Koronalinko

Anonyymi

Mikä porukka sitä koronaa nyt levittää... Nimiä esille pikkujoulut pidettiin ja nyt kaikki on ihmeissään mihkä kauppaan tai asioille uskaltaa mennä. Via eilen näki kun joku Urpo tuli kauppaa ilman maski ja puhalteli ilmoja muita päin

9

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä tänäänkin osa käveli käsidesipullojen ohi ilman maskia.

      Että sellaista.

      • Anonyymi

        Oletko miettinyt, että jollain voi olla oma käsidesi mukana. Minä en ainakaa kaupan pulloja pitele. Siitähän ne kaikki pöpöt saa, ku sitä kaikki pitelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt, että jollain voi olla oma käsidesi mukana. Minä en ainakaa kaupan pulloja pitele. Siitähän ne kaikki pöpöt saa, ku sitä kaikki pitelee

        Miten se maskin laita? Pidätkö sitäkin vain autossasi?

        Jos laitat sitä käsidesiä autossasi ja menet kauppaan. Otat ostoskorin /ostoskärryyn niin eikö se käsien desifioiminen autossa ole turhaa kun kaikki pöpöt tarttuu korin ja kärryn kahvoista käsiisi?🙄

        Itse ainakin pesen kaupassa kädet, pyyhin kärryjen työntääkään desinfioimisaineella ja lopuksi otan vielä käsidesiä pullosta. Vaikka sitä pulloa on koskenut muutkin niin eiköhän pöpöt kuole kun kunnolla hankaa. Ja voihan sitä pumppupulloa painaa paperilla.

        Omaa käsidesiäni käytän vasta kun pääsen autoon takaisin ja olen laittanut maskin kaupan roskikseen.

        Jokainen tietenkin tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se maskin laita? Pidätkö sitäkin vain autossasi?

        Jos laitat sitä käsidesiä autossasi ja menet kauppaan. Otat ostoskorin /ostoskärryyn niin eikö se käsien desifioiminen autossa ole turhaa kun kaikki pöpöt tarttuu korin ja kärryn kahvoista käsiisi?🙄

        Itse ainakin pesen kaupassa kädet, pyyhin kärryjen työntääkään desinfioimisaineella ja lopuksi otan vielä käsidesiä pullosta. Vaikka sitä pulloa on koskenut muutkin niin eiköhän pöpöt kuole kun kunnolla hankaa. Ja voihan sitä pumppupulloa painaa paperilla.

        Omaa käsidesiäni käytän vasta kun pääsen autoon takaisin ja olen laittanut maskin kaupan roskikseen.

        Jokainen tietenkin tyylillään.

        Mitähän pöpöjä käsiin jo sillä välillä tulee. Ku autosta lähties hieroo desit käteen. En käytä maskia ollenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se maskin laita? Pidätkö sitäkin vain autossasi?

        Jos laitat sitä käsidesiä autossasi ja menet kauppaan. Otat ostoskorin /ostoskärryyn niin eikö se käsien desifioiminen autossa ole turhaa kun kaikki pöpöt tarttuu korin ja kärryn kahvoista käsiisi?🙄

        Itse ainakin pesen kaupassa kädet, pyyhin kärryjen työntääkään desinfioimisaineella ja lopuksi otan vielä käsidesiä pullosta. Vaikka sitä pulloa on koskenut muutkin niin eiköhän pöpöt kuole kun kunnolla hankaa. Ja voihan sitä pumppupulloa painaa paperilla.

        Omaa käsidesiäni käytän vasta kun pääsen autoon takaisin ja olen laittanut maskin kaupan roskikseen.

        Jokainen tietenkin tyylillään.

        Jos tolla ajattelu tyylillä menis. Niin mitä ideaa käsidesissä on. Ku korista/kärrystä saat kumminki pöpöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tolla ajattelu tyylillä menis. Niin mitä ideaa käsidesissä on. Ku korista/kärrystä saat kumminki pöpöt.

        Salessa ainakin on sumupullossa desinfiointi aine korin ja kärryn kahvaa varten. Vieressä paperia sekä käsidesiä.
        Lastulasta en tiiä kun en asioi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pöpöjä käsiin jo sillä välillä tulee. Ku autosta lähties hieroo desit käteen. En käytä maskia ollenkaa

        Et vissiin käytä koria tai kärryjä. Taitaa ne ostokset mahtua yhteen käteen.


    • Anonyymi

      Mimä tein ainaki niin

    • Anonyymi

      Soon nii, minä käytän käsidesiä vain sisäsesti.

      Karviankona

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe