Se on toden totta , uskokaa mitä teille siitä kerrotaan
Koska sellaista sairautta ei ole olemassakaan
Menkää heikkomieliset terapiaan missä käytte menneisyytenne läpi
Te ääliöt oireilette , traumaperäisiä tunne-elämän häiriöitä
Ei mitään höpö höpä kaksihäiriöitä
Teitä huijataan ja huolella
Hahahahhahh
Ps syökää ne lääkkeet
Täällä teille lääkeyhtiöiden trollit huutaa kilpaa
Hahahh
Bipolaarihäiriöstä ei voi parantua
Anonyymi
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Satuilee eräs sairaudentunnoton. Surullista.
- Anonyymi
Orionin trolli, no pitäähän joku duuni olla
Syöhän ne palkkiorahat - Anonyymi
Surullista on se kun sinä olet täällä , mikä on sinun elämäsi tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orionin trolli, no pitäähän joku duuni olla
Syöhän ne palkkiorahatSinullekin tekisi ihan hyvää tehdä töitä.
- Anonyymi
olantsapiiniä kyseenalaistajille 1000 mg päivässä.
- Anonyymi
Aloittajalla ilmeisesti on jokin pahemmanlaatuinen häiriö tekstistä päätellen.....
- Anonyymi
niinkuin sinullakin, tuo piste piste tuolla lauseen lopussa paljastaa kaiken....
Muista syödä lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310438- 785335
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494922Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234152Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433922Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363793Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383628- 483313
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443219- 492854