Olen tässä miettinyt kajakin ja inkkarin väliltä. Joskus minulla oli inkkari mutta yksin sillä mennessä tuntui vähän hankalalle. Onnistuuko yksinmelominen tuollaisella mitenkä hyvin ja mitä vinkkejä inkkarin hallitsemiseen?
Onko nykyään kevyitä jotka jaksaa yksin nostaa auton katolle?
Inkkarilla yksin
6
1667
Vastaukset
- Horn
Kyllä hyvillä ja varsinkin solo-melontaan suunnitelluilla kanooteilla onnistuu. Wenonah:illa on kattava valikoima sooloja sekä kaksikkoja jolla pärjää yksinkin. NWI:in sivuilta on linkki Wenonahin sivuille http://www.northwestimport.fi/
Itselläni on Wenon kuitu-tandemi joka nousee auton katolle omin avuin, paino n. 27 kg
-H-- Juuso
Inkkariin voi myös asentaa hankaimet, jolloin sitä voi myös soutaa. Tällöin tarviit keskipenkin. Liikkuu aika ripeästi.
- peltsi
Juuso kirjoitti:
Inkkariin voi myös asentaa hankaimet, jolloin sitä voi myös soutaa. Tällöin tarviit keskipenkin. Liikkuu aika ripeästi.
laita moottori, niin liikkuu vieläkin ripeämmin.
peltsi kirjoitti:
laita moottori, niin liikkuu vieläkin ripeämmin.
Miksi kävelisin, kun autokin on keksitty,
miksi ajaisin fillarilla, kun prätkä on keksitty,
miksi hiihtäisin, kun moottorikelkka on keksitty.
Miksi eläisin, kun on keksitty ampuma-aseita, joilla voin nopeammin päättää päiväni?
--- Jotkut friikit vain nauttivat elämän makuisesta elämästä, melomisesta, soutamisesta, hiihtämisestä, pyöräilystä, kävelemisestä, juoksemisesta ...
- soolokanootti
Soolokanootit on tarkoitettu yksinmelontaan. Itselläni on Wenonahin Sandpiper Rx, joka painaa
n. 17 kg. Se on helppo nostella yksin auton katolle ja alas. Melominen yksin onnistuu helposti kapeahkoilla tandeminkkareillakin, mutta käsittely yksin maissa on hankalaa. - Amatööri
Olen kalastellut, sorsastellut ja retkeillytkin parikymmentä vuotta. Siinä on kaksi penkkiä. Yksin meloessa istun etupenkillä "takaperin", jolloin painojakauma on ok. Enpä tiedä kumpi on keula ja kumpi perä, vehjes on ihan symmetrinen. Istuinten sijoitus ohjaa käytön. Sorsalla koira istuu takanani, ase ja muut tilpehöörit ovat muovikorissa edessäni.
Kanootti painanee 35-40 kiloa. Pienet siirtymät olen kuljettanut vanhojen pilakuvien tapaan. Kanootti lepää keskipuunsa varassa pohja ylöspäin hartioilla ja käsin pidän istuinpuista kiinni. Auton taakkatelineelle se luiskahtaa em. kuljetusasennosta helposti. Enempi tekniikka ja jonkinverran voimaa vaatii moinen käsittely.
Mukava vehjes, taisi aikoinaan voittaa TM:n yleisinkkaritestinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774