Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Opiskelija kysely / hitsauslaitteisto

Anonyymi

Terve!

Olen 26 -vuotias opiskelija AMK Tampereelta ja toteutan tällä hetkellä opinnäytetyötäni jotta voin valmistua koulusta. Työni aiheena on hitsausvälineiden valmistukseen erikoistunut Suomalainen yritys ja teen heille markkinointiin liittyvää määrällistä tutkimusta. Jos olet kiinnostunut hitsauksesta tai hitsaukseen liittyvistä laitteista arvoistaisin kovasti jos pystyt uhraamaan pienen hetken ajastasi!

Kyselyyn vastaamiseen menee aikaa noin 3-5 minuuttia ja tämä sisältää enimmäkseen monivalinta kysymyksiä. Opintoni ovat englannin kielellä jonka vuoksi myös kysely on toteutettu englanniksi, voit kuitenkin halutessasi kirjoittaa vastaukset myös Suomeksi. Viestini alta löytyy linkki kyselyyn joka toteutetaan täysin anonyymisti:

https://forms.gle/PbYgpc4V8bCsduWP6

Jos sinulla on kysyttävää itse kyselystä voit jättää ne tähän alle ja vastaan mielelläni!

Kiitos paljon avustasi!

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moi
      olen eläköitynyt konetekniikan insinööri.
      Joskus vuosia sitten touhusin teräsrakenteiden,putkistojen,laitossuunnittelun saralla. Metallityö ja hitsaustyökokemustakin on, mutta se on jo kaukaista historiaa. Hitsuutyössä on riskinsä, Höyryistä saa raskasmetalleja sisällensä kun hitsailee ja hioo seosteräksiä . Näkökin voi saada omat kolhunsa. Ikääntyneen hitsarin näkökyky rapautuu . TIG-hitsatessa valokaaren alta ei näe missä railo juoksee,
      Tässä hyvä sivusto seurattavaksi. Voi löytyä hyviä ideoita. Suosittelen. https://www.youtube.com/c/KevincaronSculpture/videos

    • Anonyymi

      Kuinkahan monen hitsarin luulet osaavan englantia?

      • Anonyymi

        Juu, ei ne osaa nykyään kuin latviaa ja venäjää.


    • Anonyymi

      Yleinen keskustelupalsta ei ole oikea tapa tehdä kuvaamaasi opinnäytetutkimusta. Menet siitä mistä aita on matalin. Menet piiloon. Ei onnistu. Sinun kannattaisi ottaa rohkeasti suoraan yhteyttä konepajoihin. Jalkatyötä, jalkatyötä. Se on oikea tapa panna homma liikkeelle. Samalla myyt itsesi ja saat kontakteja alan firmoihin. Konepajoihin/firmoihin yhteyden ottaminen voi olla pelottavaaa ja uuvuttavaa, mutta se on ainoa ja paras mahdollisuutesi. Jos tulee kakat housuun tiedät, että olet oikealla tiellä. Samalla saat jalkasi tungettua useamman firman ovenrakoon. Rohkea ihminen saa työpaikan. Pelkuri ei. Ethän munaa mahdollisuuksiasi menemällä piiloon. Otathan tänään jo ensimmäiset yhteydet konepajoihin. Myös erilaisiin autoharrastekerhoihin kannattaa ottaa kontakteja. Saat selville miten hitsausjutut hoidetaan harrastehommissa.

      • Anonyymi

        Vaaleanpunainen peruukki ja huulipuna voi auttaa itsensä myymisessä. Korkokengät ja minihame myös.


    • Anonyymi

      Oon ite valmistunut Tamkin konetekniikan puolelta, Kannattaa vaihtaa alaa, kun alan työtilanne on paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe