Mistä tiedän mikä on renkaiden pyörimissuunta? Minulla on BRIDGESTONE B390 renkaat ja kun viimeksi vaihdatin rengasliikkeessä renkaat niin niihin ei nyt sitten tullut merkintää oliko ne vasemman vai oikean puolen renkaat.
Renkaiden pyörimissuunta (BRIDGESTONE B390)
2
5416
Vastaukset
- Jamppa1
on systeemi joka vaatii kyllä joskus vähän harrastuneisuutta. Rengas kuluu siten että kun kuviopala osuu tiehen, sen takareuna, (eli se joka palasta nousee viimeisenä tiestä) hioutuu pyöreäksi verrattuna siihen etureunaan.
Kun koitat laahata kättä pinnalla pitkittäissuunnassa, tuntuu luistavan toiseen suuntaan paremmin.
Eli kun rengas on paikallaan, pitää sen tuntua sileämmältä kun "silität" sitä päälliosasta autoon nähden takaa eteenpäin.
Etu ja takarenkaan erottaa mahdollisesti kulumisesta, vetävä pyörä kuluu nopeammin.
Olipas hankala selittää, toivottavasti ymmärsit pointin?- vaihtaa
...renkaat niiden kuluman takia keskenään?
Voiko edessäolleet renkaat surutta vaihtaa ristikkäin takarenkaiden kanssa (kuten muistelisin, että näin pitää tehdä?)? Pitääkö ne sitten vaihtaa kummatkin puolet yhtaikaa, vai saako vain toisen puolen renkaat vaihtaa ristikkäin? Kysymyksiä, kysymyksiä...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835