Terve!
Olen 26 -vuotias opiskelija AMK Tampereelta ja toteutan tällä hetkellä opinnäytetyötäni jotta voin valmistua koulusta. Työni aiheena on hitsausvälineiden valmistukseen erikoistunut Suomalainen yritys ja teen heille markkinointiin liittyvää määrällistä tutkimusta. Jos olet kiinnostunut hitsauksesta tai hitsaukseen liittyvistä laitteista arvoistaisin kovasti jos pystyt uhraamaan pienen hetken ajastasi!
Kyselyyn vastaamiseen menee aikaa noin 3-5 minuuttia ja tämä sisältää enimmäkseen monivalinta kysymyksiä. Opintoni ovat englannin kielellä jonka vuoksi myös kysely on toteutettu englanniksi, voit kuitenkin halutessasi kirjoittaa vastaukset myös Suomeksi. Viestini alta löytyy linkki kyselyyn joka toteutetaan täysin anonyymisti:
https://forms.gle/PbYgpc4V8bCsduWP6
Jos sinulla on kysyttävää itse kyselystä voit jättää ne tähän alle ja vastaan mielelläni!
Kiitos paljon avustasi!
Opiskelija kysely / hitsauslaitteisto
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
moi
olen eläköitynyt konetekniikan insinööri.
Joskus vuosia sitten touhusin teräsrakenteiden,putkistojen,laitossuunnittelun saralla. Metallityö ja hitsaustyökokemustakin on, mutta se on jo kaukaista historiaa. Hitsuutyössä on riskinsä, Höyryistä saa raskasmetalleja sisällensä kun hitsailee ja hioo seosteräksiä . Näkökin voi saada omat kolhunsa. Ikääntyneen hitsarin näkökyky rapautuu . TIG-hitsatessa valokaaren alta ei näe missä railo juoksee,
Tässä hyvä sivusto seurattavaksi. Voi löytyä hyviä ideoita. Suosittelen. https://www.youtube.com/c/KevincaronSculpture/videos - Anonyymi
Kuinkahan monen hitsarin luulet osaavan englantia?
- Anonyymi
Juu, ei ne osaa nykyään kuin latviaa ja venäjää.
- Anonyymi
Yleinen keskustelupalsta ei ole oikea tapa tehdä kuvaamaasi opinnäytetutkimusta. Menet siitä mistä aita on matalin. Menet piiloon. Ei onnistu. Sinun kannattaisi ottaa rohkeasti suoraan yhteyttä konepajoihin. Jalkatyötä, jalkatyötä. Se on oikea tapa panna homma liikkeelle. Samalla myyt itsesi ja saat kontakteja alan firmoihin. Konepajoihin/firmoihin yhteyden ottaminen voi olla pelottavaaa ja uuvuttavaa, mutta se on ainoa ja paras mahdollisuutesi. Jos tulee kakat housuun tiedät, että olet oikealla tiellä. Samalla saat jalkasi tungettua useamman firman ovenrakoon. Rohkea ihminen saa työpaikan. Pelkuri ei. Ethän munaa mahdollisuuksiasi menemällä piiloon. Otathan tänään jo ensimmäiset yhteydet konepajoihin. Myös erilaisiin autoharrastekerhoihin kannattaa ottaa kontakteja. Saat selville miten hitsausjutut hoidetaan harrastehommissa.
- Anonyymi
Vaaleanpunainen peruukki ja huulipuna voi auttaa itsensä myymisessä. Korkokengät ja minihame myös.
- Anonyymi
Oon ite valmistunut Tamkin konetekniikan puolelta, Kannattaa vaihtaa alaa, kun alan työtilanne on paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882