Annatko palstan vaikuttaa käsitykseesi?

Anonyymi

Ihmisestä jota ajattelet? Onko tämä myös vaikuttanut käytökseesi häntä kohtaan?

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä juurikaan, aina saa olla varpaillaan mitähän seuraavaksi:)?

      • Anonyymi

        Varmasti paljastuu vähintään haaremin verran muita kiinnostusten kohteita miehiä/ja tai naisia. Muista myös omia kaikki haukkumisviestit. Äläkä unohda pateettisia jäähyväisviestejä. Ne on kaikki ihan varmasti ihan just sulle. Myös kaikki seksinvonkaus ja alapääviestit ovat ihastuksesi kohteelta hän vain esittää asiallista ihmistä palstan ulkopuolella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti paljastuu vähintään haaremin verran muita kiinnostusten kohteita miehiä/ja tai naisia. Muista myös omia kaikki haukkumisviestit. Äläkä unohda pateettisia jäähyväisviestejä. Ne on kaikki ihan varmasti ihan just sulle. Myös kaikki seksinvonkaus ja alapääviestit ovat ihastuksesi kohteelta hän vain esittää asiallista ihmistä palstan ulkopuolella. :)

        Tämä oli hyvä kirjoitus❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti paljastuu vähintään haaremin verran muita kiinnostusten kohteita miehiä/ja tai naisia. Muista myös omia kaikki haukkumisviestit. Äläkä unohda pateettisia jäähyväisviestejä. Ne on kaikki ihan varmasti ihan just sulle. Myös kaikki seksinvonkaus ja alapääviestit ovat ihastuksesi kohteelta hän vain esittää asiallista ihmistä palstan ulkopuolella. :)

        Näin se menee..


    • Anonyymi

      On. On.

    • Anonyymi

      Kyl ne käsitykset muuttuu palstan ulkopuolella, ei palstalla. Palsta voi kyl vahvistaa käsityksiä?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään voi.


    • Anonyymi

      Ei palsta vaikuta mitenkään. Kaikki se mitä on tapahtunut arkielämässä monen vuoden ajan on rikkonut ja paljon. Lähtökohtana minulla ei ole moneen vuoteen ollut saada ketään elämääni, koska rikkinäisenä sellaista ei jaksa. Kun perusturvallisuudentunne on puuttunut monen vuoden ajan, se on vienyt elämänilon ja se mitä tehtiin työpaikoilla vaikutti työntekemiseen lamauttavasti, ja siksi enää ei jaksa sitä "kertomista" missään. Töitä haluan kuitenkin tehdä ja nyt pystyn menemään uuteenkin työpaikkaan, mutta en jaksa tutustua keneenkään. Haluan tehdä töitä ja eheytyä rankoista vuosista. Ehkä muutaman vuoden päästä pystyn ajattelemaan suhdeasioitakin. Tärkein asia on ollut saada vakituinen työpaikka, koska silloin tuntee pärjäävänsä omillaan. Mutta voin olla ensin määräaikaisessakin uudessa työpaikassa, kunhan työ on itselle mieleistä.

      • Anonyymi

        ei ruoanlaittoa


      • Anonyymi

        Tutustu omaan tahtiin niihin toisiin ihmisiin ja anna aikaa eheytymiselle. Ihan varmasti nuo työkuviotkin järjestyvät ajastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu omaan tahtiin niihin toisiin ihmisiin ja anna aikaa eheytymiselle. Ihan varmasti nuo työkuviotkin järjestyvät ajastaan.

        Älä lyö vettä trollin myllyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu omaan tahtiin niihin toisiin ihmisiin ja anna aikaa eheytymiselle. Ihan varmasti nuo työkuviotkin järjestyvät ajastaan.

        Ensin työasian pitää olla kunnossa ja vasta sen jälkeen suhdeasiat. Älä anna ohjeita, koska jokainen ajattelee omasta elämästään niin kuin itse haluaa. Minkäälainen suhteilu ei kiinnosta kenenkään kanssa ennen kuin saa tehdä työtä. Työ on tärkeää hyvinvoinnille ja jaksamiselle. Muuten elämällä ei ole mitään merkitystä. Ykis kauan kestänyt parisuhde takana ja saattaa olla niin ettei toista parisuhdetta tule koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin työasian pitää olla kunnossa ja vasta sen jälkeen suhdeasiat. Älä anna ohjeita, koska jokainen ajattelee omasta elämästään niin kuin itse haluaa. Minkäälainen suhteilu ei kiinnosta kenenkään kanssa ennen kuin saa tehdä työtä. Työ on tärkeää hyvinvoinnille ja jaksamiselle. Muuten elämällä ei ole mitään merkitystä. Ykis kauan kestänyt parisuhde takana ja saattaa olla niin ettei toista parisuhdetta tule koskaan!

