Miehen exä pyytää kohtuuttomia korvauksia kun jäi yksin lastensa kanssa, oma vika oli, et ei sais sillai katkerana syyttää mua, et haluaa ex miehen elättää itsensä.
Heillä on neljä lasta ja mies maksaa jo nyt 390 e, ja eukko pyytää 300 enempi. Munkin pitäs elää miehen kanssa eikä me voida maksella rahaa laiskalle eksälle.
Me maksetaan nyt jo niin paljon että tiukilla ollaan meidän perhe. Mä olen viel työtön joten rahaa tarvii.
Eiks 50 e per kersa olisi hyvä? Toi 200 e olisi hyvä summa mut ieläkin on yläkanttiin, sisarusale pitäs olla tässäkin.
Jos me maksetaan noin paljon niin mulla ei voi olla autoa enkä voi shoppailla, ja se ei olisi kiva asia. Töitä kun ei nyt oo, kun on korona, niin ei ole mitä hakea. Muutenkin haluun olla kotirouva joka edustaa.
Kuin paljon voi pyytää elareita
Anonyymi
2
166
Vastaukset
- Anonyymi
mielestäni sun kannattaisi shoppailla luotolla! kannattaa ottaa pankista lainaa ja shoppailla
- Anonyymi
Mielestäni kannattaa shoppailla ja jättää elarit maksamatta, jos haluu jotain muutosta niin antako ottaa lapset isälle ja maksakoot itse elatuksensa "yksinhuoltajaäitien"-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3904424Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483779Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit163622KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1132790Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92451Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511942Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181908- 1221855
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241429