Pikkujoulut Pattayalla.

Anonyymi

Vietetään kavereiden kanssa railakkaat pikkutonttujen kanssa. On kavereita paljon Pattayalla. Prmn, SS, 44, Krunikan Vili, Kontulan Kingi, Nazi, 28x, Martta68 ja 69, Herra Hellakoukku ja Helläkoukku, Hyvää yötä, GolfAri, Soi Lengeen ja Voi Lengeen, ja moni muu. Pöytävaraustilanne akuutti mutta onneksi saimme buukattua yhden kahden hengen pöydän tuoleineen, niin vaimon ei tarvitse istua lattialla.
Kaikki mukaan ja tervetuloa.

134

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiano matkakertomus. Juttelin Kläpin, numero ykkösen ja kakkosenkin kanssa ja päätettiin että meikämandoliinikin osallistuu vapaa-aikoina.

      Laiffilan perheen isäntä töissä.

      • Anonyymi

        vaimot voi istua sylissä ja astua samalla


    • Anonyymi

      Buriramissa Paddys Barissa 06.12.2020 suomalaisten itsenäisyyspäivän vapaamuotoinen juhla. Eli syödään ensin ja riipaistaan sitten kännit.

      Lämpimästi tervetuloa!

      T 2010

      • Anonyymi

        Hah hah.... Eikä varmasti tarvi katsoa tuntematonta sotilasta eikä itkeä. Leijonien pelipaidat päälle, karjala lippis ja jämäkkä asenne mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah.... Eikä varmasti tarvi katsoa tuntematonta sotilasta eikä itkeä. Leijonien pelipaidat päälle, karjala lippis ja jämäkkä asenne mukaan.

        Pitkään katsovat paikalliset hiljennän katseellani.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään katsovat paikalliset hiljennän katseellani.

        T 2010

        Jos ei hiljene, niin rustopolvinen poikani lykkää maikerin nenään.


      • Anonyymi

        "Buriramissa Paddys Barissa 06.12.2020 suomalaisten itsenäisyyspäivän vapaamuotoinen juhla. Eli syödään ensin ja riipaistaan sitten kännit

        Lämpimästi tervetuloa, eihän edes thaimaalaiset halua tulla Buriramiin vain isaanit miksi joku suomalainen tulisi sinne Isaaniin?


    • Anonyymi

      Miksi päivystät ympäri vuororokaudet tätä pattaya palstaa.? Vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Kuuluu päivärytmiini.

        T 2010


    • Anonyymi

      Kuka valmistaa kiljun ja kuka tekee kuksat?

    • Anonyymi

      "Eli syödään ensin ja riipaistaan sitten kännit."
      Noin tekee aito Suomalainen!

      Ruotsissa Ruotsin TV kysyi samaa kadun suomalaiselta, kuinka juhlistaa; "Se sama, pullo Koskista!" :-)

      • Anonyymi

        Sbuge ottaa kännit aina kun siihen on pieninkin syy keksittävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sbuge ottaa kännit aina kun siihen on pieninkin syy keksittävissä.

        Sensukalle juomiseen kelpaa syyksi työeläkkeen saapuminen tilille. Omassa seurassaan kun kavereita ei ole. Sitten ollaankin muutama päivä kuin maailman kuningas ja tehdään mielikuvitushankintoja ylimielisenä. Pian on matti taas kukkarossa ja sitten tulee katkeran melankolinen olo ja on aika alkaa itkeä pillittää toivoen ettei kukaan suomipoika matkusta Thaimaahan. Siitä tulee senseille tosi paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sbuge ottaa kännit aina kun siihen on pieninkin syy keksittävissä.

        Iskikö baarikonsernimiehelle kaverikateus, baarikateus, Thaimaakateus vai kännikateus? Taisi iskeä ne kaikki kerralla. Mites sensein itsenäisyyspäivä? Pattaya palstalla varmaankin?


    • Anonyymi

      Me myös tuleme ilolinnuiksenne.

      T Martta98 ja 89

    • Anonyymi

      Mahtuuko eliittiin vielä mukaan, minä tarjoan kierroksen?

      T Poikamies ja kalansavustaja kolmannessa polvessa.

    • Anonyymi

      Palsta vetää enemmän mielenterveysongelmaisia kuin paska kärpäsiä.

      • Anonyymi

        Ken on kaikkein eniten innoissaan Pattayasta ja haaveilee eniten Thaimaassa asumisesta ja thainaisista? Ken on omassa kastissaan ja pitää palstan laatua ja tasoa yllä tasokkaasti? Kuka kirjoittaa enemmän tänne kuin kaikki muut yhteensä ja päivystää täällä aina? Vastaus on Sensei! Multimiljonääri ja sisäisen harmonian saavuttanut karatemestari ja oikea aito thaimaalainen hopeapantteri!