        Mitä jos ottaisit sairaslomaa? Sinulla on oikeus apuun jota tarvitset, voit aina myös mennä terveydenhoitajan juttusille. Keskity välillä johonkin muuhun elämässä, ei sen tarvitse olla pelkkä parisuhteet tai työ, vaan esim vaikka joku harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ottaisit sairaslomaa? Sinulla on oikeus apuun jota tarvitset, voit aina myös mennä terveydenhoitajan juttusille. Keskity välillä johonkin muuhun elämässä, ei sen tarvitse olla pelkkä parisuhteet tai työ, vaan esim vaikka joku harrastus.

        Tuo trolli taitaa olla jo sairaslomalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lyö vettä trollin myllyyn.

        Just niin, tehtailee aloituksia työkseen


    • Anonyymi

      Onko tämä aloittajan toive, että saisi toisia esittämällä pilattua jotain? En kyllä katselisi sekuntiakaan tyyppiä, joka yrittäisi analysoida jonkun helkkarin anonyymipalstan kautta.

      • Anonyymi

        Ei kun toive on se että kukaan ei pilaa orastavaa romanssiaan tai käsitystään toisesta ihmisestä tämän trollipalstan perusteella.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan, tiiän ja luotan vaistooni mikä hän on ihmisiään.

      • Anonyymi

        Hyvä.👍


    • Anonyymi

      Ei,näen hänet omin silmin enkä koskaan tee mielipidettä ihmisestä muulla tavoin.

    • Anonyymi

      No sen verran että olen ottanut yhteyttä, sekopiä kun olen.

      • Anonyymi

        Niin sitä pitää!👏


    • Anonyymi

      En juurikaan.

      Ei näissä yleensä 8le mitään kunnon ihmisiä koskevaa,jokunen mielipide suattaa olla mua varten mutta yleensä vuoan haukottelen näille tyhmyyksille

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä miksi tänne kommentoidaan omaa yksityiselämää tai joku toinen toisen yksityiselämää.
      Siinä mielessä käsitykset muuttui et ihminen on ihmiselle susi, kun saa vapaasti mieltänsä purkaa.
      Mitähän kikseja eräskin kirjoittaja saa näillä pikku paljastuksilla.
      Oi että on jännää..... ajatuksella.

      • Anonyymi

        Onko käynyt mielessä, että nämä "yksityisasiat" on täyttä skeidaa, onko pakko uskoa kaikki, mitä internetissä lukee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko käynyt mielessä, että nämä "yksityisasiat" on täyttä skeidaa, onko pakko uskoa kaikki, mitä internetissä lukee?

        Sinunkaan mielipettä en kaipaa, osaan ajatella ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkaan mielipettä en kaipaa, osaan ajatella ihan itse.

        Niin ne innokkaimmat väittäjät aina jälkeenpäin väittää, mutta veri vetää samaan paskakaivoon uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne innokkaimmat väittäjät aina jälkeenpäin väittää, mutta veri vetää samaan paskakaivoon uudelleen.

        Kyllä täällä on joskus ollut keskusteluja mut ei enää. Sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on joskus ollut keskusteluja mut ei enää. Sääli.

        Nämä provodialogit ja paskapuheiden jatkotarinat on tullut oikean keskustelun tilalle. Onhan se sääli sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä provodialogit ja paskapuheiden jatkotarinat on tullut oikean keskustelun tilalle. Onhan se sääli sinänsä.

        Todellakin sääli, että tuollaisella potaskalla sotketaan keskusteluja. Jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin miksi pitää aukoa suutansa täällä haukkumalla muiden kirjoituksia. Oletko kateellinen kun sinua ei kukaan kaipaa (mitä en ihmettele luettuani kommenttisi) vai mistä on kysymys?


    • Anonyymi

      Kyllä pitää mennä ihmisellä heikosti jos netin anonyymipalstalla vatvoo suhdettaan eikä ole irlissä edes tekemisissä tai mikäli on. Ja sekin että asioita ei hoideta tälläsessä paikassa.

      • Anonyymi

        Mutta ajattele, näitä provoja lukemalla sinunkin aikasi kuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ajattele, näitä provoja lukemalla sinunkin aikasi kuluu.

