellä kuvattua

    • Anonyymi

      Jos kuksa on kuvattuna Chiang Maissa niin missä viipyy kiljupönikän kuva, koska ne kuuluvat ehdottomasti yhteen.

    • Anonyymi

      Resuille voin vakuuttaa että kuva on chiang maista.

    • Anonyymi

      Tuossa tuo keskustelu missä kuksa on chiang main lehden päällä...

      • Anonyymi

        Kiännetty savon kielelle vieläpä! Varmaankin ravintolakonserninjohtaja tuntee thaimaalaisen päätoimittajan ja on vaikuttanut asiaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiännetty savon kielelle vieläpä! Varmaankin ravintolakonserninjohtaja tuntee thaimaalaisen päätoimittajan ja on vaikuttanut asiaan!

        Tokihan arvovaltaisella numerosenseillä on thaimaassa suomenkielinen lehti, maanviljelijä kookospuistot ja kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan arvovaltaisella numerosenseillä on thaimaassa suomenkielinen lehti, maanviljelijä kookospuistot ja kaikki.

        Todellakin keskustelusta huomaa että kuksa on tehnyt vaikutuksen normaaleihin heteroihin Pattayan matkailijoihin.
        On hyvä että ovat löytäneet itselleen yhteisen mielenkiinnon kohteen, niin heillä on keskusteltavaa keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan arvovaltaisella numerosenseillä on thaimaassa suomenkielinen lehti, maanviljelijä kookospuistot ja kaikki.

        Mikäs tää kookospuistojuttu on.?


    • Anonyymi

      Joku äsken kaipaili kuksaa hesan chiangmainhuahinin lehden päällä, tässä tuoreeltaan kookospuistokeisarilta.

      • Anonyymi

        Vuosi 2020 lähestyy loppuaan. Seuraava kerta kun kaksi samaa lukua on vuosiluvussa peräkkäin, on vuosi 2121 ja siihen on 111 vuotta vielä aikaa.
        On aika valita vuoden 2020 tähtimatkaaja. Valinta on varsin selkeä. Tänäkin vuonna hurjimmat palstamatkat on tehnyt kukapa muu kuin kuksa! Kuksa oli hesassa, passinkansien kanssa pöydällä, helkama-uunissa sekä avioliittopussin päällä. Neljä komeaa palstamatkaa! Onnea voittajalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi 2020 lähestyy loppuaan. Seuraava kerta kun kaksi samaa lukua on vuosiluvussa peräkkäin, on vuosi 2121 ja siihen on 111 vuotta vielä aikaa.
        On aika valita vuoden 2020 tähtimatkaaja. Valinta on varsin selkeä. Tänäkin vuonna hurjimmat palstamatkat on tehnyt kukapa muu kuin kuksa! Kuksa oli hesassa, passinkansien kanssa pöydällä, helkama-uunissa sekä avioliittopussin päällä. Neljä komeaa palstamatkaa! Onnea voittajalle!

        Anteeksi toimituksen virhe, siihen on enää 101 vuotta aikaa.


    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa, meillä täällä chiang maissa on myös suomenkielinen lehti.

      • Anonyymi

        On näemmä kuksakin chiang maissa.


    • Anonyymi

      Khiiiijjjjaaaaiiiiii... Laitanko uuden aijaan?

      • Anonyymi

        et uskalla.


    • Anonyymi

      Voin myöskin vakuuttaa että minulla on uusi akvaario täällä thaimaassa.

      • Anonyymi

        Sensein isäukko luovutti aikoinaan kuksan samoin rituaalein, kuin uljas samurai luovuttaa miekan pojalleen, näin sanoen:
        "Saat multa kuksan, se thaimaalaista kumipuuta on (kumipuuta on), sen löysin tuolta kirpputorilta.
        Saat multa kuksan, se kumipuuta on (kumipuuta on), vaikka varsinaisesti et näytä uljaalta orilta"


    • Anonyymi

      Khiiijjjaasiii.. Kuksa Chiang Main lehdellä.

      • Anonyymi

        Ei tarvi vakuutella olen täällä chiang maissa ja mulla on siihen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi vakuutella olen täällä chiang maissa ja mulla on siihen varaa.

        Kovin on tehokas senssun virittämä villalanka, kun ihan aikuiseen terveeseen heteromieheen noin vahvasti tehnyt vaikutuksen että 24/7 jauhaa tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on tehokas senssun virittämä villalanka, kun ihan aikuiseen terveeseen heteromieheen noin vahvasti tehnyt vaikutuksen että 24/7 jauhaa tuota.

        Ruskeakielinen sihteeri.


    • Anonyymi

      Ei ole resuperseillä asiaa kuksaa katsomaan, aikaisintaan 2025.

      • Anonyymi

        Missäpäin Suomea se kuksa on tuon maaseudun tulevaisuus lehden päällä? Voin hyvinkin tulla katsomaan jos keität ystävänpäiväkahveet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea se kuksa on tuon maaseudun tulevaisuus lehden päällä? Voin hyvinkin tulla katsomaan jos keität ystävänpäiväkahveet.

        Voin vakuuttaa että täällä Chiang Maissa.


    • Anonyymi

      Vee Pee Ännälla matkustellaan Hesa-Huahinni -Siangmai akselilla

      • Anonyymi

        Täällä kun kerrot jotakin, vaikka sitten tuosta F-Securen VPN:stä, niin on selvää että numerosensei lehahtaa paikalle ja kertoo sen olevan sopiva aloittelijalle ja että hänellä itsellään on tietenkin maailman paras VPN jolla voi ubuntun kanssa hakkeroitua vaikka CIA:n sivuille ja surffailla täysin ammattimaisesti kuin Rambo ympäri maailman.
        Totuus tässä VPN asiassa on se, että se maksaa. Siksi numeromiehellä ei ole VPN:ää eikä hän sitä tarvi, koska hän värjöttelee rintamamiestalossaan yksi etelä-suomessa, kun meni humalapäissään myymää torpan ainoana lämmityslaitteena toimineen kaminankin.
        Jos kerrot täällä että sulla oli nuorena joku jenkkiauton tapainen V8 koneella, niin ei mee kuin vartti kun numeromiehellä on V12 ja hän tekee siihen juuri paraikaa remonttia.

        Unohtumaton oli myös se kun numerosensei kertoi uudessa aloituksessa harkitsevansa Espanjaan muuttoa. Vastasi pari kertaa itselleen ja jo tunnin päästä hän oli ostanut Espanjasta rantahuvilan ja seisoi laiturilla etsimässä uudelle jahdilleen laituripaikkaa.

        Kova poika siis surffailemaan, googlailemaan ja haaveilemaan. "Täyttymätön rakkaus on kaunein", sanoi vanhapoika kun vintillä onanoi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe