Mikä porukka sitä koronaa nyt levittää... Nimiä esille pikkujoulut pidettiin ja nyt kaikki on ihmeissään mihkä kauppaan tai asioille uskaltaa mennä. Via eilen näki kun joku Urpo tuli kauppaa ilman maski ja puhalteli ilmoja muita päin
Koronalinko
9
796
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä tänäänkin osa käveli käsidesipullojen ohi ilman maskia.
Että sellaista.- Anonyymi
Oletko miettinyt, että jollain voi olla oma käsidesi mukana. Minä en ainakaa kaupan pulloja pitele. Siitähän ne kaikki pöpöt saa, ku sitä kaikki pitelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt, että jollain voi olla oma käsidesi mukana. Minä en ainakaa kaupan pulloja pitele. Siitähän ne kaikki pöpöt saa, ku sitä kaikki pitelee
Miten se maskin laita? Pidätkö sitäkin vain autossasi?
Jos laitat sitä käsidesiä autossasi ja menet kauppaan. Otat ostoskorin /ostoskärryyn niin eikö se käsien desifioiminen autossa ole turhaa kun kaikki pöpöt tarttuu korin ja kärryn kahvoista käsiisi?🙄
Itse ainakin pesen kaupassa kädet, pyyhin kärryjen työntääkään desinfioimisaineella ja lopuksi otan vielä käsidesiä pullosta. Vaikka sitä pulloa on koskenut muutkin niin eiköhän pöpöt kuole kun kunnolla hankaa. Ja voihan sitä pumppupulloa painaa paperilla.
Omaa käsidesiäni käytän vasta kun pääsen autoon takaisin ja olen laittanut maskin kaupan roskikseen.
Jokainen tietenkin tyylillään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laitat sitä käsidesiä autossasi ja menet kauppaan. Otat ostoskorin /ostoskärryyn niin eikö se käsien desifioiminen autossa ole turhaa kun kaikki pöpöt tarttuu korin ja kärryn kahvoista käsiisi?🙄
Itse ainakin pesen kaupassa kädet, pyyhin kärryjen työntääkään desinfioimisaineella ja lopuksi otan vielä käsidesiä pullosta. Vaikka sitä pulloa on koskenut muutkin niin eiköhän pöpöt kuole kun kunnolla hankaa. Ja voihan sitä pumppupulloa painaa paperilla.
Omaa käsidesiäni käytän vasta kun pääsen autoon takaisin ja olen laittanut maskin kaupan roskikseen.
Jokainen tietenkin tyylillään.Mitähän pöpöjä käsiin jo sillä välillä tulee. Ku autosta lähties hieroo desit käteen. En käytä maskia ollenkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tietenkin tyylillään.Jos tolla ajattelu tyylillä menis. Niin mitä ideaa käsidesissä on. Ku korista/kärrystä saat kumminki pöpöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tolla ajattelu tyylillä menis. Niin mitä ideaa käsidesissä on. Ku korista/kärrystä saat kumminki pöpöt.
Salessa ainakin on sumupullossa desinfiointi aine korin ja kärryn kahvaa varten. Vieressä paperia sekä käsidesiä.
Lastulasta en tiiä kun en asioi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän pöpöjä käsiin jo sillä välillä tulee. Ku autosta lähties hieroo desit käteen. En käytä maskia ollenkaa
Et vissiin käytä koria tai kärryjä. Taitaa ne ostokset mahtua yhteen käteen.
- Anonyymi
Mimä tein ainaki niin
- Anonyymi
Soon nii, minä käytän käsidesiä vain sisäsesti.
Karviankona
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941