Mitä tarkoittaa petting??

P.E.R.T

Mitä tarkoittaa petting??
kIITOS

21

15778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri_suu_86

Petting eli pettinki on oma erityinen tapansa harrastaa seksiä. Se on turvallinen, koska siitä ei voi tulla raskaaksi, eikä siitä saa sukupuolitauteja. Petting ei ole esileikkiä, eikä se johda yhdyntään. Jokaisella on varmaan oma tapansa harrastaa sitä, mutta yleensä pettingissä kumppanit hyväilevät toisiaan ihan joka paikasta (missä tuntuu kivalta)vaatteiden alta, päältä tai ihan ilmankin vaatteita. Se voi johtaa mielihyvän tunteeseen, orgasmiin ja pojilla siemensyöksyynkin. Petting on tosi hyvä ja suositeltava tapa harrastaa seksiä, sillä siinä oppii tuntemaan kumppaninsa ja sen, mikä juuri hänestä tuntuu hyvältä ja kivalta. Siinä tutustutaan toisen kehoon ja sen reaktioihin. Siinä myös kumppani oppii sen, mikä minusta tuntuu kivalta ja, miten minä haluan, että minua kosketellaan. Usein nuoret siirtyvät liian nopeasti suoraan yhdyntään ilman toisen kehon tuntemusta ja silloin yhdynnät usein menevät mönkään tai eivät tunnu niin mukavilta, koska toista ei vielä tunneta joka paikasta.

• kokemust

Kun seurustelu ja rakkaus syvenee, niin on hyvä harrastaa intiimiä hyväilyä. Seksi kuuluu avioliittoon!

• Kaksitoista vuotta myöhemmin.

• Petting on englantia ja tarkoittas silitystä.

• fhoew

Sherlock holmes everybody!

• fhoew kirjoitti:

Sherlock holmes everybody!

Vastasit lähes vuoden vanhaan viestiin kolmelta aamulla. Miltä nyt tuntuu?

• HauskaIhmine

Ja alkuperäinen vastaus oli yli 12 vuotta vanhaan postaukseen että sinuna en syyttelisi

• HauskaIhmine kirjoitti:

Ja alkuperäinen vastaus oli yli 12 vuotta vanhaan postaukseen että sinuna en syyttelisi

Olen hiukan autisti.

• kokemust

Intiimi hyväily kuuluu syvenevään seurusteluun ja seksi avioliittoon!

• musta.kostaja

Todella kovat uskovaiset säästävät masturboinninkin avioliittoon.

• Hajjjj

Jag tror att petting är ett svenskt ord! :)

• musta.kostaja

Oletko eksynyt väärään maahan?

• Hajjjj

Kyss fittan!

• Älä puhu mistään mitä et tule livenä näkemään!

• Anonyymi

Mun poikakaveri ja mä tehdään pettingiä. Se koskettelee mun alapäätä eka mun alushousujen päältä ja sitten "sormettaa" mua tussuun ja pimppiin. Mä taas noulen mun poikakaverin terskaa ja kikkelin vartta. Ollaan kans oltu yhdynnässä. Se on eri asia kuin petting.

• Anonyymi

se on sitä kun silitetään koiraa

• Anonyymi

Ei kun mirriä.

• Anonyymi

Setä laittaa kyrvän seisomaan ja sitten hyväilee sillä kehon kaikka aukkoja. Myös ruumishuoneella sama homma onnistuu!

SETÄ SPERMA

• Anonyymi

Voi jumalauta, mitä taulapäitä 🤔

• Anonyymi

se yks urheilulaji, vissiin tänä vuonna kans kesäolympilaisisa

• Anonyymi

Pettinki tarkottaa että petataan peti ja mennään nukkumaan, sanahan peting on ranskaa siis peti ja jos väsyttää silloin laitetaan peti eli peting toivotetaan hyvät yöt ja sitten vaan makoiset unet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6605
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2275
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      84
      1245
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      82
      927
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe