Vaajakoskella kakarat on kyllä niin latvalahoja kuin olla ja voi. Ajetaan polkupyörillä keskellä tietä säällä ku säällä ja sitte kun niille mainitsee asiasta niin eivät osaa muuta kuin inistä ja väittää vastaan. Hohhoijaa. Missäköhän vaiheessa joku jää alle?
Vaajakosken typerä nuoriso
15
64
Vastaukset
- Anonyymi
joka puolella typeriä pennut
- Anonyymi
Tämä. Vaajakoskella on tosin paljon lapsiperheitä ja tuntuu siltä, että Vaajakoskelle on pesiytynyt paljon perheitä joiden vanhemmat ovat välinpitämättömiä ja sehän tunnetusti heijastuu heti lasten käytökseen. Siksi nuorison hölmöily oikein korostuu Vaajakoskella.
- Anonyymi
Vaajakosken rollaattoripapat ne vasta ärsyttäviä onkin. Luulevat että niillä voi kiilailla nuorison varpaille niinkuin mieli halajaa.. Tekohampaat vaan kalisee kun työnnetään niin vimmalla menemään..
- Anonyymi
Vaajakosken paloaseaman lähettyvillä ainakin itse näen viikottain kakaroiden keulivan pyörällä autokaistalla. Näyttää olevan joka kerta vielä ne samat naamat eikä ne meinaa aina edes väistää. Eikö ne kuule vai eikö ne välitä, ken tietää. Sen verran tiedän että yksi niistä asuu mäen päällä korpikallentiellä (onko se sen niminen tie?) ja yksi on sen Vaajakoskelaisen baarin omistajien poika. En muista baarin nimeä. Onneksi itse asun hiukan kauempana eikä täällä kakaroita paljoa näy.
- Anonyymi
Taidan tietää keitä tarkoitat. Ovat aina autojen edessä pyörineen. Pari läheltäpititapausta on tullut niitten kanssa.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia punaista värisuihketta ja värjätä kakaroiden naamat sillä. Toimii usean metrin päästä eikä lähde pariin päivään vaikka pesisi koko ajan. Siitä vanhemmatkin näkevät missä kakara on pelehtinyt. Väriä saa turvallisuusalan liikkeistä.
- Anonyymi
Hah..tuota suihketta jossa on väriainetta saa melkein kaikista kaupoista..marketeissakin on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah..tuota suihketta jossa on väriainetta saa melkein kaikista kaupoista..marketeissakin on..
Oletpas sinä aikamoinen tietäjä
- Anonyymi
Ei toimi. Niille on valkoista väriä.
- Anonyymi
Kauanko haluat että jatketaan?
- Anonyymi
Muutin Vaajakoskelta pois kesällä enkä kadu pätkääkään.
- Anonyymi
Mites muuten ,kun tuntuu et täs " kommentaattoreina" ovatko edes läheskään kaikki aikuisia? Vai niitä " keulijia" kun tasoa lueskelee, keskkustelunhan pitäisi olla rakentavaa,vaikei samaa mieltä oltaisikaan,eikä NIMITTELYÄ. Täs keulii nyt vanhematkin tyypit ! Tosiaan näitä mopoil ja pyöril keulijia on meilläkinpäin ,vaik pieni on kunta,ja vastaukset samanlaisia,kun mainitsee. Mutta kun se peruuttamaton tapahtuu,eivät juuri piittaa kohta taas mennään . Ihminen ei luulen opi iokein koskaan.
Ketjusta on poistettu 315 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797