        Tämä tyyli että joku aina hyökkää kommentoijan kirjoitukseen on täällä juuri se uusi ilmiö. Aivan kuin joku puolustelis kokoajan jotain. Siksi kaikki keskustelut loppuu rähinään.
        Palsta on vuosi vuodelta huonompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tyyli että joku aina hyökkää kommentoijan kirjoitukseen on täällä juuri se uusi ilmiö. Aivan kuin joku puolustelis kokoajan jotain. Siksi kaikki keskustelut loppuu rähinään.
        Palsta on vuosi vuodelta huonompi.

        Mitä puolustuskantaa näet siinä, että kommentoi melko asiallisesti, että ihmiset voisi hakea elämyksensä muutoin, kuin olettelemalla ja poimimalla juuri ne "faktat" mitkä haluaa. Ällöttävä motiivi nimittäin pomppii rivien välistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tyyli että joku aina hyökkää kommentoijan kirjoitukseen on täällä juuri se uusi ilmiö. Aivan kuin joku puolustelis kokoajan jotain. Siksi kaikki keskustelut loppuu rähinään.
        Palsta on vuosi vuodelta huonompi.

        Saman huomannut, samoin sen että jos liikaa paljastelee asioita tunnistettavammin saa lukea pian provoavan aloituksen. Tyypillisiä ovat: hieman höntin oloinen yli-imelä romanttinen, ei tästä mitään tule hyvästi, en kelpaa sulle kumminkaan, olen löytänyt toisen aloitukset. Tyylistä huomaa että kirjoittajat tekevät pilaa kaipailijoista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman huomannut, samoin sen että jos liikaa paljastelee asioita tunnistettavammin saa lukea pian provoavan aloituksen. Tyypillisiä ovat: hieman höntin oloinen yli-imelä romanttinen, ei tästä mitään tule hyvästi, en kelpaa sulle kumminkaan, olen löytänyt toisen aloitukset. Tyylistä huomaa että kirjoittajat tekevät pilaa kaipailijoista.

        Sivusta: Saman huomannut. En vain ymmärrä, kuinka joku jaksaa näitä pikaisesti tehtyjä kirjoituksia seurata ja ilmeisesti tehdä muistiinpanojakin saadakseen taas irvailla palstalla. Eikö ihmisellä ole muuta elämää?


      • Anonyymi

        Vielä huonommin menee sillä, joka vatvoo täällä toisten kirjoituksia ja suhteita. Olisko siinä oman elämän hankkimisessa sulle mitään ideaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puolustuskantaa näet siinä, että kommentoi melko asiallisesti, että ihmiset voisi hakea elämyksensä muutoin, kuin olettelemalla ja poimimalla juuri ne "faktat" mitkä haluaa. Ällöttävä motiivi nimittäin pomppii rivien välistä

        No aika ällöttävä on sunkin motiivi.


    • Anonyymi

      En mutta ei siitä mitään tule.

      • Anonyymi

        Eikö tule? Oletko päättänyt? Jaa vai niin.


    • Anonyymi

      Ei tän palstan kannata antaa vaikuttaa mielipiteeseen kenestäkään. Eihän täällä aina kaikkein terveintä ja tasapanoisinta sakkia ole. Ainakaan valtaosan alotusten ja kommenttien sisällöstä päätellen. 😁

    • Anonyymi

      No saa kyllä olla melko sekasin jos täällä ensinnäkin kuvittelee sen kaivattunsa kirjoittelevan, ellei ole jossain selvästi molemmat puhuneet että kirjoitan ikävä-palstalle.

      Ja toooodella sekaisin on, jos ilman yllämainittua vahvistusta alkaa täällä olevien viestien vaikuttaa fiiliksiinsä/käytökseensä irl siihen kaivattuun nähden....
      Paitsi jos saa vain kimmokkeen vaikka ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Tuo viimeiksi mainittu on palstan ainut positiivinen vaikutus. Tänne on niin helppo jämähtää juttelemaan enkä tiedä korvaako tämä aitoa kohtaamista silloinkaan jos vaikka sellainen ihme tapahtuisi että ihmiset varmasti tunnistavat toisensa.


    • Anonyymi

      En anna. En myöskään jaksa lukea tätä pitkää ketjua. Muodostan käsityksen hänestä siitä kun kohdattiin ja miten kohdattiin milloinkin. Hän on ailahteleva ja tämä käsitys on ihan livessä tullut. Hän on myös aivan ihana.

