Opiskelija kysely / hitsauslaitteisto

Anonyymi

Terve!

Olen 26 -vuotias opiskelija AMK Tampereelta ja toteutan tällä hetkellä opinnäytetyötäni jotta voin valmistua koulusta. Työni aiheena on hitsausvälineiden valmistukseen erikoistunut Suomalainen yritys ja teen heille markkinointiin liittyvää määrällistä tutkimusta. Jos olet kiinnostunut hitsauksesta tai hitsaukseen liittyvistä laitteista arvoistaisin kovasti jos pystyt uhraamaan pienen hetken ajastasi!

Kyselyyn vastaamiseen menee aikaa noin 3-5 minuuttia ja tämä sisältää enimmäkseen monivalinta kysymyksiä. Opintoni ovat englannin kielellä jonka vuoksi myös kysely on toteutettu englanniksi, voit kuitenkin halutessasi kirjoittaa vastaukset myös Suomeksi. Viestini alta löytyy linkki kyselyyn joka toteutetaan täysin anonyymisti:

https://forms.gle/PbYgpc4V8bCsduWP6

Jos sinulla on kysyttävää itse kyselystä voit jättää ne tähän alle ja vastaan mielelläni!

Kiitos paljon avustasi!

6

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moi
      olen eläköitynyt konetekniikan insinööri.
      Joskus vuosia sitten touhusin teräsrakenteiden,putkistojen,laitossuunnittelun saralla. Metallityö ja hitsaustyökokemustakin on, mutta se on jo kaukaista historiaa. Hitsuutyössä on riskinsä, Höyryistä saa raskasmetalleja sisällensä kun hitsailee ja hioo seosteräksiä . Näkökin voi saada omat kolhunsa. Ikääntyneen hitsarin näkökyky rapautuu . TIG-hitsatessa valokaaren alta ei näe missä railo juoksee,
      Tässä hyvä sivusto seurattavaksi. Voi löytyä hyviä ideoita. Suosittelen. https://www.youtube.com/c/KevincaronSculpture/videos

• Anonyymi

Kuinkahan monen hitsarin luulet osaavan englantia?

• Anonyymi

Juu, ei ne osaa nykyään kuin latviaa ja venäjää.

• Anonyymi

Yleinen keskustelupalsta ei ole oikea tapa tehdä kuvaamaasi opinnäytetutkimusta. Menet siitä mistä aita on matalin. Menet piiloon. Ei onnistu. Sinun kannattaisi ottaa rohkeasti suoraan yhteyttä konepajoihin. Jalkatyötä, jalkatyötä. Se on oikea tapa panna homma liikkeelle. Samalla myyt itsesi ja saat kontakteja alan firmoihin. Konepajoihin/firmoihin yhteyden ottaminen voi olla pelottavaaa ja uuvuttavaa, mutta se on ainoa ja paras mahdollisuutesi. Jos tulee kakat housuun tiedät, että olet oikealla tiellä. Samalla saat jalkasi tungettua useamman firman ovenrakoon. Rohkea ihminen saa työpaikan. Pelkuri ei. Ethän munaa mahdollisuuksiasi menemällä piiloon. Otathan tänään jo ensimmäiset yhteydet konepajoihin. Myös erilaisiin autoharrastekerhoihin kannattaa ottaa kontakteja. Saat selville miten hitsausjutut hoidetaan harrastehommissa.

• Anonyymi

Vaaleanpunainen peruukki ja huulipuna voi auttaa itsensä myymisessä. Korkokengät ja minihame myös.

• Anonyymi

Oon ite valmistunut Tamkin konetekniikan puolelta, Kannattaa vaihtaa alaa, kun alan työtilanne on paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73