      • Anonyymi

        No mutta tuon kirjoituksen nautinnon voimalla jo varmastikin jaksaa tämänkin päivän matkailupalstamatkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken on kaikkein eniten innoissaan Pattayasta ja haaveilee eniten Thaimaassa asumisesta ja thainaisista? Ken on omassa kastissaan ja pitää palstan laatua ja tasoa yllä tasokkaasti? Kuka kirjoittaa enemmän tänne kuin kaikki muut yhteensä ja päivystää täällä aina? Vastaus on Sensei! Multimiljonääri ja sisäisen harmonian saavuttanut karatemestari ja oikea aito thaimaalainen hopeapantteri!

        Sensei ei hallitse kiljunteon jaloa taitoa.


    • Anonyymi

      Ei nyt ota eteen.

      S

    • Anonyymi

      Jämäkkä aloitus Han on piru vie totta ku 44 jo aijas 🌽 maa.

    • Anonyymi

      Tykkään kun minuun ruiskaistaan sisään.

      S

    • Anonyymi

      Nahkurin Orsilla Tavataan

      Vaan tyttöin kanssa on niin lusti että !

      Lippaat tyhjiksi mars !

      • Anonyymi

        Ei voi sanoo, etteikö poika olisi tiennyt.


    • Anonyymi

      Maa maahan jää,

      Mutta henki taivahalle

      • Anonyymi

        MUTTA PIKKUJOULUT JATKUVAT YHÄ, SIIHEN SAAKKA KUN OLETTE KOROHORONOISTANNE PÄÄSSEET.

        TÄÄLÄ ON KIVAA ! HÄ HÄ HÄÄ !!!!


    • Anonyymi

      "Buriramissa Paddys Barissa 06.12.2020 suomalaisten itsenäisyyspäivän vapaamuotoinen juhla. Eli syödään ensin ja riipaistaan sitten kännit
      Lämpimästi tervetuloa.
      Eihän edes thaimaalaiset halua tulla Buriramiin vain isaanit miksi joku suomalainen tulisi sinne Isaaniin?
      T 2010 sinulta olisi kiva saada vastaus kun kovasti kehut Buriramia.

      • Anonyymi

        Niuvanniemen ovi yhä lukittuna ?


    • Anonyymi

      Elekää eksykö viidakkoon, käy pian kuin Maisa törröhuulelle

      MAISA TORPPA KATOSI YÖLLÄ METSÄÄN

      • Anonyymi

        Mites metoo-liike, tappoiko horona ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites metoo-liike, tappoiko horona ?

        Ei vitunkaan väliä, joutaa mennäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vitunkaan väliä, joutaa mennäkin

        Toki, vitulla on aina väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, vitulla on aina väliä

        Aina niissä tosiaan joku väli ja joskus välyskin on.

        Venäjällä vielä isompi, suuri maa ja suuret toleranssit.


    • Anonyymi

      Miksi matkustaa Aurinkorannikolle, kun voi matkustaa Aurajoelle ?

    • Anonyymi

      "Eihän edes thaimaalaiset halua tulla Buriramiin vain isaanit miksi joku suomalainen tulisi sinne Isaaniin?"

      Isaasista naidaan eniten naisia ulkokomaille Thaimaassa - juntti, kuten sina, ei tiedä sitä.
      Siellä on paljon ruotsalaisia, norskeja ja muita farang'eja farmareina ja tykkäävät olostaan. Jos kestävät kovaa kuumuutta....
      Minullakin on se 1/3 osa farmista mutta liian kuuma asua. Muuten asuisin, ihania ihmisiä!
      Parhaat vaimot tulee sieltä :-) Ei ex Ping Pong likkoja tai Happy Ending hierojia vaan ahkeria farmareita. Eikä puhettakaan että "myisisivät" likkoja rahasta tai buffalosta. Eli ei "naimamaksua".
      Suosittelen kaikki kunnon miehiä menemään ja hakemaan luotettava vaimo tai partneri sieltä. He ovat moderneja, voivat suostua avoliittoon Ruotsin tyyliin; "Samman boende" olotila on aika yleinen.

      • Anonyymi

        Viisas ja asiallinen kommentti rakkaiden harmiksi viimeinkin tällä kiljujen ja ihokosketusongelmaisten kilahtaneiden päivystysseuraavien päivystäjien palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas ja asiallinen kommentti rakkaiden harmiksi viimeinkin tällä kiljujen ja ihokosketusongelmaisten kilahtaneiden päivystysseuraavien päivystäjien palstalla.

        Juuri olet haukkunut Isania koska suuresti kadehtimasi "neitisi" asuu täällä. Sanot ettei tämä ole Thaimaata. Tuolle kirjoittajalle kerrottakoon että täällä on 17 astetta nyt lämmintä. Kevät ja kesä oli kuumia. Sekin kerrottakoon tuolle kirjoittajalle että miltei kaikki pattayn plikat ovat isanista. Siis baarilikat. Hyviä vaimoja kyllä, mutta poimittu baareista ja deittisivuilta. Minua se ei haittaa. Sinua se haittaa joten älä nuoleskele täällä kenenkään isanilaisen ahteria. Et ole ansainnut sitä. Nuole omaasi.

        isanilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri olet haukkunut Isania koska suuresti kadehtimasi "neitisi" asuu täällä. Sanot ettei tämä ole Thaimaata. Tuolle kirjoittajalle kerrottakoon että täällä on 17 astetta nyt lämmintä. Kevät ja kesä oli kuumia. Sekin kerrottakoon tuolle kirjoittajalle että miltei kaikki pattayn plikat ovat isanista. Siis baarilikat. Hyviä vaimoja kyllä, mutta poimittu baareista ja deittisivuilta. Minua se ei haittaa. Sinua se haittaa joten älä nuoleskele täällä kenenkään isanilaisen ahteria. Et ole ansainnut sitä. Nuole omaasi.

        isanilainen

        No sinun kommenttisi ei ole asiallinen ja viisas, vaan nimenomaan tuota kilahtanutta tyyliä.
        Minä, siis minä en ole haukkunut enkä todellakaan kadehdi yhtään mitään tällä palstalla esitettyä.
        Minä en tiedä mistä Pattayan tytöt tulee ja minne ne menee, vaan otin kantaa mainitun kirjoittajan kirjoitukseen asiassa mistä hän kirjoitti.
        Elämää on muuallakin kuin baareissa ja deittisivuilla vaikka sinä et sitä ymmärräkään.
        Mukavaa ja asenteellista jatkoa sinulle sinne Isaniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinun kommenttisi ei ole asiallinen ja viisas, vaan nimenomaan tuota kilahtanutta tyyliä.
        Minä, siis minä en ole haukkunut enkä todellakaan kadehdi yhtään mitään tällä palstalla esitettyä.
        Minä en tiedä mistä Pattayan tytöt tulee ja minne ne menee, vaan otin kantaa mainitun kirjoittajan kirjoitukseen asiassa mistä hän kirjoitti.
        Elämää on muuallakin kuin baareissa ja deittisivuilla vaikka sinä et sitä ymmärräkään.
        Mukavaa ja asenteellista jatkoa sinulle sinne Isaniin.

        Pattisen prosut tulee Leningradista ja Moskovasta.

        Kiltit pankkineidit tulevat Isanin maakunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattisen prosut tulee Leningradista ja Moskovasta.

        Kiltit pankkineidit tulevat Isanin maakunnasta.

        Paljon on dievuskaa myös Vladivostokista

        Vostok = itä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on dievuskaa myös Vladivostokista

        Vostok = itä

        Toktok vostok = Palstaidiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toktok vostok = Palstaidiootti

        Ei voi sanoo että vain viruksella on valtaa Niuvanniemen suljetulla. Kyllä hulluutta joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinun kommenttisi ei ole asiallinen ja viisas, vaan nimenomaan tuota kilahtanutta tyyliä.
        Minä, siis minä en ole haukkunut enkä todellakaan kadehdi yhtään mitään tällä palstalla esitettyä.
        Minä en tiedä mistä Pattayan tytöt tulee ja minne ne menee, vaan otin kantaa mainitun kirjoittajan kirjoitukseen asiassa mistä hän kirjoitti.
        Elämää on muuallakin kuin baareissa ja deittisivuilla vaikka sinä et sitä ymmärräkään.
        Mukavaa ja asenteellista jatkoa sinulle sinne Isaniin.

        Isanin naiset oli de facto 15 vuotta sitten pattayalle, nyt isanissa on paljon muutakin työtä tarjolla joten heidän osuus on vähentynyt paljon vuokra henkilöstässä, nykyään on paljon vosuja thaimaan ulkopuolelta pääosin myanmarista, kuitenkin kahden viikon miljardöörin on vaikea vuokralaisensa kotimaata havaita, kun kielitaito englanniksi rajoittuu muutamaan sanaa, morsiamella ei edes sen vertaa.


    • Anonyymi

      "Elämää on muuallakin kuin baareissa ja deittisivuilla vaikka sinä et sitä ymmärräkään. "

      Hyvin sanottu! Tuntuu tosiaan että 90% Pattayan forumin asukeista asuu kapakoissa ja ainoat ihmset joita tapaavat ovat siellä. Niin miehet kuin naiset.

      Kun kirjoittaa "normaalista" elämästä Thaimaassa he ovat täysin ulalla ja kiistävät "ei se niin ole" tai "ei mun mielestä".

      Minä taas en tiedä nykyisin paljoa mitään kapakkoista ja touhuista mutta jo 1979 näin kun ping pong palloja pudoteltiin saksalaisen drinkkiin ilman käsiä (maksoi eniten - sai kunnian antaa pudottaa drinkkiinsä). Kävelin kesken show'n ulos - ei mun juttu...
      Samoin ei saisi kertoa negatiivista mistään! Ei ole paikkaa maailmassa jossa ei olisi asiota pielessä. Moni Thaimaahan tuleva haluaa tietää asioita, oli ne miten vain.
      Se tämän forumin tarkoitus alunperin oli kunnes mieleterveyspotilaat omivat sen itsehoitofoorumikseen - sekin OK minulle. Maailmaan sopii hyuuhaata ja jos se alentaa KELAn maksuja sekin OK. Kaikki hyvin.
      Modet ovat erikoisia; hoidetaan palstaa ja siivotaan pois hyviäkin juttuja vaikka asutaan eri puolella maata... kai se on uusi "kutsumusammatti"? Tai osa itsehoitoa?
      Kaikki sopii minulle.

