Opiskelija kysely / hitsauslaitteisto

Anonyymi

Terve!

Olen 26 -vuotias opiskelija AMK Tampereelta ja toteutan tällä hetkellä opinnäytetyötäni jotta voin valmistua koulusta. Työni aiheena on hitsausvälineiden valmistukseen erikoistunut Suomalainen yritys ja teen heille markkinointiin liittyvää määrällistä tutkimusta. Jos olet kiinnostunut hitsauksesta tai hitsaukseen liittyvistä laitteista arvoistaisin kovasti jos pystyt uhraamaan pienen hetken ajastasi!

Kyselyyn vastaamiseen menee aikaa noin 3-5 minuuttia ja tämä sisältää enimmäkseen monivalinta kysymyksiä. Opintoni ovat englannin kielellä jonka vuoksi myös kysely on toteutettu englanniksi, voit kuitenkin halutessasi kirjoittaa vastaukset myös Suomeksi. Viestini alta löytyy linkki kyselyyn joka toteutetaan täysin anonyymisti:

https://forms.gle/PbYgpc4V8bCsduWP6

Jos sinulla on kysyttävää itse kyselystä voit jättää ne tähän alle ja vastaan mielelläni!

Kiitos paljon avustasi!

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moi
      olen eläköitynyt konetekniikan insinööri.
      Joskus vuosia sitten touhusin teräsrakenteiden,putkistojen,laitossuunnittelun saralla. Metallityö ja hitsaustyökokemustakin on, mutta se on jo kaukaista historiaa. Hitsuutyössä on riskinsä, Höyryistä saa raskasmetalleja sisällensä kun hitsailee ja hioo seosteräksiä . Näkökin voi saada omat kolhunsa. Ikääntyneen hitsarin näkökyky rapautuu . TIG-hitsatessa valokaaren alta ei näe missä railo juoksee,
      Tässä hyvä sivusto seurattavaksi. Voi löytyä hyviä ideoita. Suosittelen. https://www.youtube.com/c/KevincaronSculpture/videos

• Anonyymi

Kuinkahan monen hitsarin luulet osaavan englantia?

• Anonyymi

Juu, ei ne osaa nykyään kuin latviaa ja venäjää.

• Anonyymi

Yleinen keskustelupalsta ei ole oikea tapa tehdä kuvaamaasi opinnäytetutkimusta. Menet siitä mistä aita on matalin. Menet piiloon. Ei onnistu. Sinun kannattaisi ottaa rohkeasti suoraan yhteyttä konepajoihin. Jalkatyötä, jalkatyötä. Se on oikea tapa panna homma liikkeelle. Samalla myyt itsesi ja saat kontakteja alan firmoihin. Konepajoihin/firmoihin yhteyden ottaminen voi olla pelottavaaa ja uuvuttavaa, mutta se on ainoa ja paras mahdollisuutesi. Jos tulee kakat housuun tiedät, että olet oikealla tiellä. Samalla saat jalkasi tungettua useamman firman ovenrakoon. Rohkea ihminen saa työpaikan. Pelkuri ei. Ethän munaa mahdollisuuksiasi menemällä piiloon. Otathan tänään jo ensimmäiset yhteydet konepajoihin. Myös erilaisiin autoharrastekerhoihin kannattaa ottaa kontakteja. Saat selville miten hitsausjutut hoidetaan harrastehommissa.

• Anonyymi

Vaaleanpunainen peruukki ja huulipuna voi auttaa itsensä myymisessä. Korkokengät ja minihame myös.

• Anonyymi

Oon ite valmistunut Tamkin konetekniikan puolelta, Kannattaa vaihtaa alaa, kun alan työtilanne on paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1396
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      163
      854
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe