Tuntematon virus

2lesken

"Kassoha sie.
Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka.
Kyl korona tulloo peräs, älä yhtää eppäile.
Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö?
Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia. "

26

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teoksesta Tuntematon (corona)Potilas.

      • Ei tässä syyllistä kaivata vaan Lahtista ja konekivääriä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ei tässä syyllistä kaivata vaan Lahtista ja konekivääriä.

        Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?

        Varmaan sen samassa rivarissa asuvan tupakoitsijan, mutta ei kannata koko vyötä suolata yhteenmenoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sen samassa rivarissa asuvan tupakoitsijan, mutta ei kannata koko vyötä suolata yhteenmenoon.

        Sätkämummon suolaaminen olisi harkittu teko eli murha koska viitteitä vihasta on tätä palstaa myöden. Voi lesken parkaa, joutuisi jouluksi telkien taa, sinne menisi mökkijoulu kylmine leivinuuneineen ja lisukkeineen.
        Mutta linnassahan on leipää ja lämpöö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?

        Mie en tiiä. Mie en oo ampunt ko vihollisii.
        (Rokan vastaus)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenet ajattelit suolata lyijymyrkytyksellä?

        Nikkelihalvaus on saatanan vaarallinen tauti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sätkämummon suolaaminen olisi harkittu teko eli murha koska viitteitä vihasta on tätä palstaa myöden. Voi lesken parkaa, joutuisi jouluksi telkien taa, sinne menisi mökkijoulu kylmine leivinuuneineen ja lisukkeineen.
        Mutta linnassahan on leipää ja lämpöö.

        Saatanan kierosilmä.
        Tähtää alemmas


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Saatanan kierosilmä.
        Tähtää alemmas

        Linnassa on rattoisaa lukea Väinö Linnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnassa on rattoisaa lukea Väinö Linnaa.

        Ja laulaa: (Popeda)
        Lompakossa Väinö Linna
        yksinäinen on
        taaskaan riittänyt ei
        tili kortiston
        Jälleen meikäläinen syö vain kynsiään...
        Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan
        tätä polkuu poloista elinkaudeksi kanssain jakamaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linnassa on rattoisaa lukea Väinö Linnaa.

        Älä sinä suotta kynällä leppyyttele.
        Jos se on äitiinsä tullut, nii kyllä se antaa.
        Jos isäänsä ni suorastaan vonkaa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Älä sinä suotta kynällä leppyyttele.
        Jos se on äitiinsä tullut, nii kyllä se antaa.
        Jos isäänsä ni suorastaan vonkaa.

        Kumpaan sinä olet tullut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaan sinä olet tullut?

        Tään hyökkäyssovan ratekia on tällanen. Sie mänet.
        Sinnuu ammutaan,
        Sie juokset katsomatta ja hää pahalainen nappajaa siut.
        Ei, sie katsot suojat, sie katsot mis on ampuja, sie ole nopea, mut elä hätäinen. Tähtää ensin, tähtää hyvin tarkkaan, ja ammu ensin. Yhen sekunnin etumatka riittää. Silviisii se on. (Rokka)"


    • Anonyymi

      ei koronasta tällälailla selvitä, mennään yli vaan että heilahtaa
      nj

      • Saitahan tuo oli eläissään, vaan eipä kuollessaankaan tapojaan muuttanu.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Saitahan tuo oli eläissään, vaan eipä kuollessaankaan tapojaan muuttanu.

        Linnako oli saita? Eikö Kalle Pää-valo ollut myös?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linnako oli saita? Eikö Kalle Pää-valo ollut myös?

        Neuvostotasavaltojen liitto voitti, mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni ja sisukas Suomi


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Neuvostotasavaltojen liitto voitti, mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni ja sisukas Suomi

        Mielestäni tuli tasapeli koska kumpikin hinkusi rauhaa ja se tuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tuli tasapeli koska kumpikin hinkusi rauhaa ja se tuli.

        "Mä en ymmärrä mitään sellasista kaloreista, mutta mun suoleni ymmärtää, että niitä on helkkarin vähä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        "Mä en ymmärrä mitään sellasista kaloreista, mutta mun suoleni ymmärtää, että niitä on helkkarin vähä.

        Siel vaa hevoset nai
        ja tanner tömisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siel vaa hevoset nai
        ja tanner tömisi...

        Iltasanomien digiversiossa on 10 kysymyksen kilpailu , tunnetko Tuntemattoman sotilaan tunnetut lauseet.
        Sain 9 oikein, mutta se yksi minun mielestäni väärin, kun kysyttiin ; mitä Lehto huusi haavoittuneena viholliselle?
        Mielestäni Lehto huusi: " saatanan kierosilmä"
        Iltsun mukaan; naattikorvat!!
        Tulee mieleen, onko sievistelty ?
        Joko se nyt tulkitaan rasismiksi tuo Lehdon kierosilmät ilmaisu?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siel vaa hevoset nai
        ja tanner tömisi...

        Kuopion potkukelkkapataljoona, khihihi.

        Vanhala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltasanomien digiversiossa on 10 kysymyksen kilpailu , tunnetko Tuntemattoman sotilaan tunnetut lauseet.
        Sain 9 oikein, mutta se yksi minun mielestäni väärin, kun kysyttiin ; mitä Lehto huusi haavoittuneena viholliselle?
        Mielestäni Lehto huusi: " saatanan kierosilmä"
        Iltsun mukaan; naattikorvat!!
        Tulee mieleen, onko sievistelty ?
        Joko se nyt tulkitaan rasismiksi tuo Lehdon kierosilmät ilmaisu?!

        Niin alkuperäisessä tuntemattomassa. Mutta Louhimiehen versiossa "naattikorvat" Nykyajan toimittaja ei tiedä kuin viimeisen 5-10 vuoden tapahtumat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin alkuperäisessä tuntemattomassa. Mutta Louhimiehen versiossa "naattikorvat" Nykyajan toimittaja ei tiedä kuin viimeisen 5-10 vuoden tapahtumat.

        Silmät kattoo niin kieroon, että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Silmät kattoo niin kieroon, että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait.

        Katsoisin sinua suoraan silmiin, enkä lurittaisi lemmenpazkaa, tekosiirappia, vaan toteaisin kaikkea mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoisin sinua suoraan silmiin, enkä lurittaisi lemmenpazkaa, tekosiirappia, vaan toteaisin kaikkea mukavaa.

        ”Mikäs se siel pulisoo? Poikahan se vaan siel juttelee.”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe