Jaksaisitkohan sinä

Anonyymi

Nainen minua?
Kysyy yksi mies.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen että minussa olisi enemmän kestettävää.

      • Anonyymi

        Täydellinen vastaus!


    • Anonyymi

      En jaksa enkä kelpuuta muuta kuin lainkuuliaisen, päihteettömän, uskollisen ja väkivallattoman miehen. Tuo on vasta se perusta, jonka pitää olla kunnossa. Omat asiat pitää olla muutenkin kunnossa. Vaikka mies ei olisi töissä, pitää olla koulut käyty ja joku ammattitutkinto hankittu tai edes ammattiin valmistava koulutus menossa tai töissä muuten. Joku järkevä elämänsisältö pitää olla.

      Vähän vaikeaa olisi kuvitella elämää kenenkään moniongelmaisen kanssa, jolla olisi pohjalla vain peruskoulu rimaa hipoen käyty eikä mitään järkevää elämänsisältöä. Omat asiat pitää olla kunnossa ennen kuin parisuhteeseen menee. Siinähän tulee ne toisenkin asiat ja parisuhteen hoitaminen. Jos ei omassa elämässä ole kunnossa perusjutut, se valitettavasti tulee näkymään myös parisuhteessa. Riippakivi ei kumppanina kiinnosta.

      • Anonyymi

        Täytätkö itse samaiset kriteerit, joita toivot toiselta? En haluaisi epäillä, vaikutat fiksulta kommentissasi, joten haluan uskoa, että tällaisia naisia on vielä olemassa. Tuntunut katoavan tällainen vastuunotto itsestä turhan monella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytätkö itse samaiset kriteerit, joita toivot toiselta? En haluaisi epäillä, vaikutat fiksulta kommentissasi, joten haluan uskoa, että tällaisia naisia on vielä olemassa. Tuntunut katoavan tällainen vastuunotto itsestä turhan monella?

        Täytän. Olen raitis/päihteetön, lainkuuliainen, väkivallaton ja uskollinen. Nollatoleranssi väkivaltaan ja kiusaamiseen. En halua, että kukaan urpo pääsee sotkemaan elämääni tai pääsee satuttamaan, siksi lataan minimivaatimukset tiskiin heti. Urpoista on ikävä kyllä syvästi satuttavaa kokemusta muuten kuin parisuhteessa. Urpoja on tälläkin palstalla.

        Minulla on toisen asteen koulutus, yksi alempi korkeakoulututkinto ja tekemässä ylempää korkeakoulututkintoa, hyvä cv ja hyvät työtodistukset ja suhteet työelämään. Mieheltä odotan sitä, että elämä on kunnossa ja että henkistä pääomaa suhdetta varten myös löytyy. Sen verran aikuinen pitää olla, että tietää, mitä elämältään haluaa eikä elä toisen kautta. Omat suunnitelmat, unelmat ja halu myös jakaa parisuhteen päämäärät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytän. Olen raitis/päihteetön, lainkuuliainen, väkivallaton ja uskollinen. Nollatoleranssi väkivaltaan ja kiusaamiseen. En halua, että kukaan urpo pääsee sotkemaan elämääni tai pääsee satuttamaan, siksi lataan minimivaatimukset tiskiin heti. Urpoista on ikävä kyllä syvästi satuttavaa kokemusta muuten kuin parisuhteessa. Urpoja on tälläkin palstalla.

        Minulla on toisen asteen koulutus, yksi alempi korkeakoulututkinto ja tekemässä ylempää korkeakoulututkintoa, hyvä cv ja hyvät työtodistukset ja suhteet työelämään. Mieheltä odotan sitä, että elämä on kunnossa ja että henkistä pääomaa suhdetta varten myös löytyy. Sen verran aikuinen pitää olla, että tietää, mitä elämältään haluaa eikä elä toisen kautta. Omat suunnitelmat, unelmat ja halu myös jakaa parisuhteen päämäärät.

        ok, laskitko kaikki karvat?
        pääoma asteen koulutus?
        aikuinen suunnitelma?
        ylempää aikuinen?
        Minulla on toisen asteen v!tutus, rauhallista illanjatkoa, turvallista.

        https://www.youtube.com/watch?v=FjyV5FpfI4w


    • Anonyymi

      Miettisit mieluummin miten jaksan ilman sinua enää hetkeäkään. Se on tässä se ongelma.

      • Anonyymi

        Niinpä täytyypä miettiä.😘


    • Anonyymi

      Miksen jaksaisi mitäs huonoja puolia sussa on?

      • Anonyymi

        No ensimmäisenä tulisi mieleen käytös, olen aika jäykkä ja puhuttelen ihmisiä oikeilla nimillä, sen perin mummoltani, oli oikein korrekti-ihminen. Laittoin aina pöydän koreaksi, kun tuli vieraita. Ihmetytti oikein se pikkuleipien paljous, ja kakut. Sellainen vaalea kakku, missä oli punaisia murusia sisällä, oli herkkuani. Ja voileipä tarjotin oli myös, suolainen ensiksi. Sanoi se kerran poikaansa lempinimellä, kun ei ollut kotona. Hengetär se oli, olemukseltaan ja muutenkin, piti kaikesta huolta.
        Toisena tulisi mieleen, luonne tai paremmin itsepäisyys. Sen perin esi-isältäni, joka eli 1700 luvulla, sotilas napoleonin armeijassa, käveli venäjältä haavoittuneena ja nälkä kuoleman partaalla, nähdäkseen mielitiettynsä. Uskoi vakaasti, oli vahva sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ensimmäisenä tulisi mieleen käytös, olen aika jäykkä ja puhuttelen ihmisiä oikeilla nimillä, sen perin mummoltani, oli oikein korrekti-ihminen. Laittoin aina pöydän koreaksi, kun tuli vieraita. Ihmetytti oikein se pikkuleipien paljous, ja kakut. Sellainen vaalea kakku, missä oli punaisia murusia sisällä, oli herkkuani. Ja voileipä tarjotin oli myös, suolainen ensiksi. Sanoi se kerran poikaansa lempinimellä, kun ei ollut kotona. Hengetär se oli, olemukseltaan ja muutenkin, piti kaikesta huolta.
        Toisena tulisi mieleen, luonne tai paremmin itsepäisyys. Sen perin esi-isältäni, joka eli 1700 luvulla, sotilas napoleonin armeijassa, käveli venäjältä haavoittuneena ja nälkä kuoleman partaalla, nähdäkseen mielitiettynsä. Uskoi vakaasti, oli vahva sillä tavalla.

        Onpa ihana tarina (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ensimmäisenä tulisi mieleen käytös, olen aika jäykkä ja puhuttelen ihmisiä oikeilla nimillä, sen perin mummoltani, oli oikein korrekti-ihminen. Laittoin aina pöydän koreaksi, kun tuli vieraita. Ihmetytti oikein se pikkuleipien paljous, ja kakut. Sellainen vaalea kakku, missä oli punaisia murusia sisällä, oli herkkuani. Ja voileipä tarjotin oli myös, suolainen ensiksi. Sanoi se kerran poikaansa lempinimellä, kun ei ollut kotona. Hengetär se oli, olemukseltaan ja muutenkin, piti kaikesta huolta.
        Toisena tulisi mieleen, luonne tai paremmin itsepäisyys. Sen perin esi-isältäni, joka eli 1700 luvulla, sotilas napoleonin armeijassa, käveli venäjältä haavoittuneena ja nälkä kuoleman partaalla, nähdäkseen mielitiettynsä. Uskoi vakaasti, oli vahva sillä tavalla.

        Mielitietty.


    • Anonyymi

      Siitä voimme keskustella kahvikupposen äärellä.