      • Anonyymi

        Oletko taas kännissä vai muuten vaan sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko taas kännissä vai muuten vaan sekaisin?

        Pitivielä jatkamani että itse olen sekaisin ilman känniäkin....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitivielä jatkamani että itse olen sekaisin ilman känniäkin....?

        Huomattu on ja siksi sinua kilahtanena pidetäänkin...


      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Soititko senssukka T modelle??


      • Anonyymi

        😆😁😄🤪😜🤑😋


      • Anonyymi

        Sinulla menneet taas pahasti puurot ja vellit sekaisin... taidat melkoisen mielisairas sekakäyttäjä ollen?

        Tuolla toisaalla olet kirjoittanut näin: "Poju lähes kaikki pattayan baarivosut on ihmiskaupanuhreja..." - ja muita älyttömyyksiäsi.

        Ja nyt sitten näin: "Minä taas en tiedä nykyisin paljoa mitään kapakkoista ja touhuista mutta jo 1979 näin kun ping pong palloja pudoteltiin saksalaisen drinkkiin ilman käsiä".

        Kaikki todellakin näyttää "sopivan" sinulle... mutta avautuisitko edes vähän siitä mitä sinulle oikeasti on tapahtunut? Mikä saa normaalin ja tervepäisen ihmisen käyttäytymään siten kuten sinä olet käyttäytynyt tällä palstalla jo vuosia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla menneet taas pahasti puurot ja vellit sekaisin... taidat melkoisen mielisairas sekakäyttäjä ollen?

        Tuolla toisaalla olet kirjoittanut näin: "Poju lähes kaikki pattayan baarivosut on ihmiskaupanuhreja..." - ja muita älyttömyyksiäsi.

        Ja nyt sitten näin: "Minä taas en tiedä nykyisin paljoa mitään kapakkoista ja touhuista mutta jo 1979 näin kun ping pong palloja pudoteltiin saksalaisen drinkkiin ilman käsiä".

        Kaikki todellakin näyttää "sopivan" sinulle... mutta avautuisitko edes vähän siitä mitä sinulle oikeasti on tapahtunut? Mikä saa normaalin ja tervepäisen ihmisen käyttäytymään siten kuten sinä olet käyttäytynyt tällä palstalla jo vuosia?

        Pesuretteri minä saan limaiseksi Suomessa koska olen hyvän näköinen kaulasta ylös päin mutta minua ei kiinnosta se putken sisä pinnan iho kosketus naisessa tässä iässä enää ja minun ei tarvi maksaa siitä. Välillä haluan olla pattajan poika mutta toisinaan harmittaa etten ole. Olisihan se mukavata olla mutta ilmaiseksi tietenkin. Olen käynyt kaikissa paikoissa tällä palstalla joten kaikki on jo nähty. Nyt näen vaan vilua ja nälkää koska ryyppäsin kaminan ja sgruudasin skeidaa. Jouluksi tulee neron palautukset vaisalalta ja sitten otetaan taas eikä olla köyhii ei kibeitä!


    • Anonyymi

      Miten tuo numerosensein "normaali elämä Thaimaassa" liittyy Pattayan matkailuun ja turismiin? Lomalla ei eletä "normaalia elämää" ja jos elettäisiin niin silloin ei olisi mitään syytä lähteä lomalle kun sitä normaalia elämää voi elää kotonakin ihan yhtä hyvin. https://www.youtube.com/watch?v=JFO-gQKLAsM
      Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin, nyt
      Seuraavat kaksi viikkoa, matkin Naantalin aurinkoo
      Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin, nyt
      Ranta-Rolexeja, mojitoja, palanutta nahkaa, moskiittoja

    • Anonyymi

      Ketjun numerosensein yksinpuheluista käy oivasti ilmi ettei hänellä ole hajuakaan edes siitä mikä on Isan.

      En jaksa nyt alkaa valistamaan, mutta sen verran sanon että alue on Thaimaan suurin osa ja tästä on moneksi ja moneen lähtöön ja tapaan. Koska kyseessä on Thaimaan suurin osa niin voidaan sanoa että tämä on sitä aidointa Thaimaata.

      Hän on selvästi alkanut fantasioimaan millaista olisi elää minun elämääni.

      Voin sen verran kertoa ettei poikkea tavallisesta perhearjesta mitenkään. Tässä ei olla enää nuoria poikiea ja joutuu tekemään töitä sen eteen että pysyy vireänä.

      Se tarkoittaa säännöllisiä ja terveellisiä elämäntapoja. Pyri samaan. Sohvaperunaksi ei minusta ole. Mieluummin kuolen.

      T 2010

    • Anonyymi

      Vain yksi on joukosta poissa, lerppaa siellä ei näy.

    • Anonyymi

      Yksi asia Pattayalla on parasta Thaimaassa; ilmasto! Kun kiertelin ja etsin viileämpää paikkaa sitä ei ollut missään.
      Sitten aloin lukemaan (Lontooksi, tietysti) useita foorumeita ja sää infoa niin valkeni että Pattayalla käy aina kiva tuuli.
      Olin aina luullut että valtameren rannalla tuulee aina - ei tuule! Kerran pakenin Pattayalta muka viileämpään Ban Phe'n rantakylään (motellin omistaja kehui kuinka on viileämpää) mutta siellä olikin tukalampaa eikä yhtään tuulta!
      No, kiduin 10pv kun olin jo maksanut ja sitten läheiseen Scandinaavien suosimaan Mae Phim'iin tuulta etsimään. Sama juttu siellä - ei juuri tuulta.
      Palasin taxilla Patayalle ja olin jonkun aikaa onnellinen ja valittamatta kuumuudesta :-) Tuulta oli joka pv ja aamu kun lenkkeilin Dongtan Beach'illä klo 5 alkaen.

      • Anonyymi

        Joo, lenkkeily juuri auringon nousun aikaan. Voi kuinka kaipaankin Pattiksen paratiisi aamuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, lenkkeily juuri auringon nousun aikaan. Voi kuinka kaipaankin Pattiksen paratiisi aamuja.

        Niin, paitsi niitä aamuja, kun herää viideltä iltapäivästä, kauhiassa kanuunassa, kuin Niuvankiljua juoneena sika amalia joka aamuun ennen lääkkeitä.


    • Anonyymi

      No niin, tänään vietetään pikkujoulu, vasta päästiin perille, BKKn hienon hotlan jälkeen. PS. penkki kehittyi 10 kg /viikko, samoin thai-sanasto kasvoi 300 -> 1100.

      Suosittelen, jos aiot parantaa elämänlaatuasi.

      • Anonyymi

        Mukava tieto, kertoisitko missä karanteenihotellissa on kuntosali huoneessa, tai on vapaa kulku yleisissä tiloissa.
        Olisi myös tarkoitus vuodenvaihteen jälkeen, viisumi sille ajalle jo myönnetty.
        Hyvää pikkujoulua, laita vähän jouluista kuvaa ja hotlastakin, niin saadaan luut kurkkuun.


    • Anonyymi

      Mitä noita hotellien sivuja tutkin, niin samalla tavalla kuin meillä Joensuussa ampumahiihtäjät olivat pariviikkoa eli eleskellään kuplassa ja tehdään testejä. Sitä se on myös tuolla. Niillehän oli jokivarressa eristetty juoksubaana ja voin vakuuttaa, että Keskisalokin katseli huulet pyöreenä kun pyssytytöt teki vetoja.

      Toki, kyllä kaapuntilla tuli mm. Doro ja sveitsin sisarklaani vastaan eli sieltä ilmeisesti karkailtiin, tai sitten olivat vaan niin saman näköisiä. Kuitenkin Helly Hansseenia maajoukkuetuotannosta päällä pyörivät mm. Liperin Shellillä, kävivätkö sitten Pärnässä ampumassa, mene ja tietä.

    • Anonyymi

      Eihän missään koko euroopassa, oikeastaan missään muualla kuin Thaimassa voi viettää pikkujouluja.

      Kapakit on jo kiinni, kun alkaa tehdä lähtöä tuulettumaan pohjabileistä.

      Siksi, WALKKARI KUTSUU, Thaimaa on koronavoittajavaltio.

      • Anonyymi

        On omituista, että mikään muu valtio ei ole onnistunut luomaan toimivia koronakuplia. Thaimaa on onnistunut tässä ainoana.

        Lapissa esitettiin vastaavia malleja, mutta THL ja LSP (sairaanhoitopiiri) eivät tuollaisiin uskoneet. Olisivat vieneet heiltä valtiontukia.

        Nyt on siis lähdettävä Pattayan Paratiisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On omituista, että mikään muu valtio ei ole onnistunut luomaan toimivia koronakuplia. Thaimaa on onnistunut tässä ainoana.

        Lapissa esitettiin vastaavia malleja, mutta THL ja LSP (sairaanhoitopiiri) eivät tuollaisiin uskoneet. Olisivat vieneet heiltä valtiontukia.

        Nyt on siis lähdettävä Pattayan Paratiisin.

