Janita Lukkarinen kuollut

Anonyymi

Täälläkin palstalla häntä kiusattiin ja epäiltiin sairastumista, hävetkää, R.I.P

20

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❤❤❤

• Anonyymi

Eipä ole hänellä enää mitään hätää eikä ikävät kirjoitukset pääse häntä satuttamaan.
      Ikuinen aurinko hänelle paistakoon.

• Anonyymi

Ei pahalla, mutta hankala hävetä. Se julkisuus sairaudestaan oli niin tempoilevaa ja epäuskottavaa. Minä ainakin epäilin, myönnän. Ihmisiä kuitenkin kuolee, kuka mihinkäkin.

Täällä on nyt monta aloitusta Janitan kuolemasta. Aika hassua, että useat anonyymit ottavat osaa läheisten suruun, joita eivät edes tunne, ja edesmenneenkin valtaosa "tuntee" vain julkisuuden henkilönä. Jota julkisuutta Hän kyllä käytti aika isosti hyväkseen, jos käytti kylläkin myös numerolehtikin.

Pumpulia ja lumihiutaleita.

• Anonyymi

Itse en epäillyt hetkeäkään hänen sairauttaan,rohkea nuori nainen toi julki tämän kauhean sairauden kaikkine käänteineen,mitä on sairastaa syöpää nuorella iällä kun toivoa ei enää ole,tottakai ihmisiä kuolee,sehän on selvä,mutta hänen tarinansa on niin koskettava,joutui kestämään todella vaikean ja niin pitkän kamppailun kipujen kanssa,ja mitä siihen tulee että tuntemattomat toivottaa omaisille voimia,nämä ovat niitä ihmisiä jotka aidosti myötäelivät mukana koko ajan,joukossa ihan terveitä,itse syövän läpikäyneitä tai sille läheisensä menettäneitä.

• Anonyymi

Nii oikke! Asiaa puhut. Kummassakin mielipiteessäsi.
        Tympii nämä tekopyhimykset täällä, jotka vaihtavat takkia vikkelämmin kuin rotuun syntyneet hevosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii oikke! Asiaa puhut. Kummassakin mielipiteessäsi.
        Tympii nämä tekopyhimykset täällä, jotka vaihtavat takkia vikkelämmin kuin rotuun syntyneet hevosta.

Ja niin väärin, poistaa Alli Anonyymin kirjoitukset. Hyvä kiertotie tuo rotuun syntynyt.

• Anonyymi

Hyvää taivasmatkaa Janita. 🧚‍♂️Omaisille sekä läheisille voimia valtavaan suruun. 😔

• Anonyymi

Osanottoni.

• Anonyymi

Kuinkahan monta vuotta tätä nyt jatketaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkahan monta vuotta tätä nyt jatketaan??

Kyllä nämä jaarittelut loppuvat, kunhan vain omaiset saavat kauniin kalmonsa pois patologian laitokselta, hautausurakoitsijan hellään huomaan!

• Anonyymi

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009891824.html

Katsojat pilkkasivat kuollutta pikkulasta – järkyttävä teko tallentui kuviin
      Paikallinen poliisi tutkii kahden katsojan toimintaa Englannissa.

Bradley Lowery sulatti sydämiä vuonna 2017. Kuvassa hän on Englannin maajoukkueen maskottina Jermain Defoen seurassa

12:25
      KAKSI katsojaa näytti pilkkaavan vastapuolen joukkuetta kannattanutta, kuusivuotiaana kuollutta Bradley Loweryä Englannin mestaruussarjan jalkapallo-ottelussa, kertoo Daily Mail.

Tapaus sattui Sheffield Wednesdayn kotiottelussa Sunderlandia vastaan. Vuonna 2017 harvinaiseen syöpään neuroblastoomaan kuollut Lowery oli Sunderlandin kannattaja, jonka sairaus ja kuolema koskettivat jalkapallomaailmaa syvästi.

Lue lisää: Jalkapallomaailma suree – sydämiä sulattanut Bradley, 6, menehtyi pitkän syöpätaistelun jälkeen

Kauhea pilkka tallentui kuviin, jotka ovat levinneet sosiaalisessa mediassa. Niissä näkyy, kuinka toinen kannattajista näyttää puhelimensa ruudulta Loweryn kuvaa kentän suuntaan ja toinen naureskelee vieressä.

PAIKALLINEN South Yorkshiren poliisi on alkanut tutkimaan katsomossa hölmöilleen kaksikon toimia. Ottelua isännöineestä Sheffield Wednesdaysta kerrottiin Daily Mailille, että seura tutkii asiaa yhdessä poliisin kanssa.

– Tuomitsemme tällaisen täysin järkyttävän ja valitettavan käytöksen. Voimme vain pyytää anteeksi harmista, jonka tämä on aiheuttanut Bradleyn perheelle, seuran edustaja kommentoi.

Daily Mailin mukaan teon seurauksena katsojille voidaan määrätä porttikielto seuran otteluihin. Lisäksi heille voidaan määrätä sakot ja heitä vastaan voidaan nostaa rikossyyte.

LOWERYLLA diagnosoitiin neuroblastooma ensimmäisen kerran puolentoista vuoden iässä. Hän voitti ensimmäisen syöpätaistelun, mutta sairaus uusiutui.

Toukokuussa 2017 Loweryn vanhemmat kertoivat poikansa elinajan olevan vähissä. Lowery kuoli pari kuukautta myöhemmin, ja tuhannet ihmiset ottivat osaa hänen hautajaiskulkueeseensa.

Lue lisää: Futismaailman sydämet murtanut Bradley, 6, haudattiin – supertähti liikuttui kyyneliin hautajaisissa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      172
      2690
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      151
      1763
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      118
      1550
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1409
    5. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      89
      1157
    6. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      72
      1113
    7. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1059
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      28
      1018
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47