Uutisankka

Anonyymi

rankka ja vankka. Yksin jäit huutelemaan.

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      *nauraa* Ja AP(Hessu Hoopo) ei tajua lopettaa...

      • Anonyymi

        Ei liity nyt hessu hoopoon tämä. Mutta passaisi kyllä hänellekin tämä aihio. Kuten kaikille valehtelijoille ja mustamaalaajille, lopulta sitä virttynyttä mandoliinin vingutusta ei jaksa kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity nyt hessu hoopoon tämä. Mutta passaisi kyllä hänellekin tämä aihio. Kuten kaikille valehtelijoille ja mustamaalaajille, lopulta sitä virttynyttä mandoliinin vingutusta ei jaksa kukaan.

        Selvä, mitä koitat saavuttaa näillä solvauksillasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity nyt hessu hoopoon tämä. Mutta passaisi kyllä hänellekin tämä aihio. Kuten kaikille valehtelijoille ja mustamaalaajille, lopulta sitä virttynyttä mandoliinin vingutusta ei jaksa kukaan.

        Koet olevasi parempi, selvä. Ole vain, ei se keneltäkään toiselta pois ole, jos myrkkyä juot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koet olevasi parempi, selvä. Ole vain, ei se keneltäkään toiselta pois ole, jos myrkkyä juot.

        En harrasta valehtelua ja mustamaalaamista, en ole mikään myrkkymuratti. Toisekseen hessu hoopo, todellakin koen olevani parempi kuin joku tuollaista touhuava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En harrasta valehtelua ja mustamaalaamista, en ole mikään myrkkymuratti. Toisekseen hessu hoopo, todellakin koen olevani parempi kuin joku tuollaista touhuava.

        Itse en mustamaalaa ketään, tai valehtele. En ole sinun aloitusten tekijä, mutta en tiedä mistä puhut, tai mitä haet, tai miksi teet mitä teet. Siksi kysynkin, mutta sinun ympäripyöreät vastaukset, kääntävät kaiken muihin, vaikka loppujen lopuksi sinä itse olet kaiken takana.

        Sinulla on oikeus mielipiteeseen, mutta kohdista se oikeaan osoitteeseen.

        Ei yksinäisyys ole pahe, jos sen on itse valinnut? Kaikki meistä ei halua samoja asioita elämältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, mitä koitat saavuttaa näillä solvauksillasi?

        Ole huoleti, ei taida sinuun liittyä kuitenkaan. Onhan täällä muitakin kuin se hessu hoopo ja esim sitä kautta huonosta omastatunnosta kärsiviä tyyppejä. Aloitus on osoitettu aidosti pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole huoleti, ei taida sinuun liittyä kuitenkaan. Onhan täällä muitakin kuin se hessu hoopo ja esim sitä kautta huonosta omastatunnosta kärsiviä tyyppejä. Aloitus on osoitettu aidosti pahalle.

        Se hrj tyyppi kopioi kaikkien kirjoituksia, varastaa identiteettejä ja esiintyy muina. Varmaan tarkoitat tätä hoopoa, jota me kaikki täällä ihmettelemme. Mutta pitää ymmärtää, että hän on mielen tasoltaan 10vuotias lapsi, eikä koskaan kasva aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en mustamaalaa ketään, tai valehtele. En ole sinun aloitusten tekijä, mutta en tiedä mistä puhut, tai mitä haet, tai miksi teet mitä teet. Siksi kysynkin, mutta sinun ympäripyöreät vastaukset, kääntävät kaiken muihin, vaikka loppujen lopuksi sinä itse olet kaiken takana.

        Sinulla on oikeus mielipiteeseen, mutta kohdista se oikeaan osoitteeseen.

        Ei yksinäisyys ole pahe, jos sen on itse valinnut? Kaikki meistä ei halua samoja asioita elämältä.

        Sinun analyysisi ei osu ollenkaan oikeaan ja en voi sille mitään, jos aloitus sinuun jollain tavalla kolahtaa. Suosittelen hakemaan oman sovituksesi jotenkin muuten. Lisäksi se ei kuulu sinulle, että mihin tai keneen tällä viitataan. Ehkä olen jotenkin itsekäs, puhdastuntoinen tai jotain, sillä minua ei tällaiset aloitukset kosketa millään tavalla. Siksi ihmettelen näitä reaktiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hrj tyyppi kopioi kaikkien kirjoituksia, varastaa identiteettejä ja esiintyy muina. Varmaan tarkoitat tätä hoopoa, jota me kaikki täällä ihmettelemme. Mutta pitää ymmärtää, että hän on mielen tasoltaan 10vuotias lapsi, eikä koskaan kasva aikuiseksi.

        Tiedossa on kyllä hrj ym ym hahmon muina henkilöinä esiintymiset ym touhut. Varsin ikävää, millaista vahinkoa yksi kakaran tasolle jäänyt imbesilli voi aiheuttaa ihan kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun analyysisi ei osu ollenkaan oikeaan ja en voi sille mitään, jos aloitus sinuun jollain tavalla kolahtaa. Suosittelen hakemaan oman sovituksesi jotenkin muuten. Lisäksi se ei kuulu sinulle, että mihin tai keneen tällä viitataan. Ehkä olen jotenkin itsekäs, puhdastuntoinen tai jotain, sillä minua ei tällaiset aloitukset kosketa millään tavalla. Siksi ihmettelen näitä reaktiota.

        Ei kolahda, ihmettelen, mikä on homman nimi. Mulla on kuule ihan puhdas omatunto, sinusta en tiedä.

        Tämä on ikävä palsta, eli ihmisten ikävöintiin, ei negatiivisten asioiden käsittelyyn, sitä varten on viha palstat jne.

        Ikävä = ikävöidä, eli ei olla ikävä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kolahda, ihmettelen, mikä on homman nimi. Mulla on kuule ihan puhdas omatunto, sinusta en tiedä.

        Tämä on ikävä palsta, eli ihmisten ikävöintiin, ei negatiivisten asioiden käsittelyyn, sitä varten on viha palstat jne.

        Ikävä = ikävöidä, eli ei olla ikävä asia.

        Okei, tämä selvä. Hieman kuitenkin ihmetyttää tämä, että vihjaat toistuvasti jostain sellaisesta, mikä teemana aloituksessani aiheutti jotain epämukavuuden tunteita, mikä sai vastaamaan. Yleensä ihmiset tuppaa olemaan melko välinpitämättömiä netissä olevien kirjoitusten suhteen, ellei ole kyse jostain poikkeuksellisen negatiivisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tämä selvä. Hieman kuitenkin ihmetyttää tämä, että vihjaat toistuvasti jostain sellaisesta, mikä teemana aloituksessani aiheutti jotain epämukavuuden tunteita, mikä sai vastaamaan. Yleensä ihmiset tuppaa olemaan melko välinpitämättömiä netissä olevien kirjoitusten suhteen, ellei ole kyse jostain poikkeuksellisen negatiivisesta.

        Nauroin asialle, kun ikävä palstalla ivailet jollekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauroin asialle, kun ikävä palstalla ivailet jollekkin.

        Okei, no hyvät defenssinaurut sulle, mikä omaatuntoasi ikinä soimaakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe