Robert Plant 2

10

1813

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä vielä yksi kiva akustinen pätkä Zeppelinin ajoilta. Liveversio kuvan kera.
      https://www.youtube.com/watch?v=G6wLf0ucCaY
      Jimmy ja J-P Jones soittelevat vähän country/folk tyyliin. Tykkään tästä meiningistä.

• Olen tykästynyt paljon noihin Zeppelinin akustisiin biiseihin, mutta myös tämä seuraava, linkin takaa löytyvä kappale on aika kova veto ja siinä näkyy hyvin, kun Jimmy soittaa kitaraa viulun jousella.
      https://www.youtube.com/watch?v=wEPog_WdPE4

• Anonyymi

Olihan hän todella hurmaava nuorena. Muistan hänet 1970-luvun alusta varsinkin, hippiajoista. Hän oli silloin nuori ja parhaimmillaan.

• Kyllä, Robert Plant oli hurmaava Zeppelinin aikoina, mutta niin oli vielä kasarinakin kuten vaikka tuo aloituksessani oleva eka pätkä todistaa.

• Anonyymi

Plant haukkui muuten Ian Gillanin "kirkujaksi" ja Coverdalen imitaattoriksi, ei tainnut tykätä Deep Purplesta.

• Coverdale ei ole imitoinut ketään. Mutta jos hän jostain isnpiraatiota on saanut, niin Paul Rodgersista. Taisi nuorena tykätä herran bändien Freen ja Bad Companyn musiikista, mutta niin on tykännyt tai tykkää edelleen moni muukin rockartisti, esim. ketjun aiheena oleva Robert Plant.

• Ja Freddie Mercury (Paul Rodgers oli hänen suosikki rocklaulajista).

• Anonyymi
      • No ainakin on lavalla rinta paljaana ja tukka on pitkä ja vaalea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1662
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      444
      1186
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1120
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1025
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1003
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      887
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      33
      695
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      651
    Aihe