        Hallituksemme toimia on kehuttu siksi että Ruotsi ja monet muut pärjäsi vielä huonommin.
        Suomi olisi puhdas maa jos muutamat toimet olisi tehty paremmin. Eli afrikan perheenyhdistämis-tyynypäät oltaisi jätetty karanteeniin.Numerosensein poikaystävät eli afrikan luiskaotsat toi koronan Suomeen 60%. Toinen asia niin ruotsinlaivat olisi saaneet jäädä maihin. Rajoilta ne koronat on tulleet varsinkin tähän toiseen aaltoon lentoteitse, autoilla ja laivoilla. Nyt on tilanne paha juuri ennen rokotteita. Yksi kaveri on teholla paraikaa. Tässä on kymmenen kuukautta oltu varovasti ja se kaverikin pois töistä niin kiva napata korona tässä loppumetreillä nyt jolloin kaikki tämä varominen menee hukkaan. Kiitos siitä suvakkihallituksellemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksemme toimia on kehuttu siksi että Ruotsi ja monet muut pärjäsi vielä huonommin.
        Suomi olisi puhdas maa jos muutamat toimet olisi tehty paremmin. Eli afrikan perheenyhdistämis-tyynypäät oltaisi jätetty karanteeniin.Numerosensein poikaystävät eli afrikan luiskaotsat toi koronan Suomeen 60%. Toinen asia niin ruotsinlaivat olisi saaneet jäädä maihin. Rajoilta ne koronat on tulleet varsinkin tähän toiseen aaltoon lentoteitse, autoilla ja laivoilla. Nyt on tilanne paha juuri ennen rokotteita. Yksi kaveri on teholla paraikaa. Tässä on kymmenen kuukautta oltu varovasti ja se kaverikin pois töistä niin kiva napata korona tässä loppumetreillä nyt jolloin kaikki tämä varominen menee hukkaan. Kiitos siitä suvakkihallituksellemme.

        Kaksi ensimmäistä tapausta tuli Wuhanista Lappiin, sitten sitä alkoikin tulvia ovista ja akkunoista, mm Itäkeskus kuukerikeskittymä. Ruattin raja voisi olla säpissä juhannukseen saakka, samoin juhlapaikanhakijat välittömästi karanteenivankilaan.


    • Anonyymi

      Euroopan maat, Yhdysvallat ja Venäjä ovat sulkeneet rajansa ja kapakat saa myydä vain noutoruokaa. Jopa Levillä on kaikki koronapesät säpissä klo 22:00. On mennyt harmaaksi tämä maailma, vain Pattayalla voi pitää hauskaa. Huomenna visa hakuun.

      • Anonyymi

        Siinäpähän haet poju.....Heh HEEE.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpähän haet poju.....Heh HEEE.....

        Nyt on visa, ja Finskin pomputtomat plakkarissa

        hä hä HÄÄ numerosenssu, niuvaan jääT JA SIELLÄ PYSYT !


    • Anonyymi

      No niin, nyt alkaa pikkujouluviikko ja jatkuu tammikuulle saakka. Että osaakin elämä olla nautinnollista ?

      Mites siellä korona-horonoitten maassa, mitäs seuraavaksi suljette, ilmeisesti seuraavana mielialalääkityksen korkin, kaikki muu onkin jo kiinni.

      • Anonyymi

        Enver Hoxha määräsi albaanit bunkkerimajoitukseen. Maassa oli bunkkeripaikka jokaiselle. Voisiko suomalaiset laittaa loppuvuodeksi laavuihin ja kotiin (kota, suomiugrin perusasumus) ?

        Katkaistaan ensiksi sähköt ja suljetaan radio - ja antennitaajuudet. Joulu ja uusivuosi ilman älyttömyyshärpäkkeitä, se parantaa Marinoidut.


      • Anonyymi

        Ainahan voi käydä hieronnassa, jos hieroisivat pirtulla


    • Anonyymi

      Suomen Kansalliseepoksessa, Täällä Pohjantähden Alla, Akseli ostaa Elinan viinapullolla, ja hyvin kävi kauppa.

      näin niinkuin pikkujoulun jatkeeksi täytyy viettää Väinö Linnan 100vuotissynttäreitä, johon Pattaya on paras paikka, toisin kuin Suomen jatkuvat, masentavat vesisateet.

      • Anonyymi

        Vanha valta murtui ryskyen. mutta vasta 1944.


    • Anonyymi

      Pikkujoulun jatkot vietimme seksinukkeleidareiden kanssa ja hauskaa oli.

    • Anonyymi

      Me vietetään Pattayalla varsin intiimi koronajoulu kaksistaan.
      Altaallinen talo vuokrattu nyt kuukaudeksi. Uutena vuotena suomalaisten seurassa rannalla. jDEabu
      Mukavaa joulua Suomeen numerosenssulle!

      44

      • Anonyymi

        Näinhän siinä sitten kävi. Helläkoukku sai naitua seksinuken rikki.