    • Anonyymi

      Palsta ei vaikuta mitenkään käsitykseeni hänestä miehestä johon tutustuin ennenkuin olin palstasta mitenkään tietoinen.

    • Anonyymi

      Kun olin nuorempi ja herkempi, sotki palsta Ajatukseni ihmisistä. Kun eksyin tänne kokemattomana. Menoa nyt seuranneena, en enää anna niin käydä.

    • Anonyymi

      Ei. S

    • Anonyymi

      Seuraavana päivänä kierrän aina kaukaa, kun se on oikein pahasti haukkunu täällä. Pienemmät solvaukset kuittaan vihasella mulkasulla.

      • Anonyymi

        Hän on varmasti onnellisen tietämätön koko loukkauksista ja ihmettelee outoa käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varmasti onnellisen tietämätön koko loukkauksista ja ihmettelee outoa käytöstä

        ei ollenkaan, vaan aina kun kohdataan, niin on käytävä ruokatauolla ja hymyillä, sitten voi olla myös KYTÄT!!!!!!!!!!!!
        vitsit kyttiiiiiii!!!!!!!!!!
        terveisin.vitsit kyttiiiiiiiiiiii


      • Anonyymi

        Siis mun kaivattuhan on jo kosinut mua täällä, eli ollaan kihloissa, mut hiukan mä ihmettelen kun se ei livessä ees moikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun kaivattuhan on jo kosinut mua täällä, eli ollaan kihloissa, mut hiukan mä ihmettelen kun se ei livessä ees moikkaa?

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun kaivattuhan on jo kosinut mua täällä, eli ollaan kihloissa, mut hiukan mä ihmettelen kun se ei livessä ees moikkaa?

        Joku raukka lukee palstaa kuin piru raamattua!


    • Anonyymi

      Hyvä ja ajatuksia herättävä aloitus.

    • Anonyymi

      Annan.

      Olen jättänyt.

      Jos ei pysty puhumaan ja osaa kirjoittaa, on helv*tin töykeetä tulla tänne avautumaan sydän verellä parisuhteen tilasta.eikä edes vaivaudu vinkkaamaan että vois käydä lukaisemassa ni ois itekki kärryillä.


      Siinä ei ole mitään pahaa ettei saa sanotuksi, kaikki ei saa, siksi kai laulujakin kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Kyllä se omalla tavalla vaikuttaa, toisista paljastuu ikävämpi puoli täällä, anonyymiteetin takana, jota ei arjessa niin kohtaa. Käytös voi arjessa herättää epäilyä toisesta ja tulee varautuneemmaksi toisesta. Täällä voi palat loksahtaa paikoilleen, epäily muuttuu astetta todemmaksi? Muttei vielä totuudeksi.

      Oma käytös ainakin muuttunut, ehkä ymmärtää toisen käytöstä myös paremmin? Täällä kuitenkin paljon myös pahaa mieltä, joka jättää oman jälkensä mieleen, jos on siitä jollain tavalla riippuvainen? Pyrkinyt itse olemaan tolkun mies, etten lähde ylilyönteihin mukaan. Enemmän järjellä kuin tunteella.

      • Anonyymi

        Mutta kun se ikävämpi puoli ei todennäköisesti tuntemasi ihmisen vaan jonkun tuiki tuntemattoman. Ei tuo nyt kovin tolkulliselta kuulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se ikävämpi puoli ei todennäköisesti tuntemasi ihmisen vaan jonkun tuiki tuntemattoman. Ei tuo nyt kovin tolkulliselta kuulosta.

        Et voi tietää ketä täällä tunnetaan😉


    • Anonyymi

      Itse muodostan kuvan ihmisestä kyllä ihan IRL pohjalta, mutta jos on suuria tunteita niin voihan ke ajatuksia sumentaa ja voi kuvitella jonkun itsellensä täällä kirjoittavan. Ite selvittäisin asiaa tuolloin IRL ja kysyisin asiaa jo. ihmiseltä. Itseäni täällä on todellakin hämmentänyt ilkeydet, joita jotkut kirjoittaa ja todella IRL voi esittää ihan itse ystävällisyyttä. Kuvottavaa omasta mielestäni. Sit täällä on niin ihania ja liikuttavia kirjotuksia, että oikeesti haluisin tutustua niin ajatteleviin.

    • Anonyymi

      On muuttanut käsitystä. Ennen pidin häntä ihan mukavana, ihan ok:na exänä, nyt todella ällöttävänä ja oksettavana, säälittävänä ihmisperseenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe