Laulaja Antti Railio kamppailee sairaalloisen ylipainon kanssa: https://www.suomi24.fi/viihde/lahes-200-kiloinen-antti-railio-paljastaa-syyn-rajuun-lihomiseen-mun-syomiseen-vaikuttaa-tosi?s24
Lähes 200-kiloinen Antti Railio paljastaa syyn rajuun lihomiseen: "Mun syömiseen vaikuttaa tosi..."
8
554
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä vaikea tilanne hänellä. Tsemppiä vaan Antille. On elinikäinen juttu tämä.
- Anonyymi
"Mun syömiseen vaikuttaa tosi vahvasti tunteet. Mun tapauksessa syömisestä haetaan jotain lohtua, turvaa, suojaa, poispääsyä. Mussutus sulkee muun maailman pois. Mä olen ihminen ja vaikka olisi kuinka paljon järkeä päässä, niin jostain syystä ihminen on välillä heikko omille taipumuksilleen, "
Just tää lohtusyöminen ja ylipäätään pinttynyt tapa varmasti syynä melkeinpä kaikilla samassa tilanteessa olevilla...ellei ole sitten sairaudesta johtuvaa lihomista. Muutokseen tarvitaan isosti motivaatiota, siitä kaikki kiinni. - Anonyymi
Voi että. On ollut perhe. Lapsia.
Tissimaitoa ja äitä on vailla.
Mieslapsi avuton.
Juokoon spermaansa vaikka kaksi vrk viikossa. Auttaisko.
3-4 litraa vettä / vrk.
Nolo. - Anonyymi
Ei se oo mies.
- Anonyymi
älä sinä sintti selitä. pitää miehen painaa 200 kiloa, että kehtaa sanoa tienanneensa sen verran että on varaa safkaan!
- Anonyymi
Lihavuus on nykyisin muotia ja Suomessakin sitä ihailee noin 60% miehistä.
Onhan se varmaan ihanaa painaa 200 kiloa ja sitoa kengännauhat helposti.
Miesten vessoissa tämä lihavuus näkyy, kun ovat kusella, niin eivä näe, että mihin pitää kusta, joten vessan lattiat lainehtivat sitä kusta .- Anonyymi
No, eipä näytä osuvan vaikka olisivat kukkakeppejä.
- Anonyymi
Sitä minä vaan ihmettelen että miten lihavuudesta tehdään "uutisia". Ne yhdet hengenvaarallisesti lihavat siskoksetkin! Siis helvettisoikoon iltalehdissä vähän väliä juttua mitä sitten sisältävätkään en oo ikinä aukaissut. Miten voi olla niinkuin superjulkkis pelkästään sillä että on läski?!?!? :D!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764