Rakas mitä sanot
Jos soittaisin sinulle nyt..
32
196
Vastaukset
- Anonyymi
Soita mt toimistoon ja kerro kaikki mitä olet palstalle suoltanut
- Anonyymi
Soita! Odotan soittoasi.
- Anonyymi
Et voi nyt soittaa, tulee salkkarit!!!
- Anonyymi
Ollaanko joskus yhessä katottu?
En aloittaja , mutta mutta. Jos rakas sulle oisin.. - Anonyymi
Kaikenlaista roskaa sitä katsotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista roskaa sitä katsotaan.
Sanoppa muuta kaikki vajukit kattoo salkkareita
- Anonyymi
No vastaisin puheluusi. Sukunimellä yleensä vastaan.
- Anonyymi
se on tuo puhelimella soitto vain jonkin kolmannen osapuolen palkanmaksu, eli puhelin on työkalu, minkä käyttämisellä on mummo valvomassa, puuroriisirahoja sai mummi palkkansa, jäi mummosta vain nahkainen viitta, mikä suojasi lopunkin vihjeen, eli rahat pois valvotuilta köyhiltä, mikä oli pyhää, yhtään mikään......
https://www.youtube.com/watch?v=xfGWNTFTsY0- Anonyymi
Löysin isäsi grinderistä,sillä kauniina ukkomiehenä hän minut pokasi,silloin jeesus ristos hokasi HÄNELÄÄ vaikkaei elä älä selvitä senkin seniili
- Anonyymi
No soitapa!
- Anonyymi
Itkisin onnesta.
- Anonyymi
No ok, jos et olekaan hän, niin en tiedä itkisinkö vai nauraisin. Ja jos olet mies, niin sitten vasta hämmentyisinkin.
- Anonyymi
Mikäpäs siinä. Soita vain, jos olet rakas.
- Anonyymi
Soita vaan.
- Anonyymi
Ilman muuta voit soittaa, milloin vain. Ja varmasti vastaan ja tykkään.
- Anonyymi
Sinäkö se olet, vihdoinkin...mitä sä haluut musta😂❤
- Anonyymi
No mitä haluan..etkö sitä jo tiedä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä haluan..etkö sitä jo tiedä..
Sinä suloinen..niin mihin aikaan, milloin tiedän ?haluan..no tyhmästä päästä kärsii mun ruumis..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä suloinen..niin mihin aikaan, milloin tiedän ?haluan..no tyhmästä päästä kärsii mun ruumis..
Eikö olis jo aika..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olis jo aika..
No voi hyvää päivää...nimenomaan!!
- Anonyymi
Jo ajatusleikkinä puhelu hämmentää. Hämmentää hyvältä tavalla. ♥️ Varmaan olisin ensin aidosti hämmästynyt ja hämmentynyt. Silti sanoisin, että olen iloinen ja onnellinen soitosta. Ja tietysti, että on ollut kova ikävä.
- Anonyymi
Hiukan aikaista kutsua rakkaaksi kun ei olla vielä tuttuja. Omaan numerooni tuskin saat yhteyttä, salainen numero. Voitko soittaa vaikka ensi viikolla kun olen taas sentraali Santrana.
- Anonyymi
En vastaisi.
- Anonyymi
Senkun, nyt en ehkä kipeänä huonovointisuuden takia saisi niin pahaa paniikkia kuin normaalisti.
- Anonyymi
Ootko sä sairaana😪
- Anonyymi
Senkö takia oot ollut pois
- Anonyymi
Jaa mulle vai ?
Kyl mää niim pal orota , mut lähetä ny viesti eka et ossaan sit olla luurin lähel... ;) - Anonyymi
Mies voi soittaa milloin vain, se olisi enemmän kun toivottavaa!❤️🥰
- Anonyymi
Toiselle rakkaan ei tarvitsis pähkäillä soittaako vai ei. Palstalla vielä vähemmän kysellä ummikkojen mielipiteitä.
- Anonyymi
En voi puhua. Vaimo kuulee.
- Anonyymi
Onko kenties Marin Janne taas?
Voih pikku luuskaa kun niin pelottaa et kauniimpi nainen viettele jannen
Miks oot niin lihsva? Laihduta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kenties Marin Janne taas?
Voih pikku luuskaa kun niin pelottaa et kauniimpi nainen viettele jannen
Miks oot niin lihsva? LaihdutaPalstapentin iltakivat, nimet vaan välillä vaihtuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28420269Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014003Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34910691- 767868
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3724843