Vaajakoskella kakarat on kyllä niin latvalahoja kuin olla ja voi. Ajetaan polkupyörillä keskellä tietä säällä ku säällä ja sitte kun niille mainitsee asiasta niin eivät osaa muuta kuin inistä ja väittää vastaan. Hohhoijaa. Missäköhän vaiheessa joku jää alle?
Vaajakosken typerä nuoriso
15
69
Vastaukset
- Anonyymijoka puolella typeriä pennut - AnonyymiTämä. Vaajakoskella on tosin paljon lapsiperheitä ja tuntuu siltä, että Vaajakoskelle on pesiytynyt paljon perheitä joiden vanhemmat ovat välinpitämättömiä ja sehän tunnetusti heijastuu heti lasten käytökseen. Siksi nuorison hölmöily oikein korostuu Vaajakoskella. 

- AnonyymiVaajakosken rollaattoripapat ne vasta ärsyttäviä onkin. Luulevat että niillä voi kiilailla nuorison varpaille niinkuin mieli halajaa.. Tekohampaat vaan kalisee kun työnnetään niin vimmalla menemään.. 
- AnonyymiVaajakosken paloaseaman lähettyvillä ainakin itse näen viikottain kakaroiden keulivan pyörällä autokaistalla. Näyttää olevan joka kerta vielä ne samat naamat eikä ne meinaa aina edes väistää. Eikö ne kuule vai eikö ne välitä, ken tietää. Sen verran tiedän että yksi niistä asuu mäen päällä korpikallentiellä (onko se sen niminen tie?) ja yksi on sen Vaajakoskelaisen baarin omistajien poika. En muista baarin nimeä. Onneksi itse asun hiukan kauempana eikä täällä kakaroita paljoa näy. - AnonyymiTaidan tietää keitä tarkoitat. Ovat aina autojen edessä pyörineen. Pari läheltäpititapausta on tullut niitten kanssa. 

- AnonyymiKannattaa hankkia punaista värisuihketta ja värjätä kakaroiden naamat sillä. Toimii usean metrin päästä eikä lähde pariin päivään vaikka pesisi koko ajan. Siitä vanhemmatkin näkevät missä kakara on pelehtinyt. Väriä saa turvallisuusalan liikkeistä. - AnonyymiHah..tuota suihketta jossa on väriainetta saa melkein kaikista kaupoista..marketeissakin on.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hah..tuota suihketta jossa on väriainetta saa melkein kaikista kaupoista..marketeissakin on.. Oletpas sinä aikamoinen tietäjä 

- AnonyymiEi toimi. Niille on valkoista väriä. 
- AnonyymiKauanko haluat että jatketaan? 
- AnonyymiMuutin Vaajakoskelta pois kesällä enkä kadu pätkääkään. 
- AnonyymiMites muuten ,kun tuntuu et täs " kommentaattoreina" ovatko edes läheskään kaikki aikuisia? Vai niitä " keulijia" kun tasoa lueskelee, keskkustelunhan pitäisi olla rakentavaa,vaikei samaa mieltä oltaisikaan,eikä NIMITTELYÄ. Täs keulii nyt vanhematkin tyypit ! Tosiaan näitä mopoil ja pyöril keulijia on meilläkinpäin ,vaik pieni on kunta,ja vastaukset samanlaisia,kun mainitsee. Mutta kun se peruuttamaton tapahtuu,eivät juuri piittaa kohta taas mennään . Ihminen ei luulen opi iokein koskaan. 
Ketjusta on poistettu 315 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset575102
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131901
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1541366