Mitä tarkoittaa petting??
kIITOS
Mitä tarkoittaa petting??
21
15778
Vastaukset
- suuri_suu_86
Petting eli pettinki on oma erityinen tapansa harrastaa seksiä. Se on turvallinen, koska siitä ei voi tulla raskaaksi, eikä siitä saa sukupuolitauteja. Petting ei ole esileikkiä, eikä se johda yhdyntään. Jokaisella on varmaan oma tapansa harrastaa sitä, mutta yleensä pettingissä kumppanit hyväilevät toisiaan ihan joka paikasta (missä tuntuu kivalta)vaatteiden alta, päältä tai ihan ilmankin vaatteita. Se voi johtaa mielihyvän tunteeseen, orgasmiin ja pojilla siemensyöksyynkin. Petting on tosi hyvä ja suositeltava tapa harrastaa seksiä, sillä siinä oppii tuntemaan kumppaninsa ja sen, mikä juuri hänestä tuntuu hyvältä ja kivalta. Siinä tutustutaan toisen kehoon ja sen reaktioihin. Siinä myös kumppani oppii sen, mikä minusta tuntuu kivalta ja, miten minä haluan, että minua kosketellaan. Usein nuoret siirtyvät liian nopeasti suoraan yhdyntään ilman toisen kehon tuntemusta ja silloin yhdynnät usein menevät mönkään tai eivät tunnu niin mukavilta, koska toista ei vielä tunneta joka paikasta.
- kokemust
Kun seurustelu ja rakkaus syvenee, niin on hyvä harrastaa intiimiä hyväilyä. Seksi kuuluu avioliittoon!
Petting on englantia ja tarkoittas silitystä.
- fhoew
Sherlock holmes everybody!
fhoew kirjoitti:
Sherlock holmes everybody!
Vastasit lähes vuoden vanhaan viestiin kolmelta aamulla. Miltä nyt tuntuu?
- HauskaIhmine
Ja alkuperäinen vastaus oli yli 12 vuotta vanhaan postaukseen että sinuna en syyttelisi
HauskaIhmine kirjoitti:
Ja alkuperäinen vastaus oli yli 12 vuotta vanhaan postaukseen että sinuna en syyttelisi
Olen hiukan autisti.
- kokemust
Intiimi hyväily kuuluu syvenevään seurusteluun ja seksi avioliittoon!
- musta.kostaja
Todella kovat uskovaiset säästävät masturboinninkin avioliittoon.
- Hajjjj
Jag tror att petting är ett svenskt ord! :)
- musta.kostaja
Oletko eksynyt väärään maahan?
- Hajjjj
Kyss fittan!
- Anonyymi
Mun poikakaveri ja mä tehdään pettingiä. Se koskettelee mun alapäätä eka mun alushousujen päältä ja sitten "sormettaa" mua tussuun ja pimppiin. Mä taas noulen mun poikakaverin terskaa ja kikkelin vartta. Ollaan kans oltu yhdynnässä. Se on eri asia kuin petting.
- Anonyymi
se on sitä kun silitetään koiraa
- Anonyymi
Ei kun mirriä.
- Anonyymi
Setä laittaa kyrvän seisomaan ja sitten hyväilee sillä kehon kaikka aukkoja. Myös ruumishuoneella sama homma onnistuu!
SETÄ SPERMA - Anonyymi
Voi jumalauta, mitä taulapäitä 🤔
- Anonyymi
se yks urheilulaji, vissiin tänä vuonna kans kesäolympilaisisa
- Anonyymi
Pettinki tarkottaa että petataan peti ja mennään nukkumaan, sanahan peting on ranskaa siis peti ja jos väsyttää silloin laitetaan peti eli peting toivotetaan hyvät yöt ja sitten vaan makoiset unet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757