    • Anonyymi

      Ei tässä vielä ole pikkujouluista selvitty, Uusi Vuosi vietetään välleen, sitten alkaa uudet juhlat. Venäjällä joulupäivää vietetään Venäjän ortodoksisen kirkon käyttämän juliaanisen kalenterin mukaisesti 25. joulukuuta eli gregoriaanisen kalenterin mukaan 7. tammikuuta. Neuvostoaikana joulu oli kielletty kristillisenä, mutta itsenäisen Venäjän myötä jälkeen jouluperinne elpyi. Nykyään Venäjällä kristillisen joulun aseman on paljolti ottanut uusivuosi Pakkasukkoineen. Pakkasukko kulkee venäläisellä kolmivaljaksella ja mukanaan hänellä on lapsenlapsensa Lumityttö. Uudenvuodenyönä Pakkasukko ja Lumityttö tuovat lapsille lahjoja sekä toteuttavat ihmisten salaisia toiveita. Joulupukin kanssa Pakkasukko on vanha ystävä. Kotona uutta vuotta juhlittaessa kutsutaan paljon sukulaisia ja ystäviä pitkille juhlaillalliselle. Kuohuvia maljoja kohotetaan tunneittain siitä lähtien, kun uusi vuosi alkaa Venäjän kaukoidässä.

      • Anonyymi

        niinpä, ainut paikka, Pattayan Paratiisi, jossa voi juhlia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä, ainut paikka, Pattayan Paratiisi, jossa voi juhlia !

        Joo, veikeiden neitien kanssa sedät jaksaa heilua, kuin setämiehet konsanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, veikeiden neitien kanssa sedät jaksaa heilua, kuin setämiehet konsanaan.

        Milloins leikkujen ja lepakoitten juhlat, juhannuksenakos ?


    • Anonyymi

      Tänään tulee sitten NuuttiPukki, juhlaa ja pökittävää riittää.

      Käykös myös Niuvassa Pökkijäpukki ?

    • Anonyymi

      NYT ALKAA SITTEN JUHLAT KIINAN JOULUN ALLE, keittäkää soppaa poijjat

    • Anonyymi

      Kun Zumba on poissa niin Bumba on poissa. Hällä venähti nuo "pikkujoulut" siihen pisteeseen että vietiin piipaalla sairaalaan. Tulehdusarvot huipussaan, maksa ja munuaiset huutaa hoosiannaa ja haima laulaa haikeana perässä sopraanon osuudet.
      Muutoin olisi palsta täynnä hänen toinen toistaan nerokkaampia oivalluksiaan ja ihmettelyn aiheita.

      • Anonyymi

        Vaan kuka muistaa enää hänen legendaarista Onkopoika -hahmoaan? Joka aloitti jokaisen uuden aloituksensa kysymyksellä kuten "Miksi aina Pattayan pojalla.." tai "Onko niin että.."
        ja sitten hän vastasi ihan itse itselleen jopa kymmenen kertaa peräkkäin. Perusti ainakin sata "pippelinmittaketjua" johon sitten vastaili itse nimimerkeillä pallomake, pälvijussi jne kertoen tuloksen jotka oli 2-5cm. Pitkä on tämän sankarin palstamatka ollut. Kenellekään en pahaa toivo joten toivotan hänellekin pikaista paranemista ja hyvää alkanutta vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kuka muistaa enää hänen legendaarista Onkopoika -hahmoaan? Joka aloitti jokaisen uuden aloituksensa kysymyksellä kuten "Miksi aina Pattayan pojalla.." tai "Onko niin että.."
        ja sitten hän vastasi ihan itse itselleen jopa kymmenen kertaa peräkkäin. Perusti ainakin sata "pippelinmittaketjua" johon sitten vastaili itse nimimerkeillä pallomake, pälvijussi jne kertoen tuloksen jotka oli 2-5cm. Pitkä on tämän sankarin palstamatka ollut. Kenellekään en pahaa toivo joten toivotan hänellekin pikaista paranemista ja hyvää alkanutta vuotta!

        No, lataamosta lisää virtaa niin taas jaksaa päivystää pattaya palstaa vuorokaudet ympäriinsä ja suorittaa maailmanympärimatkoja palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, lataamosta lisää virtaa niin taas jaksaa päivystää pattaya palstaa vuorokaudet ympäriinsä ja suorittaa maailmanympärimatkoja palstalla.

        Ho hoi

        Tis-Amalia aluvaatteillaan, Kuopijossa pakkasta liki -20 nyt on nähtävää, harmi, että näyttävät samaan aikaan Pekon TPTAn.


    • Anonyymi

      Tuo on jo rivoa ja syntiä, jos sika Amalia julkisesti riisuu, siveettömyys huipussaan, kun 154 cm ja 130 kg näyttää naturaansa, pthyi ! Säädytöntä pthyi! Uudelleen.

      • Anonyymi

        Kannattaa myydä noille hömppäkanaville Amalian kiljubileet ja riisuminen. Ohjelmapaikka vaikka doctor Whimin jälkeen, ennen sairaalloisesti lihavaa.


    • Anonyymi

      Pikkujoulun jatkoilla seksinukkeleidarit olivat kovassa käytössä. Yhdeltä meni ilmat pihalle.