    • Anonyymi

      Pitää ottaa selväälainaa niin sitten tietää.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, pitäisi tuntea sinut (hänet) .Kahvikupposen äärellä olisi helpompaa jutella.
      Töissä olen ihaillen katsonut pitkiä avioliittoja, aina ei ole varmasti ollut helppoa mutta rakkaus on voittanut vastoinkäymiset. Itse eroaisin jos avioliitto olisi väkivaltainen, mies olisi alkoholisti/huumeongelmainen /peliongelmainen tai narsisti. Kaltoinkohtelua en myös katsoisi läpi sormien. Tästä tulisi pitkä juttu jos avautuisin enemmän. Monet asiat pystyy pyyhkimään villaisella mutta ei noita. -Justiina Puupääsi- ❤

    • Anonyymi

      Tietysti jaksaisin häntä. Ärtyneenä, kiukkuisena, masentuneena, ahdistuneenakin. Koska hän on hän, haluaisin olla hänen elämässään vaikkei se olisi täydellistä. Ei mukaan ole. Kestäisin jopa rasittavat piirteet ja rakastan hänen joskus outoa huumoriaan ja sitä miten hän naureskelee välillä omille vitseilleen. Sitä en tiedä kestäisikö hän minua ja outouksiani.

      • Anonyymi

        Sivusta. Jos olisit hän, niin kesäisin, jos vain saisin häneltä rakkautta. Edes välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Jos olisit hän, niin kesäisin, jos vain saisin häneltä rakkautta. Edes välillä.

        Näin minäkin ajattelen tuosta hänestä josta kirjoitin. Tällä hetkellä olisin onnellinen jopa siitä jos voisin nähdä häntä. Tajusin ettei se ole enää itsestään selvää.


      • Anonyymi

        Se on hyvä piirre, että naureskelee omille jutuille. Minä ainakin naureskelen omille jutuilleni ja pystyn viihdyttämään itseäni. Kyllä minun jutuille ja huumorille muutkin nauraa. Tietysti muutkin ihmiset osaan nähdä koomisessa valossa tarvittaessa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä piirre, että naureskelee omille jutuille. Minä ainakin naureskelen omille jutuilleni ja pystyn viihdyttämään itseäni. Kyllä minun jutuille ja huumorille muutkin nauraa. Tietysti muutkin ihmiset osaan nähdä koomisessa valossa tarvittaessa. ;)

        Kuulostaapa tutulle. Ehkä olen saattanut hihitellä hänen jutuilleen jotka muutenkin hieman rönsyilivät. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaapa tutulle. Ehkä olen saattanut hihitellä hänen jutuilleen jotka muutenkin hieman rönsyilivät. :)

        Mun jutut rönsyilee aika paljon, vähän kuin epäselvästi näkyvä polku. Hänen jutuilleen nauran myös, siis naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin ajattelen tuosta hänestä josta kirjoitin. Tällä hetkellä olisin onnellinen jopa siitä jos voisin nähdä häntä. Tajusin ettei se ole enää itsestään selvää.

        Miksi et muka voisi nähdä häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun jutut rönsyilee aika paljon, vähän kuin epäselvästi näkyvä polku. Hänen jutuilleen nauran myös, siis naisen.

        Kauniistikkin sanoen, jos olisit hän. Joskus mietin muistiko hän itsekkään mitä hän oli höpisemässä alunperin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et muka voisi nähdä häntä?

        Emme näe enää samassa paikassa eikä meillä tule olemaan yhteisiä asioita. Enempää en viitsi tänne avata.


    • Anonyymi

      Niin, ystävänä kyllä voisin auttaa. Mutta haluan parisuhteen ikäiseni ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Mullakin on vaatimuksia miehelle, kuten tuolla jollain toisella, mitä lueskelin. Hänen miehen pitää kääntää sisuskaluni nurin ja niinhän hän tekeekin. Hän on ihana.

    • Anonyymi

      En tiedä jaksanko enää yhtään mitään en näe missään koskaan tai näen mutten niin että voisin jutella hänelle.


      Viimeksi katsoi mua sellaisella ilmeellä että miksi katsot mua.

    • Anonyymi

      Turhaa mies kysyt et halua minua.

    • Anonyymi

      Ota yhteyytä.

      • Anonyymi

        Sinä saat ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat ottaa.

        Yllättävä keskustelu tällä palstalla. Ihan kuin olisin lukenut muutaman tälläisen aiemmin. Mä en voi häneen koska hän on varattu enkä haluaisi hämmentää häntä. Aloitteen pitäisi tulla häneltä silloin hän on itse pohtinut asian. Mutta luulen että hänellä on ihan onnellinen liitto. Voihan sitä ihastua silloinkin. Enkä edes varmasti tiedä oliko hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävä keskustelu tällä palstalla. Ihan kuin olisin lukenut muutaman tälläisen aiemmin. Mä en voi häneen koska hän on varattu enkä haluaisi hämmentää häntä. Aloitteen pitäisi tulla häneltä silloin hän on itse pohtinut asian. Mutta luulen että hänellä on ihan onnellinen liitto. Voihan sitä ihastua silloinkin. Enkä edes varmasti tiedä oliko hän.

        Oikeesti mene pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti mene pois.

        Ehkä tuo poismeno palstalta soveltuu sellaisille henkilöille, jonka mielenterveys kestää lukea näitä juttuja, jotka ei oleta jonkun tietyn näitä kirjoittelevan, eikä varsinkaan satuile näistä aiheista. Ja miksi joku saisi päähänsä alkaa jahtaamaan jotakuta sellaisessa asiayhteydessä, joka taitaa osua häneen itseensä? Tai sitten touhusi johtuu siitä, ettet voi syyttää tätä ihmistä mönkään menneestä suhteestasi, niin jotain paljon kierompaa piti keksiä. Motiiviasi pohdittuani, veikkaan kuitenkin ensimmäistä k... e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuo poismeno palstalta soveltuu sellaisille henkilöille, jonka mielenterveys kestää lukea näitä juttuja, jotka ei oleta jonkun tietyn näitä kirjoittelevan, eikä varsinkaan satuile näistä aiheista. Ja miksi joku saisi päähänsä alkaa jahtaamaan jotakuta sellaisessa asiayhteydessä, joka taitaa osua häneen itseensä? Tai sitten touhusi johtuu siitä, ettet voi syyttää tätä ihmistä mönkään menneestä suhteestasi, niin jotain paljon kierompaa piti keksiä. Motiiviasi pohdittuani, veikkaan kuitenkin ensimmäistä k... e.

        En ole syyttänyt ketään mistään.
        Olen täällä kaipaamassa kaivattuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syyttänyt ketään mistään.
        Olen täällä kaipaamassa kaivattuni.

        Kannattaa varmaan keskittyä siihen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa varmaan keskittyä siihen sitten.

        Ai saamattomaan mieheen joka ei saa aikaiseksi että ottaa naiseen oikeasti yhteyttä eikä vain lupaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saamattomaan mieheen joka ei saa aikaiseksi että ottaa naiseen oikeasti yhteyttä eikä vain lupaile.

        Se ei varmaan ole ulkopuolisten vika se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei varmaan ole ulkopuolisten vika se.

        Mitä helvettiä sitten vastaat oletko tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti mene pois.

        Tuskin koski sinua tämä mun kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä sitten vastaat oletko tyhmä.

        Kaikki järjestyy.


    • Anonyymi

      Alkaa tuntumaan etten jaksaisi.

    • Anonyymi

      En jaksa sinua mies. Et osaa lähestyä tai sitten et halua. Jos olisit nainen saisit aikaiseksi pitää varmaan ruveta lesboksi.
      Täällä palstalla mies haluat vain roikkua.

    • Anonyymi

      Mitä se enää auttaisi vaikka näkisin hänet jossain ei mitään.

    • Anonyymi

      Miksi en jaksaisi
      Jaksan ja siedän yleisesti ottaen aikas paljon ja kaikenlaista 🙌🏻

    • Anonyymi

      Sä tuhlasit meidän ajan mies olet saamaton.

    • Anonyymi

      Ei sua kukaan jaksa pitäisikö mun täällä riutua rakkaudesta kun olet saamaton vätys.

    • Anonyymi

      Ja joku vielä väittää, että täällä suurin osa jutuista tulee miehiltä. Ei muuten tule kun näitäkin kommentteja lukee. Joka ikinen nainen halua olla se hän.

      • Anonyymi

        Vittu olet aasi lähen nukkumaan.


      • Anonyymi

        Hohhoijaa mitä shaibaa.


    • Anonyymi

      Lähden joululahja ostoksille huomenna ja unohdan tuollaisen saamattoman köntyksen.

    • Anonyymi

      En mitenkään häntä, erästä miestä.
      En hänen laillaan käyttäytyvää ihmistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe