Miehen exä pyytää kohtuuttomia korvauksia kun jäi yksin lastensa kanssa, oma vika oli, et ei sais sillai katkerana syyttää mua, et haluaa ex miehen elättää itsensä.
Heillä on neljä lasta ja mies maksaa jo nyt 390 e, ja eukko pyytää 300 enempi. Munkin pitäs elää miehen kanssa eikä me voida maksella rahaa laiskalle eksälle.
Me maksetaan nyt jo niin paljon että tiukilla ollaan meidän perhe. Mä olen viel työtön joten rahaa tarvii.
Eiks 50 e per kersa olisi hyvä? Toi 200 e olisi hyvä summa mut ieläkin on yläkanttiin, sisarusale pitäs olla tässäkin.
Jos me maksetaan noin paljon niin mulla ei voi olla autoa enkä voi shoppailla, ja se ei olisi kiva asia. Töitä kun ei nyt oo, kun on korona, niin ei ole mitä hakea. Muutenkin haluun olla kotirouva joka edustaa.
Kuin paljon voi pyytää elareita
Anonyymi
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
mielestäni sun kannattaisi shoppailla luotolla! kannattaa ottaa pankista lainaa ja shoppailla
- Anonyymi
Mielestäni kannattaa shoppailla ja jättää elarit maksamatta, jos haluu jotain muutosta niin antako ottaa lapset isälle ja maksakoot itse elatuksensa "yksinhuoltajaäitien"-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374052- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133492- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883211Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862865- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472539- 692523
- 972322