    • Anonyymi

      Kyl juhlia riittää

      ruattaalaasel on aananen joulu

      • Anonyymi

        Kyllä ruatiis onnyt horonajoulu, bara horjul.


    • Anonyymi

      Eilen Nuuttijoulun pilheet, mitäs nyt kehtais juhulia, oisko horonajoulu ainainen ?

    • Anonyymi

      Pienet bilheet verrattuna Jyväkylän yliopistojuhliin, joista poliisin olisi pitänyt pidättää tuhat räkänokkaa.

      Thaimaa on ainut paikka maailmassa, jossa eläminen jatkaa normaalia kulkua.

      Ainut paikka, jossa on voinut viettää pikkujouluja, ja nyt on taas pikkujouluaika, kiinalaisten joulu lähestyy. Eipä muuta poijjaat kun juhlimaan Paratiisiin.

    • Anonyymi

      Kiinan Joulu lähestyy, aika käynnistää uusi pikkujoulujuhlinta !

      • Anonyymi

        niin, ja mikä tärkeitä, ilman niitä kinksulaumoja, voi pitää omat kinkkiPILHEET !

        tulukaa poijjaat mukhan !


    • Anonyymi

      Viikko aikaa kiina jouluun, alkaa taas pikkujoulujuhlat, nauttikaamme trooppisesta lämmöstä ja ihon kosketuksista (josta Lärpätin jää vaille).

      • Anonyymi

        hevonen pittä kengittä

        ja puukuorma hakkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hevonen pittä kengittä

        ja puukuorma hakkee

        Leikimme junaa Ladypoikien kanssa ja kaikilla oli hauskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikimme junaa Ladypoikien kanssa ja kaikilla oli hauskaa

        Mä olin veturi ja rakas Aimoni ensimmäinen vaunu

        S


    • Anonyymi

      Chinese New Year, ei kommunismissa saa joulua viettää, paitsi polytbyröössä on pysyvät joulut.

      • Anonyymi

        Pääseekö Kiinassa junaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö Kiinassa junaan ?

        Kyllä kaikki puppelipojat pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikki puppelipojat pääsee.

        Haaveilet siis niistä Niuvan suljetulla ?


    • Anonyymi

      Kohta alkaa JUTAJAISET, nääs !

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nyt sitten juhannuksen juhlintaan, loppuvuodeksi

      • Anonyymi

        Toivottavasti nAimon kytky pysyy kunnossa, jotta saamme taas junan aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Sonkgran seuraavaksi, kyllä iloja riittää, jos ei halua pelkkää palstakatkeruutta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Aimo kytky pysyy kunnossa en pikkujouluun saakka, jotta voitasi taas tehdä juna.


    • Anonyymi

      no niin, taas alkaa valmistautuminen uusiin pikkujouluihin, kuun kuluttua pääjuhla

      jon nii tuu fifaa

      • Anonyymi

        Joopa joo. Pysyykö Aimon kytky kunnossa pikkujouluun saakka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Pysyykö Aimon kytky kunnossa pikkujouluun saakka?

        Radioyhteys veturista hiilivaunuun katkesi kun Aimon Nokian NMT puhelin putosi lantalaan flanelli paidan rinta taskusta, kun Aimo kumartui ottamaan valo kuvaa paskasarvesta täällä thaimaassa. Tehtiin jukurtti purkeista uusi puhe yhteys. Aimo mököttää vieläkin ja syyttää mua siitä että pyysin valo kuva todistetta kikkareesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      3 viikkoa sitten alkaa Sonkku, ihahnaa tämä, joulu joka päivänä

    • Anonyymi

      Pattiksel on AINA pikkujoulut päällä, tai juhannus, tai Vappu

      • Anonyymi

        Harmi että seuraava juna lähtee sinulla pieksämäelle.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on kovvoo hommoo, kun joudun jokaiselle palstalle keksimään jonkun aloituksen. Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

      • Anonyymi

        ai lärpätin tunnistaa nyt itsensä kovaksi homoksi ?

        edistystä !


    • Anonyymi

      eikös se somkraani mennyt jo, mikäs on seuraava juomisen aihe, rahojen loppuminen ja masennus vai ?

      • Anonyymi

        Kahden viikon päästä on sonnin klaani TÄÄLLÄ Thaimaassa. Eipä tule mitään isoja juhlia. Vesisota kielletty myös. Rahojen loppumista ei voi juhlia viinalla ellei joku tarjoa.

        Seppo Seponsepon Seppo, Pattaya


    • Anonyymi

      tuleeko Maisakin pattayalle juhlimaan, nythän olisikin hyvä hetki sille

    • Anonyymi

      No niin, nyt on sitten aloitettu, astiat täynnä

    • Anonyymi

      Nyt riittää, seuraavalla kerralla sitten lisää, uusin voimin

      • Anonyymi

        Kannattaa vierailla myös muiden maiden juhlissa, niin saa lisää aiheita juhlia.


    • Anonyymi

      Hyvä👍👍

      ei voimuuta sanoa 🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe