Oletteko oikeasti miettineet

Anonyymi

kun täällä käy eri-ikäistä porukkaa ja keski-ikäiset on enemmistönä, mutta nuorisoakin käväisee täällä.... saatatte oikeasti kirjoitella oman sukulaisenne kanssa, jopa oman lapsenne. Miettikää vähän kun halvennatte ja kiusaatte muita. Entäs jos se on oma poikasi, herkkä nuori ja vielä viaton mies kaipaamassa jotain naista. Ja sinä yrität musertaa hänet sairailla viesteilläsi. Entäs jos onnistut viesteilläsi ja saatkin nuoren mielen järkkymään. Miettikää toisten haukkujat vähän nenäänne pidemmälle. Tiedän, että älykkäitä te ette ole, joten tässä pieni herätys... toivottavasti muutamalle hullulle mahtuisi nyt pieneen päähän: se jota sitä yrität musertaa ja alentaa voi olla ihan kuka tahansa, vaikka joku sinulle tärkeä.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä soimaa pata kattilaa.

      • Anonyymi

        Minä en oikeasti kiusaa ihmisiä. En irl enkä täällä. Itse saan kyllä paljon kakkaa niskaani täällä, koska kirjoitan tänne tunteistani. Se suututtaa monia täällä. Olen yrittänyt täällä muutamalle toitottaa järkeä päähän, että en ole joku keneksi he mua luulevat. Mutta eivät he näe eteensä eivätkä pysty rauhoittumaan siltä tuohtumiseltaan. En tiedä miten heidät saisi tajuamaan mitään. Siksi tuon aloituksenkin kai kirjoitin. Ajatelkaa itse.


    • Anonyymi

      Kyllä suurin osa nuorista varmasti herkkiä. Mutta itse olen joutunut nyt lähipiirissä seuraamaan teinien kiusaamis tapausta ihan oikeassa elämässä. Ja en ole eläissäni nähnyt niin julmia ja ilkeitä viestejä mitä ovat sille kiusatulle lähettäneet Eli moni viesti täälläkin voi olla ihan nuorison aikaan saannoksia.

      • Anonyymi

        Kasvatus ja kuri... vapaankasvatuksen lapset, ei ole hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvatus ja kuri... vapaankasvatuksen lapset, ei ole hyvä idea.

        Myös liian tiukka kuri aiheuttaa ongelmia. Ei ole hyvä jos lapset pelkäävät vanhempiaan. Siitä koituu varmasti vain ongelmia valehtelua yms. Ennemminkin rajat ja säännöt josta pidetään kiinni ja luottamus sekä turvallisuuden tunnetta lapsille että aikuisille voi kertoa jos joku hätänä . Omakäytösmalli kaikkein tärkein monesti lapset ja nuoret heijastus käytösmallista jota nähneet kotonaan tai missä ikinä kasvatkin .


    • Anonyymi

      En kirjoita ilkeästi kenellekään. Toivoisin, etteivät toisetkaan.

    • Anonyymi

      Entäs mitä aloittaja sanoisi tämän saitin naisvihamieliseen luonteeseen, eikö tämä ole vähän semmoinen naisten symbolinen teurastusalusta? Joku esiintyy naisina ja muut on tunnistavinaan tämän naisen?

      • Anonyymi

        Ainoa edelleen kenellä täällä on naisvihaajakin ja patoutumia olet sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa edelleen kenellä täällä on naisvihaajakin ja patoutumia olet sinä.

        Perustele tätä väitettä, yritä edes jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa edelleen kenellä täällä on naisvihaajakin ja patoutumia olet sinä.

        Samaa mieltä. Tuo tunkee minunkin aloituksiini vaikka olen nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tuo tunkee minunkin aloituksiini vaikka olen nainen!

        No mutta eikö sinun "naisen" aloituksiin sitten saa tulla?


    • Anonyymi

      Totta ja ei totta, täällä on aivan taatusti vai nuoria, ei aikuisilla ole aikaa täällä kirjoitella, enkä usko että kovin moni kirjoittaakaan, minä olen saanut myös kommenttia mitä helv.. Siellä teet. Toinen uskoisin hyvin, että minun sukulainen saattaisikin kirjoitella 😇mutta onneksi minä en täällä olekkaan ketään morkkaamassa, ja toi totta, nuoret on herkkiä kun identiteetti ei ole kehittynyt siksi kyllä monen kirjoittajan kyllä kannattaa miettiä omia kommentteja.

      • Anonyymi

        On täällä aikuisiakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä aikuisiakin!

        Aikuisia ja jopa ns sivistyneitä koulu- ja työpaikakiusaajia, ai että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä aikuisiakin!

        😂 Voi kai jokunen olla. Nuorten täytyy olla vahvoja persoonia, nuoriin vaikuttaa pienempikin huono kommentti, oma opetus on älå pask... Välitä mitä muut sanoo, nekin on viallisia, kukaan ei ole täydellinen, nuoret ottaa vaan hyvin herkästi kaiken sanoman itseensä, siksi ainakin aikuisten aikuisten on hyvä miettiä mitä toiselle sanoo.


    • Anonyymi

      Hyvä ojennus palstalle. Täällä on aika ajoin todellista vihajauhantaa, ilmeisesti muutaman aikaansaamaa.
      Hyvän mielen kirjoittajia ei juurikaan näy. Ovat paenneet tai käyvät harvemmin nykyään.
      Ihmisten erilaisuus ei anna valtuutta kohdella toista kuin pas...kasaa. Verbaalinen pönäkkämäisyys on väliin mitä tolkutonta, jonkun mielestä hupaisaa käyttäytymistä.

      Huomannut saman, kuinka tavallaan "testataan" palautetta mitä älyttömämpiin kysymyksiin ja tapahtumiin. Testauksen tekijä ei taida itse ymmärtää kohteen olevan hyvin perillä, mitä pyrkii viestittämään.

      • Anonyymi

        Täällä on myös narkit, pedofiilit, rikolliset, mut-ongelmaiset, joten ei lasten ja nuorten paikka.
        Onneksi myös poliisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on myös narkit, pedofiilit, rikolliset, mut-ongelmaiset, joten ei lasten ja nuorten paikka.
        Onneksi myös poliisit.

        Näinpä. Vanhempien pitäisi seurata tarkemmin mitä ne nuoret/lapset oikein touhuvat netissä. Itse olen joskus yöllä soittanut eräälle äidille tiedätkö että lapsesi on edelleen netissä klo. Oli yksi yöllä ja lapsi joku 11 vuotias. Ei tiennyt ja oli kiitollinen. Ja täälläkin varmasti kaikenlaista ihmistä esimerkiksi. Jos ihminen kärsii esim. harhaluuloisuus häiriöstä ei auta vaikka kuinka selittää että en kyseinen henkilö joksi luulet tai muista mt- ongelmista. Eikä sekään ole normaalia leimata ihmisiä näiden perusteella. Kukaan ei tiedä missä kunnossa kukin tänne kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Vanhempien pitäisi seurata tarkemmin mitä ne nuoret/lapset oikein touhuvat netissä. Itse olen joskus yöllä soittanut eräälle äidille tiedätkö että lapsesi on edelleen netissä klo. Oli yksi yöllä ja lapsi joku 11 vuotias. Ei tiennyt ja oli kiitollinen. Ja täälläkin varmasti kaikenlaista ihmistä esimerkiksi. Jos ihminen kärsii esim. harhaluuloisuus häiriöstä ei auta vaikka kuinka selittää että en kyseinen henkilö joksi luulet tai muista mt- ongelmista. Eikä sekään ole normaalia leimata ihmisiä näiden perusteella. Kukaan ei tiedä missä kunnossa kukin tänne kirjoittaa.

        Ja se mistä tiesin että se lapsi oli netissä yöllä niin johtuu siitä satuin olemaan samaan aikaan Instagramissa ja huomaamaan että tykkäilee siellä kuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se mistä tiesin että se lapsi oli netissä yöllä niin johtuu siitä satuin olemaan samaan aikaan Instagramissa ja huomaamaan että tykkäilee siellä kuvista.

        Onhan se hyvä sanoa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että muiden elämä ei muille kuulu. Ite en sekaannu kenenkään elämään, ei kuulu mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä sanoa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että muiden elämä ei muille kuulu. Ite en sekaannu kenenkään elämään, ei kuulu mulle.

        Jos ovat lähipiirissä olevia lapsia niin olemme kyllä sopineet että kyllä se kuuluu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä sanoa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että muiden elämä ei muille kuulu. Ite en sekaannu kenenkään elämään, ei kuulu mulle.

        Muiden asiat ei kuulu. Riippuu tietysti kuinka läheiset välit on. Esimerkiksi jos näet lasten kaltoinkohtelua tai kiusaamista jne. Niin kyllä jokaisen aikuisen olisi velvollisuus on puuttua siihen ja ilmoittaa esim. Eteenpäin. Oli tuttu tai tuntematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä sanoa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että muiden elämä ei muille kuulu. Ite en sekaannu kenenkään elämään, ei kuulu mulle.

        Sekä itse koen vanhempana niin että on pahempaa se että jos lapseni tekevät jotain typerää ja muut tutut tietävät siitä. Eivätkä kerro. Kuin se että joku kertoo ja siihen voi vanhempana puuttua. Mutta meitä on moneen junaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on myös narkit, pedofiilit, rikolliset, mut-ongelmaiset, joten ei lasten ja nuorten paikka.
        Onneksi myös poliisit.

        Palstat ovat kaikille avoimia. Eli kirjoittajat ovat laidasta laitaan, laidasta laitaan myös eri syistä. Kaikkea ei voi kirjoituksen perusteella tietää, eli älä luota kenenkään kirjoitukseen.

        "Onneksi myös poliisit" kirjoitit. Heilläkin on oikeus kirjoittaa, olkoon eläköitynyt tai ei.
        Toimivaa ja järeämpää jeparia ei tämän tason salkkaus jaksa kiinnostaa.
        Vink vink.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ovat lähipiirissä olevia lapsia niin olemme kyllä sopineet että kyllä se kuuluu!

        No oma mottoni on, en puutu muiden elämään eikä minun elämä kuulu muille. Toki jos on sovittu toisen kanssa, et saa puuttua, se on eri juttu, mutta ylipäänsä en ymmärrä ihmisiä jotka esim komentelee toisen lapsia tai puuttuu toisen kasvatukseen, kukin pitää huoli omista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muiden asiat ei kuulu. Riippuu tietysti kuinka läheiset välit on. Esimerkiksi jos näet lasten kaltoinkohtelua tai kiusaamista jne. Niin kyllä jokaisen aikuisen olisi velvollisuus on puuttua siihen ja ilmoittaa esim. Eteenpäin. Oli tuttu tai tuntematon.

        Tämä on totta!, tarkoitin ihan muuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä itse koen vanhempana niin että on pahempaa se että jos lapseni tekevät jotain typerää ja muut tutut tietävät siitä. Eivätkä kerro. Kuin se että joku kertoo ja siihen voi vanhempana puuttua. Mutta meitä on moneen junaan.

        Tarkoitin taas ihan muuta.. Tarkoitan sellaisia kyttääjä kyttääjiä. Niin tottakai haluaisi tietää jos lapsi tekee jotain typerää, mutta en antaisi muiden kommenella. Onneksi mun lasten kohdalla ei tarvitse miettiä, että tekisi jotain typerän typerää, kun ei ole sen luonteisia.


    • Anonyymi

      Hyvä.

      Tavoitteemme onkin lietsoa ihmisiä itsemurhaan

      Sanoma Oy

    • Hyvä huomio.👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe